checken
donderdag 21 mei 2020 om 20:12
vrijdag 22 mei 2020 om 12:42
Over 2 jaar studeert ze nog verder weg, maar dan mag het wel? Terwijl ze 0 keer heeft mogen leren hoe het moet? Alleen omdat ze 2 jaar lang is wakker geworden en is opgestaan?
vrijdag 22 mei 2020 om 12:43
Bij haar vriendje/loverboy dus.
Such a beautiful place to be with Friends.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:44
Die weten hoe je bent, dus spelen het spelletje waarschijnlijk mee, samen met dochter.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:31Ja, ik heb de ouders gebeld over wanneer ze weer hier moet zijn.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:47
Eigelijk hoop ik nu dochter bij haar vriendin is dat ze op het Viva forum meeleest en dat ze dit topic leest. Dat ze denkt “ het is idd niet normaal hoe mijn moeder doet”. Dat ze wakker word geschud.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze nooit protesteert, een keer tegengas geeft want ze is een puber. Of heb je haar ook al monddood gemaakt? Want dan krijgt ze vast weer straf. Sorry dat ik het zeg maar ik vind To echt een ziek persoon.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze nooit protesteert, een keer tegengas geeft want ze is een puber. Of heb je haar ook al monddood gemaakt? Want dan krijgt ze vast weer straf. Sorry dat ik het zeg maar ik vind To echt een ziek persoon.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:48
Het is niet hun kind, maar de jouwe die jezelf in gevaar brengt met je gedrag.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:49
Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.Dwarrel75 schreef: ↑22-05-2020 12:47Eigelijk hoop ik nu dochter bij haar vriendin is dat ze op het Viva forum meeleest en dat ze dit topic leest. Dat ze denkt “ het is idd niet normaal hoe mijn moeder doet”. Dat ze wakker word geschud.
Ze protesteerd weleens maar daar besteed ik geen aandacht aan. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar haar bezwaren te luisteren.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:52
Ja je zal een keer een goed gesprek voeren met je dochter. Daar is hij weerRektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Ze protesteerd weleens maar daar besteed ik geen aandacht aan. Ik heb belangrijkere dingen te doen dan naar haar bezwaren te luisteren.
Alsof ze tegen jou moet zeggen dat ze op Viva heeft gezeten. Ze kan daar ook op via de computer bij een ander. Ze kan ook alleen meelezen.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Echt, wat hoop ik voor dat meisje dat ze ver, ver weg gaat studeren en jou zo weinig mogelijk hoeft te zien als ze eenmaal uit huis is. Al vermoed ik dat je dan ook wel weer een manier vindt om haar klem te zetten en afhankelijk te maken, want ik geloof er geen drol van dat je over twee jaar zomaar afstand kan doen van de machtspositie waar je op dit moment om de een of andere vage reden zo op kickt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:53
Jij bent een trol!! Dat kan toch gewoon niet anders. En als dat niet zo is dan ben je werkelijk waar knettergek!!Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Ja je hebt inmiddels duidelijk gemaakt dat de opvattingen en ideeën van je dochter je geen bal interesseren....treurig.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Je bent de kelder aan het inrichten?Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Het gaat mij niet om de machtspositie, dat boeit mij dus vrij weinig. Het gaat erom dat ik ervoor zorg dat ze veilig blijft.Susan schreef: ↑22-05-2020 12:52Alsof ze tegen jou moet zeggen dat ze op Viva heeft gezeten. Ze kan daar ook op via de computer bij een ander. Ze kan ook alleen meelezen.
Echt, wat hoop ik voor dat meisje dat ze ver, ver weg gaat studeren en jou zo weinig mogelijk hoeft te zien als ze eenmaal uit huis is. Al vermoed ik dat je dan ook wel weer een manier vindt om haar klem te zetten en afhankelijk te maken, want ik geloof er geen drol van dat je over twee jaar zomaar afstand kan doen van de machtspositie waar je op dit moment om de een of andere vage reden zo op kickt.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:54
Ik geloof hier dus niets van, hè?Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:49Nou, ik hoop eerder voor haar dat ze niet op V!VA zit want dan heeft ze een probleem.
Nee?
Ik weet nog toen ik ongeveer 16 jaar was dat ik eens met de trein van Zwolle naar Amsterdam was gegaan met een vriendin. Toen we van Amsterdam terug naar Zwolle gingen met de trein werd er omgeroepen dat er iets gebeurt was en dat de treinen dus niet verder gingen dan Lelystad (geloof ik).
We waren toen uitgestapt in Lelystad (ik dacht dat het Lelystad was) en ik had in de telefooncel naar mijn ouders gebeld of ze me konden komen ophalen want de treinen gingen niet meer verder.
Ik weet nog heel goed wat mijn moeder zei, dat ik moest uitzoeken hoe ik thuis kwam, ik kon naar het loket gaan, ik kon informatie vragen, kijken of de NS bussen zou inzetten ect. en dat het een goede les voor mij zou zijn om zelf mijn boontjes te doppen en een oplossing te zoeken. Maar ze kwam me echt niet halen.
Uiteindelijk zijn we met bussen inderdaad thuisgekomen en was dat inderdaad een goede les in volwassen worden.
Een paar jaar later vroeg ik aan mijn moeder of ze me écht niet was komen halen als ik echt niet meer thuis kon komen. Natuurlijk wel zei ze, maar je moest ook zelfstandigheid leren en dat ik je niet altijd meer kon komen "redden" en dat was voor mij nog spannender dan voor jou maar je had wel iets geleerd.
En dat klopt! Ik vind het alleen jammer en schadelijk voor je dochter TO dat zij die lessen niet mag leren en je haar hierin echt te kort doet.
We waren toen uitgestapt in Lelystad (ik dacht dat het Lelystad was) en ik had in de telefooncel naar mijn ouders gebeld of ze me konden komen ophalen want de treinen gingen niet meer verder.
Ik weet nog heel goed wat mijn moeder zei, dat ik moest uitzoeken hoe ik thuis kwam, ik kon naar het loket gaan, ik kon informatie vragen, kijken of de NS bussen zou inzetten ect. en dat het een goede les voor mij zou zijn om zelf mijn boontjes te doppen en een oplossing te zoeken. Maar ze kwam me echt niet halen.
Uiteindelijk zijn we met bussen inderdaad thuisgekomen en was dat inderdaad een goede les in volwassen worden.
Een paar jaar later vroeg ik aan mijn moeder of ze me écht niet was komen halen als ik echt niet meer thuis kon komen. Natuurlijk wel zei ze, maar je moest ook zelfstandigheid leren en dat ik je niet altijd meer kon komen "redden" en dat was voor mij nog spannender dan voor jou maar je had wel iets geleerd.
En dat klopt! Ik vind het alleen jammer en schadelijk voor je dochter TO dat zij die lessen niet mag leren en je haar hierin echt te kort doet.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:55
Zou kunnen maar dan ben ik niet consequent genoeg als ik alles terugdraai.LhasaApso2008 schreef: ↑22-05-2020 12:52TO, ik begrijp dat je je dochter wilt beschermen, dat je het beste voor haar wilt en dan je wilt dat het goed met haar gaat, maar echt, dit is niet de juiste manier. Alsjeblieft, lees de reacties hier, laat ze tot je doordringen en laat ze je aan het denken zetten. Geef je dochter jouw vertrouwen.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:56
Maar op de lange termijn is jouw opvoeding hartstikke gevaarlijk (ook op de korte, maar dat wil je duidelijk niet zien...). Je dochter slaat straks door, neem dat nou maar aan.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:53Het gaat mij niet om de machtspositie, dat boeit mij dus vrij weinig. Het gaat erom dat ik ervoor zorg dat ze veilig blijft.
vrijdag 22 mei 2020 om 12:56
Geloof je het zelf? Het druipt er gewoon vanaf.Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:53Het gaat mij niet om de machtspositie, dat boeit mij dus vrij weinig. Het gaat erom dat ik ervoor zorg dat ze veilig blijft.
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 22 mei 2020 om 12:57
Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 12:53Het gaat mij niet om de machtspositie, dat boeit mij dus vrij weinig. Het gaat erom dat ik ervoor zorg dat ze veilig blijft.
Maar met jouw gedrag loopt ze dus over 2 jaar als ze 18 wordt wel groot gevaar!
vrijdag 22 mei 2020 om 12:58
Ze moet in ieder geval voor haar 21ste ergens iets vinden want ik ga haar in ieder geval niet in huis houden tot haar 30ste.