Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Gribus, wat een rotidee: jouw familie behalve jullie in Turkije! :o 

Enne: wie komt je helpen om je baby- voor te bereiden? Ik wil minstens 2 namen, anders ga ik het doen.

~haalt handen uit de kittige positie in haar zij~

Wordt KK gepest op school? Is die knul blind? :@ Tsk.

Toet, ik ben ook wel benieuwd naar jouw huis, eigenlijk. Niet naar de rotzooi, daar heb ik zelf genoeg van en dat detecteert mijn netvlies ook niet meer. Maar zet ook eens foto's in je AK! En Mims: heb hardop zitten smelten bij die website en het peuter-prinsessenjurkje. :D Ochhhhhh......

Oudste heeft samen met een vriendinnetje een hoofdrol in de jaarafsluiting!  Ze waren net hun tekst aan het oefenen hier. Wederom: smelt. Ze is zooooo trots!

Nu zijn ze net opgehaald door Oma. Lief van haar, (zie AK-verhaal), scheelt een berg stress. En dat is zoveel leuker voor de Bloesjes.

~gaat iets lekkers in de pan mikken~

Op vrijdagavond zonder de Bloesjes, dan mis ik de VL wel heel erg.  Was altijd wel erg gezellig, samen eten koken, wijntje erbij, filmpje kijken in zijn armen.

Dus verwen ik mezelf op dit soort momenten met Lekker Eten.

Maar ik blijf het Stom vinden dat we uit elkaar zijn.
quote:

Wat een rust in het café... :o

Hier een erg zware week weer overleefd; ik ben er nog.

Join the club: ben ook weer boven water! :D

Portje?
Welcome back dan. :D

Portje? Lekker!

Livre, goed je weer te zien. Dat betekent hopelijk dat de rust weer een beetje is weergekeerd in de bibliotheek.

Bentetje, wat goed dat je niet meer terug hoeft naar de internist zeg. Daar neem ik een ~virtueel~ wijntje op!

Bam, wat fijn dat de bijwerkingen dit keer mee lijken te vallen.

Pim, jij held. Nu al op pad naar de dierentuin. Ik wil eigenlijk ook wel een abonnement. Zou dan waarschijnlijk worden voor in Lilstad.

Kjong, wat goed om te horen dat je zo geniet van Chipita en dat ook Kjongen een beetje lijkt te wennen. Wel wrang zeg dat straks de hele familie in Turkije zit behalve jullie. Hopelijk kunnen jullie de schade daarna dubbel en dwars inhalen.

Ik vind het erg jammer, maar kom zondag niet. Het is me nog iets te ver. Ben iets minder superwoman dan Pim vrees ik.

Bloes, wat vervelend dat de vrijdagavonden zonder Bloesjes nog zo tegenvallen. Ik hoop dat het snel een beetje wil gaan slijten . *;

Majolika, leuk je weer te zien. 38 graden, mijn hemel :o Niet verbrand na je dagje strand hoop ik.

Wij gaan hier eens even een mannetje in bed gooien. Krijgen zo nog visite,

We zijn gisteren met Bink trouwens bij de osteopaat geweest. We vertrouwden het toch niet helemaal. Ventje slaapt erg onrustig sinds hij op zijn rug ligt en begint, net als Bikkel deed, met regelmaat te overstrekken. Nekje en Rechter schoudertje (die die vastzat tijdens de geboorte) blijken vast te zitten. Het zit het manneke niet mee.
'Navond saam, iemand wijn?

Ik zit hier met heerlijk glaasje, en ben blij . Ik dacht ~zet evangelisch galmend stemgeluid op~ dat déél ik dan, met júllie!!

Zo. Ook weer gedeeld. Nu weer even iets wezenlijks.

Chipita is prachtig, echt ongekend prachtig. Ook in Frans Bauer outfit. Lieve zwarte haartjes, prachtig getekende wenkbrauwtjes, mooi lief pasgeboren lijfje (mocht haar in bad doen (! LIEFFFFF), dus kon het goed zien ), ieniminikontje. En Kjong is Kraamkoningin. Res-pect man. Met een keizersnee over je buik en je vent Ver Weg en de kraamhulp alweer klaar. La Dotta vond het ook erg gezellig, hing een beetje op het bed, vond Chipita uiterst boeiend, had honger, poepte nog eens wat. We waren kortom goed met de meiden onder elkaar en er had zo een fles wijn bij gekund ware het niet dat Kjong voedt en ik nog moest rijden.

Ik ben daarnaast een Rund want ik was alles vergeten: cadeautje, tas met kleertjes van toen La Dotta nog een Dotje was. Dom... (Rijdt er iemand naar de shower via Lilstad, toevallig?)

Dat babygrijpen smaakt naar meer, dus Pimpel en Mado: we komen eraan!
Wees welkom! :D (Mijnes is ook mooi, hoor! :$)

Livre, fijn dat je er weer bent. Gleuf dat je een knuffel nodig hebt? *;

Bloes heeft vooral  nodig, dus:

Kjong, je klinkt ondanks alles erg goed. Wat ben je toch een kanjer! En wat is het inderdaad zuur zeg, iedereen in Turkije behalve jullie drie... :( Dat is gemeen! Wel erg fijn dat je er straks een volle maand heenkunt, dat moet heerlijk zijn. Eindelijk met z'n vieren. (Doe je dan wel internetcafé's opzoeken???)

Madootje, ik ben geen supervrouw. Het gaat gewoon heel erg goed: ik heb ook geen pijnlijke hechtingen of wat dan ook gehad. Ik voel me bijna alsof ik nooit zwanger ben geweest/ ben bevallen, dus heb het gewoon makkelijk. Ik ben alleen wel moe, maar dat lijkt me nogal wiedes en verder heb ik HONGER, de heeeele dag door, word er gek van. Honger én dorst trouwens. Zal wel van de bv komen, ik geef er dus maar lekker aan toe. Maar af en toe is het wel extreem. Gisteravond had ik eerst een stroopwafel gegeten (die verslaving was dus niet zwangerschapsgebonden, want is nog niet over) toen nog honger, een appel en een banaan gegeten, nóg honger, 4 crackers met kaas en een halve liter milk & fruit: NOG HONGER!! :o Toen heb ik maar besloten het te negeren, want wat ik ook zou eten, het gaat niet over.

Ons dagje was echt héérlijk!! We hadden ons ingesteld op: druk, want 4 kinderen, maar het viel reuzemee. Leentje slaapt alleen maar en Lientje en Loentje worden toch echt groot en gaan hun gang wel (wat heerlijk is dat zeg!) Lotje vond alles prachtig en was vreselijk onder de indruk en dus ook erg zoet. Pompel en ik hebben genoten. We hebben inderdaad abonnement gekocht (moest toch slikken van het bedrag) maar hebben nu al besloten dat we gewoon heel vaak gaan. En als ik jullie zo allemaal lees hebben we er goed aan gedaan.

Hebben de kinderen wel ontzettend afgepeigerd, dus ik hoop maar dat Lotje en Leentje morgen de reis naar Toet gaan trekken.... (oei oei dat zou wel eens moeilijk kunnen worden moeie Lot in de trein..., maar daarna mag  ik lekker uithuilen en klagen bij stel leuke meiden. ;))

Enniewee, heerlijke dag en ik heb echt genoten van mijn mooie gezinnetje.
ach, dat klinkt geweldig! Ik ga naar bed, het typen lukt niet meer zo best, de rosé en de champagne (echte!) was lekker!
Ha! Natúúrlijk was dat lekker! ;)

Slaap lekker, Bentetje!
Over zo'n 12 uur zit ik met vier heel leuke meiden te lunchen. En met 9 kinderen!

Hmmm

hopen dat het mooi weer is. Want dit gaat never nooit niet passsen hier in huis :D
Leuk Toet! (maarreh, dan maar kraamvisite bij Madootje?) ;)

Chipita in Frans Bauer-outfit? Wat moet ik me daar nu bij voorstellen? Wij hebben alleen een Frans Bauer-varken.

Pimpel:  

( ben niet zo spraakzaam, is zo lastig met fles bier in 1 hand)
Avond!

Ben ook weer even in land der levenden, avond zowat weggeslapen maar voel me nu wel weer beetje meer mens.

Pim, wat klinkt dat toch gelukkig en gezellig allemaal! Heerlijk!

En Bentetje, wat fijn dat je niet meer terug hoeft naar ziekenhuis! Hopelijk is dat hoofdstuk nu harsske afgesloten en ben je fluks weer energiek en bruisend enzo. :) (nou lees ik dat je lekker aan de sjampie zat, dus dat bruisend zit wel snor)

Volgende week wordt Yentl geopereerd aan haar 2e liesbreuk, spannend toch wel weer. Ziekenhuis belde vanmorgen, dat ze a.s. maandag al aan de beurt kon zijn maar dat vond ik toch wel heel erg vroeg dag en gelukkig heeft Bambi-man dan ook een cursusdag die hij niet kan verplaatsen ofzo, dus was al goed excuus om weekje later te regelen. Brrr.. Moet er nog niet aan denken. (hoe gaat het nu met KK, Bent?)

Oh ja, Bentetje, die Lego Road Show in de Bijenkorf waar ik vorige week over vertelde hier, dat duurt nog tot 30-6. Dus wellicht alsnog leuk om met kinders even kijkje te nemen.

Morgen gaan wij weer (). Noah is zó idolaat van bouwen/Lego, vorige week was ook wel heel schattig.. Om 14.00u begon die bouwwedstrijd, hebben ze 3 kwartier de tijd om te bouwen, mag er uiteraard niet geholpen worden, wordt er daarna een foto van gemaakt, naam + telnr. genoteerd en mits gewonnen, wordt je dan gebeld. Krijg je groot bouwpakket kado.

Dat was natuurlijk wel even een hééél Belangrijke Wedstrijd, voor Noah.

We waren wat vroeg, beetje rondgekeken daar, toen maar even met hem op terrasje wat gegeten en gedronken. Zegt-ie ineens, midden in ons gesprek dat ik nu écht even mijn mond moet houden want hij moest nu toch even even goed nadenken wat hij precies ging bouwen en wat hij daar voor nodig had. Zit ie diep te peinzen, met ellebogen op tafel, hoofd rustend in zijn handen, zwaar mompelend naar tafelblad starend.. ;)

En tijdens De Wedstrijd hoorde je regelmatig piepjes en geluiden afkomstig van die Lego- attracties die nagebouwd waren en her en der stonden uitgestald.. daar werd hij bloednerveus van. Bij ieder piepje vroeg hij me weer angstig of de tijd misschien al voorbij was.. Op het laatst trilde die kleine vingertjes van hem gewoon, zó zenuwachtig was-ie.

(en niks gewonnen, hoeft ook niet maar morgen wil-ie in de herkansing. Lekker ding.)

Sodeju, wat kan een mens veel schrijven over z'n kind. Is de schuld van het moederhart. :) 

Ga maar weer naar bed, kom morgen ofzo wel sociaal doen.

Kus voor iedereen!
Lekker dan. Drie krijsende kinderen hier.

Kind 1 omdat 'ie ik boos op hem ben omdat hij steeds tegen zijn kleinste broertje schreeuwt omdat hij denkt dat Vietje de playstation saboteert. Playstation moest dus uit. Van dat geschreeuw de hele tijd ben ik niet gediend.

Kind 2 omdat 'ie de dupe is van Kind 1 en 3 omdat 'ie nu dus niet op de Playstation kan.

Kind 3 omdat ik boos was omdat hij overal met zijn kleine tengeltjes aanzat.
1....

2....

3....

4....

5....

6....

7....

8....

9....

10...

~Zennnnnnnnn~

Zo.

Straks capoeira voor Mootje en daarna door naar de verjaardag van Jootjes beste vriendje. Na de zomer zitten ze bij elkaar in de klas. Daar hebben ze allebei veel zin in.

Dagje dierentuin klinkt goed Pim! Wij hadden een abonnement voor de dierentuin in Lilstad maar toen de abonnementen de laatste keer verliepen hadden we geen geld om nieuwe aan te schaffen. Ik vond het wel heel leuk om zo spontaan even te kunnen gaan, maar mis het nu ook niet echt hoor.

Mmmmm, Chipita klinkt dottig. En domme Lil, alle spullen vergeten...Volgens mij deed je het expres, nu moet je gewoon binnenkort nog een keertje langs!
Bent, wat een fijn nieuws, zeg! Je moet vast erg opgelucht zijn nu. Heerlijk :)

Ik zit eigenlijk ook iedere keer vol verbazing naar Pimpels postjes te kijken en vraag me af hoe ze het in godsnaam allemaal doet. Maar ik ben vooral blij dat je zo heerlijk kunt genieten, Pimpel!

Lil, wat klinkt Chipita geweldig, zeg! Vervelend hoor, dat je nu nog een keer langs moet om de tas met spullen te droppen

Meave, rust al enigszins wedergekeerd nu?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Goedenmorgen

Lil, als ik jouw enthousiasme over chipita hoor, dan zou ik toch bijna de reis van 7 uur (retour dus) gaan doen, om even te kunnen snuffelen ;) Als die afstand er ook niet was geweest, ging ik zéker! Stomme afstand.

Hier moet eigenlijk ontbeten worden, want eigenlijk gaan we deze morgen naar m'n schoonmoeder. Maar, de kinderen zijn gezamenlijk aan 't tekenen voor schoonmoeder (die is nl. geopereerd aan haar goede hand, met tot gevolg dat ze nu 6 weken in het gips zit, haar slechte hand kan ze sinds herseninfarct bijna niet gebruiken, geen fijne motoriek.. wat een hél lijkt me dat, met 2 incompetente handen moeten zitten, zitten en zitten. lopen kan ze nl alleen met rollator en dat kan nu niet, want goede hand doet het niet) en ik vind ze zó lief bezig, dat ik ze er niet bij weg wil trekken, maar ja, het zal toch moeten, want we moeten er ook nog heen :D

En vanmiddag komen mijn ouders hier (gelukkig zijn ze wat gewend, qua huishouden, want het ziet er hier weer eens neit uit), dus we moeten wel even wat gaan doen nu...

Tuurlijk zit ik ook nog in ochtendjas en Elvis ligt nog in bed. We hebben een vermoeiende nacht achter de rug, met wederom 1 mug, die ons wél uit de slaap hield, maar zich niet liet zien als we op jacht gingen. :(:@

Uiteindelijk toch weer geslapen.

Duss

tijd voor actie

bah :P
Later is nu
Oei Meave, hopelijk zijn alle mannen inmiddels weer wat gezelliger.

Bam, wat klinkt et legoverhaal van Noah schattig zeg. Ik zie hem helemaal voor me in opperste concentratie en helemaal nerveus.

Ik wil ook graag naar Chipita, maar de afstand is me nog even iets te groot. Komt hopelijk binnenkort wel. Klinkt in ieder geval als een heerlijk dagje Lil. Hier staan een badje en een tummietub tot je beschikking. Be my guest zou ik zeggen

Kan iemand mij vertellen waarom het voor een man zo moeilijk te onthouden dat je in huis geen volle gieter op dreumesgrijphoogte neer moet zetten? Heb zojuist 5 minuten op mijn knieën onder de tafel gezeten om een liter water op te dwijlen.

Vandaag het laatste dagje met Madokus thuis.  Morgen moet hij weer aan de slag. Mijn moeder komt een dagje helpen want hij begint gelijk met een 24-uursdienst.
spannend madootje, fijn dat je nog even hulp hebt! Hoe voel jij je nu?

Leuk bam, goeie tip, ga zeker kijken of er nog ergens een gaatje te vullen valt. In alle Bijenkorfen toch? Ik zal eens google-en, kijken of ik wat wijzer wordt!

'KK gaat goed, maar is mijns inziens niet volledig goed horend,. Volgens huisarts zitten buisjes er goed in, woensdag voor nacontrole naar KNO, dus maar even vragen. Ze heeft het nooit meer over die kap gehad, ontkenning oid? Hopelijk valt het mee bij Yentl en is het dan een keertje klaar bij jullie.

Ga straks naar vriendinnetje in end weg (zal naar je zwaaien bloes!) en blijf daar nachtje slapen. Heb er zo`n zin in!
quote:

Pff, ik was vanmorgen mísselijk :? (*duikt weg voor stokjes die haar kant op gegooid worden ;)*) Gelukkig is het weer overgegaan na het eten van een droge boterham, terwijl ik op de bank lag. Kijk, dat is wijsheid opgedaan tijdens 2 misselijkmakende zwangerschappen

(*schopt nog eens een stokje van zich af.. wegwegweg..*)

Oh sorry sorry sorry, ik verzaak mijn plicht! :o

~rent naar binnen en plant haar bevallige achterwerk op de eerste de beste barkruk~

Zo. Het gevaar voor rondvliegende stokjes is geweken hoor.

~legt haar hoofd op de bar en dommelt weg voor middagdut*~

* Willekeurig te vervangen voor ochtenddut, avonddut of stevige nacht slaap, al naar gelang het moment waarop jullie me nodig hebben.
*Pas op: Bijdrage van andijvieniveau*

Oudste Boekje was heftig uit zijn onderbroeken gegroeid en had dringend nieuwe nodig. Dus ik gisteren keurig naar de winkel voor onderbroeken maat 164. Dat is moeilijk! :o Ik heb tientallen exemplaren van maat 92, 140 en 152 vastgehad, maar 164 is een ramp, dus zonder onderbroeken terug.

Vandaag een nieuwe poging; bij de derde winkel had ik, na lang zoeken, eindelijk beet. Ik word op zo'n moment helemaal blij dat het gelukt is, en dan maakt 1 meer of minder niet uit. Stel je voor dat ik ze nooit meer vind.....

Nu ga ik dus 34 nieuwe onderbroeken uitpakken. :$:$
*zet dankbaar een glaasje melk voor een slapende Q.. voor als ze wakker wordt.... veiligheidshalve beschuitje met kaas erbij..*

Haha, Livre, ik heb eergisteren bij de Henk ten Hoor allerlei bakken met onderbroeken doorgewerkt, op zoek naar maat 128 voor mijn zoon. En.. er lagen stápels maat 164 maar 128 ho maar. (en ja, LE is wel normale grootte, maar heeft een maat 128 kontje..[hemd maat 152] heeft ook zo'n 4 jaar gedaan met onderbroekjes maat 116, maat 92-104 heb ik een half jaar terug maar weggedaan ;))

Meave, de dag verder goed doorgekomen met de 3 opstandige jongens?

LE heeft bij z'n oma bijna de hele tijd zitten lezen in boekje van De Vijf. Heerlijk is dat! LD voelde zich groot en bleef bij ons zitten

Madootje, gaat het al beter met Bink qua uitslag enzo? Of zie je niet zo snel resultaat? Hopelijk werkt de ..eh.. therapie (was het haptonoom?)

ik moet gaan koken, lekker pizza

Toedels
Later is nu
quote:*Nu ga ik dus 34 nieuwe onderbroeken uitpakken. :$:$

~sproeit thee over toetsenbord~

:D vier-en-dertig onderbroeken! Lieve hemel Livre; het leest alsof je nog slechter bent in de was bijhouden dan GG en ik!

Ja Q, wil je alsjeblieft wel af en toe komen buurten, anders raken mensen meteen in de stokjes-stress hier, dat kunnen we niet hebben

Ik heb vannacht zelfs gedroomd van Chipita :$, het moet niet gekker worden.
quote:

*Pas op: Bijdrage van andijvieniveau*

Oudste Boekje was heftig uit zijn onderbroeken gegroeid en had dringend nieuwe nodig. Dus ik gisteren keurig naar de winkel voor onderbroeken maat 164. Dat is moeilijk! :o Ik heb tientallen exemplaren van maat 92, 140 en 152 vastgehad, maar 164 is een ramp, dus zonder onderbroeken terug.

Vandaag een nieuwe poging; bij de derde winkel had ik, na lang zoeken, eindelijk beet. Ik word op zo'n moment helemaal blij dat het gelukt is, en dan maakt 1 meer of minder niet uit. Stel je voor dat ik ze nooit meer vind.....

Nu ga ik dus 34 nieuwe onderbroeken uitpakken. :$:$

Hahahahahaha, hardop gelach vanuit Toettown!!!!!!!!! :D:D:D
Whoehaha!!:D

*knijpt in haar handjes dat middelste Noot nog steeds in 128 past*

Dream, LE heeft echt een petit achterwerkje, zeg, of middelste noot heeft dikke kont, kan natuurlijk ook.:P

Hij wil trouwens ook alleen maar boxers aan, hoe zit dat met jullie mannetjes? Ik had laatst nog per ongeluk de verkeerde mee genomen, ze hadden een leuke aanbieding bij de Hema, 5 onderbroeken voor 6 euro, dus ik had gauw een setje van het rek gegrist. Wilde ik ze daarna aan iemand laten zien, zag ik dat ik de gewone slips had meegenomen, dus moest ik weer terug. En helaas moest ik toen ook nog eens 3 euro bijbetalen voor de boxers.

Sorry dat ik zo doordraaf, maar ik zit zo lekker te tikken op mijn nieuwe laptop. :P (en tegelijkertijd film te kijken).
By the way, hoe was de meeting, Toet/Pimpel/Mims?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven