Bijtring cadeau doen?
dinsdag 22 mei 2012 om 22:06
Binnenkort kraamborrel. Nu willen we eigenlijk een cadeau geven voor over een tijdje (dingetjes voor nu krijgen ze waarschijnlijk al genoeg) nu kwam de buurman met de tip om een bijtring te kopen gevuld met water die je in de koelkast kunt leggen wat verzachtend werkt als de tandjes over een aantal maanden doorkomen.
Is dit een leuk kraamcadeau?
Is dit een leuk kraamcadeau?
dinsdag 22 mei 2012 om 22:12
dinsdag 22 mei 2012 om 22:13
heb ik ook gekregen van een vriendin, ben er blij mee!
verder zou ik vooral geen knuffels/rammelaars oid geven, die heb ik namelijk heel veel gekregen...
leuke kraamcadeaus vond ik (in allerlei budgetten, veel mensen hadden ook samen een cadeau gegeven): kleertjes in grotere maten (vanaf maat 68), tuitbeker, kinderbestek, voorleesboeken, loopfietsje. Maar het hangt denk ik ook af van het feit of het kindje nummer 1 of de volgende is...
verder zou ik vooral geen knuffels/rammelaars oid geven, die heb ik namelijk heel veel gekregen...
leuke kraamcadeaus vond ik (in allerlei budgetten, veel mensen hadden ook samen een cadeau gegeven): kleertjes in grotere maten (vanaf maat 68), tuitbeker, kinderbestek, voorleesboeken, loopfietsje. Maar het hangt denk ik ook af van het feit of het kindje nummer 1 of de volgende is...
dinsdag 22 mei 2012 om 22:16
Nou, juist bij eerste kind zou ik gaan voor wat Boterbloem aangeeft. Ikzelf zou nu met tweede op komst liever die bonnen hebben juist.
En dan komen we weer op het onderwerp 'originele kraamcadeau's' : géén luiertaart!
Geboorteklompjes of -kist is ook leuk, even afhankelijk van budget en hoe dicht bij je diegene staat.
En dan komen we weer op het onderwerp 'originele kraamcadeau's' : géén luiertaart!
dinsdag 22 mei 2012 om 22:19
Deze is bij ons een groot succes! Eerst oudste zoon, later ook jongste. Het was voor beiden het eerste wat ze gericht konden pakken en we hebben beiden regelmatig hardop horen lachen in de box naar de pauw.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dinsdag 22 mei 2012 om 22:23
dinsdag 22 mei 2012 om 22:23
En boeken zijn natuurlijk altijd goed. 'Siebe schaap wil ook een mensje', 'waar is mijn sok', dikkie dik', 'nijntje', 'muis' enz enz. De boeken van Richard Scarry zijn ook erg leuk!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
dinsdag 22 mei 2012 om 22:26
Zelf is idd wat anders. Maar voorlezen kun je al vanaf vrij vroeg hoor. Wij begonnen al vrij snel, en echt voorlezen voor het slapen gaan zo rond een jaar.
Het is echt dat Timanni élke avond datzelfde boekje wil, en nu dus uit herinnering het verhaaltje zelf kan en wil vertellen. Hilarisch leuk