Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
en wintersport.... veel plezier becks, zo te lezen heb je er wel zin in, moet er zelf niet aan denken
haha, tsja, ik ben ook niet van de kou maar de adrenaline die ik krijg als ik op mijn plank sta weegt niet op tegen de kou. Ik ben wel een goed weer boarden. Heb natuurlijk een hele tijd in de branche gewerkt en ging vaak een paar pistes pakken maar het liefst snowboard ik in april. Lekker weer, goede temperaturen, zonnetje en zo.
Oh de vso en de nso is ook gerelged

GO zei vandaag dat ze tot H's eindexamen wel voor H zouden zorgen

Maar er is hier de laatste tijd veel verandert dus ik heb goede hoop dat als h over 4 (!) jaar naar school gaat er meer mogelijkheden zijn.
Even heel gauw: heb foto's van beide kids op haifs gezet!

Verder wel alles gelezen, maar niets onthouden...

Morgen kom ik weer reageren, als M me dan even wat rust gunt ;)
Witte chocomelk klinkt lekker gw!

becky, wintersport lijkt me ook nog wel eens wat. maar vent wil liever in de zomer op vakantie (en 2x kunnen we ons niet veroorloven)

kath, ik was ook enorm verbaasd dat ik zo snel terug was. morgen weer tocht van 20km (en als ik zondag niet enorm brak ben nog 35km en dan is de pret helaas weer voorbij

deb, m weer veel last van krampjes? arm ventje

Ik ga slapen. hopelijk slapen de kids vannacht beter dan gisteravond bij mn ouders. J2 van 3.15 - 4.30 wakker en huilen en j1 was om 5.45 al wakker
quote:germanwings schreef op 09 februari 2012 @ 21:45:

Hier net heel hard gegil,

mama, mama, nase

(mevr. d'r neus moest even gepoetst worden.... ik heb een kind dat wel van schoon houdt gelof ik).

Komt me bekend voor van T... Die heeft inmiddels standaard een zakdoek onder haar kussen liggen, anders kan ik elke avond weer naar boven om haar neus te poetsen. Nu doet ze dat gewoon zelf..

Maya: hoop voor je dat je kids idd beter slapen dan..

En wat sportief, zo'n eind geschaatst!

GW: warme witte chocomelk?? Dát klinkt goed!

Becky: heerlijk, bijna een weekje vakantie! Kan me indenken dat je er naar uitkijkt!

Kath: fijn dat je weer opgeknapt bent!

Zo, nu even M een fles doen, en dan lekker naar bed..
haha, h is dus niet de enige die graag neus poetst (ze had van de go ook een zakdoekje voor in haar broekzak gekregen mss moet ik haar er idd een mee in bed geven).

Hier net foto-album van H's tweede jaar afgemaakt! Morgen nog even de teksten controleren en dan kan ik hem gaan bestellen.
Ebp
Goedemorgen!

Justdeb: sneu dat M zoveel krampjes heeft... Ik heb je post ontvangen. Dank je!!
Oh, mn crème voor die plekken? Dat spul brand!!
Beck, met mijn ipaddreumes gaat het prima! Niets te klagen hier en lief dat je ernaar vraagt! Bijna op wintersport; heerlijk!!!!!

Moom, sterkte!

Kath, fijn dat je weer bent opgeknapt.

Mariss, ook hier draaien mijn duimen overuren voor je hoor. Ik hoop toch zo ontzettend dat het na 1 poging al raak is. Dan kun je eindelijk mee zuchten en steunen hier over krampjes, poepluiers, ellendige kinderen, huilbuien enz. Echt, het is je zoooooo gegund

En natuurlijk geldt bovenstaand verhaal net zo goed voor poll! Ik hoop dat deze kleine jongen/meid nog lekker veilig in je buik zit.

Deb, wat vervelend hè die krampjes. Ik had woensdag kleine baby op bezoek van 1 maand oud en zij had er ook zo'n last van. En je weet dat je er niet zo heel veel aan kunt doen maar vervelend blijft het wel.

Char, succes met de laatste loodjes of kilo's in jou geval :-)

Annika, wat een ellende las ik over vingers tussen de deur. Is je lieve meisje weer beetje opgeknapt? Ik ga trouwens snel weer op je site kijken want heb het idee dat ik al een tijd geen foto meer van haar heb langs zien komen? En ik vind haar nog wel zo'n knap kind!

Speec, hoe is het met K?

Zo, dat was het wel weer even voor nu.

Voor de rest iedereen een hele dikke en een fijne dag vandaag.
goedemogen!

zit nu in de bus naar Groningen.. Bah, weet nu weer waarom ik een hekel had aan de bus.. Al die gezellig kletsende meiden op de vroege morgen..

Heb straks 1 minuut om over te stappen, en ik heb geen idee waar ik zijn moet.

Deb, hoe was het met de krampjes van M vanmorgen?

Char, lijkt me niet goed dat die creme brand.
Nee Duuv, ga dokter ook ff bellen vanmiddag tijdens telefonisch spreekuur.

Rain: dank! Nog 7 tot uiterlijk 9 wk. De tijd gaat me veel te snel.

Ik zal vent dit weekend aansporen om fotos van mij te maken en met S. En buuf even vragen om foto van ons 3en
goedemorgen.

duvel, succes!

J2 heeft lekker doorgeslapen vannacht. Maar J1 was om 5.30 wakker! Hij had gepoept, schone luier om gedaan en gezegd dat hij moest slapen, is 30 min stil geweest en toen heeft hij nog een uur lopen zingen en om 7 uur riep hij mem kom nou! Mem J1 wakker van bed! Pfff wordt lange dag
Holy cow, A heeft een humeurtje? Doet ook alles wat niet mag! Zucht. Hopelijk heeft ie er na het zwemmen meer zin an.
H werd net wakker, tijdens het luier verwisselen viel ze al bijna weer in slaap.... dus kind ligt er alweer in, vannacht veel wakker geweest met hoesten dus ze zal het wel nodig hebben....

zal d'r straks eens vragen of ze wil zwemmen of niet.

Rain, leuk dat je weer eens langs komt! En ook jij straks vrijwillig naar de vrieskou have fun!

Duuv, je moet lijn 4 of 7 hebben (als er niks verandert is) succes!
Duuv succes meid!

Oh rain, gaan jullie ook skieen?

Pollie, een week verder. Plakt ie nog? Xxx
Oh nee hoor dat begrijpen jullie verkeerd (of heb ik niet duidelijk getypt dat kan ook natuurlijk). Maar wij gaan niet op wintersport hoor. Ik deed reageren op Beck.

Ik ben niet zo van de kou! Ik ben druk bezig een zomervakantie aan het uitzoeken.....!
Waar gaan/willen jullie heen rain? Ik meot alleen nog auto boeken.

Ik heb hier een niet zo fit meisje naast me op de bank, om 10 uur wakker geworden en nu dus alweer op de bank onder een dekentje.... maar ze wil wel zwemmen.... zo maar poging wagen.
Goffer, A wakker met nat oor.
Ohjee Moom! Hopelijk loos alarm
He nee toch he moom....Hopen dat het loos alarm is.

Ligt er al iets in je brievenbus?

Char, bij jou de post al geweest?
Ja sorry helemaal vergeten! Enorme enveloppe, van jou dus fan? Mille dankie!
Krijg je nog wat?
Ja moom, met de nutrici@ zegeltjes ! Die was van mij ja !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven