Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
PLastiek chirurg? Jij? Hoezo?

Ik een baan, jij een baan. Eerlijk zullen we alles delen. Ik ga ervan uit. You can do it...

En die balletjes? Klotespel. Heb het nu twee keer "uitgespeeld"en dan is het nog veul verslavender. Nog eens, nog eens.

(mmm, wat zou Freud hierover gezegd hebben?)
Wat wilde ik nou toch typen?
Idem dito, Toet!

En een kusje op Dream's niet-meniere.. sjonge, nog geen spoor wijzer dus.

Spanningen.. da's lekker makkelijk diagnose stellen..

Truste!
das handig een pentie.

want ik ehp eens nagedagt, maar alsie seks hep met je pantie nog aan dan is dat toch ook een soort van beflappie toch?

En dan ken je hubbie je neit met nog een kalf schoppen want van beffe ken je ook zwangert worde, wissie dat?

Alleen nie evrgete je pantie ut te trekke als je wel echt wilt sekse anders schuurt het je binnekantje zo! Hange de velle erbij. Zie je er van binne net zo uit als je bikini hihi...
een pentie? so, das echt een mee-gaa iedee.

dus.

ik gaat je mogge effe belle dattik die vanje lene mot.

ik mot van de soos namurlijk iets met werruk doen.

nou heptik daar nattuuluk geen sin in, maarik mot. anders geen soos. en me bootsgappe gaan nattuluk wel gewoon door. de blokkert en de aldi is ook niksnie gratus.

dus.

offik effe je pentie lene ken.

niet voor wat beffe, maar voor op de fiets.

ik gaat maar effe op kjonges fiets naar de koopieshal, want dan bennik een beetje snellert en heppik het nieso kaud. dan kennik gewoon lekkert een warrum handje geve aan die koopieshalmennesjer. als dat ik um dan gelijk een goeie indruk geeft.

dus.

dan heppik nog een beetje warrume poten, met jounes pentie.

ow. nou hoeftik je tuluk nimeer te belle. want dat je dit dan leest.

dus.

ken je die effe komme brenge dan?

maar. nou sit ik nog met un purrobleem.

ik weet niet wat of ik dan op die pentie an mot.

sal ik dan met decolletutje gaan. of denkie dattik op zoon koopieshal dan op de tocht staat te wezen?

mot ik dan toch me zwarte kolletje an, waavan me man altijd zeg dattof ik een boerkaa an heb.

dus.

ken je effe dat komme oplosse op de fiets?
en dat motje dan nattuluk wel effe komme doen vOOrdattik me plofkop weer naar de sjierurrug brengt.

dus.

want assik bij hemmes geweest was, dan willik egnevernooitnie meer in het openbaart.

dan heppik van die brandplekken op me bek, dattut geschroeit heb. want ik laat weer wat weghalen wat de buuf nie ken. tuwijl zij dus mooi wel heb gestudeerd. daar doetse altijd zo protserig over. datse heb gestudeerd. en dat ze daarom zóon stoel heb staan met een gaatje in je hoofdleuning en dat je voeten omhoog kennen. zeker interresant. zij wel. dus. gestudeert. en wel zeike dattur amptenaar van de soos loop te seike.

maja, ze is wel een gouwe greep, zo als schoonhijstsialiste.

maja. gestudeerd maar me nie kenne helpe.

dan maar de plastieke meneert.

dus.

kommie ook nog effe voor de koffie?

me koffiemelk is op. stoppie dat effe in je pentie?

nie vergeten hoor. anders issut niette zuipe van die linksgedraaide lidl koffieprut. daar mot egwel melk in. room mag ook.

dus.

tot mogge!

ow. de kleine pik komp net uit se nest.

en de bebie is ook al aan ut janke.

Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaa bekhouwe, mama kompderan!

Goedenmorgen!

mims quote:En die balletjes? Klotespel. Heb het nu twee keer "uitgespeeld"en dan is het nog veul verslavender. Nog eens, nog eens.

(mmm, wat zou Freud hierover gezegd hebben?)

Kun je het uitspelen dan?

Sjeumig, zover ben ik nog láng niet hoor. hoe ziet dat eruit?

In elk geval lekker; 24 uur werken en er financieel op vooruit gaan

Enja, dat moet ik nu ook gaan doen, werken...

(oh F*...is het alweer zo laat? )
Later is nu
Ik word erg blij ende vrolijk van hier beetje illegaal bijlezen (zo veel werk... ik struisvogel nog even).

Heb gisteren nog een staartje catwoman (ghe, ghe) gezien, da's een strak pakje. Een héél strak pakje. Of het er iets mee te maken heeft weet ik niet, maar vervolgens lag ik tot 3 uur wakker . Terwijl ik net met mezelf een anti-winterdip Actieplan heb opgesteld, dat vooral bestaat uit meer slaap (dan maar geen leven verder), meer buiten, meer groentefruit. En donderdag met mijn Geliefde naar de sauna. Dat slapen lukt nog niet helemaal, de rest gaat aardig (ik HAAT kou en druilerigheid en weinig licht!!!).

Goed, zo attent vind ik mezelf dus even niet (toch bedankt lieve Toet!). En kan ook zijn dat ik door meer tijd voor Zelf wat minder vaak computer aanzet, sorry. Maar vind jullie allemaal hoe dan ook toch lief.

Mims, ellek nadeel hep zun voordeel; als je van niks moet leven kan je er bést op vooruit gaan met 24 uur! Moet je nou nog extra opvang Mops regelen, of is dat al rond? Wanneer moet je beginnen? Ik vind het zo goedstoersterk van je!
Mims!! Super, man! Gefeliciteerd. Wanneer begin je? (Of had je dat al geschreven?)

Verder weet ik niet heel veel meer, maar wel dat ik het KUT voor Dream vind dat er niets gevonden is en ik voor Kjong op een goed soll.gesprek hoop. Bam vind ik NIET blond en wel erg grappig, Meave sneu vanwege weinige seks door moeheid, en Lil erg slim vanwege anti-winterdip Actieplan. Lijkt mij eigenlijk ook wel een goed plan; beetje beter voor mezelf zorgen ofzo....

Oh ja, en Pim; ik denk dat ik ook wel eens lacherig heb gedaan vanwege je fobie, maar heeeee.... ik ben als de dood voor ... vlinders. Is ook maf, geloof ik. Enneh, m'n zus heeft hetzelfde als jij. Heeft dit weekend nog de hele nacht rechtop gezeten met ontzettende pijn in de buik omdat ze gewoon niet WIL ... piep..... Ook bij dergelijke acties van zoonlief sleept ze haar man aan de oren erbij. Dusseh... ik vind er niets geks aan hoor! Ik denk zelfs dat ik zuslief eens influister dat je er daadwerkelijk iets aan kunt doen; is ze zelf nog nooit opgekomen denk ik, en is vast wel welkom!

Toet; lief dat je me mist. Ik was een lang weekendje weg met Xoplief en kids. En jeeeetje, dat vereiste nogal wat voorwerk. Vanaf woensdag bezig geweest met bijwerken administratie bedrijf, eigen werk goed wegzetten, huishouden doen, tassen pakken enz enz. Maar goed, weekendje weg was super! (En kids sliepen lange nachten, dus ik ben ook eindelijk weer iets bijgetukt. Iets.)
Even snel tussendoor; ik heb mijn huis vol mannen!!!

Klussers dus. Die de dakkapel vernieuwen, en de deur naar het dak. Timmermannen, glaszetters, you name it. Lawaai van hier tot Xop's place.

En ik maar koffie zetten, koeken neerzetten en soep (met ballen!) maken.
Wow, Toet! Ze vinden jou vast een engel, jij met je koffie, koek en soep!

Maarreh.... de deur naar het dak???
Gniffel.... steeds als ik scroll, komt er "Spreidbroekje" voorbij. En ik krijg dan heeeeel ranzige gedachtes..... Erg toch.

Zitten er nog acceptabele exemplaren voor het grijpen bij, Toet?
Goeimiddag

~pikt snel een balletje uit de soep bij Toet~

ben me tussen de middag rotgeschrokken... ik bracht LD op de fiets naar school (dame is door d'r enkel heengegaan en nee, daar schrik ik niet meer van) wilden neefje en LE wedstrijdje doen. Ik nog zeggen dat ik het daar niet mee eens was, maarja, jongens he dus rennen. Schieten ze tussen huizen door en zie ik ze verderop op de weg oversteken... zonder uitkijken! En natuurlijk kwam er net een dikke Volvo aan. Reactie van neefje later op mijn énorm boze tirade "jamaar, die had ik niet gezien"

NEE, DUH, daarvoor moet je dus UITKIJKEN. Mèn, wat was ik pissig, nadat ik eerst m'n hart natuurlijk uit m'n keel geplukt had en weer op z'n normale plek vastgezet.

Afijn, gelukkig keek Volvomeneer wél uit (niet om de Volvo, maar gewoon dat het zo'n enorme bak was, die je gewoon erg moeilijk niet kunt zien, zeg maar) Hoe het met een bus afgelopen zou zijn?

pff

Net Iris, Zoy en MrZoy even gezien. Iris zag er weer florissant uit, was enthousiast dat ze vanavond weer naar oma gaat en krijgt zelfs weer een bos haar! Zoy had daadwerkelijk geen stem meer, maar zei wel wat geslapen te hebben. MrZoy zag er gewoon uit als MrZoy

Ik heb even rust. Heb 10 minutengesprek voor LD (dat ik vorige week vergeten was) om 15.30 uur en de kinderen blijven op school, tot zolang. De jongens hebben toch zwemles en komen daardoor pas rond 15.30 uur aan op school. Ik heb pakjes drinken en koeken in de tas, neem de voetbal mee, kunnen ze zich even op het plein vermaken.

Xop, wat voor funzige gedachten krijg je nou bij 'spreidbroekje'? Ligt het er misschien aan dat ik daar enkele babys in heb zien liggen, dat ik aan niets funzigs kan denken? (meestal ben ik nl. wel funzig snel, zeg maar )

had Kjong nou vandaag soll. gesprek?

Toedels
Later is nu
nog kleine verbetering/toevoeging:

Iris ziet er florissant uit, als je nagaat waar ze dit weekend doorheen ging

Met LD gaat het goed op school, alleen de tafels niet zo jofel, moeten we thuis zo tussendoor wat oefenen. Ze zit op net iets bovengemiddeld niveau.

Verder een plezierig meisje in de klas.

Altijd fijn.

Nu moet ik verwarming gaan bijvullen. Oh, wat fijn.

het bijvulkraantje lekt, dus moet dat vaker en ik vind het geen leuk werk, maarja, ik ben de technicus hier in huis Eigenlijk zou ik dus kraantje moeten vervangen, maar dáár heeft deze technicus dan weer helemaaal geen zin in.
Later is nu
Ha, ja, als je een beeld hebt van een beeb in een spreidbroekje..... dan zie je gewoon heel normaal datgene voor je. Maar ja, ik heb nog nooit een beeb daarin gezien, dus ik zie steeds een sexspeeltje/handig gynaecologisch ding ofzo voor me. Hmmm... ik weet het, vergezocht, toch doet m'n geest het keer op keer. Sorry.
Fijn dat LD zo lekker gaat! En wwoooowwwww....wat zul jij je rotgeschrokken zijn! Pfffff.... scheldtirade geheel op zijn plaats! Misschien helpt het...... (Brrr... ik zie er NU al tegenop als mijn bloedjes zelfstandig zich in het verkeer gaan begeven cq daartussenin gaan spelen. BRRRR!)
Hee, lekker altijd als kinders het goed doen op school. Goed zo, LD!

Goed dat je het nog even noemt, dat 10-min. gesprek. Staat me iets bij dat ik die deze week ook heb voor de hertjes maar wanneer zou ik niet meer weten.

Vanavond maar even briefje opsporen. En Lost-dvd's voor Toet bedenk ik me ineens, helemaal niet meer aan gedacht, zal ik ook naar zoeken.

Oh jongens, ik heb net zó gelachen. In de kleuterklassen is weer haarluis aangetroffen, bij Yentl dit keer niet gelukkig *laat het aub zo blijven* maar ze zat ineens te krabben aan haar koppie dus ben toch maar even in haar haardos op luizenjacht gegaan. Had ze een heel verhaal over luizen-eitjes, hoe die een luis worden enzo. (ieuw) Heb ik sneaky een kippe-ei uit de koelkast gehaald, had ze niet in de gaten;

'Oh-oh Yentl, ik zie een eitje!' Hahaha, die blik van haar! Vooral toen ik dat kippe-ei tevoorschijn haalde. Briljant, had video-camera bij moeten staan.

Vandaag verder weer een blonde aktie. Vannacht, iets na twaalven, hoorde ik de brievenbus klapperen en vond dat al zo gek, wie brengt er nou 's nachts folders rond??? Nou ja, zal wel. Die dingen lees ik toch niet dus kwam vanmorgen op stapeltje oud-papier. (moet nog een NEE-sticker regelen)

Hele ochtend heb ik best wel vervelende buikpijn gehad, gek want heb ik nooit.. Hoorde ik vanmiddag op schoolplein pas dat er gisteravond iets fout is gegaan met waterzuivering en absoluut geen kraanwater gedronken mag worden hier tot/met aanstaande vrijdag.. Dus dát werd er vannacht langs gebracht, de waarschuwing. En al weer veel te laat om nog mineraalwater te scoren ergens dus nu staan er heel ouderwets pannetjes gekookte water.

Zo, weer een dagje uit het enerverende leven van een Hert. *kuch*

Sinterklaasjournaal voorbij, tijd om te eten.
Ha

hier moest snel doorgegeten worden, ivm Sinterklaasjournaal

Ai, verkeerd water, lastig Bambi. Tot hoelaat zijn de winkels bij jullie in het durp open dan? En wat is er precies gebeurd met het water? Zo eng he, hoe kwetsbaar je eigenlijk bent, door overal op te vertrouwen dat het wel goed is.

Mag ik even genoemd hebben dat het Mim's schuld is, dat ik nu écht verslaafd ben aan dat balletje balletje gebeuren, omdat ZIJ het spelletje uitgekregen heeft? Háár schuld dus!

puh

en ik moet zo werken en daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, ben meer in de bankhangmood, zegmaar. Maarja, de uren die ik ervoor terugkrijg, heb ik erg nodig aan 't eind van 't jaar en ach, meestal is het ook erg gezellig. Ik ben er ook alleen maar entourage, want kan bewoners niets vertellen, hoef verslag niet meer te maken.. hoef er alleen maar te zijn, badges uit te delen, mensen te wijzen aan wie ze hun verhaal wél kwijtkunnen en wie er eventueel nog een antwoord op heeft ook. Dat soort zaken.

"Gastvrouw"

Lil, is u alweer terug in den lande?

Hoest werk nu?

En Kjong?

Kjohong
Later is nu
Gisteravond was er kennelijk1 of andere storing, Dream. Had inderdaad ook een tijdje een heel lullig straaltje water. Nu mogelijk grondwater bij drinkwater wat maag-darmklachten kan geven (heb ik gemerkt..van het water wat ik gebruikt heb voor koffie zetten) Afijn, hele dorp is dus aan het hamsteren geslagen want nergens meer water te krijgen.

Werkse, joh! Zal ook wel wat hebben, zo 's avonds met bewoners. Zijn toch weer andere koppen dan overdag.

Pfff, wat zal ik blij zijn als Bambi-man weer gewoon thuis is enzo. Ga maar weer 3 hertjes in bed gooien, vind het wel weer mooi geweest vandaag.
Ik weet niet wat meer waar is; dat jullie dames gigantisch gek zijn, of gigantisch lief...maar nevertheless; dankjulliezoenormwel!

Er staat nu een prachtige bos rozen op mijn kast, zelfs Mops vind het prachtig ("Mamma, volgende keer wil ik een rooie kamer, net als die bloeme.."). Echt, een stel schatten zijn jullie, zoen, zoen, zoen...

Ben er dubbel blij mee, vanwege baaldag.

De Tupmobiel is totall loss.

Of eigenlijk nét niet totall loss, omdat ik er van de zomer 4 nieuwe banden op heb laten zetten.

Maar ja, wel véél schade dus, en niet echt verstandig om te laten repareren. Gelukkig heb ik de Crossa van Hero nog (bijstand..maar wel twee auto's...tssssk), dus kan de Tupmobiel naar het autobejaardentehuis (Huize Rust Roest), maar toch...Mijn Tuppertje. Gaat me toch aan het hart, suffe doos die ik ben.
Lieverd, wat heb je gedaan met die auto???????????? Of heb ik iets volledig gemist???
Bam, moet ik nog flessen water opsturen naar je morgen???? Lief dat je aan dvds dacht en aan die bloemen. HUGGGGGGGGGGGGGG!
Ik heb niets met die auto gedaan!!!

Tssss, heb ik zo'n reputatie van slechte-chauffeusse (niet geheel onterecht, overigens...). Nee, hij is kapot. Iets met de stabilistatie van het stuurgebeuren. Iedere keer als ik naar rechts wilde maakte hij het geluid alsof er met een slijptol door mijn motorblok werd gegaan. Ik heb nog geprobeerd om dat maar niet meer naar rechts te sturen maar alleen linksom te gaan, maar vreemd genoeg kwam ik toen steeds maar mijn wijk niet uit.......

Bam, het regent...zet snel emmers buiten, zo zuur is die neerslag toch niet meer!

Dream, als je de balletjes uitspeelt..tja..dan heb je gewonnen! Krijg je ene bonus enzo. Had best een leuk puntenaantal die twee keer, maar dat heb ik niet onthouden (iets over de 200000 geloof ik..). Je speelt eigenlijk kleuren weg, dus op het laatst heb je een veld met bijvoorbeeld alleen nog maar rode balletjes, en hoef je ook alleen nog maar met roodd te schieten. Ja, dat is makkelijk scoren natuurlijk...
Balen, van die links georienteerde auto. Misschien had je m moeten verkopen aan de SP?

Ik ga dus mooi niet naar dat spelletje.

Moet namelijk nog 1001 dingen doen die ECHT nu moeten eigenlijk..

(hihihi, alle verslaafden scrollen nu wanhopig met hun muis over het plaatje...)
mimsey wijzigde dit bericht op 20-11-2007 20:24
Reden: wel héle grote bubbels
% gewijzigd
Ken het spelletje niet en dat houd ik maar even zo denk ik. Ik taai af, ga met boek en kopje thee naar bed. Ben onwijs moe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven