Breek de stilte

22-06-2012 10:38 10 berichten
Ik kwam het nummer van Stef Bos Breek de stilte tegen. Ik moest een traantje wegpinken. Dit nummer lijkt voor mijn zoon geschreven. Alleen bij hem zal die stilte nooit breken. Hij is 11 en na een zoektoch van 8 jaar is er autisme vastgesteld. Ik hoop dat jullie dit nummer zo mooi vinden als ik.

Breek de stilte
Alle reacties Link kopieren
Knuffel
Mooie tekst.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vind jou lief!
MEFS, wat mooi.
Mooi tekst.

Ontroerend: laat ze nooit alleen...

En aan het eind: blijf praten.

Voor jou en je zoon
Prachtig, vind stef sowieso vaak heel goed. Kan Papa ook echt niet luisteren zonder tranen.

Is inderdaad een prachtig nummer. Kan me voorstellen dat het voor jou nu helemaal een bijzondere tekst is.

Papa is inderdaad ook zo'n mooie. Maar ik vind alle nummers van Stef Bos geweldig. Ik vind niet eens dat hij goed kan zingen maar te teksten in combinatie met zijn stem vormen toch wat speciaals.
Kende dit lied al, is idd erg mooi
Ik vind de eerste twee coupletten erg mooi. Na een tijdje herhaalt hij het refrein wel 10x, beetje te vaak. voor jou Mefs, het lijkt me heel moeilijk als je de stilte met je zoon moet doorbreken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven