Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor 13!

OMG, ik héb het weer.... kastje uitgemest, groot begin gemaakt met de (nieuwe)administratie(mappen) ruimt lekker op! Maar ben bekaf. Vanmiddag ook al eea nagebeld (materiële schade van ongeluk krijg ik binnenkort uitgekeerd, ik krijg ook nog smartegeld (?!? hihihi) maar hoogte daarvan wordt pas later bepaald als ik weer helemaal oké ben. Verder had ik nog ergens een (inmiddels premievrije) levensverzekering lopen, krijg ik ook uitgekeerd, dan met ons beider eindejaarsuitkeringen kunnen we weer een beetje schoon schip maken ín de nieuwe mappen. Lekker.

Nu ssssslapen.

Dag lieve meisjes!
Mims, bedankt voor de post! Als ik van de week even zonder man en kindjes ben, ga ik de muziek luisteren. (Trouwens, je had me ook gewoon om een postzegel kunnen vragen hoor, ipv de postbode zo'n briefje in te laten vullen... )

16 lipglosjes.
Kutnacht, kuthumeur. Verder goeiemorgen voor de lieve mensen hier .

Kjong; hoe ging het nou?

Zit in halfduister vanwege paar tlbuizen tegelijk de geest gegeven. Ga maar eens shoppen voor de zaak. Later!
Goedenmorgen!

Sjeumig, wat moet een mens met zoveul lipglosjes ín de auto? Kijk, ik hebmisschien wel een aantal lippenstiften (niet eens glosjes, doe ik niet an) (nahja, ééntje dan.. of 2 maar die heb ik gleuf ik aan LD gegeven) maar die heb ik ook nodig, voor de diverse tassen die ik heb. Zodat, mocht ik inene een andere tas meenemen (en dat gebeurt) dan heb ik wél altijd een lippenstift bij me. En heul soms gebruik ik die dan ook nog, meestal niet, trouwens. Daarom heb ik er ook zoveel, want ik koop wel af en toe een nieuwe, gewoon, mooi kleurtje (en dan heb ik dus ook nog wel het geval dat ik in m'n tas, die toevallig mee is, een lippenstift heb, in de verkeerde kleur..sjaaa)

Afijn, ik zet in op 17. Mooi oneven getal

Lil, als je nu aantal tl-buizen tegelijk vervangt, heb je dus over bepaalde tijd weer aantal tl-buizen tegelijkertijd kapot. Maarja, om nou gedeelte te vervangen, dat staat natuurlijk ook weer raar

Balen van kutnacht (f)

Ik had trouwens als eerste gedachte toen de wekker afliep "welke gek zet er nou een wekker voor de záterdagmorgen?" In één nacht was er dus kennelijk zo een halve week voorbij, zó druk had ik 't in m'n slaap gehad. En nog stommer: we zetten meestal wel een wekker op zaterdagmorgen, ivm vroeg voetbal

Misschien was het wel ter voorbereiding, want zaterdag a.s. ga ik spinnen voor een R. McDonaldhuis hierin Grunn. Er is een Spinningmarathon en mijn werkgever heeft voor een uurtje 30 fietsen gereserveerd... op zaterdagmorgen 8 uur!!! Ik heb er een week over gedaan om toch de beslissing te nemen me aan te melden en kreeg te horen dat er nog zat plek was. Ja, hállo, ambtenaren ja. 8 uur 's morgens in het weekend... Dan krijg je ze niet zomaar.

Maar goed, ik heb nog nooit gespind, dus een gratis spinuurtje leek me wel wat, in het nieuwe sportpalace De Euroborg... geweldig. En voor een goed doel, bibliotheek in (nieuw?) R. McDonaldhuis. helemaal goed, dus..

Ik moet eigenlijk nu sintcadeautje maken voor Elvis, maar ik heb d'r niet zoveel zin in.

'k Ga zo toch aan de gang

toedels
Later is nu
ik ga voor 8. Wat winnen we ? alle lipglosjes?

Goed dream, spinnen.....gioed doel ook!

Ben moe en moet nog zoveel, om te beginnen kinderen uit school halen, lunch prepareren en werken tot 23 uur. Bah.
Jakkesjakkesjakkes. Mav belde, een collega van hem heeft een fataal auto-ongeluk gehad gisteravond. Hij was ws aan het bellen met zijn vriendin en is frontaal tegen een vrachtwagen gebotst. Hij laat een vrouw/vriendin en twee jonge kindjes achter. Moest meteen aan mijn eigen collega denken en wist meteen hoe Mav en zijn collega's zich voelen...
Gatver..tijdens het bellen. Ieks. Wat een ontzettend afschuwelijk bericht.

~legt gelijk haar handsfree-set klaar om in de Crossa te leggen~

Nog niets van KJong gehoord?

Spannund!

Meave, ik had je al gemaild (via Hyves) over dat vriendelijke briefje van de postbode, niet gelezen?

En ik heb zoveel lipglossjes omdat ik ze altijd kwijt ben....

Ik koop/kocht ze voor in de badkamer, maar ze belanden om één of andere reden altijd in mijn auto, waarna ik in de badkamer misgrijp en een nieuwe koop....Logisch toch, is dat ook weel verduidelijkt!

Lil, kussie op je kutnacht en kuthumeur. Hypothetisch gesproken, dan...
Wat wilde ik nou toch typen?
Ajakkes, wat een rotbericht Meave..

logische uitleg, Mims!

Ik zou, als ik jouw was, de volgende keer meerdere tegelijk kopen en ze dan gewoon overal neerleggen waar je ze nodig zou kunnen hebben *plinggg*

(zou ik ook kunnen doen met die lipplakdingetjes... )
Later is nu
Ik zou ze kopen en gewoon na aanschaf in de auto achterlaten. Zeker omdat ze daar toch wel eindigen.

En de logica daarin, niet badkamer maar auto-glossjes is natuurlijk dat jij (als ik ) een chaoot bent. Dus als je de deur uit gaat, met een Mops onder een arm, een boterham in je mond en je net hervonden sleutels half hangend uit je zomerjas (in de winter) en een sjaal slepend over de grond, je nog geen tijd hebt gehad voor een glossje. Dat doe je dus in de auto. Het liefst ook je mascara. Maar daarvan weet je onderwijl wel dat dat precizie werk is en niet bevoorderlijk voor het aangezicht als tijdens het opbrengen je het verkeer ophoudt omdat het licht echt al 2x op groen is gesprongen, dus die kun je beter in je jaszak houden zodat je op je werk gelijk de wc induiken kan voor wat opsmuk.

Wat betreft 'de Koopieshal'.

Na vaccinaties heeft Chipita alleen nog maar gekotst. Ook toen we onderweg naar waren.

Ik heb 2x mijn bed en 1x het hare moeten verschonen. Heb nu echt het hele huis 2 keer gedweild met tussenposes. En mijn gehele garderobe ligt ook bevuild in de wasmand. (Ik moet ook echt shoppen. Wat raden jullie me aan?)

Toen had ze natuurlijk ook nog honger midden in de nacht, want de hele dag niks binnen gehouden, dus nu ben ik niet te pruimen:

Slaaptekort. Die zeikerige sirene die ze kan opzetten (meer om naar zichzelf te luisteren dan mij wat wijs te maken). Bang bij elke hoestbui dat deze ook/weer in spugen eindigt. En wéer moeten afzeggen. ~zucht~

Ik heb alle inschrijvingen en gesprekken in logische volgorde van plaats en tijd verplaatst naar vrijdag. Dat is de dag dat er iemand paraat staat voor evt opvang van wie-dan-ook.

Kman heeft een jankerige riedel (ik leek wel weer bezwangerd) over zich heen gekregen vandaag, dat ik over (minder dan) twee weken helemaal nooit meer wat doe voor een maand behalve me hopelijk het schompes werken.

En anders mot mijn persoontje de pentie met laddert (wie hank dat ding nou over de bel?) maar effe over dur kop gaan trekke en een bankie gaan berofe.

'Schumachert' kunnen we half december terecht.

Ja. We.

Kman heeft nl ook dingetjes die verdwijnen moeten. Maar is een angsthaas. Dus ik moet eerst. En dan durft hij vast wel als ik zijn handje vasthou.

Heb even gecheckt bij de Meneer, en mijn beurt wordt volledig vergoed door verzekering (gelukkig heb ik daar echt nooit een compromis op gesloten), en Kman doet hij er als service bij. Zo. Weer geld bespaard. Wat een decolletutje, een machobangerikverhaal en en dikke knipoog allemaal niet teweeg brengt.
Oh Kjong, wat een gedoe... Arme Chipi, maar vooral ook arme jij.

Ik duim gewoon lekker door tot vrijdag, doe jij het dan een beetje rustig aan?
Wat wilde ik nou toch typen?
Oh ja, Hyves. Dat had je wel gezegd, maar ik heb nog niet gekeken. Vergeten.

Glosjes in de auto vind ik heel logisch eigenlijk. Ik doe wel vaak mascara in de auto voor het stoplicht.

Kjong
Nou. Dat was de box. En de commode.

Nu alleen nog de bank (en die kan ik niet -af-wassen) en dan heeft ze alles gehad.

Ik ruik alleen nog maar zure kazige melk. Heb er koppijn van.

Dank.

En Meave wat een rotverhaal!
Er staan vreselijke foto's op internet van het ongeluk. gelukkig zie je hem niet, maar van zijn auto is echt helemaal niks meer over.
Meave. Wat erg.. Hoe is Mav eronder? Was hij een naaste collega? Pfff.. dat soort berichten, gruwelijk gewoon. In 1 klap iemand 'weg'. brr.

Hele drukke dag gehad, wel een leuke. Aantal vriendenbezoekjes enzo maar ben nu wel 'op', zeg maar. En kinders moeten nog gedouche-t, voorgelezen, in bed geknuffeld worden.. kan iemand dat even overnemen?

Mijn dank is groot.
anoniem_18275 wijzigde dit bericht op 21-11-2007 18:06
Reden: &^&#((**# ....
% gewijzigd
Gatver Meave. Wat vreselijk triest zeg. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets in je directe omgeving gebeurt.

Orthopedagoog ben ik naar verwezen via het consultatiebureau. Die is aan het consultatiebureau verbonden.

We konden uit verschillende "strategiën" kiezen. Het plan is nu om na het naar bed brengen iedere 5 minuten bij Bikkel te gaan kijken. Met een kleurenklok, kookwekkertje, lampje of muziekje op tijdsschakelaar oid, geef je op zijn slaapkamer aan wanneer de tijd voorbij is. Door standaard bij hem te gaan kijken haal je de prikkel weg om door huilen jouw aandacht te krijgen. Wanneer je merkt dat hij iedere keer nog stil is als je komt ga je de volgende avond de tijd verlengen naar om de tien minuten enzovoorts. Net zo lang totdat het niet meer nodig is. Het kan binnen een week al werken, het kan ook een paar weken gaan duren.

Ze had ook 2 tips voor overdag die voor 's avonds kunnen schelen.

Door overdag regelmatig op eigen inititiatief aandacht te geven ipv af te wachten tot hij bij je komt kun je het actie-reactiepatroon een stuk doorbreken. Daardoor kan hij 's avonds minder behoefte hebben om met huilen je aandacht te krijgen.

Daarnaast kun je hem overdag regelmatig zelf tussen dingen laten kiezen. Als ze overdag regelmatig de kans krijgen om het e.e.a. te bepalen kom je misschien al genoeg tegemoet aan de behoefte om zelf te willen bepalen wat ze doen. Je hebt dan kans dat ze minder de behoefte hebben om zelf te willen bepalen wanneer ze gaan slapen.
Kjong, wat sneu voor Chipie zeg. En voor jou ook. Bink heeft gisteren twee keer flink gespuugd. 1 x in zijn bed en 1 keer in mijn bed over mij heen. Dat vond ik eigenlijk al meer dan genoeg. Het klinkt alsof Chipie helemaal op grootse wijze leegloopt momenteel.
Och, zelfs dat gaat wennen. Dat de zure melk heel langzaam door je kleding dringt en met warmte je huid aanraakt, waardoor je het via je Tshirt en broek naar de grond voelt sijpelen.

Ik ben vandaag nog 3 keer met kleding en al onder de douche gaan staan.

Ik hoop dat het werkt Mado!

Ik duim voor jullie.

Hup. Weeeeer huilen.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Mama kompdran.
Haha Kjong, dat heb ik nooit gedaan, douchen met kotskleding aan. Maar is wel een goede tip. Mootje spuugde zoveel het eerste jaar dat ik zo vaak ben ondergekotst... de eerste maanden dagelijks. Zo hup, decolletee in. Lekker....

Klinkt goed Mado, die tips. Logisch ook wel, eigenlijk. Als je terugmoet, vraag dan eens om peuter- en kleuteruitslaaptips? En met uitslapen bedoel ik gewoon tot een uur of 7 ofzo hoor.
Meave, wat een vreselijk bericht zeg! Pfff, kan me voorstellen dat je (en Mav!) er van ondersteboven bent.

Madootje, het lijken mij goede tips. Wel heb ik altijd als ik dat soort dingen lees, het gevoel dat ik dat zelf ook had kunnen bedenken.

En toch bedenk je het niet voor jezelf

Net alsof je het toch niet helemaal meer helder kan bekijken als het om je eigen kind gaat.
En Mado, al wonderen verricht?

Zo eens boodschappen doen. Oh joy. En vanmiddag extra werken wegens grote drukte en diverse deadlines enzo. Ook oh joy. En zaterdag ook werken. Ooooohhh joy.

Het was trouwens geen directe collega van Mav, maar wel iemand waarmee hij soms samenwerkte. De man was gescheiden, twee kindjes, oudste 4 jaar en hij had een nieuwe vriendin...
quote:Elyane schreef op 21 november 2007 @ 22:45:

Madootje, het lijken mij goede tips. Wel heb ik altijd als ik dat soort dingen lees, het gevoel dat ik dat zelf ook had kunnen bedenken.

En toch bedenk je het niet voor jezelf

Net alsof je het toch niet helemaal meer helder kan bekijken als het om je eigen kind gaat.

Ja, dat ben ik heel erg met je eens. Ik ben erg van het zelf denken, maar met kindjes is het wel heel lekker als je af en toe kunt sparren met iemand met Verstand Van Zaken.

Zo, vannacht weer eens meer dan 5 uur geslapen, dat voelt toch een stuk beter. Overleven kan ook op 5, maar het wordt leuker met nog hier en daar een uurtje erbij.

Meave, wat ellendig, wat vreselijk . Je moet er toch niet aan denken. En wat erg dat het zo op internet staat als het iemand is die je kent... Blegh. (Kijken jullie ook uit met lippen glossen en wimpers smeren in die auto? Alsjeblieft?)

Bambi, gelukt met de kindjes gisteravond? Vandaag ook beetje rust, zo hier & daar?

Zo, nog even lekker koffie, en dan werken! Ik heb er wel weer zin in
voor Kjong. Misschien moet Chip maar standaard in het douchehok slapen.
Morguh!

Werkse, Lil. Lekker dat je d'r zin an hebt. En goed hebt geslapen enzo.

Chipita weer beter?

Ja hoor, helemaal goed gekomen met de hertjes naar bed enzo maar kan er soms wel tegenop zien, iedere avond alles in je eentje doen, vind 't maar pittig. Maar zodra ik dan lig voor te lezen in bed, is het wel heel gezellig!

Oh ja haha, net wat hylarisch: Kreeg telefoontje, telemarketeer voor digitale tv van KPN. Of ik het een maandje wilde uitproberen. Ik vertelde dat ik geen interesse heb wegens negatieve ervaringen in vrienden/kennissenkring.

Oh, nou, dat was wel gek, want zij had alleen heel positieve verhalen gehoord. (joh, echt?) Nou ja, ik dus niet. "Oh", zegt ze. "Nou ja, dan houdt het op.. " en ze wil me al een hele fijne dag toewensen. Hahaha! Heb zelf ook een tijdje outbound telemarketing gedaan, dus heb gevraagd hoelang ze dit werk deed, of ze alle positieve punten van Digitenne wel goed in gedachte had, dat ze me allereerst eens zou kunnen vrágen wat die negatieve ervaringen dan precies in hielden zodat zij punt voor punt daar een positieve draai aan kon geven. Vond ze erg leuk, ze werkte er nog maar kort, er was niemand die nu naast haar kon zitten en ze baalde ervan dat het niet echt lukken wilde. Nog wat tips gegeven en daarna gniffelend opgehangen.

Moet je ook maar geen verveelde herten bellen.

Goed, er staat weer een heel druk programma voor de deur, qua zwemles, vriendje die opgehaald moet worden en hier blijft eten, kijkje nemen bij toneelschool waar Yentl misschien naartoe gaat. Ondertussen 8 keer van/naar school, dus ik 'OH JOY' solidair met je mee, Meave.

(dat wordt wat zeg, als ze straks alle 3 op sport/muziek zitten.. vraag me af hoe mensen dat doen die er ook nog eens buitenshuis bij wérken)

Later, ga een kind voorlezen.
Hoest met Chip, nu?

En Meave.... VRESELIJK wat een verhaal. Brrrr.

Hier zijn trouwens enorm veel buikgrieperigen..... Is dat alleen in het Noorden, of vallen in de rest van ons land de mensen ook bij bosjes neer met lekkerij aan alle kanten?
Bam, mijn plan is alledrie op capoeira. Dan hebben ze samen les (kinderen van 4-15 trainen samen en de oudere kinderen/volwassenen het uur erna). Kan me niet schelen wat de kinderen willen eigenlijk.

Zo, boodschappen zijn binnen, ik heb heel veel gekocht, maar weet nog niet wat voor avondmaaltijden er van te bakken zijn. Ik moet nog even wennen aan ons nieuwe systeem: ik op donderdag naar de lidl en Mav op maandag naar de nettorama. Moeten we dus wel dingen kopen die alles bij elkaar een verantwoorde (vr)eetweek opleveren. Valt niet mee. (Sorry, lekker belangrijk).

Vietje en ik gingen op de fiets en hadden uiteindelijk drie hele volle tassen, grote verpakking pleepapier, grote doos cornflakes, paar broden. De fietskar zat afgeladen vol en was loodzwaar. Vietje was boos dat hij in het fietsstoeltje moest.

Bam, ik vind de avonden alleen ook niet zo leuk. Gelukkig komt het bijna nooit voor. Mav is hier de naarbedbrenger trouwens. Bevalt mij prima. (*schaam*)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven