Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Kan Kjong.

En als je dan op jouw buik op die kruikjes gaat liggen, en jouw ogen dicht doet...dan lig je toch nog een beetje bovenop.
Wat wilde ik nou toch typen?
Oeh Kjong, klinkt lekker! Valt er nix te PMS-en op het forum? Of krijg je daar schele koppijn van?

Mims, hondje gedumpt? Hoe reageerde hij?

Ely, je hebt groot gelijk me die plastic zak. Dat jong is écht niet te harden!! Het was echt superleuk gisteren en veuls te kort!! (sorry) de volgende keer blijven we WEL slapen, hoor! (Uiteindelijk waren al onze afspraken vandaag ook laat, waardoor het makkelijk had gekund, maar we hebben wel nuttige dingen gedaan als Lego uitzoeken (ik) en pc fiksen (hij) als het goed is, werkt de boel nu eindelijk weer, inclusief MSN)

Leentje is (alweer) ziek en natuurlijk zielig, maar toch ook best wel irritant.. jengelen, hangen, klagen, huilen, zeiken, niet slapen, krijsen... pfff... (Verder is ze heul lief, hoor!)
Zo Kjong, vandaag wat beter/liever/vrolijker? Mooi horloge, btw

En Pimpel nog een beetje geslapen?

Zeg, zouden jullie allen zo vriendelijk willen zijn om mij even jullie mobiele nummer te mailen of te SMS'en? Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon en nu dácht ik dat ik al mijn contacten naar mijn SIM-kaart gekopieerd had, maar dat bleek niet het geval te zijn want nu mis ik opeens mensen als Kjong en Bam in m'n lijst. En heb ik ongetwijfeld weer het oude nummer van Bent erin staan. En weet ik ook niet zeker of het nummer van Ely wel het juiste is. Dus als jullie je gegevens even zouden willen updaten voor me: thaaaaaaaaaaanks!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik ben ook wel benieuwd naar de aftocht van de pup.

Gisteren een leuke verjaardag van Madokus gehad. Lekker rustig qua bezoek. Wel wat aanloop gehad, maar mooi verdeeld over de dag. Mijn ouders hebben meegegeten en hebben Bikkel meegenomen voor een logeerpartij. Die komt morgen pas weer thuis. En wat een rust geeft dat in huis zeg. Ik hoop vooral dat het ventje ook wat rust vindt dit weekend.

Madokus is gisterenavond gelijk aan het spelen gegaan met de mp-3-speler die ik hem heb gegeven. Altijd fijn als een cadeautje in de smaak valt.
Hé goedemorgen Alex!
Moggûh Mado Fijn om te horen dat jullie een fijne dag hebben gehad (nog gefeliciteerd trouwens!) en dat er wat rust is in huis. Hoe gaat het verder bij jullie? Doe je nog eens een update in de AK?

Oh en Pimpel, hoe is 't met dat ene poesje afgelopen dat het waarschijnlijk niet zou halen?
Ik las toch even dat Madokus aan de speen gegaan is? Heb jij nou ook zere tieten Madootje

Goedenmorgen!

zo.. ikke braaf.. ontbijt geregeld *schouderklopje*

En zo gaan LD en ik op de fiets om een voetbalwedstrijd van LE te gaan kijken (aan andere kant Stad) die een kampioenswedstrijd had moeten zijn, ware het niet dat er gehannes is met wedstrijden van anderen.. gedoe.. Jammer voor de jongens en het meisje. Nu mogen ze straks hun kampioenzijn vieren op de training.. is toch anders. Maar altijd fijn, natuurlijk

Ik wil ook zere tieten van de zon! Dat zou namelijk betekenen dat ik met m'n tieten in de zon had kunnen zitten, maar dat is niet gelukt. Strandgeluk klinkt verder heerlijk!

Toedels

Later is nu
~schouderklopje, pikt broodje want heppik niet in huis~

Halloooooo. Daar ben ik weer.

Vrolijk door kneiterharde Kmanmuziek, met hier en daar een brokje door goeie herinneringen.

Uitgeslapen, wel vanaf half 7 (opstatijd) elk kwartier even wakker en tussendoor maar effe koffie gehaald, maar het zo tot kwart over 9 volgehouden.

Relaxt door self fullfilling manuele therapie met telefoonpartner.

Ik heb besloten de ramen eens te gaan wassen vandaag. Complete nonsens omdat in en op elke cm van het huis Vrouwe Chaos heerst, maar om daar eens mee te beginnen, waterkliederen lijkt me zo lekker.

Nee nee niet van je stoel vallen.

Als je denkt dat dat erge berichten zijn, moet je die van Pimp maar eens lezen.

Die denkt dat lego uitzoeken een nuttige bezigheid is.

Tsha!

Wat voor telefoon heb je Alex? Want met mijn mooie nieuwe roze glanzende kan ik natuurlijk niet zomaar naar iedere willekeurige ordinaire telefoon gaan smsen, dat begrijp je toch wel?

Nou eerst nog een bakkie en dan maar eens op zoek naar een emmertje.

Ja.

Daar moet ik naar op zoek...

Oh ja eerst koffie.

Dit lijkt me errug relaxt! Pannetje melk ernaast.
Nou Kjong, ik heb een mooie nieuwe roze glanzende (echt waar!). En sinds gisteren ook zo'n percolator als op jouw afbeelding en ik kwam tot de ontdekking dat die de lekkerste koffie maakt die ik tot nu toe geproefd heb.

LEGO uitzoeken ís overigens ook een nuttige bezigheid, alleen wel stom en oervervelend werk. Dus hier laat ik het Man altijd gewoon doen. Opgelost.
ik laat het kind doen

Mooi horloge zeg, wauw!

Nog van harte met madokus, lekker dagje vandaag?

Hier wederom een heerlijk zonnig dagje, in en om het huis/tuin, vanavond bbq-en, krijg helemaal vakantiegevoel!

Wel jammer echter: de beoogde camping voor van de zomer heeft geen plek als wij willen en nu lijkt iedere camping minder leuk!!
Bentetje: een camping die geen plek heeft voor jou kan nooit de leukste camping zijn, dat lijkt me helder.

De ZON schijnt (en hoe!!). En ik zit achter de laptop, maar dat is eigen keus. Kindjes bij la mama (Kjong: shake hands beeb) en dag alleen om weer even huis te voelen en achterstallig werk in te halen. Lekkere dagen gehad in Kjongtown, met strand, eten bij mijn moeder (binnen komen lopen met 2 gezandstraalde koters en dan kunnen vragen "mam, wat eten we?" en dat ze dan ook nog helemaal blij is dat je er bent, wauw. Hulde voor alle moeders!), veel spelen met kindjes, héél veel openneer naar de wc met La Diva die mogelijk misschien wie weet nou toch wel beetje zindelijk aan het worden is, gisteravond naar de opera met prachtige Suup in paarse outfit en oprecht tranen in ogen aan het einde (en ik wist toch echt van te voren dat het slecht ging aflopen, maarja). Kortom: het gaat hier goed, alleen weinig forumtijd. Morgenochtend pik ik mijn bloedjes weer op. Ik mis ze wel, ik mis ze niet.

GG is ondertussen zowat klaar met conferentie en maakt zich op om naar Duistere Binnenlanden te vertrekken met onduidelijke tour waarin van alles wel was afgesproken maar toch niet is geregeld, beetje chaotisch. Go with the Flo, mailde hij er gisteren over, maar who de FUCK is Flo? En waarom gaat hij daar zomaar mee op reis en weet ik weer nergens van? He? Dat staat er dan weer niet bij. (Nog 4 nachtjes, nog 4 nachtjes, nog 4 nachtjes.)
Zo, net een stapel teleurgestelde jongetjes achtergelaten.. ze konden kampioen worden, dan hoefden ze 'alleen nog maar even' deze wedstrijd te winnen. Makkie! Nou.. niet dus.. Was wel leuk te zien dat het echt een voetbalwedstrijd was. Helaas veel op doel geschoten maar steeds over/naast/keeper.. Om gek van te worden

Heerlijk met LD heen en weer gefietst en zometeen naar Zoyla

Balen Bent, van camping! Maar met mooi weer en mooie omgeving enzo is het toch al snel overal leuk, toch?

Ramenzemen vind ik dan echt een nuttige bezigheid, waar ik me nog maar even niet aan ga wagen. Ik ga boodschappenlijstje maken voor Elvis en even rustig zitten

Later is nu
Heeehoi

Wat een rust hier vandaag

Ik ben vanmiddag gezellig bij Zoyla geweest. Daarna barbies geknoeit in de tuin en net pas binnen van avondje met vent in tuin zitten bij 'kampvuurtje'. Heerlijk!
Later is nu
Ik moest echt drie keer de zin over barbies knoeien lezen voordat ik doorhad dat het niks met Barbie te maken had
Ik ook... Vind 'm wel grappig

Vanmorgen strak om half 8 wakker en opeens geheel genoeg van het stille huis Heb er ergens vanmiddag vast alweer ander gevoel bij, maar NU ga ik zo snel mogelijk de deur uit om kinders weer op te pikken, vast te houden, plat te zoenen.

Fijne dag, leedies!
dag mid, knuffel ze!!

Hier gisteren ene zalige dag gehad, het leek wel vakantie. Kindertjes hebben van 10 uur tot 19 uur nonstop buiten gespeeld, daarna verwilderde haren, glanzende oogjes, vize handen en voeten. Lekker aan de bbq met de buurvrienden en toen tot 1.00 uur bij de vuurhaard gezeten. Zalig, het leek wel vakantie!! Heb mijn nu alweer mijn Kroatie outfit aan (welke bestaat uit bikini en jurkje) en verwacht weer zo`n fijne dag!

Lief lil, van de camping, ach en het zal inderdaad vast overal leuk zijn, we moeten vandaag maar eens ene knoop doorhakken, voor alles vol is!
toet, hoe gaat het met de poesjes??
Jaa.. weer heerlijk he!

Later is nu
Geen idee. Ben kasten uitruimen, en spullen op marktplaats aan het kwakken (voor het eerst, en ik heb werkelijk geen idee wat ik voor dingen moet vragen). En heb de Spinneman dingen weer gevonden (waarvan er 2 stuk zijn): welke maat heeft jouw rooike Bent?

Geen idee of ik vandaag ook nog buiten kom, maar het ruimt zo lekker op in mijn hoofd, dat ik voorlopig het kontjeshoge gras maar even selectief vergeet.

Dus dit was het gisteren 3M?

Ha, dan ruimen we synchroon op vandaag Kjong. Ik ben ook klaar voor some serious puinruimen.

Laat ze lekker bieden Kjong; of kijk naar gelijksoortige produkten en wat die verkopers als vraagprijs hanteren?

Katjes (eigenlijk katje en poesje) zijn ontzetten klein en cute en slapen steeds terwijl ze over elkaar heen liggen. Denk dat het een goede keus was om ze allebei mee te nemen.

Lief is met kinderen naar mijn oma (die was laatst al jarig, ik was er toen wel, maar Lief en de kinderen niet, dus die gaan nog even inhalen), dus nu moet ik mezelf even achter de pc vandaan slepen om actief te gaan huishouden.

voor iedereen hier.
Oh ja, het ligt niet aan jullie, het ligt aan mij.

Hoofd te vol met van alles.

Lees het forum wel, maar weet soms niet wat te zeggen. Post dan maar niks. Of iets nikszeggends.

Voel me een beetje als de bomen die ik nu door het raam in mijn voortuin zie staan; vol met spinnerag.

Moet hoognodig eens schoonmaken in mijn hersenpan, maar het komt er niet van. Voorlopig kruipen er vermoeide en negatieve gedachten door mijn hoofd, net als de kleine rupsjes die uit de spinnenwebben kruipen en aan lange draden naar de grond zakken. Wees gerust hoor, niks ergs. Komt wel weer goed. Zal wel hormonaal zijn, gaat wel weer over. Maar nu nog even niet.
he meisje toch! Hopelijk voel je gauw weer frisser in je bolletje.....

Mijn rooike (mooi woord) draagt 134-140 kjong.
Wauw Bentetje, dat klinkt al groot. 140!

En jep, ik hoop ook op frissere tijden!
hij ìs ook groot!! neigt nog wel meer naar 134 (vooral de breedte), maar lange broeken worden al gauw te kort...tis wat, mijn menneke!
Zo, alles op honk en in bed (nou ja, Dot en Zoon, de rest is nog uithuizig) en dat voelt weer helemaal lekker. Het was vanochtend zo stralend dat ik vanaf mijn mama nog maar een paar uurtjes met beide koters op het strand ben neergestreken, waar ze meteen vriendschap sloten (hoewel, het was meer een ordinaire takeover van het speelgoed) met nabijgelegen kindjes zodat ik met benen in zand lekker boek kon lezen, af en toe onderbroken door Dot, die doorhad dat er in strandtent snoep bij de wc-juffrouw lag zodat ze toch tenminste ieder kwartier even moest proberen. Toen naar huis en meteen op ijsjes (kindjes) en wijn (ikke) bij de buren, die geen snoep bij de wc hebben liggen (dómme mensen) zodat Dot meteen in een badpak poepte en daar helemaal confuus van was, want sinds dinsdag alles braaf op wc gepoept. Kindjes in bad, gegeten met buren, kindjes in bed: lekker dagje.

Nu diep ademhalen en me mentaal en anderszins voorbereiden op heftig werkweekje.

O lief Toet, die poezebeestjes . Archgg was het manvolk hier maar niet zo allergisch!! Komt goed met de rupsen en aanverwanten. Echt.

Kjong, hoe ernstig blinkt je huis nu??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven