Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Nieuwe kruisjes?!?!?!?!

Tell me alllllll about it!
Als we gaan slempen darling, als we gaan slempen. Iets te veel bekende meelezers hier
Mijn hyves loopt steeds vast. Bij jullie ook?
JA MAAR WANNEER GAAN WE DAN SLEMPEHEEEEN!!!! Ik wil het ik wil het ik wil het ik wil het snel snel snel snel snel of nu nu nu nu nu!!!

Mijn Hyves doet ut prima volgens mij..
Ik wacht nog op een paar mensen die de datumprikker in moeten vullen voor de minislemp. Wanneer komt Bam terug van vakantie? En Dream? En Mims?

Kjong en Xop en Meave en Alex zouden m wel in kunnen vullen, maar ja misschien weten die gewoon niet hoe hun weekenden er uit gaan zien en wachten die de uitkomst af?

We zouden natuurlijk een minipréminislemp kunnen houden? Vrijdag 14 augustus?
Vrijdag 23 oktober staat bovenaan nu als eerste optie. Daarna 6 november en 24 oktober.
nee hoor, minipreslemp kan niet, althans, niet als ik op vakantie ben . Jemig toet, ik werd al nieuwsgierig naar wat jou pas om 6 uur naar bed liet gaan èn bovendien alcohol liet drinken. Maar nu nog extra, nieuwe kruisjes?? Ik wil echt niet zo lang wachten......
Wanneer ben jij terug van vakantie Bentetje?
geen idee, waarschijnlijk rond de 24e.

Ik heb even een schop onder mijn kont nodig geloof ik. Ben mopperig ondanks leuke dag met de kinderen (Naturalis), wil aandacht en begrip van vent terwijl hij waarschijnlijk degene is die aandacht en begrip nodig heeft (net vakantie sinds vandaag en poogt nog van alles te regelen), weetniet waar te beginnen met inpakken en voorbereiden (terwijl ik morgen nog best tijd heb). Pfffffff word even goed moe van mezelf.
en dan neem je je mobiel ook nog niet op...
Met dank aan smsje van Toet, net even in nAk geweest: holy-fucking-crap!

Datumprikker ben ik nog niet geweest. Ik zal zsm even kijken. Mlief heeft deze laptop zo eerst even nodig voor het betalen van wat rekeningen. Moet helaas ook gebeuren...

Onze vakantie was Heb ik al vakantie gehad? Nee toch? Moet morgen gewoon alweer werken. Ik heb nog zo'n behoefte aan even helemaal niks. Maar dat zit er voorlopig niet in.
heb je het dan wel goed aangepakt meave? Waar ben je geweest en hoe was het(los van blijkbaar weinig tijd voor jezelf?).

Toet, lief mens!
Ik heb het zo goed mogelijk aangepakt Bentetje. Maar op vakantie met zes kinderen waarvan er eentje nogal op mijn zenuwen werkte, is niet heel ontspannend. Maar op zich was het wel leuk hoor. We zijn naar het Land van Bartje (Landal) geweest. De meeste tijd hebben we op het park doorgebracht, we zijn een paar keer op stap geweest. Niet al te ambitieus toch?

Dankzij de zonnebank heb ik nog een heel klein beetje een kleurtje ook ben ik niet meer reflecterend wit.

Ik heb de datumprikker ingevuld trouwens. Dat was nog best een karwei want zover had ik het rooster van de kinderen nog helemaal niet gemaakt.
Meave, met drie plus drie kinderen op vakantie is eerder een werkweek dan vakantie denk ik. Kun je de komende maanden nog ergens een weekendje voor jezelf plannen? Zou goed en fijn zijn denk ik...

Oh, film begint weer!
Bent, wanneer ga je op vakantie?

Meave, welcome back!!

Hier alles goed!
Reclameblok.

Heb je al meldplicht Ely?

Hee, zie nu dat ik tegelijk met Meave haf gepost en dat die ook al weer langs was geweest. Ik ga eens snel datumprikkert kijken.
pfff, kan me voorstellen dat het niet erg relaxed is/was. Hopelijk kom je gauw (op een andere manier?) iets tot rust...

Ely, dinsdagochtend heel vroeg halverwege de nacht. MOrgen dus alle tijd voor inpakkenX-D.

Toet, je mag trots zijn, heb thee gedronken, gezapt en gesurfd, ga nu douchen, sexen, lezen en slapen. Weet nog niet in welke volgorde.
trouwens, dat land van Bart gaan wij in september heen met schoonfamielje. Wat ik trouwens nog vergeet: schoonzus is echt stappen aan het ondernemen om van stom af te komen lijkt het (*haartjes omhoog*), zou het dan (eindelijk) echt?? Dapper ding.
Ik vind douchen, sexen, lezen en slapen wel een goede volgorde.

Ook zou kunnen lezen, sexen, douchen, slapen.

Slapen, sexen, lezen, douchen zou gek zijn. Behalve als je van ochtendsex houdt

En ik ben natuurlijk trots op je!

Land van Bartje ben ik paar keer geweest, in luxe grote kinderbungalow. Best fijn.

En wauw, die schoonzus. Stoer indeed!
Zo, heb hotel in Brussel geboekt voor Lief en mijzelf. Komende week twee nachtjes samen weg. Luxe en lekker hoor!
Toet, Mlief en ik gaan eind deze maand nog een weekend samen weg. Weer naar een Landal-ding. Rust, lezen, wandelen in het bos en veel vrijen. Wellicht ook wat praten.

Ik vind dat Ely wel meldplicht heeft zo langzamerhand.

Lezen, neuken, slapen, douchen zou mijn volgorde zijn. Vergeet ik er nu eentje?

Gaaaap, ben op weg naar werk...
Ha, kijk, dat klinkt als een goed plan Meave! (Weekend weg, gapend naar werk is minder natuurlijk).
[quote]Toet schreef op 02 augustus 2009 @ 21:56:

Reclameblok.

Heb je al meldplicht Ely?

Nee toch? Ben pas over 12 dagen uitgerekend hoor en andere kinderen waren dag te vroeg, dag te laat en 5 dagen te laat.

Had gewoon niks zinnigs te melden, eigenlijk

Wel lekker zeg, die weekendjes in het vooruitzicht!

Bent, welke volgorde is het geworden?

Ben niet nieuwsgierig hoor
Ja, Bentetje heeft gewoon ook meldplicht.

Ik heb het gehouden op lezen, sexen en slapen. Geen douche dus. Vies he?

*hadden onze voorouders ook nooit kunnen denken, dat we dit soort mededelingen zo de hele wereld in zouden slingeren *
meldplicht, ik?? het is geworden douchen, sexen, slapen, lezen. Zijn jullie tevreden?

Ben al een heel eind met inpakken, kom echter een tas tekort. Twee jaar geleden konden de kleren van de kinderen bij elkaar in 1 tas, vorig jaar ook (alleen zomerjurken en korte broeken), nu echter op alles voorbereid (qua weer) en dus veel mee mee, bovendien grotere kinderen (meeeen, wat neemt dat ineens veel ruimte in). Zo maar eens kijken of bentos in kan en wil schikken (ik natuurlijk niet ) en anders nog even een nieuwe tas kopen. Er liggen zoveel nieuwe boeken (lang leve het jarig zijn net voor je op vakantie gaat) dat ik ze niet eens allemaal mee kan, zalig!

Lieve ely, laat je (of iemand anders ) me even weten wanneer die schoonheid van je geboren is?

meave, goed plan, tijd voor elkaar en jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven