Boken over ADD

24-02-2011 11:54 8 berichten
Hallo beste forummers,

Wie weet leuke/interessante/nuttige boeken over ADD? Met name het omgaan met kinderen met ADD, met leuke tips en dergelijk.

Al vast bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
De 'Hulpgids ADHD' en 'Een opgeruimd leven met ADHD'

Beide staat wel ADHD in de titel maar zijn ook zeet van toepassing op ADD.
Hallo MEFS,

Je hebt vast wel gelezen dat er steeds meer bekend wordt over de connectie tussen voeding en ADD. Daarbij gaat het niet om kleur- of smaakstoffen maar vooral om tarwe en melkeiwit.

Twee weken zonder zuivel, brood en pasta kunnen een behoorlijk verschil uitmaken. Meer weten? google op exorfinen of kijk bij

http://www.prohealth.nl/medical/4.html
Mensch, leer nou eens spellen!
quote:drfrank schreef op 24 februari 2011 @ 12:38:

Hallo MEFS,

Je hebt vast wel gelezen dat er steeds meer bekend wordt over de connectie tussen voeding en ADD. Daarbij gaat het niet om kleur- of smaakstoffen maar vooral om tarwe en melkeiwit.

Twee weken zonder zuivel, brood en pasta kunnen een behoorlijk verschil uitmaken. Meer weten? google op exorfinen of kijk bij

http://www.prohealth.nl/medical/4.htmlBedankt voor je bijdragen. Mijn zoon eet nauwelijks zuivel ivm allergie. We eten ook niet zo veel brood of pasta. Meestal rijst en aardappelen. Bij ons is het zeer waarschijnlijk erfelijkheid.
quote:SeptemberGirl schreef op 24 februari 2011 @ 12:39:

Mensch, leer nou eens spellen! Psst, lees mijn motto, hier onder. En bovendien, het is geen fout. Ik ben taalcreatief
quote:MEFS schreef op 24 februari 2011 @ 13:13:

En bovendien, het is geen fout. Ik ben taalcreatief
quote:MEFS schreef op 24 februari 2011 @ 13:13:

[...]

Psst, lees mijn motto, hier onder. En bovendien, het is geen fout. Ik ben taalcreatief die ga ik onthouden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven