Cheers!
woensdag 4 juni 2008 om 10:14
woensdag 4 juni 2008 om 10:34
Nou, ik had hier een keertje een topic over geopend voor Yasmijn, nadat ik het hier ook al in het topic had geplaatst. Kwestie van knippen en plakken dus (en gelukkig kun je nog steeds na langere periode editten, dus gingen de plaatjes mee) (enkele plaatjes werkten trouwens niet meer, dat was jammer)
Vanmorgen had ik echt geen tijd gehad. Maar het ziet er wel uit als een mooi en duidelijk lesje, toch? Eens kijken of ik inderdaad nog ga solliciteren op een lesgeeffunctie dan.
Lekker zeg, zo'n meis. Bij mij stonden ze vanmorgen te graven in de kratjes met schone was. Gelukkig komt die tijd van 'alles moet opgeruimd' er weer aan, ligt alles volgende week weer in de kast. Tenminste, volgens mij past er bij LD niets meer in de kast, die moeten we eerst maar eens mesten ofzo.
Toedles
Vanmorgen had ik echt geen tijd gehad. Maar het ziet er wel uit als een mooi en duidelijk lesje, toch? Eens kijken of ik inderdaad nog ga solliciteren op een lesgeeffunctie dan.
Lekker zeg, zo'n meis. Bij mij stonden ze vanmorgen te graven in de kratjes met schone was. Gelukkig komt die tijd van 'alles moet opgeruimd' er weer aan, ligt alles volgende week weer in de kast. Tenminste, volgens mij past er bij LD niets meer in de kast, die moeten we eerst maar eens mesten ofzo.
Toedles
Later is nu
woensdag 4 juni 2008 om 20:51
Zoen op ieders blauwe plek (daar waar Majolika je geslagen heeft! )[/quote]
Ik sla noooooit
Ik kom zo terug, even Ludlum in bed jonassen, 't kind moet morgen weer naar school. Ga vast lekker liggen in je slaapzakje, neem een drankje, Majo gaat vertelluh en aangezien ik nooit kort van stof ben...
Ik sla noooooit
Ik kom zo terug, even Ludlum in bed jonassen, 't kind moet morgen weer naar school. Ga vast lekker liggen in je slaapzakje, neem een drankje, Majo gaat vertelluh en aangezien ik nooit kort van stof ben...
anoniem_46249 wijzigde dit bericht op 04-06-2008 20:53
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
woensdag 4 juni 2008 om 21:34
Lekker aan het typen, Majo?
Zoooooooo, hier gaat 't nog immer beroerd, maar er zijn altijd mensen die het nog beroerder hebben:
AMSTERDAM - De moeder van Dries Roelvink is overleden. Alie Roelvink, die 85 jaar is geworden, stierf vijf weken na haar man Dries Roelvink sr. Dat is te lezen op de website van de zanger.
ANP
Oud-zangeres Alie was al tijden ziek. Dries heeft drie dagen aan haar bed gewaakt, maar miste het moment waarop zij haar laatste adem uitblies.
Spoed
De zanger spoedde zich naar het hospitaal nadat het ziekenhuis hem belde met de mededeling dat de dood van zijn moeder nabij was. Op de snelweg werd hij door de politie aangehouden, waardoor hij drie minuten te laat was, zo vertelde hij woensdag in RTL Boulevard.
Tegenslag
Het zit de 49-jarige volksartiest niet mee. Niet alleen verloor hij in korte tijd beide ouders, ook de breuk met zijn vrouw Luciënne lijkt definitief.
Daarnaast zou hij begin dit jaar een optreden geven in Ahoy. Door het afhaken van een sponsor moest hij het concert afblazen. Bovendien komt de film 'I love Dries' niet in de bioscoop.
Zoooooooo, hier gaat 't nog immer beroerd, maar er zijn altijd mensen die het nog beroerder hebben:
AMSTERDAM - De moeder van Dries Roelvink is overleden. Alie Roelvink, die 85 jaar is geworden, stierf vijf weken na haar man Dries Roelvink sr. Dat is te lezen op de website van de zanger.
ANP
Oud-zangeres Alie was al tijden ziek. Dries heeft drie dagen aan haar bed gewaakt, maar miste het moment waarop zij haar laatste adem uitblies.
Spoed
De zanger spoedde zich naar het hospitaal nadat het ziekenhuis hem belde met de mededeling dat de dood van zijn moeder nabij was. Op de snelweg werd hij door de politie aangehouden, waardoor hij drie minuten te laat was, zo vertelde hij woensdag in RTL Boulevard.
Tegenslag
Het zit de 49-jarige volksartiest niet mee. Niet alleen verloor hij in korte tijd beide ouders, ook de breuk met zijn vrouw Luciënne lijkt definitief.
Daarnaast zou hij begin dit jaar een optreden geven in Ahoy. Door het afhaken van een sponsor moest hij het concert afblazen. Bovendien komt de film 'I love Dries' niet in de bioscoop.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
woensdag 4 juni 2008 om 22:17
Da's toch sneu, voor Driesje. Misschien moeten we hem weer eens uitnodigen, dat zal hem misschien goed doen. We zouden ook wat geld kunnen inzamelen, kan 't jong tenminste weer eens de zon opzoeken, hij ziet wat bleek lately.
Ik zal mij wat matigen met de smilies, al ware het alleen maar omdat je met die smilies-setting niet naar boven kunt scrollen voor de berichten.
Speciaal voor Bloesem en andere geinteresseerden: Ludlum gaat naar school sinds september. Het is net zo'n soort systeem als in Belgie, alleen lijkt het in Belgie wat meer op een kinderdagverblijf met bedjes enzo, en hier meer op een school. Hij begint 's ochtends tussen 8 en 8.45 (meestal 8.45 natuurlijk, ik moet er nu al vroeg genoeg uit ) en de school gaat uit om 12.45 met een kwartier speling. Ze hebben hele 'schattige' witte laborantenjasjes aan, zodat ze er allemaal gelijk uitzien. Ze verven wat, kleuren, klieren, spelen, slaan elkaar de hersens in, zingen, dansen, schelden, huilen, kortom: 't zijn net Nederlandse kinderen . Ludlum vindt het leuk op school, z'n juf (die hij hierna nog 2 jaar heeft) is geweldig, en de kinderen zijn ook leuk.
Mijn werkplannen zijn voor nu naar volgend schooljaar verschoven. Het is niet makkelijk om iets te vinden wat èn aantrekkelijk is, èn part-time. In januari was ik in principe aangenomen voor een leuke baan, maar er was absoluut niet te praten over part-time werken. Dus dat ging over. Verder hebben de kinderen minimaal 2,5 maand vakantie (van juli tot half september) en zoveel vakantiedagen geven ze je noooit
Tussen de Majoman en mij gaat het goed, we hebben onze pieken en dalen, maar niet meer zo extreem als (ander)half jaar geleden. Ik kan af en toe zelfs zeggen dat ik echt tevreden ben met hoe dingen nu gaan. Het zou wel iets vaker voor mogen komen, maar hé, een mens kan ook teveel wensen.
En hoe gaat het met jullie allemaal? Is er iets spectaculair veranderd bij jullie de afgelopen tijd? Mimsey, hoe gaat het met jou? Hoe ben jij dit jaar doorgekomen? Bloes, hoe gaat het gevecht met ex? Pimpel, hoe is het thuis? Dream, bedankt voor je uitleg, ik begin morgen met de cursus stapjevoorstapje. Hoe is het met je? Hoe ist met je rsi? Toet, kan je je dochter niet alvast zelf leren strijken? Kun je haar jouw kleren geven. By the way, ik heb ook nog wel een bultje Majo en strijken, da's een steeds terugkerend probleem, of is dat Majo en huishouden in het algemeen?!? Meave, hoe is het thuis? Hoe gaat het met je jongens? En je zus (ik ben je inlognaam vergeten, echte weet ik wel)? Hoe is het met jouw jongens? Alex, waarom gaat het thuis beroerd? Bente, how's life? Hi Xop, leuk je te ontmoeten. Het probleem met lijstjes is dat je altijd iemand vergeet. Hopen dat de schade deze keer niet al te groot is. Komt Whopper nog wel eens langs? Zal ik Verano nog even roepen? Whopper!!! Veranoooo!!
Ik moet naar bed geloof ik, als Ludlum me vanmorgen niet wakker had gemaakt, dan was hij niet naar school gegaan :oops:
Ik zal mij wat matigen met de smilies, al ware het alleen maar omdat je met die smilies-setting niet naar boven kunt scrollen voor de berichten.
Speciaal voor Bloesem en andere geinteresseerden: Ludlum gaat naar school sinds september. Het is net zo'n soort systeem als in Belgie, alleen lijkt het in Belgie wat meer op een kinderdagverblijf met bedjes enzo, en hier meer op een school. Hij begint 's ochtends tussen 8 en 8.45 (meestal 8.45 natuurlijk, ik moet er nu al vroeg genoeg uit ) en de school gaat uit om 12.45 met een kwartier speling. Ze hebben hele 'schattige' witte laborantenjasjes aan, zodat ze er allemaal gelijk uitzien. Ze verven wat, kleuren, klieren, spelen, slaan elkaar de hersens in, zingen, dansen, schelden, huilen, kortom: 't zijn net Nederlandse kinderen . Ludlum vindt het leuk op school, z'n juf (die hij hierna nog 2 jaar heeft) is geweldig, en de kinderen zijn ook leuk.
Mijn werkplannen zijn voor nu naar volgend schooljaar verschoven. Het is niet makkelijk om iets te vinden wat èn aantrekkelijk is, èn part-time. In januari was ik in principe aangenomen voor een leuke baan, maar er was absoluut niet te praten over part-time werken. Dus dat ging over. Verder hebben de kinderen minimaal 2,5 maand vakantie (van juli tot half september) en zoveel vakantiedagen geven ze je noooit
Tussen de Majoman en mij gaat het goed, we hebben onze pieken en dalen, maar niet meer zo extreem als (ander)half jaar geleden. Ik kan af en toe zelfs zeggen dat ik echt tevreden ben met hoe dingen nu gaan. Het zou wel iets vaker voor mogen komen, maar hé, een mens kan ook teveel wensen.
En hoe gaat het met jullie allemaal? Is er iets spectaculair veranderd bij jullie de afgelopen tijd? Mimsey, hoe gaat het met jou? Hoe ben jij dit jaar doorgekomen? Bloes, hoe gaat het gevecht met ex? Pimpel, hoe is het thuis? Dream, bedankt voor je uitleg, ik begin morgen met de cursus stapjevoorstapje. Hoe is het met je? Hoe ist met je rsi? Toet, kan je je dochter niet alvast zelf leren strijken? Kun je haar jouw kleren geven. By the way, ik heb ook nog wel een bultje Majo en strijken, da's een steeds terugkerend probleem, of is dat Majo en huishouden in het algemeen?!? Meave, hoe is het thuis? Hoe gaat het met je jongens? En je zus (ik ben je inlognaam vergeten, echte weet ik wel)? Hoe is het met jouw jongens? Alex, waarom gaat het thuis beroerd? Bente, how's life? Hi Xop, leuk je te ontmoeten. Het probleem met lijstjes is dat je altijd iemand vergeet. Hopen dat de schade deze keer niet al te groot is. Komt Whopper nog wel eens langs? Zal ik Verano nog even roepen? Whopper!!! Veranoooo!!
Ik moet naar bed geloof ik, als Ludlum me vanmorgen niet wakker had gemaakt, dan was hij niet naar school gegaan :oops:
woensdag 4 juni 2008 om 23:13
woensdag 4 juni 2008 om 23:13
quote:mimsey schreef op 04 juni 2008 @ 23:13:
Sorry hoor, hang al een hele tijd hier rond vanavond, maar wilde niet aan de bar komen hangen. Vond het namelijk zo leuk dat ik eerst Majo en toen Whop (liefs!) als laatste poster zag staan... dat wilde ik niet verpesten met het voorspelbare "Mimsey",
Nou ja, maar inmiddels wil ik wel naar bed, en daarvoor moet ik gewoon even barhangen. Heb er namelijk de pest in. Na twee weken moemoemoe zijn (en honderd keer verteld te hebben dat dit écht niet komt door het rouwproces, die vermoeidheid ken ik en dit is fysieker) is mijn bloed maar weer eens nagekeken. Vééls te hoge bezinking (78) maar behalve totale energieloosheid heb ik geen kwalen. Geen pijntjes, geen zeertjes. Alleen een lijf waarvan ik soms niet weet hoe ik mijn ene been voor het andere moet krijgen.
Gaat wel weer over, maar ze willen eht wel "in de gaten blijven houden"en "onderzoeken". Jakkes, daar heb ik helemaal geen zin in. Ben dat dokterlopen zó zat, al was het eerder niet voor mijzelf.....
Bleugh!
Dus..
En verder zijn jullie lief en wens ik jullie een goede nacht!
~druipt af naar het kantoortje, en rolt zich in Bloes haar slaapzak... die kan vast wel elders een slaapplaats vinden, ~~
Sorry hoor, hang al een hele tijd hier rond vanavond, maar wilde niet aan de bar komen hangen. Vond het namelijk zo leuk dat ik eerst Majo en toen Whop (liefs!) als laatste poster zag staan... dat wilde ik niet verpesten met het voorspelbare "Mimsey",
Nou ja, maar inmiddels wil ik wel naar bed, en daarvoor moet ik gewoon even barhangen. Heb er namelijk de pest in. Na twee weken moemoemoe zijn (en honderd keer verteld te hebben dat dit écht niet komt door het rouwproces, die vermoeidheid ken ik en dit is fysieker) is mijn bloed maar weer eens nagekeken. Vééls te hoge bezinking (78) maar behalve totale energieloosheid heb ik geen kwalen. Geen pijntjes, geen zeertjes. Alleen een lijf waarvan ik soms niet weet hoe ik mijn ene been voor het andere moet krijgen.
Gaat wel weer over, maar ze willen eht wel "in de gaten blijven houden"en "onderzoeken". Jakkes, daar heb ik helemaal geen zin in. Ben dat dokterlopen zó zat, al was het eerder niet voor mijzelf.....
Bleugh!
Dus..
En verder zijn jullie lief en wens ik jullie een goede nacht!
~druipt af naar het kantoortje, en rolt zich in Bloes haar slaapzak... die kan vast wel elders een slaapplaats vinden, ~~
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 5 juni 2008 om 00:07
quote:Majolikaatje schreef op 04 juni 2008 @ 22:17:
Speciaal voor Bloesem en andere geinteresseerden: Ludlum gaat naar school sinds september. Het is net zo'n soort systeem als in Belgie, alleen lijkt het in Belgie wat meer op een kinderdagverblijf met bedjes enzo, en hier meer op een school. Hij begint 's ochtends tussen 8 en 8.45 (meestal 8.45 natuurlijk, ik moet er nu al vroeg genoeg uit ) en de school gaat uit om 12.45 met een kwartier speling. Ze hebben hele 'schattige' witte laborantenjasjes aan, zodat ze er allemaal gelijk uitzien. Ze verven wat, kleuren, klieren, spelen, slaan elkaar de hersens in, zingen, dansen, schelden, huilen, kortom: 't zijn net Nederlandse kinderen . Ludlum vindt het leuk op school, z'n juf (die hij hierna nog 2 jaar heeft) is geweldig, en de kinderen zijn ook leuk.
Nietes! Niksnietbedjes bij mijn dochter op school!
**begint te pochen**
MK heeft een fluovestje van de school, dus het is één grote gele wolk als je je kind van het schoolplein plukt, maar school begint om 0845, en eindigt om 1545! Niksnietbedjes!
(Verder wel kleuren, kliederen, klieren en liedjes zingen enzo, dus wat dat betreft lijkt het wel )
Speciaal voor Bloesem en andere geinteresseerden: Ludlum gaat naar school sinds september. Het is net zo'n soort systeem als in Belgie, alleen lijkt het in Belgie wat meer op een kinderdagverblijf met bedjes enzo, en hier meer op een school. Hij begint 's ochtends tussen 8 en 8.45 (meestal 8.45 natuurlijk, ik moet er nu al vroeg genoeg uit ) en de school gaat uit om 12.45 met een kwartier speling. Ze hebben hele 'schattige' witte laborantenjasjes aan, zodat ze er allemaal gelijk uitzien. Ze verven wat, kleuren, klieren, spelen, slaan elkaar de hersens in, zingen, dansen, schelden, huilen, kortom: 't zijn net Nederlandse kinderen . Ludlum vindt het leuk op school, z'n juf (die hij hierna nog 2 jaar heeft) is geweldig, en de kinderen zijn ook leuk.
Nietes! Niksnietbedjes bij mijn dochter op school!
**begint te pochen**
MK heeft een fluovestje van de school, dus het is één grote gele wolk als je je kind van het schoolplein plukt, maar school begint om 0845, en eindigt om 1545! Niksnietbedjes!
(Verder wel kleuren, kliederen, klieren en liedjes zingen enzo, dus wat dat betreft lijkt het wel )
donderdag 5 juni 2008 om 00:54
Wat een mooie taart Ely!
Hiep hiep voor Alex!! (Was nooit tot me doorgedrongen dat ze gelijk me Leentje jarig is)
En wauw én Majo én Whop aan de bar!
Mims, wat akelig... doe je kalm aan? Kan me overigens zeer goed voorstellen dat jij geen dokter meer kan zien!
Tjonge, vanaf vandaag heb ik gewoon echt nooit meer een babietje... Daar word ik wel redelijk behoorlijk erg emosioneel van.
Vanavond lekker bij vriendin op de bank gehangen en gekletst en wijntjes gedronken. Heerlijk.
Hiep hiep voor Alex!! (Was nooit tot me doorgedrongen dat ze gelijk me Leentje jarig is)
En wauw én Majo én Whop aan de bar!
Mims, wat akelig... doe je kalm aan? Kan me overigens zeer goed voorstellen dat jij geen dokter meer kan zien!
Tjonge, vanaf vandaag heb ik gewoon echt nooit meer een babietje... Daar word ik wel redelijk behoorlijk erg emosioneel van.
Vanavond lekker bij vriendin op de bank gehangen en gekletst en wijntjes gedronken. Heerlijk.
donderdag 5 juni 2008 om 07:28