Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
nouja bambi, dat is een tekening van mezelf!

of was, hoop ik inmiddels, want ik heb een poging gedaan m'n avatar (weer) te veranderen

fijn een update van Kjong

niet zo'n fijne update van Kjong.

die paar weken zijn ook te kort, om alles wat meegemaakt is te delen.

bah

Toet alweer 2002?

hebben jullie gezien, trouwens? we zijn nog maar 11 dagen lid van 't forum. Kijk, zo kan ik verslaving ontkennen!

(heb ik al verteld dat Elvis inmiddels al een uur naar bed is en mij daar binnen enkele minuten ook verwachtte? .. )

truste

Later is nu
Een tekening van jezelf? Nou, ik vind dat jij er stukken beter uitziet! Nee hoor, snappem. Eigen creatie, jij creabea!

Mijn ogen zijn ook niet zo best he, dus vergeef me mijn lompheid.

Ik zag net dat er ook een andere 'bambi' tegelijk met mij is ingelogd. Maar dan met een kleine 'b'. Mijn nick heeft hoofdletter, da's dan het enige verschil.. Beetje jammer wel, verwarrend misschien ook wel. Hoop dat daar iets aan gedaan kan worden, ik was tenslotte al 5 jaar eerder aanwezig! Ghe!
Bam, nou heb ik je een hug verstuurd in het idee dat ik daar een bodschap aan kon hangen, maar dat kan dus niet. Die smiley is dus van mij. Omdatik je zo sterk enpositief vind, ondank alle gezondheidsmeuk die je over je uitgestort krijgt. Chapeau enzo. Excuus voor het gebrekaan spaties, heb ernstige ruzie met toetsenbord vanwege overdosispindakruimels erin. Maar bij deze dus: chapeau!
sjee, dat is raar, dat dat kan

gelukkig kun je nu aan de plaatjes zien, dat jij een ander bent HA, toevallig

oh, en eh. ja, ik was er nog even
Later is nu
~maakt diepe buiging ~ Dank, Tila!

Had ik gezien, je nick stond bij de hug.

Schattig allemaal he, al die nieuwe snufjes..
Hihi, ik dacht even dat je zei ik was even (wippen) maar je zei, ik was er nog even... (kut weer vergeten smileys aan te zetten)

Ik heb Toet een hug gestuurd, omdat ze daarom vroeg , maar niet aan toetje2002.

Ik vind die Avatars geloof ik ook wel leuk...

En verder begin ik ook al een beetje te wennen.

Misschien is verandering inderdaad wel vooruitgang, wijze woorden Bam.

Verder ook fijn te horen dat het ok gaat met kindjes. Hoop dat jullie het leuk hebben allemaal, en dat ze vooral ook leuk zijn voor jou en lief enzo. (Ik mis ze al wel, da's toch erg??!!!)
Zeggen dat je het druk hebt is een beetje naief.

Zeggen dat je het druk hebt zonder af te kloppen is gewoonweg dom.

Ben net thuis, na 5 uur in het ziekenhuis te zijn geweest. Kon het niet meer aanzien en heb Hero uit logeren gestuurd. Arme vent, gelijk aan het infuus en toeters en bellen. Uitgedroogd, zouttekort, ernstige obstipatie en vocht in zijn buikholte. Niet héél ernstig allemaal, maar wel pijnlijk en volgens de Nachtzuster (ik ken leukere...wanneer komt ze weer terug?) zal het ook wel een paar dagen duren voor hij weer thuis is.

Oké..een kind verzorgen, verhuizen en mijn kerel bezoeken in het ziekenhuis.

Zal ik mijzelf klonen?

Maar in het kader van de echt belangrijke zaken;

Meave, hele dikke knuffel. Wat een held van een zoon heb je, en wat knap dat je zelf gesproken hebt. Goed hoor. Alle sterkte voor jullie allemaal, en een beetje extra voor Mav!
mimsey wijzigde dit bericht op 15-08-2007 02:21
Reden: te snel getypt
% gewijzigd
Wat wilde ik nou toch typen?
[quote]mimsey schreef op 15 augustus 2007 @ 02:20:

Oké..een kind verzorgen, verhuizen en mijn kerel bezoeken in het ziekenhuis.

Zal ik mijzelf klonen?

Jeee, Hero in ziekenhuis? Sterkte voor hem.

En een kind verzorgen, verhuizen en je kerel bezoeken.. ik denk dat dat een eh.. beetje veel is? Hulptroepen inschakelen wellicht wel verstandig..
Goeiemorgen allemaal!

Ben weer terug van een weekje vakantie thuis....

Mims; jeeminee! Dat klonen zou in jou geval wel een uitkomst bieden. Mens, hoe doe je het. Er worden velen van een boel minder overspannen.... Maar goed, dat Hero nu weer wat opgekalefaterd wordt is natuurlijk ook wel een beetje een zorg minder. Hopelijk neemt het ook een beetje van de lamlendigheid, misselijkheid en moeheid weg, als z'n vochtgehaltes weer op peil zijn en darmwerking weer wat normaler?! Hoop het erg voor jullie!

Meave; jeetjemina, ik schrok echt dat het zo snel gegaan was. En superknap dat jij en zoon hebben gesproken. Da's iets wat ik echt nooit zou kunnen; petje af!

Ach god, en Kjong.... Wat jammerjammer dat de eerste week zo verlopen is. Wel fijn dat ie zo stapel is op Chipita!

Pimpel veel succes vandaag! En voor Bam hoop ik op wat beter weer....'t Lijkt hier wel herfst!!

Nou, ik zet nog even een pot verse koffie en thee, laat wat lekkere croissants met jam achter en kom vanmiddag de boel wel weer opruimen!
jouWWWWWWWWW zucht.
Hihihhi, Toet; ik ben benieuwd wat je vandaag wordt....

Oh ja; Mims.... is jouw avatar een foto van jezelf, hihihi?
Lientje een halfuurtje geleden, wijzend naar mijn buik (heb een hemdje aan die af en toe beetje omhoog kruipt en stukje buik laat zien.. )

"Ooooh wat leuk, ik denk dat jullie ook nog een kindje krijgen!'

Eh...

Whoehaha!
Hallo! Ik mag zo naar de kapper, die al het grijs weer weg kan poetsen en er een stuk af kan knippen.

O Mims, wat vervelend dat Hero weer het ziekenhuis in moest. Hang in there, jullie, en misschien is het een idee om even wat gas terug te nemen? Ergens een extra hulptroepje vandaan toveren wellicht?
Goedenmorgen

Heee, Xop is terug, daar lag ik vannacht in bed nog aan te denken...(ja, erg sorry, als ik zo direct na het forum naar bed ga, blijft het door m'n hoofd malen) Je had trouwens je schrijffoutje kunnen verbeteren joh!

Mims.. wow. Ik hoop dat je na de verhuizing even goed rust kunt nemen, want nu ren je jezelf natuurlijk voorbij. EN je doet het, omdat het moet en zo is het nou eenmaal, maar het is natuurlijk niet goed.

Ik heb eigenlijk geen tijd hier te zijn, moet tassen pakken enzo voor de kinderen. Maar.. ik zit hier toch, mag toch wel eventjes kopje koffie, vind ik zelf.

LE is veranderd, heeft van m'n moeder een kammetje gekregen en loopt nu continue z'n haar achterover te kammen . Mèn, hij begint op zn vader te lijken, haha. (zo ben ik dus helemaal niet, vergeet af en toe m'n haar te kammen, dan zit het gelukkig in een speld) Hij is ook al helemaal gekleed voor het kamp, klaar zeg maar. LD loopt nog ergens rond in d'r onderbroek, net als ik dus

Ik moet nog even uitvogelen hoe hugs sturen enzo moet, kom ik op terug!

Toedels
Later is nu
Ach jee, Hero toch weer in het ziekenhuis :( Trek je het nog wel een beetje, Mims? Zeg je het als ik even op Mops moet passen, ofzo?

Ik zag in mijn e-mailnotificatie dat Bam mijn vriendin wil zijn, maar kan er in Mijn Viva nog niets over vinden. Snappur niets van.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ales, je moet eerst zeggen dat jij ook vriendjes met Bam wil zijn, dan pas zijn jullie vriendjes!

Mims, sterkte. Hou je rug recht, je hoofd positief en roep hulptroepen in!
Jeetje Mims, het zit ook niet mee zeg bij jullie. Hopelijk knapt Hero snel weer op.

Xop, welkom terug. Lekker weekje gehad hoop ik.

Arme Kjong. Ik had nog zo gehoopt dat zij zich nu al een week suf aan het genieten was.
En als antwoord op Tila's avator. Ja, hoeveel moet je hebben? Zit toevallig net te kolven
Ha, dat doet me er opeens aan denken dat ik dankzij het kolven-op-het-werk eigenlijk ietwat verslaafd aan het forum ben geworden. Tijdens de laatste maanden van de zw.s. van Lieke schreef ik wel mee op het Juli '04 topic, maar met mondjesmaat. Na haar geboorte en het zw.s.verlof zat ik drie- of viermaal per werkdag een halfuur te kolven (!!). Dat heb ik 4 mnd achtereen gedaan, en in al die uren was het enige wat ik deed, met 1 hand berichtjes intypen op het Viva-forum, en bijlezen hoe het de andere juli '04 mama's verging.... Sindsdien ben ik dus enigszins verslaafd........

Hoe gaat het met je beeb, Madootje? Die's alweer bijna 10 weken ofzo, of niet? Jeetje, dat gaat hard zeg; het allerkleinste is er natuurlijk alweer wat vanaf!
Zo

kindjes uitgezwaaid, altijd weer spannend, ze gaan naar Duitsland (15 km over de grens, maar toch) en met zo'n bus.. blij als ze weer terugzijn Mijn favoriete groepleidster van de creche is mee, samen met mn op één na favoriet, ik wilde gelijk óók mee

verder heb ik al enkele keren geprobeerd dit topic bij mijn favorieten te zetten, maar ik krijg steeds dat ik nog geen topic favoriet gemaakt heb, dus dat probeer ik nu tegelijk met het reageren. Ech belangrijke informatie, dit
Later is nu
nope, weer niet gelukt

en ik ben ook al nooit 'hier' volgens de pagina Dat scheelt, of niet? Ben zeker incognito, ofzo
Later is nu
Och Mims, wat naar allemaal weer. Kan ik op afstand iets voor je doen?

(geen knuffelsmiley voor de hand maar wie weet biedt mijn avatar wat troost...)
Heee, Dreamer, wat fijn dat jij aan me denkt, 's nachts!! Hahaha, heb ik soms ook, dat er mede-Cheersgangers in mijn dromen of halfwaakte toestand ronddwalen. Het moet niet gekker worden!!!!
Daar heb ik nou nooit last van, forummers in mijn dromen. Echt niet! Zijn er meer van jullie die dat hebben? toen ik erover nadacht besefte ik dat ik eigenlijk heel, heel zelden van een bekend iemand droom. Eigenlijk verwaarloosbaar. En nu me dat bedenk, realiseer ik me dat ik me van de laatste 2 maanden geen enkele droom meer herinner.

Heeft dat iets te betekenen denkj e?
De uitvaart was mooi. Er waren veel mensen, veel bloemen.

Mavs vader had een heel mooi stukje geschreven en heeft dat laten voorlezen. Mavs zusje had een heel aandoenlijk stukje geschreven en ook dat laten voorlezen. Mavs oudste tante (zus van Mavs vader) heeft ook voorgelezen. Allemaal lieve en mooie stukjes. Zelf heb ik ook een stukje geschreven en voorgelezen. Maar het allermooist vond ik zelf mijn prachtige, dappere, grote zoon. Mootje had een stukje geschreven en heeft dat helemaal zelf voorgelezen. Ik moet hem optillen, anders kon hij niet bij de microfoon, maar mijn kleine grote kerel heeft aan alle aanwezigen verteld hoeveel hij van zijn oma houdt. Wat een dapper ding is het toch. Iedereen was trots op hem.

Ik kom echt gauw weer kletsen hoor......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven