Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Dat klinkt allemaal heel gezellig, Bloes!

Hahaha, mijn hertjes zijn echt watjes. Die mopperen tijdens het avondeten vaak al een beetje dat ze zo moe zijn (nu eten wij ook altijd wel laat, 18.45u/19.00u) en daarna strompelen ze zowat naar boven. Yentl redt vaak zelfs het einde van het voorlees-verhaaltje niet!

Bel je morgen wel ff, Pimp, over logeerpartij en wat mee te nemen enzo. Hertjes tellen de nachtjes alweer af. Oh, en Yentl vertelde vanmiddag heel wijsneuzerig dat Bambi-man en ik heel dom zijn dat wij allebei werken, dat gaan zij en Loentje later als ze getrouwd zijn heel anders doen.. Oh ja? Vroeg ik.

Jaaahaa. Hoe dan?

Nou, niet. Ze had bedacht dat zij en Loentje gewoon samen thuis zouden blijven bij de kinderen. (dat worden 2 meisjes by the way; Sofie en Lotte, dan weet je dat vast) Want dat werken is zo ongezellig.

Oh, en hoe kom je dan aan die centjes?

Nou, gewoon, ze gaan allebei hun spaarpotten leeggooien.

Alle reacties Link kopieren
Hahaha!!! Loentje heeft het ook vaak over hoe hij en Yentl het gaan doen, later. Maareh... volgens hem krijgen ze 4 kinderen: "net als jij, mama"

Verder is de spaarpot van Loentje onlangs compleet geplunderd (skelter) dusseh.. moet ie weer even verder sparen.

Zooo grappig dat ze allebei zo zeker zijn van hun "later".

Ben benieuwd, je weet maar nooit...
Ach, wat lief he, kinderliefde.

LE heeft dit ook tijden gehad met z'n vriendinnetje. Hele toekomst was al uitgestippeld. En ze gaan het nog steeds doen hoor, maar ze zijn niet meer heel erg vriendje/vriendinnetje. Soms is het weer aan, dan weer even minder. Vind ik wel jammer, want het is zo'n leuk meisje. Ik geloof trouwens dat vriendinnetje gaat werken en LE thuisblijft.

LD zit nu met d'r vriendje op dr kamer. Dat is weer een andere jonge liefde. De plannen zijn er al dat hij, als hij 18 is, voorgoed terugkomt naar NL, naar LD dus. Dat is nog 9 jaar dan.

Pff, en ik zit veel te vroeg wakker te zijn, trouwens.

Wat dóe ik hier? Ik ga nog even lekker naar bed

truste weer

Later is nu
Och, gecondoleerd, lieve Meave en familie. Wat naar, en wat is het snel gegaan! Heel veel sterkte in deze zware tijd, en hopelijk kunnen Mav en jij elkaar steunen (en kan Mav zijn verdriet een plek geven in plaats het weg te stoppen).

Wat wilde ik nou toch typen?
Oh, en als luchtigere noot;

Ik ga vandaag Alex zien!!!!! Jippie! Heb er zin in!

(als ze hier om 12.00 uur post is ze na het zien van mijn persoon gillend weggerend en val ik dus enorm tegen, ).

Oh, en Mopsey wil met Lotje trouwen, telt dat ook?

quote:Bloesem schreef op 11 augustus 2007 @ 00:15:

En leuk joh: laat je iedereen geloven dat je verkeerd geïnsemineerd bent ooit! HAHAHAHA., zit hardop te lachen hier, dank voor laten verdwijnen van laatste restje ochtendhumeur!
He Meave, dat is dan toch nog heel snel gegaan zeg met moeder van Mav. Wel fijn dat jullie terug gekomen zijn dan. Heel veel sterkte met alles. Verdrietig hoor....
Meave, Mav en famillie, gecondoleerd met het verlies van jullie (schoon)moeder. Dat is echt heel snel gegaan. Veel sterkte met alles.
quote:mimsey schreef op 11 augustus 2007 @ 08:48:

Oh, en als luchtigere noot;

Ik ga vandaag Alex zien!!!!! Jippie! Heb er zin in!

(als ze hier om 12.00 uur post is ze na het zien van mijn persoon gillend weggerend en val ik dus enorm tegen, ).

Oh, en Mopsey wil met Lotje trouwen, telt dat ook?

Natuurlijk telt dat ook! Duhuh!! Da's echt liefde man, die twee!

En wat leuk dat jij eindelijk Alex gaat zien. Veel plezier!

Weet iemand nou welk weekend we gaan slempen?:
Weekend van 28/29/30 september, Pimp.
Oh jee Meave, sterkte! En een dikke knuffel voor je mannen, die (o)ma natuurlijk heel erg gaan missen.
Sterkte Meave
Oh Meave, wat is dat absurd snel gegaan! Gecondoleerd en heel veel sterkte, voor jou en de jouwen

Nou, heb vandaag dan ein-de-lijk Mims ontmoet, hoor! Ik zal een lekkere indruk gemaakt hebben, in m'n oude en oversizede kledij - zeker toen ik het pand al zwetend en stinkend weer verlaten heb Sjemig, wat was ik blij dat ik onder de douche stond!

Maar Mims is leuheuk! Wisten jullie allang natuurlijk, maar nu vind ik het ook echt-echt-echt! We hebben hard doorgewerkt vandaag en ik baalde ervan dat ik het niet helemaal kon afmaken (fucking klotemuur die maar vlekkerig blééf opdrogen), maar ze is met het schilderwerk nu wél bijna klaar.

En bah, wat heb ik een pijn overal. Word echt een oud wijf - aftakeling begint dus écht wel na je 30e hè

Zeg Bam, had jij Pimpel die data van het slempweekend niet al doorgegeven. Zo ongeveer direct nadat ze beloofd had dat ze haar agenda écht beter zou gaan bijhouden?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ben in logeerhuis van afgelopen week aan opruimen en schoonmaken. En ben bekaf. Ga zo slapen, morgen soppen en stofzuigen en dan naar nieuwe logeerhuis. Verven gaat dus lekker? Mooi! Mims, heb geen bericht meer gehad of je me morgen nog kon gebruiken. Maar weet ondertussen ook dat Mops morgen terug komt. Misschien een date maken dat ik kom helpen oude huis te soppen en stofzuigen na de verhuizing? Of tijdens verhuizing helpen? Komende week hard aan werk bij exwoongemeenschap. Daarna weer tot uw dienst.

Ik ga een bedje opmaken voor vannacht en eens proberen een nacht van tien uur te maken.Zou echt heerlijk en zeer welkom zijn!
Sweet dreams, Toet.

Thumbs up, Alex, hard gewerkt dus! Leuk dat jullie elkaar nu ontmoet hebben.

Hier een heerlijk relaxt dagje gehad, kindjes die lief samen speelden, konden wij vanmorgen uitgebreid samen koffie drinken in de tuin (is zeldzaamheid dus des te fijner..) Lekker beetje gelummelt met kinders, vanmiddag in m'n up geshopt (en weer goed gescoord ~vreugdedansje~ ), gekookt met Bambi-man en hoop lol gehad samen (om niks.. ) Lang getafeld in tuin, wijntje erbij, kinders tafel laten afruimen, helemaal goed. Bambi-man is nog even met N. en Y. gaan hardlopen, ook zo leuk. Die Noah, da's echt een atleetje, hoor. Die loopt gewoon zonder blikken of blozen een route van 5 km. hard. Zonder te willen stoppen of op adem willen komen. Bambi-man moet hem dan echt even halt toe roepen zodat ze even strekoefeningen doen om spierpijn te voorkomen..

Leuk ook om die talenten te ontdekken bij je kinders en dat ieder kind weer zo uniek is.

Goed, ben trouwens benieuwd hoe het met Kjong is. Iemand nog een sms- update gehad? De accu van mijn mobiel is stuk (accu ligt in vriezer, was tip van iemand dus ben erg benieuwd..)
Die Alex, hè...die is Echt Leuk!

Als ik eerder had geweten dat ik nu zo'n leuke buurvrouw had, zou ik niet eens hebben willen verhuizen!!!

Nou ja, eht schilderen is nu zo goed als klaar (pokkemuur moest 4 keer...!!!! Had eigenlijk geen verf genoeg, dus ik vind het wel gebakken nu!), maar ik had me nogal evrkeken op de "laatste kleine dingetjes". Tien uur kwam ik thuis, met spierknopen op de vreemdste plekken. Ach ja, het wordt wel mooi!

Mensen, ik wilde graag nog meer bijkletsen...maar ik duik mijn bed in. Trusten...
Oh ja...had ik al gezegd dat ik blij met jullie ben!!!

En die Alex, hè..die is Echt Heel Leuk!

Leuk dus..die Alex!
Slijmbal.
Nou, dan ben ik blij haar het weekend van 28 september (jawel, ik heb 'em opgeslagen!) te gaan ontmoeten!
Goh bam, telefoon opgehangen?
(daar hoort een achter, he..)

Hahaha, die tags zijn echt grappig. Hier op babypijlert staat als tag 'blauwaderigeyoghurtpomp' en ik zie dat mijn 'lektieten' zijn gewijzigd in

'borsten'.. grinn.
Ohjee, valt het op? Dat ik geen eigen leven heb?

Boehoeee..
quote:Toet schreef op 11 augustus 2007 @ 08:55:

[...]

HAHAHAHA., zit hardop te lachen hier, dank voor laten verdwijnen van laatste restje ochtendhumeur!

Nou, graag gedaan heur! Lag je voor het laatst op de grond, Toet? En morgen weer een ander logeerhuis? Jemig, moeten wij zeker jouw huis komen poetsen als je weer terug gaat? PoetsNel....

Lief die liefdes van de forumkindjes!

En Bam klinkt ook erg gelukkig. Fijn!!!!

Ik heb Kjong wel gesmst met de vraag of ze al klaar was met bijneuken of dat ik Jungle Book nog even aan moest zetten. Maar ze reageert niet (al paar dagen geleden) dus ik verdenk haar mobiel van technische storingen. Jammer, ik ben ook wel benieuwd. Hopelijk vind ze weer een maf turks toetsenbord in een groezelig internetcafé en tiept ze even wat in de nieuwe, glossy Cheers.

Alex en Mims: dawistikwel! Jullie zíjn leuk en allebei heel lief bescheiden dus daarom lastig contact leggen. Scheelt wel weer rare situaties bij stoplichten in een supermarkten, als Mims iedere vrouw aanspreekt met: "Ben jij nou Alex???"

Fijn dat het schilderwerk bijna af is. Petje af voor Mims, die dit allemaal regelt en doet! Girlpower, that's what it is!

Morgen veel plezier met Mopsey! Ik werd vandaag bijna gek van ongeduld, toen Jongste thuis zou komen. Ik verwachtte haar om 5 uur en ze kwam pas na 6 uur. Maar Aso deed weer heel normaal (waarom word ik wantrouwig als die man normaal doet???) en dat is heel erg fijn voor die meiden. Dus ben er wel blij mee.

Dagje met Oudste was ook superfijn. Ze wilde met me in bad en winkelen. Dus gingen we, met haar nieuwe hippe stoere tas en daarin haar zakgeld in portemonneetje, naar de stad. En ze kocht een mooie doos voor haar Mooie Stenen Verzameling en een prachtige steen in een new age winkeltje. Dat meisje wordt zooo blij van stenen! Lieffff. Was gezellig!

Met de Onmisbare Buren hebben we gebbq-d, veel met Jongste op schoot die helemaal in me kroop. Ze wilde nog niet weg bij haar vader omdat ze Zusje dan miste. Zusje huilde bij het afscheid, zei ze. Gossie....

Maar mijn grieten liggen weer in hun bed en ik ga hetzelfde doen. De Bouwbuur is weer stevig bezig in zijn huis en hij begint (heel schappelijk, vind hij zelf) om een uur of 9.

~zoekt een hippe slaapzak uit en rolt deze uit onder het bureau. Knipt het groene lampje uit en valt als een blok in slaap~
BTW: Voor het Slempweekend (28 september, Pimp ) heb ik het Anybody kwartet aangeschaft. Belangrijk nieuws vind ik.

En komen er nog steeds emoticonnetjes bij? Ik had deze nog niet gezien: Raar..... (emoticonnetje én dat ik um nu pas ontdek)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven