Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Gefeliciteerd Kjong
Kjong, van harte! En als kado inderdaad datgene gewenst wat je het liefst permanent om je heen wilt hebben.

Bam, hoe is ie nu?

Verder komt er niets zinnings uit me; Sophie is ziek (alleen koorts, heel gek) en werd vannacht om het uur wakker om naar mij te vragen. Jeminee. Heel sweet hoor, zo'n warm koortsig meissie dat je liefde nodig heeft maar ALLEMACHTIG wat ben ik MOE.

Dit wordt een langgge dag.
Oei Xop, kussentje mee en op je bureau een beetje bijslapen?

Joepie, ik ben uitgenodigd om zometeen op kraamvisite te komen bij een lief klein meisje. Ik heb er helemaal zin in.
Ik ben eerder naar huis gegaan, wegens moe moe moe. En niet eens een steeds wakker kind, vannacht, maar heel goed geslapen met drukke dromen. Stond gaaaapend in de sportschool van de fysio de verplichte oefeningen te doen. Ben langs bieb geweest voor weer een boek van Dan Brown (Bernini mysterie enz) maar ondanks dat er volgens de elektronische catalogus wel één zou moeten staan, stond er geenéén in de kast. Toen maar drie andere boeken meegenomen, kwam er te laat achter dat dat dus niet in m'n tas paste, maar kon niet kiezen welke dan achter te laten.. Nu moet ik wel gaan lezen!

Nu even bankhangen, totdat kinderen vrij zijn

toedels

Later is nu
Hmm... klinkt aanlokkelijk, Dream! Helaas hier te veel te doen om dat te kunnen maken. Heul jammer!

En, Mado, hoe zag dat ongetwijfeld schattige meissie eruit? 6 pond... da's mooi klein. En zich net uit de buik ontvouwde baby's bekijken, dat blijft toch supergeweldig?!
Wat is zo'n klein, vers frumpie toch lief. Heerlijk een tijd met de kleine in mijn armen gezeten. Ik verheug me nu al op het oppassen Jammer dat die jongens van mij zo bewerkelijk zijn want anders zou ik graag nog een kleintje erbij willen.
Hoer, hoer, hoeraaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd, Kjong! Dikke smakkerd voor jou!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Wat je niet moet doen als je zondag al een verjaardagskaart schrijft: die in je tas laten zitten ipv maandag op de bus doen....

Kjong: Gefeliciteerd!

http://joolz.nl/images/taart_normal.jpg

En verder alles wat iedereen zegt.

Was erg geraakt door je gisteravond laat verhaal.

verjaardagszoen voor jou vanuit Toettown!
En oh ja, zullen we Jan Smit maar adopteren in de Kroeg? Sinds ik het Dries met Teuntje heb zien doen wil ik niet meer over Dries nadenken. Jan heeft wel wat troostende armen nodig denk ik. En drankjes aan onze bar
heb ik iets gemist, waarom heeft Jan troostende armen nodig???

Lieve lieve kjong, van harte met je verjaardag mop. Een hele dikke kus voor jou!
Mijn stiefvader heet Jan Smit... Durf ik best te zeggen, want met zo'n naam geef je niet echt specifieke informatie.

Meer specifiek is dat hij getrouwd is met Wil Smit, oftewel; Will Smith.

Die showbizzlui doen het toch maar met iedereen, !
Wat wilde ik nou toch typen?
Omdat Yolanthe haar sierlijke armen (en waarschijnlijk ook haar benen) om Wesley Sneijder heengeslagen schijnt te hebben.

Oftewel; Jan is gedumpt.

Zou hij al op Parship staan?

~gaat zoeken~
Wat wilde ik nou toch typen?
Thanks Jantjes background singers.

Chip zag er vanmorgen weer bijgetrokken bij (ik niet), dus hup naar de creche.

Het was een leuke verjaardag.

Ten eerste omdat een half lauwe tosti met een brandend kaarsje erin én een perfecte koffie vanmorgen op tafel klaar stonden voor me van mijn flinke vent.

En omdat ik op mijn werk gefeliciteerd werd, terwijl ik elke keer net zo hard weer vergeten was wat voor dag het was, en zo bleef het een verrassing.

Ook omdat ik ineesn wél bezoek had vanavond en ik blij was dat ik een appeltaartje had gekocht en nog een hoop bier in huis had van Kjongen zijn verjaardag.

Ben verschrikkelijk verwend met cd'tje, badrituelen maar niet omdat ik stink, een blinghorloge en een opmerking over tijd in combi met de jarige persoon (van je familie moet je het hebben...),

én ........ tadaaaaaaaaa (opseChipitaas)......

een echt kadootje op mijn verjaardag van Kman!!

Dat had hij meegegeven aan mijn ouders afgelopen weekend.

Een heuse telefoon. Voor meisjes (roze mettellik dus). Met camera. En coole geluidjes. En mp3, radio en en en wattie nog meer kan ben ik nog niet helemaal achter, maar wooooheeeeeee, ik ben er blij mee!

Gewoon van mijn meneer. Een kadootje. Precies op mijn verjaardag.

Niet ervoor of erna, gewoon Goed.

~geeft een rondje

Jantje (klik) ~
Klinkt goed Kjong. En volgend jaar is je meneer er gewoon bij en gaat hij niet meer weg. Dit is dus gewoon de opbouwende fase. Ik ben in ieder geval blij om te horen dat je lekker in het zonnetje bent gezet want dat verdien je.
Fuck, fuck fuck: Kjong, ik ben je verjaardag vergeten. Lekker

oenig. Mag ik alsnog een nederige tongzoen aanbieden?

(Kom je morgen ook naar het strand? Dan lebber ik je live af.)
* Zet de terrasverwarmers aan, stookt een vuurtje in de vuurkorf en legt kussens op de terrasstoelen...... *

Lief gaat morgen met de kinderen de kitten van vrouwonlineblogbuuv Erna ophalen. Met als extra verrassing; we halen er niet een, maar twee! Dat weten de kindjes nog niet Ze belde vanavond, dat de persoon die het zusje van ons katje op zou halen, had gekozen voor 2 kittens uit het andere nest. "Onze" kat en zijn zusje zijn de enige 2 uit een nest (de adnere 2 zijn overleden :( ). En ze schijnen heel cute te zijn samen, dus is Erna erg blij dat we ze wel allebei willen nemen. Morgenavond dus 2 kittens over de vloer!!!

Zoenen voor jullie allemaal!
Ha, leuk motto heb je bij je stukje, Toet

En leuk, 2 kittens... dat ik gelijk jeuk krijg als ik dat lees... dat zal er wel niets mee te maken hebben
Later is nu
Grinnik

ja

die combi met motto had ik nog niet gezien
Oooh Toet, wat vreselijk leuk! En twee is écht nog leuker dan één. Kittens samen zijn zoooo schattig!

Ben moe, hard gewerkt, superhard gesport. Pffff. Maar nu: lang weekend! Morgen gaan we met z'n allen naar Ely en co, zeer veel zin in!
Oeh, gezellig plan Pimpel. Doe je ze de groeten?
Oeh, gezellig plan Pimpel. Doe je ze de groeten?
Twee keer de groeten doen mag ook best hoor!
Ik zal ze minstens twee keer de groeten van je doen.
Even zomaar snel een kus voor iedereen, ik ben op en ga naar mijn nestje. Kittens klinken lief, wat zullen je kinders verrast zijn, Toet! Truste en een kus!
Dikke kus terug lieve mooie lekkere gekke Bam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven