borstjes

15-04-2013 20:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mischien een een beetje een rare vraag maar maak mij toch een beetje zorgen.

Mijn dochter haar borstjes komen tot ontwikkeling,en nou zegt ze net onder de douche moet je eens voelen ,aan de ene kant zit er een soort harde schijf onder maar bij het andere borstje totaal niet.

De ene borstje is ook al iets dikker als de ander,is dit normaal

dat het zo ongelijk opgaat.
Mijn moeder heeft mij ook meegesleept naar de huisarts destijds.

*ziet opeens in waarom de zorgpremies zo hoog zijn*
Ik heb mezelf dat bespaard door het mijn moeder niet te vertellen Kwam er geloof ik door de Fancy of Tina achter dat het normaal was...
quote:zoutopmijnhuid schreef op zondag 14 april 2013 16:45 Gelul, Dana, de kosten van de gezondheidszorg rijzen de pan uit omdat managers hun zakken vullen, en negens anders om.

TO, je vraagt om ervaringen, ik had een kennis die een bult op haar onderarm had, dat bleek botkanker te zijn, een sarcoom.

Zit het aan het bot vast?
Orzoo, jaaaa de Fancy! Dat blad heeft me door menige pubercrisis geholpen. Jammer dat het niet meer bestaat! Zou een hoop zorgen/zorgkosten schelen...
quote:ClaudeFiolle schreef op 15 april 2013 @ 22:08:

[...]

Precies, borsten.

Ze heeft toch ook geen armpjes, teentjes, oortjes en darmpjes?Je hebt gelijk hoor,maar zo groot zijn ze nog niet daarom had ik er borstjes van gemaakt
Ik denk niet dat zorgkosten hier hoger door zijn geworden... Hahaha maar suf is het wel, hoe bestaat het dat wij daarmee naar dokter gaan? Onze moeders hebben dat dan toch ook gehad? Hun zussen, vriendinnen en hun moeders?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven