Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb meer dan de helft van mijn haar bij de kapper achter gelaten vanochtend!!

Lil, heb je al een meeting gepland staan met Meave? Dvd Gooische vrouwen lag nl gewoon in de la met dvd's (je verwacht het niet he ), dus die kan op de post naar je!

Lief ligt op bed met hoofdpijn en keelpijn. Januari is geloog ik niet echt een goede maand?
ojé , zo begon het hier in huis ook, toet. ik zou vast de alcohol pakken om de boel te ontsmetten!

Jeetje, de helft van je haar!!!! Das echt veel! Bevalt het? Op een of andere manier voelt het altijd zo lekker fris aan zo`n geknipte kop haar, vinden jullie dat nou ook?
Ja, dat vind ik ook! Ik ben kapperverslafd, sinds kort haar. Krijg na week of 4 altijd al de kriebels, maar probeer het even uit te stellen anders helemaal zo'n prijzige toestand, maar zou het liefst heel vaak weer kekstrak geknipt worden en oel me dan weer helemaal fris van hoofd .

Toet, heb geen date nog met Meave en zou niet weten wanneer wel, want komende week voor 7 hele dagen in buitenland (vanaf woe), 2 weken later weer, en tussenin GG veel weg en mogelijk dubbel werk. Als ik het opschrijf ga ik al mentaal hyperventileren, maar als ik erin zit, zal het wel weer leefbaar blijken (alleen: kleine maand nauwelijks neuken! Hoe ga ik dát dan overleven?!). Afijn en kortom: als je het wilt posten, graag! Serie 1 meteen retour, of straks samen met 2?

Bentetje; ik ben er nog niet helemaal uit, wb werk. Gevoel en verstand zijn niet in alles op 1 lijn, maar misschien is dat ook wel een onhaalbaar streven. Ach, vanmorgen werd ik wakker en bedacht ik me dat ik gewoon een luxepostie heb, maar weer eens. Mogelijk 2 banen, die allebei hun duidelijke pluspunten hebben. Voorwaar: er zijn slechter keuzes denkbaar.

Gisteravond eindelijk Alles is Liefde gezien. Zo leuk! Echt heel erg lief en leuk. Hand in hand naar gekeken en buiten voor de bioscoop staan zoenen, de stemming sloeg helemaal over. Alleen inslaand besef dat we de oppas wel erg lang lieten zitten viel wat uit de toon
En Toet: lagen de dvds zomaar in de dvdla?! Freaky! Doe trouwens eens een foto van je halve haar in de AK (en dan van dat deel wat nog aan je hoofd zit, bij voorkeur)
ja dat zal wel het leukste plaatje geven!

Film klinkt leuk, hoe vond GG hem? ben zo bang dat het een echte meidenfilm is en als ik bentos meeneem wil hij vast nooit meer met me naar de film! Ik ben echt al in geen 100 jaar geweest naar de bios, kan me niet eens de laatste film herinneren!
ik ook niet Bentetje! Volgens mij heb ik zelfs nog bioscoopbonnen liggen, uit de tijd van de gulden!

Ik vind de bioscoop echt heel erg leuk, maar de spaarzame avondjes die Zorro en ik uit gaan, besteed ik liever aan eten en wat drinken. Zodat je nog eens tot een echt gesprek komt.

(al klinkt een beetje friemelen in het donker ook wel aantrekkelijk)

Toch fijn dat jullie mijn hoofd niet degelijk vinden

Onschuldig klinkt al iets minder erg dan degelijk (kun je je voordeel mee doen namelijk)

Maar het allerliefst heb ik gewoon een geil hoofd

En Bloesem, als Annie de Rooij Als er nou iemand prachtig is, dan ben jij het wel.

Is mijn onbescheiden mening dan

Ben vanaf vanavond helemaal alleen tot donderdag.

Ongezellig hoor.
Dan is de volgende meeting heel simpel: naar de bios en dan naar de kroeg! Leukleuk, wie gaat ermee?

Is Mims nog ziek eigenlijk? En ons Bammetje, die is ook wat stil, vind ik.

Bentetje, als je Bentos nou voorbereid door te zeggen dat het geen mannenfilm is en hem wel, als verrassing meeneemt? En met bier-in-de-pauze paait? AIL is een feel-good-movie en jezelf goed voelen is nooit verkeerd. En nog een argument: GG van Lil is ook geweest. Alhoewel dat misschien juist een contra-indicatie is want dat is een wijf-met-piemel.

~zucht~

Zie je? Ik weet niet eens meer wat mannen leuk vinden. Ik word een trieste verstokte vrijgezellin.
Ik vind dat je nog erg veel verstand van mannen hebt hoor Bloes, want uiteindelijk zijn alle mannen gewoon wijven met piemels (piemels.. piemels... raar woord! Hmm, rare dingen ook eigenlijk)

Zo, ik kom de stad uitgerold, nog redelijk bijtijds, al zeg ik het zelf. Heb heerlijk de hele avond met vriendin zitten kletsen, was superleuk. We hebben uiteindelijk de kroeg niet gehaald, ik kom rechtstreeks uit (mijn favo) restaurantje.

Ik zal me morgen wel weer zwaar ellendig voelen, maar dat heb ik er graag voor over.

Hoe is het met de andere zieken??? Mims al tijdje niet gezien. Bam, doe jij wel goed kalm aan? Familie Bent al beetje aan het opknappen?
quote:Aard van het beestje gaat ook in de kinders zitten Mado.

Vandaag tot 12 uur.

Eg nie...
Veel zieken hier.... jee.... beterschap allemaal.

Hm, wil een heel epistel gaan schrijven, maar de jongetjes willen eten. Spelbrekers. Zo terug dus. Of later.
Ben ik weer...

Cursus was zeer vermoeiend, energieslurpend en niet echt mijn ding. Het ging over effectief functioneren en we moesten dus allerlei rollenspelen enzo doen. Ik háát rollenspelen. Bovendien doe ik een cursus marketingcommunicatie. Als ik een cursus effectief functioneren (gespreksstijlen, conflictstijlen, presenteren, etc) had willen doen, dan had ik me daar wel voor opgegeven. Cursus dus niet zo leuk, maar mijn groep is wel heel leuk, dus heb het verder wel naar mijn zin gehad.

Aansluitend nog een etentje gister, dus nu ben ik brak. Vandaag twee (kinder)verjaardagen. Bij leuke mensen, dat wel, maar geen zin.

Hm. Is niet echt een epistel te noemen, maar ik heb even geen inspiratie meer.
Inderdaad; veel zieken. Beterschap, dames!

Pimpel, heerlijk om er even lekker tussenuit te gaan. Daar kan ik zo van genieten, van uit eten met een vriendin (of meerdere vriendinnen); lekker eten, veul drank en de hele avond beppen.

We hebben hier onze oude computer weer aangesloten omdat de nieuwe zo traag werd in alles. En warempel: alles doet het weer een stuk sneller. Fijn! Ook leuk: zo kwam ik nog oude foto's en filmpjes tegen van Zoon van 2 jaar geleden. Superschattig, zeg. En wat kan een kind toch veranderen in 2 jaar tijd. Kwam zelfs nog foto's tegen van een heel kleine Zen en zelfs nog van een heel klein Zootje. Leuk! En zelfs op die leeftijd zie je dat ze net als hun moeder een degelijk hoofd gaan krijgen
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Argh, rollenspelen! Daar heb ik ook zoooo'n hekel aan, Meave.

Oh, Zoon wil bij de computer.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Leef nog. Maar nog steeds niet opgeknapt, lag gisteravond om 9.00u al rillend van de koorts in bed. Net wakker en nog niet helemaal de oude. Iemand die het over wil nemen tegen een kleine vergoeding?

Fijne dag meisjes.
Sorry Bam, liever niet. Om je op te vrolijken, op de blogs alhier staat een leuk

filmpje
wat een kutnacht....weet het zeker: van wakker houden krijg je mensen gek. Ik weet niet wat er was, maar KK was gisterenavond al niet rustuig. Ze lag normale tijd in bed, was ook moe zei ze zelf, maar viel niet echt lekker in slaap. Bleef rommelen, draaien zuchten, kreunen en jammeren. Zonder duidelijke reden , dat wel. Tot 23 uur 2 keer bij haar geweest, dan wilde ze niets en zei niets, maar begon wel boos te jammeren. Ook goed, dan niet, dachten we dus. Toen wilden wij naar bed. Je houdt het niet voor mogelijk en ik snap het zelf ook niet, maar dat kind heeft ons wakker gehouden (en heeft zelf dus net zo min, als in geen een minuut, geslapen als wij) tot half vier. Tegen die tijd hadden we alles geprobeerd: lief, geduldig , aardig, knuffelen, paracetamolletje, maar ook geïrriteerd, boos en ongeduldig. In het begin kwam ze met smoesjes als hoofdpijn, keelpijn, oorpijn, buikpijn (iedere keer iets anders), daarna alleen maar met dat ze niet kon slapen. Iedere keer zodra 1 van ons weer in bed lag hoorden we haar weer. Daar wordt je echt gek van zeg, zo gek dat ik op een gegeven moment tegen haar gegild heb dat ze weg moets gaan en weg moets blijven omdat ik haar anders iets aandeed Ik merkte dat ik gewoon lag te bedenken waar ik me kon verstoppen voor haar zodat ze me niet zou vinden en ik even kon slapen, niet nromaal gewoon. Ik weet niet wat er was, dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Slecht slapen hebben ze allemaal wel eens natuurlijk, maar dit? zo dwangmatig iedere keer uitbed komen en doorgaan tot het gaatje? Nee, dat nog nooit..... Ik ben doodmoe, zij slaapt nog. Ga haar toch echt op een gegeven moment wakker maken en dan wordt het natuurlijk hel vandaag met haar. weet effe niet eens hoe ik erop terug moet komen, was zó boos. pffff,e cht ellendig.

even nu jullie: jammer meave van je cursus, je hebt dus nog eens zo`n weekend toch? Misschien is het dan beter, ik heb ok ene gruwelijke hekele aan rollenspelen.....

Alex, leuk1 Filmpjes, dat is zo enig om terug te zin.

Tot overmaat van ramp is de geiser uit en kan ik niet eens douchen,...... dit wordt niet mijn dag, voel het nu al!
inderdaad leuk filmpje meave!
Oh Bentetje, wat een rotnacht! En ik weet het, niet kunnen slapen door nachtelijke jengelsessies en moe zijn maken je er niet aardiger op. Herkenning alom helaas

Balen Meave dat cursusweekend niet geheel was wat je had gewild. Wel fijn dat het leuke mensen waren. Verjaardag ze vandaag!

Ik wil Elyane wel weer eens zien, of ik herinner me haar verkeerd, of ik heb geen idee hoe een degelijk hoofd er uit ziet..

Geloof trouwens dat ik er met mijn kortere haar ook wel degelijker uitzie...

Rustig aan dan maar vandaag Bam. Gelukkig geen schooldag vandaag. Hertjes gewoon voor een heel lange film zetten, of met Lief naar buiten bonjouren. Beterschap!

Oh jee, rijtjespostalarm komt wat te laat nu geloof ik?

Bedacht me nog dat mijn Lief wel is meegeweest naar Alles is Liefde. En het leuk vond ook nog. Zou ie dan ook stiekem een vrouw zijn?
wie weet toet, wie weet...

het krengetje is wakker sinds 10 uur en ziet spierwit. Ze heeft kringen onder haar ogen en wil alles zoals zij het wil. zucht. dit wordt een lange dag, gelukkig is bentos ook thuis!

Zo maar eerst eens even een frisse neus halen.
Precies, moe maken die kinderen. Afmatten!
ze zal weten dat ze ouders tot wanhoop gedreven heeft!

Ik ga morgen maar weer werken, heerlijk!
Klinkt als een eh.... vervelende nacht (understatement) Bent! Kopje koffie met extra cafeïne?

Mootje krijgt temperament. Hij is boos op mij. Hij mag namelijk geen TV kijken en zijn broertjes geen pijn doen. Aangezien Jootje en Mootje erg hyper zijn momenteel, moeten ze dus van mij na het broodje zo even naar buiten. Doe ik anders nooit, maar ze gaan maar even uitwaaien tesaam. Hij gooit me toch met de deur net.
Ha, goedenmiddag!

Bent, komen jullie de nacht een beetje door? mèn, wat een hel!

Ik vind het ook wel heel gemeen hoor Meave, mag hij al geen tv kijken en dan mag hij óók z'n broertjes nog geen pijn doen! Hij mag ook NIKS!

Ik heb ze wel vaker naar buiten gestuurd. Leeftijd? Op een gegeven moment moet er gewoon energie uit, en liefst niet door op elkaar te meppen. (of met deuren) LE heeft op zondag de neiging voor de teletekst op tv te blijven hangen, om te kijken hoe Ajax gespeeld heeft (ja, lekker belangrijk, ik weet het ) Dan moet ie óf wta gaan doen, tekenen ofzo, op wegwezen. Hij zit dan ook niet rustig, nee, springt en doet wat door de kamer, zit dan zus en dan zo op de bank, een stoel, enz...

Verder geen rijtje hier hoor.

Ik ga eten koken

Heb heerlijk dagje gehad, in zwembad vanmorgen was leuk

Moet nu eten gaan koken, want vriendinnetje van LD eet hier mee en ik heb gezegd dat we om 6 uur eten. LE eet bij broertje van vriendinnetje hihi

toedels
Later is nu
Ik had niet gedacht dat ik het nog eens zou zeggen, maar vooral jongens moet je gewoon regelmatig uitlaten. Naar buiten schoppen. Testosteron in de rondte laten verspillen. Anders is het gewoon niet te doen, en niet te houden. Dochter kan de hele dag lief binnen spelen, knutselen en schooltje en toneeldingen en weet ik veel, en Zoon kan het een hele tijd meedoen, en dan opeens gaat het dak eraf. Dan MOET hij eruit, gillen, rennen, ravotten. Anders zoekt zich dat binnen een uitweg, en dat levert geen leuke middagen op.

Jemig Bentetje meid, ~knuffel~, dat is niet grappig meer. Ik kan me zo goed voorstellen dat het helemaal voorbij alles gaat, die nonslaap gekte. En dat je je daar dan weer heel naar over voelt, arme meid. Probeer je vanavond niet te veel vooruit zorgen te maken, en spreek desnoods een soort wisseldienst af met Bentos; 1 met oordoppen een paar uur, dan de ander. Maar ik hoop dat het mokkeltje in heel diepe slaap valt en dat jullie allemaal wat uren inhalen... Je hebt er misschien niks aan, maar volgens mij doen alle kindjes dat af en toe. Iets met grenzen aftasten tot de uitputting erop volgt. Het gaat over, en ook voorbij. ~nog een knuffel~

Hier hele fijne zondagmidag gehad (ondanks nog steeds moeie Zoon, en wat een zeikerd kan het dan zijn...). Naar leuke kindervoorstelling geweest, met schoolvriendje van Zoon en daar de (hele leuke) moeder van. Zo leuk om dat soort dingen te doen met de kindjes, en in Lilstad is behoorlijk veel aan kindervoorstellingen.

Ely: Bloes is inderdaad prachtig, dat vind ik ook! Weet nog dat ik heel erg ooit, langlang geleden, een mail kreeg met een foto (was vlak voor de Eerste Ontmoeting met een Forummer = Bloes), en dat ik toen dacht: die Aso is gék! (En dat bleek geheel de waarheid.)

GG vond Alles is LIefde ontzettend leuk, en het is ook helemaal zijn film. Hij vond ook Love, Actually geweldig (eerste film die we samen zagen). Maar hij is stiekem verliefd op Carice, dat helpt ook. En hij is Hemafiel, en hij shopt jurkjes voor mij (wel liefst hele korte). Dus ik weet niet hoe Representatief hij is, qua manvolk.
Hahaha, ik denk dat ik Elvis écht niet mee krijg naar zo'n film. Alleen met de titel al, staat het hem tegen. Toch vindt hij Pretty Woman bijvoorbeeld wel heel leuk.

Blegh, had net pizza zover klaar dat er bodem was met rode saus erop, zaten er ondefinieerbare harde stukken in de saus, dus ik denk dat de tomaten niet goed meer waren Kon ik dat gedeelte (wat ik het vervelendst vind) weer opnieuw doen.

Wat jij zegt heb ik met LE ook, Lil, kun je hele middag leuk me knutselen en spelletjes doen en dan ineens wordt ie toch vervelend Met LD is dat minder, maar die is ook niet de rustigste hoor. Zij speelt alleen liever buiten dan binnen te knutselen, dus komt het met haar sowieso minder voor.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven