Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
had je nog mijn eerdere berichtje gelezen? Geen enkle probleem als je er gene zin in hebt natuurlijk, maar who knowes...
Oooh ja, sorry... had ik wel gelezen, maar weer vergeten. Een ontzettend lief aanbod! Misschien is het wel wat... we hadden eigenlijk meer het idee om een boer op ongeveer 50km. hiervandaan te zoeken en dat te fietsen en dan kamperen, maar jouw huis is natuurlijk ook geweldig... ik gooi het even in de groep. Wanneer zou dat dan zijn?

Ik heb mezef opgekalefaterd en ga lekker tóch naar de bios. Nu maar hopen dat het niet echt de Mexicaanse griep is.
Iémand van ons moet de eerste zijn....

Straatvraag;

Wie maakt zich zorgen over de Mexicaanse Griep?
Ik maak me niet zozeer zorgen over dat ik opeens volledig overlijd aan die griep, lijkt me wel wat ontregelend als half Nld plat gaat (ok, 5-10% is ook al flink wat). En dat dan in combinatie met die fijne all out deadline die wij op het werk hebben Bloes, eens per half jaar . Maar echt zorgen: neuh. Ik zie het wel, komt wat er komt, en veel kun je toch niet doen van tevoren.

GG heeft de nieuwe oude auto opgehaald vandaag, en is er zo'n beetje nog niet uit geweest sindsdien. Alle knopjes, alle klepjes, alle vakjes moeten gevonden, betast, uitgeprobeerd. Ik heb al een half uur college gehad over hoe de stoel te verstellen, het stuur, de spiegels, de radio te bedienen, etc: alsof ik daar zomaar zelf nooit achter zou komen ook. Zucht. Dan is het opeens echt ontzettend een Man met zijn nieuwe speeltje. Maar goed, we kunnen weer 15 jaar vooruit, als de leeftijd avn de vorige bak iets is om op af te gaan . En deze heeft airco jongens, het is een wonder !!
Ik maak me niet zozeer zorgen over dat ik opeens volledig overlijd aan die griep, lijkt me wel wat ontregelend als half Nld plat gaat (ok, 5-10% is ook al flink wat). En dat dan in combinatie met die fijne all out deadline die wij op het werk hebben Bloes, eens per half jaar . Maar echt zorgen: neuh. Ik zie het wel, komt wat er komt, en veel kun je toch niet doen van tevoren.

GG heeft de nieuwe oude auto opgehaald vandaag, en is er zo'n beetje nog niet uit geweest sindsdien. Alle knopjes, alle klepjes, alle vakjes moeten gevonden, betast, uitgeprobeerd. Ik heb al een half uur college gehad over hoe de stoel te verstellen, het stuur, de spiegels, de radio te bedienen, etc: alsof ik daar zomaar zelf nooit achter zou komen ook. Zucht. Dan is het opeens echt ontzettend een Man met zijn nieuwe speeltje. Maar goed, we kunnen weer 15 jaar vooruit, als de leeftijd avn de vorige bak iets is om op af te gaan . En deze heeft airco jongens, het is een wonder !!
Ik maak me semi-zorgen want slechte longen en dan is Mexicaanse Griep niet handig. Maar indien enorme krapte in onze sector, vind ik dat ik daar mijn handjes zou moeten laten wapperen (gevaccineerd en wel) in plaats van me druk maken om deadlines. Is meteen een goeie publiciteitsstunt voor de Baas.

Leuk voor GG: een nieuwe oudto! Ik vind dat ook zo geweldig dus ik snap die man. Airco is ook de Must van de volgende Bloesmobiel. Pffffff wat kan het warm worden in dat ding.....

~schenkt rosé in en gaat op zoek naar de elpees van Dries~

Ben er wel verdrietig van hoor, dat Hij er niet was.....
Tja, onze auto heeft wel airco, maar die doetutniet. Schiet niet op dus. Maar altijd leuk zo'n man met een nieuw speeltje.

Ik maak me totaal geen zorgen om de mexicaanse griep, maar da's misschien ook omdat ik me er totaal niet mee bezig heb gehouden.

Er is taart.

En balonnen.

En slingers.

En feesttoeters.

En blije muziek.

En twee vijfjarige meisjes die glunderen van oor tot oor!

Lieve Lieke, van harte gefeliciteerd!

Xop, jij ook gefeliciteerd met jouw grote meid. Het blijft ieder jaar toch weer een bijzondere dag!
Wat wilde ik nou toch typen?
Mops en Lieke, van harte gefeliciteeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat jullie allebei maar heeeeeel erg verwend mogen worden!

joepie, 2 jarige vijfjarige meisjes!! Gefeliciteerd!!!!

Nee, gek genoeg kan ik me nog nauwelijsk zorgen maken om de M.griep. Het zal vast allemaal vreselijk zijn, maar ergens blokkeren mijn hersens gewoon als het erover gaat. Kan me haast niet voorstellen dat wij, met onze goede gezondheidszorg, onze goede voedingstoestand en onze goede weerstand zomaar massaal gaan overlijden aan griep. Hoe moet dat dan in de derde wereld, is die er ineens niet meer straks? Weet natuurlijk wel dat het niet zo in elkaar steekt en dat wij ook niet allemaal kerngezond zijn, maar als ik hoor dat onze extra ICunit voortijdig volledig ingericht wordt ivm de te verwachten griep dan krijg ik ergens een soort wazig gevoel. Raar.

Pim, voel je absoluut niet bezwaard als je het niet wil,maar ik wilde het toch even zeggen. Wij gaan vanaf 4 augustus en blijven dan waarschiojnlijk 2 weken weg, maar we weten het niet exact. ik hoor het wel.
anoniem_28895 wijzigde dit bericht op 21-07-2009 11:43
Reden: .
% gewijzigd

Hoeraaaaaa voor twee prachtmensjes!!!!!
Hiep Hiep Hoera!

Hiep Hiep Hoera!

Ik voelde me een ontzettende muts vanmiddag: zag in het Kasteel dat Mops jarig was. Had Mims gewoon vanmorgen aan de telefoon gehad, Mops op de achtergrond sippend omdat ze er niet helemaal dorkwam met ganzenborden, en geen seconde aan een verjaardag gedacht. Mims ging mij ook niet even inlichten hoor, welnee, die liet me gewoon doormiepen over werk .

5 alweer, lieve hemel, waar blijft de tijd???

Zit hier beetje te balen van Dot, die niet wil of kan slapen en niet op haar kamer blijft. GG is repeteren en ik wilde eigenlijk stapel rapportages redigeren, maar zo komt er maar weinig van.
pfoe, nu nog?? Hoewel, ik heb mijn kinders ook net pas naar bed gedirigeerd...we hebben gebbq-ed (in de regen ) met de buurvrienden. Ga zo nog even koffie halen en dan lekker naar bed. Bentos moet morgenochtend naar UWV om uitkering voor na de vakantie te regelen...niet zo leuk...
Ik heb ook helemaal niet meer gedacht aan jarige Mops!!

Meisje, alsnog van harte!

En ook Lieke van harte met haar 5e verjaardag!!

Hier even wat minder energie, dus minder aanwezig

Sorry Bloes, heb het dus ook niet gered zaterdag. Was wel thuis, maar had nog een verjaardag, die langer duurde dan ik had voorzien. Had niet meer de energie om daarna op pad te gaan. Maar fijn dat het een geweldig feest was. Foto's zijn leuk!!
Koffie!

Goedemorgen! Wil ik op tijd aan het werk gaan omdat morgen alles bijgewerkt en klaar moet zijn voor ik me op de vakantie, ligt de werkserver eruit. Baas had hetzelfde maar die vertrekt morgen al en was dus weer ijselijk vroeg opgestaan.

Nou ja, dan hangen we maar in de Kroeg, in de morgen!
jahaaa, koffie! Hoefde niet vroeg op voor werk, maar dochter kwam om half zeven even langs. Zij slaapt nu nog steeds, maar ik heb geen oog meer dicht gedaan. en dat na 5 1/2 uur slaap en flink wat wijn....dat wordt een lange avond vanavond op het werk. HEb mezelf maar een tutochtend kado gedaan, uitgebreid gedouched, geschoren, gescrubd, geplukt (jaja, toch eigenwijs en die wax gekocht voor de brauwen en resultaat is goed!). GG stond geinteresseerd te kijken

. Straks megalijst boodschappen doen en daarna dus werken, vond dus dat ik nu wel even mocht kroegen!

Ely, op die verjaardag zaterdag hoorde ik dat jij daar een collega ontmoet hebt van mij, weet je wie ik bedoel? Kort haar, rode bril, 3 lettergrepen, 8 letters?
~zet muziekje op~
pffff, lil, (en ieder ander) vrees niet, er is echt genoeg te eten zaterdag. Ik heb me net een breuk gesjouwd aan heul veul lekkere dingen.....
C/P;

Hoor net van Oudste dan Breiblad maandag tegen Aso heeft gezegd dat hij gewoon woensdagmiddag de kinderen op het schoolplein moest ophalen. *slik* En dat hij (gelukkig) zei dat hij dat niet zou doen omdat ik anders weer boos zou worden.

Jézus!

De Bloesjes vinden dat stom van mij, dat ik dan boos zou worden. Terwijl HIJ zich in dat geval niet aan de afspraken houdt.... Dat adviseert dan Mw de Hulpverlener. Bah, dat is toch om verdrietig van te worden?
Ga niet met je meiden in discussie meid, dat dient geen enkel doel: zeg ze dat het iets is tussen papa en jou en dat jullie het oplossen. En voor zover Breiblad haar muur nog niet kon behangen met brevetten van onvermogen, dan moet het nú toch wel lukken. Dom gemeen raar achterlijk mens.
Bentetje, klopt helemaal!!!

Grappig he, wat is de wereld toch klein. Leuke meid is het. Is de andere beste vriendin van mijn beste vriendin.
Bloes, eens met Lil. En Breiblad is gewoon een kuthoer.
Gaap - doe het ook op weinig slaap vandaag, maar wel weer leuke bijeenkomst gehad vanmorgen en mijn te laat actie van gisteren is niet afgestraft: de klant wil met ons . Joepie.

Althans, nou moet ik nóg meer voorbereiden voordat ik met vakantie ga, ik ga maar even verder...
Deel 5678423 in de Aso-soap.

De man die zichzelf Vader noemt wilde met alle geweld dat de Bloesjes nog een keer extra konden komen, voor de vakantie anders moest hij ze zo lang missen. Hij wilde maandag, dat wilde ik niet, maar niet getreurd; woensdagavond kon ook wat mij betreft. Maar hij wilde persé vanaf 12 uur maar vanwege andere afspraken (met vriendjes en sport nota bene) kon dat niet. Op zijn ontieglijk hufterige mail, waarin hij bralt dat HIJ de vader is en MM de oppas ( ) , heb ik een keurige reactie getikt waarin ik aangeef dat hij ze woensdagavond om 17 uur kan komen halen.

Dus staan de Bloesjes bepakt en bezakt en blij klaar. En na een minuut of 20 belt Oudste naar haar papa om te vragen waar hij blijft.

3 x raden?

Hij komt niet. Want, zo zegt hij tegen zijn 10-jarige kind, "mama moet niet denken dat zij kan bepalen wanneer ik jullie zie".

En omdat hij nu een statement wil maken liggen zijn kinderen nu teleurgesteld in bed. "Waarom wilde papa ons niet ophalen?" Gossie......

Leuk man, een vechtscheiding. Hebben vooral de kinderen veel plezier van.
djiezzz Zijne Zakkerigheid weet het elke keer wel weer heel bont te maken.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven