Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
zondag 2 augustus 2009 om 16:21
Ik wacht nog op een paar mensen die de datumprikker in moeten vullen voor de minislemp. Wanneer komt Bam terug van vakantie? En Dream? En Mims?
Kjong en Xop en Meave en Alex zouden m wel in kunnen vullen, maar ja misschien weten die gewoon niet hoe hun weekenden er uit gaan zien en wachten die de uitkomst af?
We zouden natuurlijk een minipréminislemp kunnen houden? Vrijdag 14 augustus?
Kjong en Xop en Meave en Alex zouden m wel in kunnen vullen, maar ja misschien weten die gewoon niet hoe hun weekenden er uit gaan zien en wachten die de uitkomst af?
We zouden natuurlijk een minipréminislemp kunnen houden? Vrijdag 14 augustus?
zondag 2 augustus 2009 om 17:11
zondag 2 augustus 2009 om 19:29
geen idee, waarschijnlijk rond de 24e.
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig geloof ik. Ben mopperig ondanks leuke dag met de kinderen (Naturalis), wil aandacht en begrip van vent terwijl hij waarschijnlijk degene is die aandacht en begrip nodig heeft (net vakantie sinds vandaag en poogt nog van alles te regelen), weetniet waar te beginnen met inpakken en voorbereiden (terwijl ik morgen nog best tijd heb). Pfffffff word even goed moe van mezelf.
Ik heb even een schop onder mijn kont nodig geloof ik. Ben mopperig ondanks leuke dag met de kinderen (Naturalis), wil aandacht en begrip van vent terwijl hij waarschijnlijk degene is die aandacht en begrip nodig heeft (net vakantie sinds vandaag en poogt nog van alles te regelen), weetniet waar te beginnen met inpakken en voorbereiden (terwijl ik morgen nog best tijd heb). Pfffffff word even goed moe van mezelf.
zondag 2 augustus 2009 om 21:03
Met dank aan smsje van Toet, net even in nAk geweest: holy-fucking-crap!
Datumprikker ben ik nog niet geweest. Ik zal zsm even kijken. Mlief heeft deze laptop zo eerst even nodig voor het betalen van wat rekeningen. Moet helaas ook gebeuren...
Onze vakantie was Heb ik al vakantie gehad? Nee toch? Moet morgen gewoon alweer werken. Ik heb nog zo'n behoefte aan even helemaal niks. Maar dat zit er voorlopig niet in.
Datumprikker ben ik nog niet geweest. Ik zal zsm even kijken. Mlief heeft deze laptop zo eerst even nodig voor het betalen van wat rekeningen. Moet helaas ook gebeuren...
Onze vakantie was Heb ik al vakantie gehad? Nee toch? Moet morgen gewoon alweer werken. Ik heb nog zo'n behoefte aan even helemaal niks. Maar dat zit er voorlopig niet in.
zondag 2 augustus 2009 om 21:30
Ik heb het zo goed mogelijk aangepakt Bentetje. Maar op vakantie met zes kinderen waarvan er eentje nogal op mijn zenuwen werkte, is niet heel ontspannend. Maar op zich was het wel leuk hoor. We zijn naar het Land van Bartje (Landal) geweest. De meeste tijd hebben we op het park doorgebracht, we zijn een paar keer op stap geweest. Niet al te ambitieus toch?
Dankzij de zonnebank heb ik nog een heel klein beetje een kleurtje ook ben ik niet meer reflecterend wit.
Ik heb de datumprikker ingevuld trouwens. Dat was nog best een karwei want zover had ik het rooster van de kinderen nog helemaal niet gemaakt.
Dankzij de zonnebank heb ik nog een heel klein beetje een kleurtje ook ben ik niet meer reflecterend wit.
Ik heb de datumprikker ingevuld trouwens. Dat was nog best een karwei want zover had ik het rooster van de kinderen nog helemaal niet gemaakt.
zondag 2 augustus 2009 om 22:00
pfff, kan me voorstellen dat het niet erg relaxed is/was. Hopelijk kom je gauw (op een andere manier?) iets tot rust...
Ely, dinsdagochtend heel vroeg halverwege de nacht. MOrgen dus alle tijd voor inpakkenX-D.
Toet, je mag trots zijn, heb thee gedronken, gezapt en gesurfd, ga nu douchen, sexen, lezen en slapen. Weet nog niet in welke volgorde.
Ely, dinsdagochtend heel vroeg halverwege de nacht. MOrgen dus alle tijd voor inpakkenX-D.
Toet, je mag trots zijn, heb thee gedronken, gezapt en gesurfd, ga nu douchen, sexen, lezen en slapen. Weet nog niet in welke volgorde.
zondag 2 augustus 2009 om 22:02
zondag 2 augustus 2009 om 22:21
Ik vind douchen, sexen, lezen en slapen wel een goede volgorde.
Ook zou kunnen lezen, sexen, douchen, slapen.
Slapen, sexen, lezen, douchen zou gek zijn. Behalve als je van ochtendsex houdt
En ik ben natuurlijk trots op je!
Land van Bartje ben ik paar keer geweest, in luxe grote kinderbungalow. Best fijn.
En wauw, die schoonzus. Stoer indeed!
Ook zou kunnen lezen, sexen, douchen, slapen.
Slapen, sexen, lezen, douchen zou gek zijn. Behalve als je van ochtendsex houdt
En ik ben natuurlijk trots op je!
Land van Bartje ben ik paar keer geweest, in luxe grote kinderbungalow. Best fijn.
En wauw, die schoonzus. Stoer indeed!
maandag 3 augustus 2009 om 08:01
Toet, Mlief en ik gaan eind deze maand nog een weekend samen weg. Weer naar een Landal-ding. Rust, lezen, wandelen in het bos en veel vrijen. Wellicht ook wat praten.
Ik vind dat Ely wel meldplicht heeft zo langzamerhand.
Lezen, neuken, slapen, douchen zou mijn volgorde zijn. Vergeet ik er nu eentje?
Gaaaap, ben op weg naar werk...
Ik vind dat Ely wel meldplicht heeft zo langzamerhand.
Lezen, neuken, slapen, douchen zou mijn volgorde zijn. Vergeet ik er nu eentje?
Gaaaap, ben op weg naar werk...
maandag 3 augustus 2009 om 09:57
[quote]Toet schreef op 02 augustus 2009 @ 21:56:
Reclameblok.
Heb je al meldplicht Ely?
Nee toch? Ben pas over 12 dagen uitgerekend hoor en andere kinderen waren dag te vroeg, dag te laat en 5 dagen te laat.
Had gewoon niks zinnigs te melden, eigenlijk
Wel lekker zeg, die weekendjes in het vooruitzicht!
Bent, welke volgorde is het geworden?
Ben niet nieuwsgierig hoor
Reclameblok.
Heb je al meldplicht Ely?
Nee toch? Ben pas over 12 dagen uitgerekend hoor en andere kinderen waren dag te vroeg, dag te laat en 5 dagen te laat.
Had gewoon niks zinnigs te melden, eigenlijk
Wel lekker zeg, die weekendjes in het vooruitzicht!
Bent, welke volgorde is het geworden?
Ben niet nieuwsgierig hoor
maandag 3 augustus 2009 om 11:03
meldplicht, ik?? het is geworden douchen, sexen, slapen, lezen. Zijn jullie tevreden?
Ben al een heel eind met inpakken, kom echter een tas tekort. Twee jaar geleden konden de kleren van de kinderen bij elkaar in 1 tas, vorig jaar ook (alleen zomerjurken en korte broeken), nu echter op alles voorbereid (qua weer) en dus veel mee mee, bovendien grotere kinderen (meeeen, wat neemt dat ineens veel ruimte in). Zo maar eens kijken of bentos in kan en wil schikken (ik natuurlijk niet ) en anders nog even een nieuwe tas kopen. Er liggen zoveel nieuwe boeken (lang leve het jarig zijn net voor je op vakantie gaat) dat ik ze niet eens allemaal mee kan, zalig!
Lieve ely, laat je (of iemand anders ) me even weten wanneer die schoonheid van je geboren is?
meave, goed plan, tijd voor elkaar en jezelf.
Ben al een heel eind met inpakken, kom echter een tas tekort. Twee jaar geleden konden de kleren van de kinderen bij elkaar in 1 tas, vorig jaar ook (alleen zomerjurken en korte broeken), nu echter op alles voorbereid (qua weer) en dus veel mee mee, bovendien grotere kinderen (meeeen, wat neemt dat ineens veel ruimte in). Zo maar eens kijken of bentos in kan en wil schikken (ik natuurlijk niet ) en anders nog even een nieuwe tas kopen. Er liggen zoveel nieuwe boeken (lang leve het jarig zijn net voor je op vakantie gaat) dat ik ze niet eens allemaal mee kan, zalig!
Lieve ely, laat je (of iemand anders ) me even weten wanneer die schoonheid van je geboren is?
meave, goed plan, tijd voor elkaar en jezelf.