Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Grinnik, heel passé hoor, een poederbrief. Hoe is het nu? Kunnen de mannen in witte pakken geen vaccuumverpakte lunchpakketjes naar binnen mikken?

Alex is nu ook al zielig want een zieke zoon (alwéér!!!) is niet leuk, zeker als je leuke plannen er door in de war worden geschopt. Nou ja, lekker verwennen dat stuk en een kus van tante Bloes! x

Lees net, helemaal duf van het tiepen, een berichtje op FOK! dat Joran's prostaatvocht Natalee de das omgedaan heeft, volgens een rotterdamse dermatoloog. Schreef iemand bij de reacties: "Sterk spul he, Fishermans friends"

Goed, ik ben weer even wakker. Tot straks!
Op fok! zijn ze wel vaker grappig, moet ik zeggen.

En ja Bloes; alwéér Ik word er zelf ook wel wat simpel van inmiddels. Het lijkt wel alsof hij iedere keer net niet helemaal kan opknappen en zijn weerstand dus nét nog niet 100% is op het moment dat er tijdens het fruitkwartiertje een nieuw rondje virussen in de kring wordt uitgedeeld. Ach, ieder nadeel hep zun foordeel; ik heb nu wel een rustige middag én kan even ongestoord forummen, want meneer ligt te tukken op de bank. Ook goed
Ik prefereer machineleesbare ontologie.

Het meisje van de tweeling waarover ik van de week vertelde, ligt met een hersenvliesontsteking in het ziekenhuis...

Dat mág toch niet???
Nee Pim... meisje...
o nee, wat vreselijk pim Wat hoop ik dat het gauw beter gaat!

Jemig, wat een hoop zielige ziekerds hier! Beterschap allemaal!Zo, pim is uitgestreken, xop heeft gebedl en ik ga morgen ook bellen, waat een uitgestreken zootje hier

Mijn computer doet een beetje raar, dus ben benieuwd of ik dit posten kan.Las dat van dat sperma ook vanmorgen in de krant, echt een stomme opmerking leek me dat!
ja, hij doet het toch!!

Goeie reis Lil morgen , ik hoop dat er al meer duidelijkheid is over de oppas? Lijkt me ook echt supergaaf , zo`n hofje waarin we wonen en elkaar allemaal kunnen helpen, amuseren, verzorgen, verwennen en natuurlijk samen borrelen. Dan zouden we ook geen mensen hebben die zomaar uit ons gezichtsveld verdwijnen (majo en verano, waar zijn jullie toch???)
quote:pimpel schreef op 05 februari 2008 @ 19:07:

Het meisje van de tweeling waarover ik van de week vertelde, ligt met een hersenvliesontsteking in het ziekenhuis...

Dat mág toch niet???

~ril~

Bah, dat is echt heel erg kut zeg..... Viraal of bacterieel?
Hai lieverds

heb vandaag eigenlijk niets te melden. Wel paar keer bijgelezen. Denk toch altijd aan jullie en hoe het met iedereen gaat/zal gaan. (f)

Vanmorgen op het werk niet aan forummen toegekomen (ha, schrik)

vanmiddag tussen allerlei drukte door (met 3 - 4 kinderen) nog 'even snel' huiswerk gedaan. En nu naar bed.

voor iedereen!

hopelijk zijn de zieken snel weer beter

Later is nu
Poeh, Pim.. dat mág niet, nee. Dat het meisje maar heel snel helemaal mag opknappen.

Hier ook druk en weinig forumtijd maar bijgelezen en weer op de hoogte van jullie leventjes. Klinkt stuk beter met GG's oog, Bent. Gaat snel gelukkig. Vind het een bikkel, die GG van jou.

Net 'Alles is Liefde' gezien.. ben denk ik de enige in Nld. die het helemaal niet zo'n superfilm vond. Qua verhaal niet en was ook niet ontroerd ofzo. Vond 't soms zelfs superflauw. Maar wel heel gezellig avondje gehad en daar gaat 't om. Gut wat een wijsheid, tijd voor bed. Truste meisjes.

(oh ja, Kjong heeft PMS, sms-te ze. Die zit aan de paaseitjes mét zilveruitjes. Gatverdamme. Dus laten we lief voor d'r zijn als ze strontsjagrijnig langs komt waaien. )
quote:Bambi schreef op 06 februari 2008 @ 00:40:

(oh ja, Kjong heeft PMS, sms-te ze. Die zit aan de paaseitjes mét zilveruitjes. Gatverdamme. Dus laten we lief voor d'r zijn als ze strontsjagrijnig langs komt waaien. )And that's why we love her so much!
we zijn altijd lief voor kjong als ze langs komt! Gatver wat een combi!Als ik dat maar niet lekker hoef te vinden.

Hoe gaat het met jou bambi? Ben je nou eindelijk van je koorts en ellende van je nierbekken af? Hoe gaat het met je kie, wat zei de orthopeed?

Wat vinden julie van het meisje op de achtergrond nu? Ik vindt haar altijd leuk omdat ze zo`n onwijs stralend gezicht heeft, maar bentos vindt het meer een soort van paardenbek.
HAHAHAHA, Bent, Bambi-man zei gisteren toen ie die foto zag 'is ze aan het hinniken?'. Letterlijk!! Ik vind het ook een mooie meid, zo'n vrolijk hoofd is altijd aantrekkelijk!

Maar gaat goed! Nergens meer last van. Zelfs knie doet leuk mee, af en toe schiet het verkeerd maar kan ik zelf weer 'goed' masseren. Kniebanden zijn verrekt, niet overdreven belasten maar wel gewoon dingen doen zoals normaal. Dus ach, valt allemaal weer mee. En bij jou??

Zo, even douchen met Levi samen. Bambi-man komt zo weer thuis, gaan straks Levi bij vriendin brengen en met de 2 oudste hertjes naar de musical van Nijntje. Ben benieuwd!
~rilt mee~ o wat erg, hesenvliesontsteking bij zo'n wijffie, getsie... Weet je al mer Pim? En is Pompel nog thuis gkomen, of zit hij nog verzegeld achter zijn bureautje?

Wat een zieken weer, al lees ik tot grote opluchting dat het met Bambi beter gaat, eindelijk! Het zij je volledig vergeven dat je AiL geen leuke film vind, als je nou maar eens een tijdje (zo) gezond (mogelijk) blijft, deal? Veel plezier bij Nijn!

Vanmorgen mijn eigenste liefste bolste mooiste meisje weer uit bed kunnen vissen, voor het eerst in een week! O wat ben ik een ontzettend weekdier, was zo blij om haar weer te zien. Ze vond het uiterst normal om me weer te zien, al noemde ze me eerst een paar keer papa (zucht), en dirigeerde me meteen naar haar boekenplankje om er "boek Nijn! boek Nijn!" uit te halen. Mijn meisje, mijn meisje.

Verder heb ik (weer?) een goeie griep te pakken, gisteren volgestopt met koortsonderdrukkend spul mezelf in het vliegtuig gezet, koud zweet liep in straaltjes van me af, maar ben tenminste thuis gekomen. Al waar de koorts vrolijk weer opliep toen pillen uitgewerkt raakten, dus heb me vanochtend maar weer eens ziek gemeld met het vaste voornemen dit goed uit te zieken maar blegh, ik baal. Niet eens zin in vrijen gisteren (na een week!). En blijft op werk weer van alles liggen en daar baal ik zo van. Vrijdag pas weer Zoon, vind ik ook moeilijk, al ben ik nu eigenlijk te ziek om iets te doen. Lig gewoon maar weer in bed met de laptop, maar nu tenminste eigen bed. Je hebt gelijk Xop, dat is véél lekkerder!

Toet, hoe is het bij jou?
Toet ontdekte dinsdagochtend dat ze zwaar ongesteld was geworden. Was wel fijn, want

A. dat verklaarde de dipdeprivagegevoelens van de dagen daarvoor ook enigszins

B. dat verklaarde de hoofdpijnen en barkgevoelens ook enigszins

en

C. nog fijner: dat betekent dat ik donderdag als ik een dagje ga relaxen in saune met onze liefste Mims ik helemaal ongesteldvrij ben.

Daarnaast nog wel gammel en niet helemaal okay. Net wel bijgebeund (voor Meave deze keer, die vivadames houden elkaar leuk bezig), want daar zat deadline aan. En nu voorzichtig mail van werk openen.... Morgen drukke, maar leuke dag in verweggistan voor werk, dat gaat lukken, morgen is pas morgen. (@at betreft verweggistan; best leuk hoor, heel Noord-nederland "onder mij" te hebben. Maar damn, de uithoeken zijn best eh, ...., nou ja, uithoeken dus ).

Pimpel, arme tweelingmeisje. Brrrrr. Al nieuws?

Lill, lekker dekbed over je heen trekken. SUperwomangevoel komt vanzelf weer terug! (oh nee, ik las in Volkskrant banen dat ik juist moet zeggen: Stel je niet aan, kop koffie en weer aan het werk. Anders zijn we van die typische vrouwen. Ofzo)

Ik denk ook al tijdje dat ik meisje op achtergrond zo'n vrolijk leuk meisje vind. maar geen idee wat mannen daarover denken.

Bentetje, gekkerd. ALs je een boek leent gewoon terug geven op volgende meeting hoor, scheelt portokosten!

Bloesecollega, thanks voor sms.

Aan het werk nu. Fluks!
Grmbl. Het is niet mijn dag. Had nog maar amper op verzenden van vorige bericht gedrukt of ik werd gebeld door de 'de sauna". Er was brand geweest. Nu kon de afspraak niet doorgaan. Mims; k bel je vanavond!
Goedenmorgen!

Hier alles nog steeds goed, fris en fruitig. Merk wel dat ik ineens weer erg kortaf ben en weinig kan hebben, maar een blik op de kalender gaf uitleg.

Bambi, wat fijn dat je je zo goed voelt en dat knie meewerkt!

Pim, wat een schrik van dat tweelingmeisje.. bah

Lil, lekker uitzieken, wat Volkskrant banen ook zegt hoor! (f)

Toet, kun je overal wel komen joh? Met het OV? Lastig hoor!

Zo, verder weer niets nieuws. Dreamer heeft maar een saai leven.

Toedels
Later is nu
toet, leek me leuker voor jou. ik vind het tenminste altijd leuk om post te krijgen.

Superfijn bambi dat je je eindelijk weer goed voelt, je hebt het verdiend!!! Mijn knie werkt nog niet zo fijn mee. Vanmorgen voor 2e keer bij fysio geweest (binnenband is flink gekneusd,kraakbeen onder knieschijf ook en meniscus ook). Nu ben ik onder stroom gezet (gnagna) en heb oefeningen gekregen. Het is alleen zo vervelend dat dat soort mensen sterke handen hebben en precies weten waar het zeer doet.

Wat een pech toetje, brand in een sauna! Konden jullie vorige keer ook al niet door overmacht?

We hebben net gekeken voor auto`s. zijn aan het orienteren voor een nieuwe, die van ons gaat dit jaar 11 jaar worden, begint wat mankementen te vertonen hier en daar en we zouden graag een sterkere motor willen, man, man , man wat is dat duur.

Lil, beterschap meid, hopelijk kikker je gauw op en geniet lekker van dat bolle grietje tegen je aan!
haha, Bentetje. Zo vond mijn fysio de oplossing voor mijn knieen. Juist die week had ik geen last, drukt hij op een bepaald punt "hier ook niet meer" Ik al tegen het plafond.. "nou, was zijn reactie, als ik daar dus niet meer druk, zijn we klaar"

Toet, ik zie door Bentetjes reactie pas jouw berichtje. Wat enorm vervelend! en STOM!
Later is nu
AAAARGGGGH, waarom kunnen jongetjes van 6 je zo tot waanzin drijven? Het enige antwoord wat we hier de laatste 2 dagen krijgen (weliswaar op verschillende volumes en toonhoogtes) is nee. Het gaat vervelen. Ik ga zo werken en bentos wordt er helemaal krankzinnig van.
Wil je t.v. kijken?

Wil je chocolade?

Wil je dat ik gezellig met je kom spelen?

Wil je een cadeautje?

Zie je, je stelt gewoon de verkeerde vragen Bentetje, echnie dat ie hier nee op gaat zeggen?

Okay

sorry

beetje flauw.

Een 6jarige die dwars ligt is geen geintje. Lekker werken dan maar en hopen dat ie morgen vrolijker is? Anders maar eens een goed gesprek; dat ie echt overal alleen maar nee op mag zeggen, ook op bovenstaande vragen!

En post krijgen is inderdaad leuk, dat dan weer wel!

Oh ja, een auto. Zou wel handig zijn. Een rijbewijs dan ook graag. Zal ik toch die secret eens proberen en kijken of ik Gaston hier voor mijn huis kan laten stoppen met 12.500 euro en een nieuwe auto?
Is Gaston rijinstructeur dan? (griep tast hersenfuncties aan)

Heb vanuit bed jacht op nieuwe oppas in gang gezet. Mooi man, internet.

Toet, je moet een vouwfiets, echt. Scheelt zo veel tijd. Goeie rugtas voor laptoppie en klaar is de Toet.
quote:Toet schreef op 06 februari 2008 @ 11:02:

B. barkgevoelens

QUE!?! Jij nu ook al?

Arm ding. Jas er nou een Mirena in, dan is de ellende misschien ook wel voorbij.
quote:Toet schreef op 06 februari 2008 @ 11:14:

Grmbl. Het is niet mijn dag. Had nog maar amper op verzenden van vorige bericht gedrukt of ik werd gebeld door de 'de sauna". Er was brand geweest. Nu kon de afspraak niet doorgaan. Mims; k bel je vanavond!

Ah shit! Wisten ze wel wat ze moesten doen, bij brand?

En ik vind dat model heul lillik. Is toch Nicolette huppeldepup van BNN? Zo niet dan toch een spook. Sorry.
quote:bentetje schreef op 06 februari 2008 @ 11:37:

We hebben net gekeken voor auto`s. zijn aan het orienteren voor een nieuwe, die van ons gaat dit jaar 11 jaar worden, begint wat mankementen te vertonen hier en daar en we zouden graag een sterkere motor willen, man, man , man wat is dat duur.

Lil, beterschap meid, hopelijk kikker je gauw op en geniet lekker van dat bolle grietje tegen je aan!Megane en Laguna op LPG (G3): vaak wel betaalbaar en veel auto voor weinig geld.
quote:bentetje schreef op 06 februari 2008 @ 13:27:

AAAARGGGGH, waarom kunnen jongetjes van 6 je zo tot waanzin drijven? Het enige antwoord wat we hier de laatste 2 dagen krijgen (weliswaar op verschillende volumes en toonhoogtes) is nee. Het gaat vervelen. Ik ga zo werken en bentos wordt er helemaal krankzinnig van.Mooi op zijn kamer zetten met de deur op slot, Keristus zeg.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven