Buisjes plaatsen en loopoor

10-06-2012 10:20 7 berichten
Goedemorgen,

Bij mijn dochter worden komende week buisjes geplaatst, maar sinds vanmorgen heeft ze een loopoor.

Weet iemand of dit reden is om het buisjes plaatsen uit te stellen?

Natuurlijk zal ik morgen even bellen maar was alvast benieuwd, heb het een keer eerder gehad bij mijn zoon, toen werd het plaatsen uitgesteld vanwege waterpokken.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn zoontje was dat geen probleem. Kon ook niet anders want hij had altijd een loopoortje. Arts vertelde later dat het er helemaal uitspoot op het moment dat ze een gaatje maakte dus dat het heel erg nodig was. Ik wel 10 jaar geleden bijna.
Bij mijn dochter was dat ook geen probleem. Zij had ook bijna altijd een loop oor.
Bedankt! Fijn te lezen, ik hoop zo dat het door kan gaan. Ze is op dit moment echt zo doof, zielig!
Bij mini bubbels was dit geen enkel probleem , sterker nog , dat was reden waarom mini bubbels buisjes kreeg .
Ok! Goed om te weten, ik had gedacht dat een loopoor gevolg van een ontsteking is, en dat je met een ontsteking geen buisjes mag plaatsen. Vandaar mijn twijfels.
Geen probleem mits ze geen koorts of verhoging heeft.

Mijn dochter ging ook met een loopoor de OK in, ze zuigen het gewoon uit volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven