Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen lieve mensen.

Zo. Ik ben fris gewassen en in de kleren, mijn ontbijt zit er nog in, koffie durf ik nog niet. Dus hoe helder ik vanmiddag ben Bloes, dat moeten we nog maar even afwachten . Ik ben echt koffieverslaafd, dat merk ik op dit soort dagen heel erg. Net met werk gebeld om wat spoeddingen te delegeren (lees: af te schuiven), en ik hoop maar dat het schip nog even blijft varen. Volgende week moet ik voor een complete week naar buitenland, en hoe ik het allemaal voorbereid moet krijgen weet ik niet, maar gisteren lukte helemaal niks. Ik heb gisteravond ontzettend tegen GG aan lopen miepen, en ben uiteindelijk om 9 uur al in slaap gevallen op de bank, was kennelijk nodig (en weer niet geneukt natuurlijk).

Bam, jij raar wijf, dat je dacht direct uit ziekenhuis wel weer de real life kroeg in te stappen, wat bén je toch voor wezen?! Blijf eens liggen mens, zo, dekentje erbij, zo, lekker tijdschrift, liever leuk boek? We hebben nog wel iets over tractoren, toch, Bloes?

Oeps, telefoon.
Ha, ik deed een keer een IQ test op internet en had een score van 142. Die houd ik nu maar aan Net als Pimpel heb ik totaal geen ruggengraat voor het voltooien van een universitaire opleiding, of wat voor opleiding dan ook, die langer duurt dan mijn opleidingsspanningsboog ... een half jaar ofzo Daarom is mijn huidige opleiding wel goed. (ik loop voor op huiswerk )

(ik vind het ook erg leuk, misschien helpt dat, heb ik eindelijk eens een goede keuze gemaakt)

Pimpel, volgens mij zijn jullie allebei hele leuke mensen, dus daar een leuke relatie van houden, dat moet dan toch mogelijk zijn (f) Kan me wel voorstellen dat die relatie af en toe wat ondersneeuwt, met 4 kinderen en 2 (nieuwe) banen. Dat hadden wij toen Elvis die opleiding deed. Heb ik af en toe ook echt tijd opgeëist van hem.

reactieschermpje staat inmiddels alweer een tijdje open. Ik krijg hier steeds raardere vragen over me heen. En er is wéér een naaste collega ziek, ligt in het ziekenhuis.
Later is nu
Een relatie-functioneringsgesprek . We goed om af en toe te hebben. Blijdat jullie weer op de rit zijn/blijven, Pimpel; volgens mij zijn jullie ook goed aan elkaar gewaagd, zo leest het althans wel.

Geen idee wat mij iq is, maar als ik gisteravond een test had gedaan, was het beroerd gegaan dat weet ik wel. Volgens mij win of verlies ik zomaar tientallen punten bij goed of slecht slapen.

Ik ga eens wat spullen bij elkaar rapen en kijken hoe mijn lijf het vindt als het gaat fietsen en treinreizen.
Tsk. Lastminute-meetingdatum-verandering he? Kunnen jullie wel?

( )

Ik heb kopppijn. Zo een die 's nachts al begon. En waar geen koffie of pillen tegenop te slikken is.

Je zal maar een ADHDkind hebben.
Sterkte en succes, Lil!

~Zwaait met zweepje en kijkt streng~

Jij bent ook een mooie; Bam manen tot rustig aan doen en te blijven liggen cq rustig te houden, maar je vergeet hoe je zelf bent :)!! Net zo!!

~Legt zweepje maar weer neer; haalt ws toch niets uit~

Daarom vind ik die IQ-testen op internet ook zo waardeloos; de ene dag ben je half geestelijk gehandicapt, en de andere dag bijna hoogbegaafd. En dat omdat je je dag niet had. Bovendien denk ik echt dat je jezelf kunt trainen in het doen van die testen; je kunt volgens mij echt een soort van vaardigheid/handigheid krijgen in het oplossen van die tekening-vraagstukjes.

Sjee, ik ga dit maar eens posten. Staat vanaf vanochtend open..... Werd opeens druk op 't werk; lekker.
Ah, alleen Kjong langsgewipt. Sterkte met de misere; toch niet ook een griepje, he?!
Langswippen is mss geen aardige woordkeuze?!
Het is nog altijd aanwippen.

Als ik er langs was gekomen was ik er niet geweest.

(Tot zover de wijsheid van mijn oma)

Het is gewoon zo'n dag.

Zo'n dag met gedane zaken als een opgekeerde zachte strontluier ondersteboven in de maxocosy gevallen.

Geen idee waaraan het ligt.

Of misschien een klein beetje omdat zuid TR nu voltooid verleden tijd is.

Maar dat is het eignelijk niet.

Griep ook niet. Ik mankeer nooit wat behalve maandelijks vrouwengedoe en hier en daar een koppijntje. Tenzij ik ineens onwetend bezwangerd ben.

Misschien moet ik gewoon eens gaan neuken.

Thuiswerkers frustreren collega's

Medewerkers die niet in staat worden gesteld om te telewerken zijn niet tevreden met hun collega’s die wel vanaf thuis mogen werken, zo blijkt uit onderzoek van Timothy Golden, managementdocent aan een universiteit in New York.

Golden kwam tot de conclusie dat achterblijvende collega’s van telewerkers hun werk minder interessant vinden, emotioneel minder betrokken zijn bij hun collega’s en ook minder over hebben voor hun bedrijf.

Minder flexibel

Dit zou vooral komen doordat de achterblijvers het gevoel hebben dat telewerkers minder flexibel zijn. Ook denken ze meer werk te verrichten dan hun thuiswerkende collega’s en treedt er frustratie op omdat het werk minder makkelijk te coördineren is.

24 januari 2008

© Monsterboard.nl (Bron: Express.be)

Had je wat? :-)
Hier heb je wat:

Voor onze ijsproductievestiging in Hellendoorn zijn wij voor de Ben & Jerry/ Magnum After Dinner lijn op zoek naar meerdere Operators.

Avond, lieverds. Wijn? Port? Baileys met ijs? Whiskey? *

*doorkruisen wat niet van toepassing is.

Hoop dat Bentetje en Lilian zich weer wat beter voelen! Ziek zijn is echt but.

Hier gaat het al wat beter, nu bovenstaande dames nog. Go knock them down, girlies.

Zohee, BNN iq test gedaan... 113.. nog lager dan vorig jaar. Toen 118.

Maar ben natuurlijk ziek, uiteraard, dus sja, daar verlies je zomaar een punt of 30 mee, doe je niks aan. *kuch*

Fijn Pimp, dat gesprek met Pompel weer helemaal gemotiveerd maakte.. Jullie zijn ook gewoon een heel leuk stel, komt goed.

Zou hier ook maar 'ns plaats moeten vinden. Hebben niet echt troubles ofzo maar 'is dit alleeeees, oehoehoehoéeeh!'. Maar kan ook aan mij liggen, ben zo onrustig als de pest de laatste tijden. Wil wég, wég, wég!

Vanaf aankomende week gaat Levi naar het KDV. Heel fijn. Kan ik weer werk beetje oppakken, eindelijk die webshop online laten gaan en het gevoel hebben weer beetje mee te tellen. Genoeg ge- marmot.
Mag het ook eh..... een breezer zijn? Ik ben een wijvendrankjesdrinker.
Krijg jij van mij een breezer.
Lekkah!

Maar nu ga ik slapen. Proberen te slapen, bedoel ik. Morgen en overmorgen ben ik niet in de kroeg. Cursus. Dus, tenzij er draadloze gratis internettoestand in het hotel is (laptop gaat mee), zie ik jullie zondag weer.
Hebbie zu ook in light?
Oeps, een paar dagen hotel zonder internet, dat kan niet heur!

Kjong, waar wás je nouhou?

(mag ik?)

Mims laat zich excuseren: ligt met migraine in bed. Gelukkig is ze wel zo collegiaal om zich voor de avond bij mij af te melden.

En ik sprak vandaag haar collega, die tegenover haar werkt. Die verheugde zich op morgen omdat ze dan weer met Mims kan werken. (ik word daar zoooo blij van! )

Ook zat ik naast een misschien-collega, tevens mijn tweelingzus. Heel gek dat dat zo normaal voelt.

Grappige dag: bij binnenkomst zag ik de naam van Kjong op een scherm en lijstje staan, ging meteen Lil ophalen, daarvoor liep ik binnen in het kantoor van Mims, waar haar collega nét de telefoon oppakte en Toet aan de telefoon had!

Bam, dikke zoenzoen (en ja hoor, genoeg gemarmot )

Enne, operator bij Ben&Jerry's/Magnum? Moet je dan ijsjes opereren???

"meneer, wij hebben uw moeder Magnum Almond tevergeefs geopereerd. Zij was helaas té koud van binnen, haar nootjes hadden geen schijn van kans...Gecondoleerd"
Mag Bentetje nu dus de Sociaal Bokaal?????
Cursusje The Secret van Sigmund voor Alex: (en alle andere geïnteresseerden )

Huh? Hebben we Bent nog geen Sociaal Bokaal gegeven voor al haar tussenpersooninspanningen?

Bentetje! Kom eens even wat in ontvangst nemen!

~zet bokaal naast het lokbier~

Grinnik

wat een mooie!

Wees gerust Kjong, ik had al een sociaalbonnetje op de bus gedaan omdat ik zo blij was met nieuwe baan.

Bed nu

lezen

en slapen.

Trusten!
Goedenmorgen!

Ik las een Ben & Jerry's op-eter en goh, ineens werd m'n gewicht minder van belang

Leuk hoor, al die contacten op het werk. En dat mensen hun thuiswerkende collega's minder waarderen is puur jaloezie. IK ben nl. altijd jaloers op collega's die wel thuis kunnen werken en wil ook een baan waarbij dat kan! (dan maar wat minder waardering van collega's )

Jammer, ik krijg het stripje niet goed in beeld, juist het laatste plaatje mist.

Voor de liefhebber:

*koffie en Thee*

(ooh, lui he, niet eens meer plaatje)

toedels
Later is nu
~probeert heel voorzichtig weer een koffie verkeerd~

Pavlovreactie. Kom binnen op werk, wil meteen koffie.

Xop; ik moest gisteren naar een mogelijke nieuwe werkplek, voor bespreking. En voelde me niet ziek genoeg om dat af te zeggen (hoewel Bloes me lief'lijk toefluisterde dat ik er maar minnetjes uitzag , maar ze haalde me wel heel lief af van station en bracht me ook weer terug . ). De nieuwe werkplek is leuk. En ze zijn wonderbaarlijk enorm enthousiast. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan; zo zou ik moeten beginnen op een klus die mogelijk in februari al moet starten. En dat kan ik echt niet, dan zou ik 2 banen moeten draaien (en heb in februari iets van 14 buitenlanddagen staan). Dus dan houdt het op, voor nu althans.Als in maart, dan valt er wel wat te regelen, dan moet ik alleen echt een knoop doorhakken over huidig werk (duh...). En daar heb ik vannacht nog wel van wakker gelegen (gaap...). Met alle nadelen van hier en stress en frustratie, is dit werk ook heel lang mijn baken geweest in woelig leven. Alles veranderde; huizen, mannen, kinderen erbij, maar werkplek bleef. Vast. Vertrouwd. Inhoudelijk heel leuk. In organisatie totaal beroerd. Moeilijk, moeilijk.

Afijn, zit hier niet om dit allemaal uit te kauwen .

~vervangt de koffie toch maar door slappe thee, en gaat meters maken~

Eerst nog even kusje op Mimsehoofd, heel, heel voorzichtig.
Ai, Mims. Beterschap!

Oeh, Lil... moeilijk wel. Maar goed, nu is de rest vertrouwd, toch? Man, kindjes, huis enz. Dus nu maar eens een nieuwe baan??

En bedankt maar weer, Dream, voor de lekkere koffie. Ik trek weer wat bij, nu.

Bloes (en Mims, Toet, wieweet Lil, Kjong), ik ben jaloers op je werkplek. Toch super om je kroeg-friends "in het echt" dagelijks tamelijk vlakbij te hebben (niet altijd qua afstand, maar wel organisatie-gewijs, zeg maar!). Super, hoor!

Nah, ik moet wat DOEN!

Bam; fijn dat het wel alweer beter gaat. Wel lastig dat je je zo onrustig voelt....
Xop, hebben jullie nog medewerkers nodig dan? Solliciteer ik toch gewoon bij jou
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven