Cadeau jongen 4 jaar
zondag 20 maart 2011 om 10:29
Weer eens een cadeau-topic.
Mijn zoon wordt in mei 4 jaar en ik krijg nu alweer van veel mensen de vraag wat hij wil hebben. het is heel erg maar ik weet het echt niet. Mijn zoon is zeker geen verwend kind, maar heeft wel heeft wel veel speelgoed.
Hebben jullie nog tips? Het gaat om wat goedkopere cadeautjes maar ook een cadeau voor de opa's en oma's dat wat duurder mag zijn.
Vorig jaar heb ik aan de meeste mensen een boek gevraagd, maar hij heeft ondertussen wel heel veel boeken waarvan nog een deel gelezen moet worden.
Alle standaard dingen zoals garage, fiets, veel duplo en playmobiel heeft hij al dus dat valt eigenlijk al af.
Hoop dat iemand de ultieme tip heeft.
Mijn zoon wordt in mei 4 jaar en ik krijg nu alweer van veel mensen de vraag wat hij wil hebben. het is heel erg maar ik weet het echt niet. Mijn zoon is zeker geen verwend kind, maar heeft wel heeft wel veel speelgoed.
Hebben jullie nog tips? Het gaat om wat goedkopere cadeautjes maar ook een cadeau voor de opa's en oma's dat wat duurder mag zijn.
Vorig jaar heb ik aan de meeste mensen een boek gevraagd, maar hij heeft ondertussen wel heel veel boeken waarvan nog een deel gelezen moet worden.
Alle standaard dingen zoals garage, fiets, veel duplo en playmobiel heeft hij al dus dat valt eigenlijk al af.
Hoop dat iemand de ultieme tip heeft.
zondag 20 maart 2011 om 10:35
Er is een DVD serie voor kinderen waar ze op een jip en janneke manier vreemde talen kunnen leren.
Hiet is een link. Het is niet alleen verschrikkelijk leuk voor je zoon, maar hij heeft er zijn hele leven iets aan.
http://www.bbcmuzzy.nl/
Hiet is een link. Het is niet alleen verschrikkelijk leuk voor je zoon, maar hij heeft er zijn hele leven iets aan.
http://www.bbcmuzzy.nl/
zondag 20 maart 2011 om 11:12
iets leuks voor buiten: zandbak,opblaaszwembad(je)
iets om straks in de zomer mee in het zwembad te spelen,zoals een bal,opblaas'dieren'
een skelter (van de opa's en oma's)-> zo'n echt mooie waar hij nog jaren wat mee kan
een abonnement op een leuk tijdschrift
bestuurbare auto
een balspel voor buiten
een leuk 'gezelsçhapsspel' voor een kind van zijn leeftijd
iets leuks voor zijn slaapkamer: stoer dekbedovetrek
iets om straks in de zomer mee in het zwembad te spelen,zoals een bal,opblaas'dieren'
een skelter (van de opa's en oma's)-> zo'n echt mooie waar hij nog jaren wat mee kan
een abonnement op een leuk tijdschrift
bestuurbare auto
een balspel voor buiten
een leuk 'gezelsçhapsspel' voor een kind van zijn leeftijd
iets leuks voor zijn slaapkamer: stoer dekbedovetrek
zondag 20 maart 2011 om 11:17
Mijn zoontje wordt volgende week 4. en het is idd best moeilijk..
maar nu komt er steeds meer bij
ik noem zijn wensenlijstje even (met een nintendo ds bovenaan omdat zijn zus dat ook heeft. maar pindakaas voor hem dat ik hem daar nog te jong voor vindt haha)
van ons krijgt hij playmobil politie enz en een step
Nieuwe boeken voor zijn leeftijd.
step (van cars bijv)
knikkers
bal
stoepkrijt idd
stickers
skippybal (van cars natuurlijk weer)
skelter
idd dingen voor school (beker broodbakje nieuwe rugzak)
auto's heeft die van mij nooit genoeg van
klei..
tuinierdingen...(heb hier een tuinman in spe volgens mij)
waterpistool voor de zomer straks (zo een grote)
maar nu komt er steeds meer bij
ik noem zijn wensenlijstje even (met een nintendo ds bovenaan omdat zijn zus dat ook heeft. maar pindakaas voor hem dat ik hem daar nog te jong voor vindt haha)
van ons krijgt hij playmobil politie enz en een step
Nieuwe boeken voor zijn leeftijd.
step (van cars bijv)
knikkers
bal
stoepkrijt idd
stickers
skippybal (van cars natuurlijk weer)
skelter
idd dingen voor school (beker broodbakje nieuwe rugzak)
auto's heeft die van mij nooit genoeg van
klei..
tuinierdingen...(heb hier een tuinman in spe volgens mij)
waterpistool voor de zomer straks (zo een grote)
Puck
zondag 20 maart 2011 om 11:26
Hier een zoon die in augustus 4 wordt:
Van die klossen met touw eraan, waar ze buiten op kunnen lopen (nu bij Kruidvat in de aanbieding en daarom werd ik er zelf op geattendeerd).
Van die kleine lampjes die je aan de fiets/kleding kunt doen als je in het donker fietst (Hema). Doet zoon natuurlijk nooit, maar die lampjes vindt hij erg stoer.
Speel-leerboeken
picolo rondo of electro e.d (speel-leergoed)
knutselspullen; nooit genoeg
Alvansgt
Van die klossen met touw eraan, waar ze buiten op kunnen lopen (nu bij Kruidvat in de aanbieding en daarom werd ik er zelf op geattendeerd).
Van die kleine lampjes die je aan de fiets/kleding kunt doen als je in het donker fietst (Hema). Doet zoon natuurlijk nooit, maar die lampjes vindt hij erg stoer.
Speel-leerboeken
picolo rondo of electro e.d (speel-leergoed)
knutselspullen; nooit genoeg
Alvansgt
zondag 20 maart 2011 om 11:53
quote:Cateautje schreef op 20 maart 2011 @ 10:35:
Er is een DVD serie voor kinderen waar ze op een jip en janneke manier vreemde talen kunnen leren.
http://www.bbcmuzzy.nl/Wat een ontzettend leuke tip!! Die ga ik er bij mijn 4- en 5 jarige vrouwelijke petekinderen ingooien. Thanks!
http://www.bbcmuzzy.nl/Wat een ontzettend leuke tip!! Die ga ik er bij mijn 4- en 5 jarige vrouwelijke petekinderen ingooien. Thanks!
zondag 20 maart 2011 om 11:54
Ik zou veel meer praktische cadeau's vragen. Ik vind de hoeveelheid speelgoed die kinderen tegenwoordig hebben en krijgen echt veel te veel. Met een groot gedeelte wordt amper gespeeld. Ik was pas bij een vriendin en die kleine kreeg kleine cadeautjes en verder kregen de ouders cadeaubonnen van een favoriete kledingwinkel. Vond ik eigenlijk helemaal niet zo gek.
Kind was net zo blij met een trapveer (of hoe noem je zo.n ding dat van de trap 'loopt') als met z'n nieuwe step.
Kind was net zo blij met een trapveer (of hoe noem je zo.n ding dat van de trap 'loopt') als met z'n nieuwe step.
zondag 20 maart 2011 om 11:57
Een voetbal met goal en keepershandschoenen
( voetbaltenue als hij - of pa, eigenlijk - een favorieteclub heeft)
een sjoelbak
van die doe-boeken waarmee je leert schrijven
een zaklamp
een survival-kinder set; kompas, verrekijker, etc.
zo'n insectenpotje met vergrootglas
een doe-boek om maskers te maken/ vliegtuigen te vouwen
een ridderpak/politiepak/indianenpak/etc.
auto's
van die opduikdingen voor in het zwembad
een duikbril
abonnement op de Bobo ( bestaat dat nog? )
een knikkerputje en knikkers
een vlieger
speciale bellenblaas ( voor die reuzenbellen )
waterpistool
buiten dartbord van klittenband
stelten
een spaarpot
badlaken met zijn " held " er op.
zeep-vingerverf voor in het bad
van die beesten ( action ) die groeien als je ze in water legt
een sjoelbak
van die doe-boeken waarmee je leert schrijven
een zaklamp
een survival-kinder set; kompas, verrekijker, etc.
zo'n insectenpotje met vergrootglas
een doe-boek om maskers te maken/ vliegtuigen te vouwen
een ridderpak/politiepak/indianenpak/etc.
auto's
van die opduikdingen voor in het zwembad
een duikbril
abonnement op de Bobo ( bestaat dat nog? )
een knikkerputje en knikkers
een vlieger
speciale bellenblaas ( voor die reuzenbellen )
waterpistool
buiten dartbord van klittenband
stelten
een spaarpot
badlaken met zijn " held " er op.
zeep-vingerverf voor in het bad
van die beesten ( action ) die groeien als je ze in water legt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 20 maart 2011 om 12:23
[quote]blijfgewoonbianca schreef op 20 maart 2011 @ 11:57:
dat is hier nml. wel zo.....hij heeft shirts van papa's club. hij gaat mee naar papa's club en hij is lid van de kidsclub omdat papa dat zo leuk vind. Papa vroeg wat voor een taart hij wilde..zegt ie een Twentetaart..(omdat papa dat leuk vind)..ik vraag het 5 minuten later terwijl papa even niet in de buurt is zegt ie: ik wil toch een Carstaart.......jammerdbammer voor papa dat mijn zoontje niet zo'n voetballertje is als ie graag zou zien
sorry even ot maar moest er even om lachen omdat het zo herkenbaar is
dat is hier nml. wel zo.....hij heeft shirts van papa's club. hij gaat mee naar papa's club en hij is lid van de kidsclub omdat papa dat zo leuk vind. Papa vroeg wat voor een taart hij wilde..zegt ie een Twentetaart..(omdat papa dat leuk vind)..ik vraag het 5 minuten later terwijl papa even niet in de buurt is zegt ie: ik wil toch een Carstaart.......jammerdbammer voor papa dat mijn zoontje niet zo'n voetballertje is als ie graag zou zien
sorry even ot maar moest er even om lachen omdat het zo herkenbaar is
Puck
zondag 20 maart 2011 om 22:31
Hoi DVD speler,
Mijn zoontje is afgelopen dinsdag 4 jaar geworden en van ons heeft hij een spel gekregen genaamd; knappe koppen spel. Dat is voor kinderen vanaf 4 jaar met een kleurendobbelsteen, heel veel kaartjes met opdrachten zoals tellen tot 5, 3 keer in de lucht springen enz enz.
Hij heeft ook van die safari clics gekregen.Dat zijn plaatjes met haakjes waar hij diverse modellen mee kan maken.
Verder heeft hij een scrabble vloerpuzzel gekregen waar hij woordjes, dieren en het alfabet mee kan leren.
ook een hijskraan van ongeveer 50cm hoogte, een auto, een gewone puzzel en dat was het eigenlijk wel.
Een step heeft hij vorig jaar al gekregen en een fiets had hij al van mijn oudste zoontje. Fietsen zonder zijwieltjes kon hij zowieso al sinds oktober afgelopen jaar. Hij is vanaf vandaag overgestopt op een maatje grotere fiets.
Praktische dingen zoals een broodtrommel, schooltas en beker had hij al voor sinterklaas gehad.
Groetjes...
Mijn zoontje is afgelopen dinsdag 4 jaar geworden en van ons heeft hij een spel gekregen genaamd; knappe koppen spel. Dat is voor kinderen vanaf 4 jaar met een kleurendobbelsteen, heel veel kaartjes met opdrachten zoals tellen tot 5, 3 keer in de lucht springen enz enz.
Hij heeft ook van die safari clics gekregen.Dat zijn plaatjes met haakjes waar hij diverse modellen mee kan maken.
Verder heeft hij een scrabble vloerpuzzel gekregen waar hij woordjes, dieren en het alfabet mee kan leren.
ook een hijskraan van ongeveer 50cm hoogte, een auto, een gewone puzzel en dat was het eigenlijk wel.
Een step heeft hij vorig jaar al gekregen en een fiets had hij al van mijn oudste zoontje. Fietsen zonder zijwieltjes kon hij zowieso al sinds oktober afgelopen jaar. Hij is vanaf vandaag overgestopt op een maatje grotere fiets.
Praktische dingen zoals een broodtrommel, schooltas en beker had hij al voor sinterklaas gehad.
Groetjes...
maandag 21 maart 2011 om 08:15
Ik zou geen Bambino-loco meer doen, maar meteen voor Mini-loco gaan. Er zijn altijd veel aanvullingen van te koop.
Voor in de auto hebben we Pocket-loco, ook vanaf vier jaar.
Supersterke houder, en leuke boekjes erbij.
Moppekind speelt hier nu al vijf jaar mee, gewoon af en toe nieuwe boekjes halen.
Voor in de auto hebben we Pocket-loco, ook vanaf vier jaar.
Supersterke houder, en leuke boekjes erbij.
Moppekind speelt hier nu al vijf jaar mee, gewoon af en toe nieuwe boekjes halen.
maandag 21 maart 2011 om 08:21
http://www.cartoonwinkel. ... ltaat.php?soort=2&naam=55
Als je op deze site geen dekbedovertrek kunt vinden voor een kind, dan lukt het nergens.
Moppekind slaapt heel tevreden onder zijn Wallace&Gromit dekbed, en ik heb al een aantal dames hier de kop gek gemaakt met Shaun The Sheep.
http://www.cartoonwinkel.nl/producten.php?id=7740
Als je op deze site geen dekbedovertrek kunt vinden voor een kind, dan lukt het nergens.
Moppekind slaapt heel tevreden onder zijn Wallace&Gromit dekbed, en ik heb al een aantal dames hier de kop gek gemaakt met Shaun The Sheep.
http://www.cartoonwinkel.nl/producten.php?id=7740