Cadeau 1e verjaardag

13-05-2009 20:19 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik kom niet dikwijls op deze pijler maar wil toch graag een vraagje stellen.

Binnenkort wordt onze kleinzoon 1 jaar.

We willen graag een heel leuk cadeau voor hem kopen, maar door omstandigheden krijgen we hem niet zo dikwijls te zien en weten we niet goed wat voor hem geschikt zou zijn.

We willen het ook liever niet aan de ouders vragen omdat we het leuk vinden om met een verrassing te komen.

Wat is volgens jullie een leuk cadeau voor een 1e verjaardag?
Ik heb hem toen op marktplaats gekocht pebbles voor 17.50 (tja, nieuw of niet nieuw, ze zijn zo onbreekbaar het verschil zie je echt niet) en dat ding is immens veel gebruikt. Zwiepje is er nu te groot voor maar als ik kleiner bezoek in huis krijg dan is het altijd een groot succes. Samen met mijn hobbelschaap.
Hoi Qwertu, wat heb je een goed geheugen!

Ja, er is wat contact. We mogen zelfs op zijn verjaardag komen.. (wilde een smiley plaatsen, maar het luk niet).
Toppers die ons zoontje voor zijn 1e verjaardag heeft gehad en waar hij heel veel mee speelt;

gele bus van my little people. Hij is helemaal gek van auto's en hier kun je de poppetjes er in doen, en er weer uit, en er weer in...knuffeldoekjes worden er in vervoerd, andere auto's worden erin vervoerd, je kan er zelf op gaan zitten. Hij sleept m overal mee naar toe

rode loopauto van big bobby car. Deze heeft een lagere zitting waardoor ze er eerder op kunnen. Ook zijn de banden geschikt om er binnen mee te rijden. Hij kon er niet gelijk op maar met ongeveer 15 maanden wel en nu crost hij er continue mee door het huis.

Ik zou uitgaan van wat je kleinzoon interesseert; auto's, geluiden, knopjes, muziek en daarop aansluiten.
quote:crini schreef op 13 mei 2009 @ 21:08:

@susan, tik op marktplaats 'blokken hema' in, en de tweede advertentie geeft de eric carle blokken, nieuwe set te koop aangeboden.Bedankt! Een reserveset is in zijn geval echt geen overbodige luxe.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wat een hoop reacties intussen! Leuk! Sorry dat ik niet iedereen persoonlijk kan antwoorden, dus daarom hierbij aan iedereen die reageert : heel erg bedankt!
Oh, het zijn wel andere blokken, jammer. Ik bedoel gewoon massieve blokken, een set van 28 stuks. In elk geval heel erg bedankt voor het kijken.

(Misschien vindt hij deze trouwens ook wel wat.)
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
.
Als het speelgoed geluid maakt, dan svp opletten dat het geluid ook uit of zachter kan, dit is voor de ouders altijd wel prettig. Zeker aangezien speelgoed meestal wordt voorzien van de meest afschuwelijke deuntjes die je dan de rest van de dag kan neurieen.

Zoon vind de megablocks erg leuk. Makkelijker te stapelen dan duplo en je hebt heel veel verschillende setjes. Little people ook favoriet, en de sesamstraatgarage is helemaal in. Toen hij net een jaar was speelde hij er nog niet mee, maar nu met anderhalf vindt hij het super.

Misschien een voorleesboek waar zijn en jullie namen in voorkomen?
@susan, volgens mij heb ik de blokken die jij bedoelt hier boven staan, ik zal morgen even kijken. Zoon doet er totaal niets mee.
Megablocks, ook een goed idee!

Dat soort speelgoed heeft het voordeel dat het niet geeft als hij het al heeft, hoe meer hoe beter.

Wat Pebbles zei over grote cadeaus die zonder overleg gegeven worden, daar zit natuurlijk iets in, had ik ook aan gedacht.

Met Duplo of andere blokken zit dat gevaar er minder in.

Allemaal bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven