Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Rome is prachtig!!!!! De enige reis die ook in mijn wekr een smocht maken (voor een wereldcongres) was naar Rome, ik wil er graag nog eens naar toe.
nalezen!!!
Ah, slempweekend dit jaar in Rome, dus? Count me in!

Ach Mims, wat een verdrietig nieuws Kan me voorstellen dat dit er even inhakt..

En jaloers op Bentetje.. 'k Had ook wel die leenbaby willen hebben!

Kus op je pijne knie, Bam.

Pffff, schoonmaken hier. Echt zin in ook.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Rome is fantastisch.

Heb er ooit 8 uur in mogen vertoeven (voor een voetbal wedstrijd), en 8 uur in geslapen. Maar vond het zoooo jammer dat ik echt weer weg moest.

Kunnen we niet een keer een dagtocht doen naar het buitenland. Met een goedkoop ticket, een kopieuse lunch en een bezoekje aan een museum/dierentuin/weetikwat, met het vliegtuig?

Ryan air, budget air, Transavia lastminute enz.

Net wakker.

En ook nog als Lekker Stuk.

Heb gisteren mijn haar laten wassen-föhnen, en mijn makeup zit er nog intact op. Ik kan zo door, zeker als ik mijn nieuwe prontetietienbh aantrek. Ware het niet dat er gisteren gerookt werd in het restaurant, en het warm was, dus nu moet ik douchen omda tik zo weer weg ga.

Chip gaf een minimiauwtje om 9 uur. En daarna zijn we gewoon gaan verder slapen. Dus ja, Bent, het kan dus nóg makkelijker zo'n kind.

En Yentl zou er prima tussen passen.

Volgens mij had ik een date met Kman, maar hij is niet te bereiken.

Het is toch jóuw weblog Dreamer?

Kun je er een (nieuw) wachtwoord opzetten?

(En aan mij doorgeven, want ik weet helemaal niet dat jij een weblog hebt.Dat doe je ook nog erbij, naast forummen, Goede Moeder zijn en Lekker Wijf? Sjee.)

Oh, is het alweer zo laat.

Aju.
Bloes, we hebben in het Kasteel geen gangbang (is ook veel te ingewikkeld met al die hoepeljurken) maar een gongbong. Dat is natuurlijk gansch iets anders .

Sjonge, wat een beetje smsen uit een tapasbar wel niet vermag . Gezellig, met z'n allen naar Rome \\:-)// . Lijkt me een heel, heel goed idee!

Mims, wat erg, zo verdrietig... Het allerergste lijkt me zoiets. Af en toe denk ik eraan, bij dit soort berichten, of als ik 's avonds naar mijn slapend kroost sta te kijken en even moet checken van mezelf of ze nog ademhalen (Zoon, slaperig: "Mama, wat dóe je, ik slaap!"), maar dan duw ik die gedachten maar weg. Heeft niemand wat aan. Maar als het je zo in het gezicht slaat, brrrr. Hou je meisje goed vast, maar dat doe je toch al wel... Je krijgt trouwens veel groeten van een zekere kale wasmasjienombouwbouwende klusman, die hier laatst was (en de electrieke toestanden zónder plafondbreken weer goed heeft gekregen, hoera!!!). Als er nog eens wat moet gebeuren, moest je maar een gil geven.

Heeft Bentetje nou Chips gekregen? Nou ja, zucht, die gun ik het ook wel. Grootmoedig ben ik he .

Ik ben ook ontzettend uitgerust, en gisteravond extra gaan sporten (snot voor de ogen, ik kan gewoon niet minder dan walgelijk fanaiek, vermoeiend), bijtijds in bed en tot half 9 geslapen. Dát voelt lekker!

Bambi, ik vind een knie die erger word en koorts erbij toch beetje eng, ga je nog langs een dokter (of: draag Bambiman je er even heen, binnenkort)? Is je schone slaapster al wakker?
dank je lil, dank je.

Kjong, dat kind is echt niet geloven, 7 maanden en dan je moeder laten slapen tot bij twaalven!
Goeimiddag

ik zit even in een rustig huis, met mogelijkheden te over wat ik kan gaan doen. Het werd dus forummen

Fijn, allemaal blije moeders hier! (hoewel .. een blije bambi met zere knie.. nee, zij zal iets minder blij zijn, vermoed ik zo)

Kjong, mijn weblog is gewoon openbaar. Ik hoop niet dat de inmiddels meelezende bejaarde dames de oude onbruikbare link naar dit forum nieuw leven in kunnen blazen, want hier wordt het af en toe nog persoonlijker, geloof ik. Afijn, ik kan vast wel dingen afschermen, denk ik, maar ze hebben nu toch al alles gelezen. De nieuwigheid zal er wel afgaan, denk ik dan.

Ik hoop niet dat er ergens een scheldkannonade over m'n moeder stond

Wilde ik een boek lenen bij de bieb (duh) die er woensdag wel was, maar op e.o.a. manier niet uitgeleend kon worden (en ik had geen zin in halfuurtje rij staan) en nu was dit boek weer uitgeleend. Wat een lef zeg, van die tussendoor lener. Ik kan naar de Stad gaan, daar staat ie nog 3 maal, maar dáár heb ik nu geen zin in. Haha, over nutteloze info gesproken.

Toedels
Later is nu
Welk boek zoek je, Dream? Niet dat ik zo rap ben met versturen van zoiets (toet.. lost-dvd's.. liggen ergens in een stapel hier.. ik ben zo'n truttekop, komt er echt een keertje aan..)

Weet niet of koorts uit zichzelf minder wordt, Bent. Neem nu paracetamol en iboprufen (die laatste werken beter bij mij, van paracetamol merk ik niet zoveel) en koorts is nu wel minder, had net 38.3 dus wel iets minder maar nog steeds niet weg. Ik snap er ook geen jota van.

Desalniettemin brengt Bambi-man me straks naar een vriendin, blijf daar een nachtje slapen en wordt dan morgenmiddag opgehaald. Is het plan. Word gewoon echt gek van al de hele week thuiszitten. Dus of ik nou hier ziek zit te zijn of dáár.. en als het niet lukt, kan ie me altijd weer ophalen.

Yentl werd om 11.30u wakker... nog nooit meegemaakt.

Ach Dream, de dingen die je op zo'n weblog beschrijft zijn toch vast niet zo schokkend? Je bent op internet toch dezelfde als in real life?

Fijne dag dames, tot morgen ofzo.

*kus*
Ik zocht The Secret Bambi. Ben toch wel nieuwsgierig naar het hele boek, ipv artikeltjes in tijdschriften, en Tweeling was redelijk enthousiast. Vandaar.

Sja, ik heb wel wat dingen in het weblog staan, ook over m'n moeder, waarvan het misschien niet zo handig is dat kennissen van m'n moeder het lezen. De anonimiteit is dan toch weg. Dat was natuurlijk ook nooit de bedoeling. Ik vond het af en toe wel prettig om feedback (zie, ik ben aan 't huiswerk, strooi gelijk met dure communicatie-woorden) te krijgen van vreemden over dingen waar ik op dat moment mee zat. Verder ben ik idd altijd over mezelf, dat scheelt.

Klinkt toch nog als goede deal, dat weekend van jou! Lekker hoor.

Moest Yentl misschien wat spanning van 't afgelopen jaar wegslapen? Komt ze een beetje tot rust nu in nieuw dorp? (kwam zij, met koudegrondpsychologie, waarvan helemaal niets in nieuwe studie voorkomt )

LD belde net of ze bij vriendinnetje mocht slapen. Aangezien ze dat vorige week ook al deed, (en volgende week ws weer, want ik heb oppas nodig) stelde ik voor dat vriendinnetje dan hier zou slapen. Aldus geschiedt, maar.. ze éten bij vriendinnetje en worden morgenvroeg om 10 opgehaald, omdat ze met moeder en broertje van vriendinnetje gaan zwemmen. Ik vraag me nu af of ik wel praktisch bezig was, eigenlijk. hihi
Later is nu
Ach, gezellig toch; heb jij ze ook in huis maar geen extra rompslomp bij de maaltijd . Ik weet niet of ik het toen zei bij de date, maar ik vond allebei jouw kinderen echt heel leuk. Eh, die anderen ook wel hoor, maar LE en LD zijn toch andere leeftijdscategorie en meer Groot Kind en als zodanig aanspreekbaar. Volgens mij zijn ze beide hard op weg om Hele Leuke Mensen te worden, die ben je goed aan het afbakken, Dreamer.

Zo, ik heb Zoon & Dochter verbannen tot buiten spelen, en gelijk zijn ze weer zoet en samen, binnen braken ze boel & elkaar af. Dot even in bed gelegd, en einde middag ga ik de hele meute eens meenemen naar de pizzeria hier paar straten verderop. Doen we nooit, willen ze allebei heel graag "in een restaurantje!", gaan we gewoon lekker doen nu. Tis weekend, kan ons het schelen. En ze hebben er wijn

Tijdens het buiten spelen van Z&D heb ik de speelboel maar weer eens gereorganiseerd, en straks gaan we even de Regels doorspreken hier (zij hebben ook inbreng). Belangrijkste nu: alles wat beneden ligt, daar mag iedereen mee spelen, Dot incluis. Als ze iets willen claimen,doen ze dat maar op hun kamer. Ik hoop van harte dat dat een hoop gepiep scheelt, maar het gepiep zal zich wel verleggen naar iets anders, zo gaat dat nou eenmaal . Dot heeft haar eigen speelplek gekregen, bij gebrek aan mogelijkheid (en wenselijkheid) om op de eigen kamer te spelen. En nou maar weer zien hoe dat gaat.

Wat een rust zeg, ik denk dat ik de zaterdagmiddagwijn gewoon NU maar in laat gaan. No time like the present.
Dank lil

Volgens mij zijn al die andere kindertjes ook goed op weg leuke mensen te worden hoor. De 'gevaarlijkste' tijd moet ook voor mij nog komen, natuurlijk. Ik probeer af te kijken bij m'n zus, die 2 heuse pubers in huis heeft, en waar het allemaal (voor zover ik kan zien) best goed gaat. Mooie meiden met hoop zelfvertrouwen en vooral erg eigen mening. Hopelijk gebruiken ze dat ook naar leeftijdsgenoten.

Klinkt goed, die afspraken van jou met de kinderen! Samen delen van speelgoed blijft toch moeilijk.
Later is nu
Is Pimpel nu wel lekker aan 't genieten van haar kwartet? Ik hoop het maar
Later is nu
Vinden jullie het cover-model van deze week ook zo op XOP lijken?
Geen idee.

Heb nog nooit een echte foto van Xop gezien.

Heeft Xop van die ingestraalde ultraviolette alien blacklight ogen dan?
Hmm, nee eigenlijk, niet.
Later is nu
Nee, dat is gephotoshopt. Maar ik bedoel haar gezicht. tsk....
Nee absoluut niet. Ik vind het model erg eng en Xop erg mooi.

Wat een lieve woorden, Dreamer, dank je.

Toch heb ik er inmiddels iets bij gefantaseerd... ik wil mijn wenkbrauwen laten tatoueren... En dat is financieel ook wel haalbaar (niet nu, absoluut niet nu, maar zeker eerder dan nieuwe tieten. ) Die van mij zijn zo licht en ik kan wel blijven verven, verder zijn ze ook smal, ze mogen van mij best iets aanweziger zijn, dusss... wil ik nieuwe.

Bam, wat een ellende joh!! Hou je zelf goed in acht en in de gaten ajb!!!

Kan het niet zijn dat je ook nog een griepje onder de leden hebt? En dan Yentl ook? Dat ze daarom zo lang sliep?

(Al kan ik nog 100.000 redenen verzinnen om zo heeeerlijk lang te slapen.)

Oh en als je toch naar het postkantoor gaat voor Lost voor Toet (als je beter bent uiteraard...) zou je dan ook Loentjes broek alsnog willen sturen? Ik denk dat ie nog wel past en we zitten een beetje krap in zijn broeken.

Mims, wat een vreselijk verdrietig akelig v verhaal!!! Gatverdamme zeg.

Hier leuk dagje gehad er was hier Barkiedag in Ballorig (ja, daar had ik ook nog nooit van gehoord, maar was gewoon een kinderfeestje van Arke.nl in Ballorig en gratis. ) Aangezien wij zelden naar Ballorig gaan vonden we dit wel een goede gelegenheid. Kinderen hebben zich echt de hele middag verschrikkelijk vermaakt. En toen we dan toch al "gek" aan het doen waren ook maar naar de MacDonalds geweest. Kinderen vonden het nu al het feest van het jaar. Da's mooi, zijn we voor de rest van het jaar van beide gelegenheden af.

Voordat Leentje er was wilden de kinderen altijd persé dat ik voorlas (en dan ruzie, nee je hebt die gisteren al gedaan, vandaag ben ik aan de beurt) maar tegenwoordig moet ik vaak voeden rond bedtijd (handig gepland he? ) en dus leest Pompel meestal voor, blijkbaar bevalt dat ook goed en zijn ze overgestapt, het zij zo. Komt wel weer goed, maar gisteren was wel erg erg.
Dacht ik ook: Bam heeft een ordinaire griep. Maar toch: als morgen niet minder is: huisarts bellen en zeggen dat ie je even moet nakijken. Anders schepen ze je af en dat heb je zelf aan gedaan.

Nieuwe tieten voor Pimpel. Dat vind ik hetzelfde als een nieuwe carrosserie voor een Ferrari.

"hij wil niet anaal" is ook leuk voor de nachtbrakers.

Nu gauw terug naar Suupje, die op mijn bank zit!
Enne, je moet dus nooit iets doen waar hij niet achter staat. Snap je?

Goedenmorgen

koffie/thee! Lekker.

Niets beleefd, sinds gisterenavond. Raar he?

OHja, heb teruggebeld naar vriendinnetje van LD en ze hebben daar ook maar geslapen. Wel zo rustig

LE huppelt rond. Hij gaat leeuwen sparen, de ajaxspullen moeten weg

En hij vindt dat ik heeeel mooi kan tekenen en dat ik met die giraffe-tekening maar eens naar een museum moet. Toen heb ik 'm op internet pasteltekeningen van anderen laten zien. Zijn conlcusie is nu dat ik nog maar goed moet oefenen

Toedels
Later is nu
quote:Bloesem schreef op 12 januari 2008 @ 23:44:

Nieuwe tieten voor Pimpel. Dat vind ik hetzelfde als een nieuwe carrosserie voor een Ferrari.

Bloes, je hebt helemaal gelijk! Fijne avond met Suup?

Zoon vanochtend naar Ex gebracht vanwege familieding daar, GG, Dot en Dochter net uitgezwaaid voor het bezoek aan demente schoonma, ik heb deze middag als Schone Taak om thuis de administratie weer op orde te krijgen en mijn bureau leeg te ruimen. Vast heel lekker als het straks gebeurd is. Vast.

Eh, Meave; hoe is het met je opdracht? (In de serie: waar je aan moet beginnen, maar wat wel eens tot uitstel neigt, zie ook: administratieklus hierboven.)

Gisteravond zo leuk pizza gegeten met de hele bubs. Aan tafel gefantaseerd wat we moet het goud uit de pot aan het einde van de regenboog zouden doen. Zoon: "iedere dag in een restaurantje eten, en heel veel met vakantie!" Dat móet er een van mij zijn, kan niet anders!
Leuk Lil!

Zo weet ik ook zeker dat BJ er eentje van mij is: Eergisteren kwam ie "even een knuffel halen" bij mij terwijl ik boven aan het werk was.

Ik gaf hem natuurlijk een big hug en zei "Ik hou van je". Hij knuffelde me stevig terug en antwoordde: "Ik hou van chippies!".
*GRIJNS* (Dit hoor ik Dot over een jaar of wat ook zó zeggen )
Ik ga fietsen met de Bloesjes. Ik kan geen ge-jump meer zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven