Blijdorp?

24-04-2011 15:27 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal, ik wil morgen iets leuks gaan doen met mijn oudste dochter van 2 ( de jongste van vijf maanden mag gezellig mee). Ik was van plan alleen een ochtend te gaan want we hebben een feestje morgenmiddag. Is blijdorp leuk? Of zal het morgen erg druk zijn? Of hebben jullie andere ideeen?
Ik gok dat het afschuwelijk druk gaat worden....
Oh.. pasen, lekker weer.. ik zou het niet doen als ik jou was..
2e paasdag. Het zal wel heerlijk rustig zijn
quote:kimmake schreef op 24 april 2011 @ 15:27:

Of zal het morgen erg druk zijn? Dat kan je zelf toch ook wel bedenken?
ik zou naar de kinderboerderij gaan, is goedkoper en leuker want ze kunnen diere knuffelen en aanraken

Vaak zit er ook een leuke speeltuin in de buurt
a docter a day keeps the apple away
Druk, ja. Maar als je vroeg gaat valt het misschien nog wel mee. En het is er wel heel leuk! Maar ik zie dat je ook al een feestje hebt. Dat is voor een tweejarige misschien wat veel van het goede. Dan zou ik gewoon naar de locale kinderboerderij oiod gaan als ik jou was!
Precies. Waarom jezelf die drukte aandoen, als je kinderen hebt die straks echt geen herinnering zullen hebben van 2e paasdag 2011

Dat is juist zo fijn als ze zo klein zijn: lekker makkelijk naar de kinderboerderij
Precies. Laat blijdorp voor wat het is morgen.

Over een paar weken gaan de kinderbaden in het Amsterdamse bos weer open, veel leuker.
Als je 's middags al een feestje hebt, zou ik het met deze warmte gewoon lekker rustig aan doen. Thuis rommelen of een wandelingetje in de buurt maken.
Het zal 1) erg druk zijn en 2) heb je aan een ochtend niet genoeg. Als je in (de buurt van) Rotterdam woont kun je beter naar Plaswijck gaan of, afhankelijk van waar je woont, naar Avifauna. Daar heb je geen dag voor nodig.
verba volant, scripta manent.
Ik denk dat ze in de buurt van Amsterdam woont, gokje.
nee we komen uit belgie maar we zijn dan voor dat feestje in de buurt, vandaar... Ik vind het zo een eind om alleen voor het feestje naar Rotterdam te komen, vandaar dat ik iets zoek om er aan de plakken.
Ik zou dan wat later van huis vertrekken want om nu met twee kleintjes te moeten gaan leuren, lijkt mij niet optimaal.
Ga dan een rondje met de Spido mee. Lekker in het zonnetje, lekker rustig voor de kindjes en vaak vinden ze het hartstikke leuk.
Pff, hahaha! De warmte wordt me teveel, ik dacht Blijburg....

en dat is dan weer in Amsterdam...
Ik denk dat je gillend gek gaat worden, ook in de ochtend!
Dan zou ik voor Plaswijck gaan. Verkoeling van de plas, leuke speeltuin etc. Prima voor een ochtendje vermaak.
Wij hebben een abo op blijdorp en gaan regelmatig. Maar morgen dus expres niet.

Omdat het zo druk gaat worden.

Vandaag was het trouwens niet zo heel druk (reden er lands rond 11 uur)

Op de site van blijdorp kan je trouwens de verwachting zien hoe druk ze het verwachten
quote:paloma schreef op 24 april 2011 @ 16:06:

Als je 's middags al een feestje hebt, zou ik het met deze warmte gewoon lekker rustig aan doen. Thuis rommelen of een wandelingetje in de buurt maken.

Helemaal mee eens.

Ze zijn nog zo jong
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik ben een enorme fan van Blijdorp (ook inclusief abbonement), maar ik ga morgen ook mooi niet. Waarschijnlijk is het waanzinnig druk, daar heb ik zelf al geen zin in, en met twee kleintjes.... Voor een meisje van twee is het denk ik wel heel leuk, maar dan als het wat rustiger is, dan kan ze alles tenmisnte zien zonder dat er duizenden mensen voor staan... En inderdaad, het is al nogal heftig, als het dan ook nog druk is, en dan nog een feestje, lijkt mij een beetje te veel.
Wij gaan ook regelmatig, maar zijn er dan om negen uur tot een uur of elf, half twaalf, dan is het nog heel rustig. Maar morgen niet, kans is groot dat vroeg druk is.
quote:Mac123 schreef op 24 april 2011 @ 15:57:

Precies. Laat blijdorp voor wat het is morgen.

Over een paar weken gaan de kinderbaden in het Amsterdamse bos weer open, veel leuker.De kinderbaden zijn al open.
quote:Bijenkoningin schreef op 24 april 2011 @ 16:56:

Dan zou ik voor Plaswijck gaan. Verkoeling van de plas, leuke speeltuin etc. Prima voor een ochtendje vermaak.Wel duur
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goedkoper dan blijdorp lijkt mij en gratis parkeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven