Cadeau verjaardag jongen 9 jaar

16-08-2025 16:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn middelste zoon wordt in eind augustus 9 jaar. De eerste vragen van familie komen al binnen. Wat wil hij hebben?

Het is een luxeprobleem maar ik zou oprecht niet weten wat we voor hem moeten vragen. Met meerdere oudere broers en zussen is eigenlijk alles al in huis. Hij speelt vooral met magnetische blokken (connetix) en heeft daar ook wel veel uitbreidingen van. Kapla gebruikt hij ook veel maar ook daar heeft hij al meerdere dozen van.

Geld of een cadeaubon vindt niemand in onze familie leuk om aan een jong kind te geven.

Wat zijn jullie toppers voor jongens/kinderen van 9?

Qua prijs mag het van alles zijn, we moeten zelf ook nog een cadeau verzinnen.
ereader
Museum jaarkaart
Smart Games
Tijdschrift abonnement
Hitster
Inderdaad een metaaldetector, voetbaltafel of tafeltennis (als je plek daarvoor hebt). Een instrument om leren te bespelen, een schommel, ringen of bokszak voor in huis.
Aan de zoon van mijn BFF geef is sinds die leeftijd elk jaar een 'uitje met een vriendje'. Tot nu waren dat : Karten, dj-workshop, BMX middag en dit jaar (12) tickets voor een plaatselijk festivalletje waar 1 van hun 'helden' optreedt (Het is in vertrouwde omgeving, kleinschalig en ik ben daar zelf ook, dus er is 'begeleiding').
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven