checken
donderdag 21 mei 2020 om 20:12

vrijdag 22 mei 2020 om 21:32
Rektmylife123 schreef: ↑22-05-2020 21:29Probeer je grappig ofzo te doen? Je lijkt net mijn dochter...
Du snakker norsk, ikke sant?

vrijdag 22 mei 2020 om 21:34
En ipv haar te belonen voor het feit dat ze laat zien dat ze te vertrouwen is en dat ze verantwoordelijk met internet omgaat, straf je haar door haar niet meer te vertrouwen en haar vrijheid af te pakken..

vrijdag 22 mei 2020 om 21:43
Precies.
TO is hoe dan ook echt niet gezond in haar/zijn hoofd.
Ik gok dat er een verveeld jochie achter zit, maar die gaat echt niet goed komen later als hij zich nu al zo ziek gedraagt.

vrijdag 22 mei 2020 om 21:44
Denk ik ook niet maar heb ik het gevraagd...
Verder voer voor de Mods..
vrijdag 22 mei 2020 om 22:04
Waarom zou het dicht moeten?sunshineandblueskies schreef: ↑22-05-2020 21:50Werkelijk ongelooflijk dat de mods dit topic nog steeds niet gesloten hebben. Is zeker goed voor de views of zo.![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 22 mei 2020 om 22:24
Ff voor de duidelijkheid,
Van mij hoeft het niet dicht.
Ik wil graag mijn quote verwijderd zien.
Zou ik fijn vinden maar ga niet wakker liggen als dit niet gebeurt.
Dat TO mocht het waar zijn er rare ideeën op na houdt is voor mij en een flink aantal forummers duidelijk.
Maar dat is wat mij betreft geen reden om te sluiten.
Sterker nog..
Beter van niet. Wie weet gaan de ogen van TO of iemand anders open.
Is het een troltopic dan gaat het vanzelf over. En in een volgend topic is het vermaeck of weinig reacties meer.
Van mij hoeft het niet dicht.
Ik wil graag mijn quote verwijderd zien.
Zou ik fijn vinden maar ga niet wakker liggen als dit niet gebeurt.
Dat TO mocht het waar zijn er rare ideeën op na houdt is voor mij en een flink aantal forummers duidelijk.
Maar dat is wat mij betreft geen reden om te sluiten.
Sterker nog..
Beter van niet. Wie weet gaan de ogen van TO of iemand anders open.
Is het een troltopic dan gaat het vanzelf over. En in een volgend topic is het vermaeck of weinig reacties meer.

vrijdag 22 mei 2020 om 22:32
Als ieder topic waarin iemand onzin uitkraamt gesloten moet worden, blijft er geen forum meer over.
Maar het is op z'n minst bijzonder dat er steeds binnen 5 minuten gereageerd wordt, maar dat het nu, als je vraagt of een quote van een persoonlijk bericht verwijderd kan worden, opeens langer dan een uur moet duren.
Maar het is op z'n minst bijzonder dat er steeds binnen 5 minuten gereageerd wordt, maar dat het nu, als je vraagt of een quote van een persoonlijk bericht verwijderd kan worden, opeens langer dan een uur moet duren.
vrijdag 22 mei 2020 om 23:15
TO zal om half 10 wel naar bed zijn gestuurd door zijn moeder.*Pauze* schreef: ↑22-05-2020 22:32Als ieder topic waarin iemand onzin uitkraamt gesloten moet worden, blijft er geen forum meer over.
Ik heb het idee dat het een kind is, een puber die ook nog eens mentaal achterloopt op leeftijdsgenoten.