Boxspanner gezocht

17-01-2011 16:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik een leuke boxspanner kan vinden?

Ik heb al veel gezocht op internet, maar ik kan alleen maar wagenspanners vinden. Niet dat die niet goed zijn, maar ik denk dat die touwtjes te kort zijn voor in de box en ik wil niet zelf gaan 'klooien' met (verleng)touwtjes i.v.m. de veiligheid.

Bij voorkeur zou ik een boxspanner (geen boxspiraal) willen hebben met houten kralen/figuurtjes.
Ik heb er één van hout, een soort rups, die heb ik als kado'tje gekregen, maar hij komt van de krokodil, dat is zo'n winkel met houten speelgoed Houten rups
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Belle73 schreef op 17 januari 2011 @ 16:19:

Ik heb er één van hout, een soort rups, die heb ik als kado'tje gekregen, maar hij komt van de krokodil, dat is zo'n winkel met houten speelgoed Houten rupsMaar die zit toch alleen in het westland? (niet lullig bedoelt hoor, anders heeft TO er anders (waarschijnlijk) niet zoveel aan )
Zoiets misschien?
Of zoiets?
Zoiets?
Ik woon zelf in het zuiden van het land, dat is nou niet echt het westland toch? En ik neem aan dat er meer winkels zijn die houten speelgoed verkopen, ik noemde dit als voorbeeld.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
wij hebben er eentje van Janbibejan, kan hem alleen op de site niet zo snel vinden..... hele leuke met houten clowntjes, belletjes enz. Ik baal stiekem wel een beetje dat we de babytijd afgesloten hebben (en om nou de box nog in de kamer te laten alleen voor die boxhanger.....)

als je een foto wilt, dan wil ik die wel voor je maken!
Je vindt die ouderwetse houten ook vaak bij 2e hands winkels, en ook bij die 2e hands retro webshops zoals mevrouw de uil, tink om us bern, op flavourites staan wel meer van die webshops! Marktplaats vast ook wel bedenk ik net!
Ik heb er een van nijntje. Geen hout, maar je mag hem overnemen.
Bedankt voor de tips!

Inderdaad het tweede exemplaar van Tinks is zo een die ik in gedachten heb. Helaas issie al verkocht!

Maar ik weet in ieder geval waar ik verder kan zoeken. Die houten rups is ook erg cool zeg!

En ik kende flavourites ook helemaal niet. Haha, ben ik nou een digibeet??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven