Cheers, mate...

16-09-2010 20:59 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren

De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.

Voor de stamgasten en de meelezers.

Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.

Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.

Voor het hapje bij het drankje.

Voor lief en voor leed.

Voor dansen en stomen.

Voor huilen en heulen.

Voor woede, voor wensen.

Voor grappen en grollen.

Voor de vriendschap.

Voor het delen, het geven en het nemen.

Voor elkaar.

Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
En dan het laatste kontje wijn voor jezelf inschenken.

Geloof me, se hep issjoes.
De jongste houdt gewoon maar even wijs haar mond.
quote:dreamer schreef op 25 november 2010 @ 23:35:

Een leraar communicatie vertelde de groep "communiceren leer je in de kroeg".

Ahaaa! Vandaar dat ik het gevoel heb ein-de-lijk "mijn vak" gevonden te hebben!!!!

(seriously)

Ik noem mezelf vanaf vandaag communicatie-expert!
Oh jemig... in wat voor frustraties val ik ineens??

Achter de rug om lullen? Check, zijn ze bij mij ook heel goed in. Ik schijn daar dan ook om te vragen.

Dream, wat fijn dat je meisje weer naar huis mag morgen! Toch heftige uitslag wel, hoor! Fijn dat ze goede begeleiding gaat krijgen..

Nog 2 nachtjes tot ons feestje en ik.... ik vind het dooooodeng!

Kjong, als het niet lastig is; flikker voor de zekerheid naast kussens ook een paar slaapzakken/ dekbedden intootootje?
Tssss... ben ik nou te laaaat??
Ha Pimpel

Kjong is naar huis. Ik drink het allerlaaste slokje wijn op en rook nog een peuk en dan is het echt bedtijd.

.
...

...

Ja dus.
Nogmaals dus

GOEDEMORGEN!

Goh Kjong.. en ze komt zo aardig over he

Ja Pimpel, toen ik dat hoorde van communiceren in de kroeg, vroeg ik me ook af waarom ik daar niet al een baan in had (en waarom niet alle communicado's meegaan, als er een uitje is?)
Later is nu
Later is nu
Niet dat ik jullie bang wil maken ofzo.. maar vooral die laatste zin spreekt me erg aan.
Later is nu
Kreeg net al reactie van ex-collega en hopelijk nieuwe leidinggevende.. bedankt voor m'n sollicitatie! IK ben nog op tijd, volgende week gaan ze bekijken en toetsen.

Die is er vroeg bij
Later is nu
Ah, succes dan!! En fijn dat je meisje weer naar huis mag en nix akeligs heeft.

Pim, waarom vind je het feestje doodeng?
The perfect day to stay home with a good book: dat is toch ALTIJD?! Jammer dat het (bijna) nooit kan...

Zie nu pas dat Supra er toch nog was, tussen mijn kwartetje door! Haha! Ook lekker lullig die frummelsmiley NA de opmerking dat je er nog was, Suup. Ik had blijkbaar niet vernieuwd.

Tja, Bloes, dat het stom wordt, denk ik en dat iedereen het stom vindt, dat soort gekke dingen..

Fijn dat je nog op tijd was, Dream. En succes met je meisje vandaag!
Grijns. Ik las die frummelsmiley als reactie op mijn aankondiging dat ik bijna naar bed ging.

Maar dank voor het vertoeven hier gisteren dames.

Aangezien de chips op zijn, maar even wat koekjes voor bij de koffie!

Ik vind het nu al leuk Pimp.Al was het maar omdat ik op jouw keukentafel mag.
Lieve Pimpel.. de bedoeling is dat JIJ het een leuk feestje vindt. En oké.. Pompel ook. Voor de rest zal het jou toch een worst zijn? Jij bent voor eventjes de koningin (sorry Kjong) en aangezien er alleen maar mensen komen, die je zelf het uitgenodigd. Die jij dus leuk vindt en die jou leuk vinden, waarom zou het dan géén leuk feestje zijn? Dat kán toch gewoon niet, met zo'n stapel leuke mensen?

Ja, dame is weer thuis. Tenminste, is nu naar vriendin. Gammel en al. Vanmorgen te laat opgehaald voor eerste test, die maar half gedaan, door naar volgende test. Die duurde langer, omdat de arts met verschillende patienten bezig was (doordat LD er tussen gepropt was, denk ik) en toen hebben we uren gewacht, omdat andere test nog afgemaakt zou worden. Bleek uiteindelijk dat dat niet meer zo lukken, wordt mogelijk over 1,5 week!!!

Ondertussen ben ik ook gammel, door veel te weinig slaap, voor mijn doen. Dus... ook maar lekker rustig aan

Dank voor de koekjes Supra!
Later is nu
Zeg Pimmederdepim, zijn de Pimpelkindjes er ook bij morgen? Of te laat voor ze?

Rustig aan dit weekend Dream!
Thnx, Dream en Kjong.

Kindjes zijn er in het begin wel bij en worden door oppas afgevoerd zodra ze moe (lees: vervelend) worden.
Een stom feestje, ja hoor Pimpel; dát zit er dik in NOT! Gha, hoe stom denk je dat het gaat worden als de halve Kroeg daar is? Dus.

Zo, het is VRIJHIJDAG!!!!

~ontkurkt de flessen en doet alvast een inwijdingsdansje op de keukentafel~
Je moet wel nog even dik in de bruidstranen vanavond he.

Dat hoort erbij.

En zo ook:

- Dat je poets afzegt, op het tijdstip dat ze er al had moeten zijn, en je uiteindelijk zelf je het bruidsbloed uit je nagelriemen staat te schrobben in de badkamer

- Dat je ineens ongi bent, met bijbehorend humeur en geur

- Dat de geluidsinstallatie maar niet bezorgd wordt, ook niet als het al 22.00 uur is

- Dat je honger hebt en je niet meer weet hoeveel dagen je vergetengegeten hebt of gedoucht

-Of weet aan wie je je kinderen hebt uitbesteed, op de creche moest ophalen...of zouden ze in hun bed liggen

- Je je broer al 3 maanden niet gehoord hebt over de muziek, en ohja hij je cd's niet eens heeft opgehaald, dus je morgen geen muziek hebt

- Dat je schoonmoeder op de bank in slaap is gesukkeld en je aanstaande haar nog steeds omhelst, en dat al drie dagen, en maar niet los wil laten, comleet apatisch is, terwijl jij je eigen bloedende vingertjes een pleistertje en een kusje verschaft met een takkehumeur in de grootste chaos ooit

- Dat je daardoor zeker weet dat je nagellak, waar je toch geen tijd voor hebt, compleet naar de klote gaat, áls je het er al op gesmeerd krijgt vannacht, morgenochtend, of in de trouwautodanmaar, en je je mascara op je werk hebt laten liggen

- Als je al weet waar je in godinnenaam je jurk toch gelaten hebt, het was niet die kast, niet in de achterbak van de auto, maar waar dan wel

- En dat je dus allesAllesALLESAAAALLLLEES en ALTIJD ALLEEEEEN MOET DOEHOEHOEHOEN....!!!!!!! en je helemaal niet meer weet waarom je wilde trouwen en feesten

...

Oh.

Ik betrok het even teveel op mijzelf...

Ik bedoel gewoon te zeggen:

Janken kreng.

Dat hoort erbij

Dan worden het de beste feessies.
Ik ben moe.

Ik ben werk beu.

Ik zie er niet uit.

Mijn haar is staties.

Ik heb een dicht oor.

En een rood oog.

En hele stommerdestomste kleren aan. Nee echt. Heeeel erg.

Maar ik ga.

Naar de film met mijn meneer.

Met wat Turkse taal erin hier en daar. Waar hij erg van opkanpte.

En een hapje en drankje.

Tralalalalalalalaaaaa

Ik heb er zin in!
leuk kjong, veel plezier!!!!

Gekke pim, ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt, ik zou het zelf ook hebben denk ik, maar tegelijketijd: van een ander vind ik het echt onzin om je daar zorgen over t emaken,. Meid, geniet!!!

Zeg....het moet niet gekker worden: ik heb net in de vrieskou hardgelopen (32 minuten!!!) en ik vond het nog fijn ook! Nu voel ik gezond en lekker...zal ik dat eens om zeep helpen met een flinke bel wijn

Ook hier nog even....................................................................................................................dat is ook wat, ik ben even afgeleid door iets en heb toch werkelijk geen idee wat ik schrijven wilde!!! Iemand een suggestie? MAak maar af voor me:

"ook hier nog..."
1 keer is genoeg
' ook hier nog... regelmatig seks op de keukentafel' ?

' ook hier nog.. leuk gedaan met de kinderen' ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven