Cheers!
maandag 2 juni 2008 om 08:35
Goedenmorgen!
Wat een fijne verrassing, bezoek uit het buitenland in de kroeg. WELKOM Majolike enneh.. blijven nu ja! (waarschuwend wijzend Nederlands vingertje ) Wel schrikken een klaplong. Fijn dat het nu goed gaat.
Ik zat bij de eerste berichtjes over een datum bij de 14e te denken dat ik wél kan, maar dan moet het niet te ver weg zijn, en inderdaad.. Zwollle kan nog wel. Ben dan wel gesloopt, want die dag heeft het voetbalgebeuren open dag toernooi, dus ben ik de hele dag in touw met camera .. maar daarná kan ik bést nog wel even naar Zwolle Vind ik
En Pimpel, hoe was je minuut weekend?
Als ik dit zo lees is thuiswerken ook echt niet aan mij besteed. Ben ook (en niet zo'n beetje) een uitsteller. Zou van een reguliere baan wel graag een dagje thuiswerken, dat dan weer wel.
Ik vind de 2e jurk die Mims liet zien heel erg mooi! Kun je deze jurken alleen online kopen? Want dat lijkt mij dan wel weer eng.
En maat 42 XL? oh dear
Ik ga trouwens vandaag even kijken bij strandjurken bij de Lidl, ¤ 5,95..
Toedels
Wat een fijne verrassing, bezoek uit het buitenland in de kroeg. WELKOM Majolike enneh.. blijven nu ja! (waarschuwend wijzend Nederlands vingertje ) Wel schrikken een klaplong. Fijn dat het nu goed gaat.
Ik zat bij de eerste berichtjes over een datum bij de 14e te denken dat ik wél kan, maar dan moet het niet te ver weg zijn, en inderdaad.. Zwollle kan nog wel. Ben dan wel gesloopt, want die dag heeft het voetbalgebeuren open dag toernooi, dus ben ik de hele dag in touw met camera .. maar daarná kan ik bést nog wel even naar Zwolle Vind ik
En Pimpel, hoe was je minuut weekend?
Als ik dit zo lees is thuiswerken ook echt niet aan mij besteed. Ben ook (en niet zo'n beetje) een uitsteller. Zou van een reguliere baan wel graag een dagje thuiswerken, dat dan weer wel.
Ik vind de 2e jurk die Mims liet zien heel erg mooi! Kun je deze jurken alleen online kopen? Want dat lijkt mij dan wel weer eng.
En maat 42 XL? oh dear
Ik ga trouwens vandaag even kijken bij strandjurken bij de Lidl, ¤ 5,95..
Toedels
Later is nu
maandag 2 juni 2008 om 10:05
Update en zoeffffffffffffffffff
Heb vanmorgen Jeugdzorg gebeld. En ben een stuk geruster. Die mevrouw schijnt helemaal niet gezegd te hebben dat zij de kinderen gaan horen en dat hij mij via de mail een andere omgangsregeling door de stot moest duwen. En ze wist ook niet dat hij Jongste er al tussen had geparkeerd. Ze heeft hem wel gezegd dat hij met mij in gesprek moest gaan en dat ze daar eventueel wel bij wilde helpen (bij het gesprek bemiddelen). Ze heeft gezegd dat Jeugdzorg helemaal niets kan doen om de omgangsregeling te veranderen, dat dit alleen maar kan via de kinderrechter.
Ze ging nu zijn telefoontje afwachten (hij zou deze week terugbellen) en overleggen met de gedragsdeskundige om me een advies te kunnen geven hoe ik hiermee om moet gaan. Kijk, daar heb je wat aan.
NU moet ik écht aan de slag anders moet ik 's nachts werken om alles af te krijgen.
Heb vanmorgen Jeugdzorg gebeld. En ben een stuk geruster. Die mevrouw schijnt helemaal niet gezegd te hebben dat zij de kinderen gaan horen en dat hij mij via de mail een andere omgangsregeling door de stot moest duwen. En ze wist ook niet dat hij Jongste er al tussen had geparkeerd. Ze heeft hem wel gezegd dat hij met mij in gesprek moest gaan en dat ze daar eventueel wel bij wilde helpen (bij het gesprek bemiddelen). Ze heeft gezegd dat Jeugdzorg helemaal niets kan doen om de omgangsregeling te veranderen, dat dit alleen maar kan via de kinderrechter.
Ze ging nu zijn telefoontje afwachten (hij zou deze week terugbellen) en overleggen met de gedragsdeskundige om me een advies te kunnen geven hoe ik hiermee om moet gaan. Kijk, daar heb je wat aan.
NU moet ik écht aan de slag anders moet ik 's nachts werken om alles af te krijgen.
maandag 2 juni 2008 om 11:06
ZO Bloes, gelukkig maar! Lekker weekend gehad dus en positief nieuws op de maandagochtend. We gaan voor een hele goede week.
Dit is mijn horoscoop voor vandaag:
Ram Het is een goede dag om te netwerken,
dus ga naar elke borrel.
Hmmm, ik moet werken, tussendoor kinderen halen en brengen en Lief is weg tot morgenavond, dus enige borrelen dat ik kan doen is hier.
Aan de andere kant; dat borrelen hier heeft me al netwerkend toch maar mooi mijn baan opgeleverd!
Dit is mijn horoscoop voor vandaag:
Ram Het is een goede dag om te netwerken,
dus ga naar elke borrel.
Hmmm, ik moet werken, tussendoor kinderen halen en brengen en Lief is weg tot morgenavond, dus enige borrelen dat ik kan doen is hier.
Aan de andere kant; dat borrelen hier heeft me al netwerkend toch maar mooi mijn baan opgeleverd!
maandag 2 juni 2008 om 11:17
Ha, das wel een heul ander prijsje, Dream!! Maar man..... wat een mooie jurkjes! Ik ga niet kijken; ik word vast te hebberig!
De 14e (juni hebben we het over, toch?) naar Zwolle? Ik moet even de agenda thuis checken, maar volgens mij kan ik wel! Lijkt me superdesuper om jullie (zoveelalsmogelijk, graag) weer eens te zien! (En Dream; poolen??!!!)
Majolika! Heb je naam vaak gezien, maar ken je nog niet echt goed natuurlijk. Volgens mij ben ik bij Cheers aangeschoven toen jij minder frequent ging kroegen. (Zeg ik netjes, he? )
Jeu, een ingeklapte long. PIJNLIJK, lijkt me! Take care!! Dat wil je vast niet nog eens meemaken. Zou mooi zijn als jij bij de 60 tot 40% ging horen waarbij het een eenmalige actie is geweest.
Ehm... verder nog nieuws?! Mwow, niet echt. Wel dat ik even flink in de piepzak zat, want 2 wkn overtijd. En dat gebeurt sinds geboorte van Sophie nooit. Wow...kreeg zowaar ietwat stress ervan! "Gelukkig" zaterdagavond ongesteld geworden, al was de timing wat lullig.... We hadden EIN-DE-LIJK de kids een nachtje uit logeren gestuurd, een leuk soort-van-toneelstuk met aansluitend een ubergezellige feesttent in het vooruitzicht, en daarna een heeeele lange nacht en ochtend om eens flink bij te neuken. Hm. En toen was ik dus vlak van te voren ongesteld.....
Nah ja, manlief is flink aan zijn trekken gekomen, dus die heeft zijn moppernissen van zaterdagavond zondag ingetrokken
Zoooo.... scherm staat al vanaf half negen open. Eerst eens zien wie langsgewaaid is....
De 14e (juni hebben we het over, toch?) naar Zwolle? Ik moet even de agenda thuis checken, maar volgens mij kan ik wel! Lijkt me superdesuper om jullie (zoveelalsmogelijk, graag) weer eens te zien! (En Dream; poolen??!!!)
Majolika! Heb je naam vaak gezien, maar ken je nog niet echt goed natuurlijk. Volgens mij ben ik bij Cheers aangeschoven toen jij minder frequent ging kroegen. (Zeg ik netjes, he? )
Jeu, een ingeklapte long. PIJNLIJK, lijkt me! Take care!! Dat wil je vast niet nog eens meemaken. Zou mooi zijn als jij bij de 60 tot 40% ging horen waarbij het een eenmalige actie is geweest.
Ehm... verder nog nieuws?! Mwow, niet echt. Wel dat ik even flink in de piepzak zat, want 2 wkn overtijd. En dat gebeurt sinds geboorte van Sophie nooit. Wow...kreeg zowaar ietwat stress ervan! "Gelukkig" zaterdagavond ongesteld geworden, al was de timing wat lullig.... We hadden EIN-DE-LIJK de kids een nachtje uit logeren gestuurd, een leuk soort-van-toneelstuk met aansluitend een ubergezellige feesttent in het vooruitzicht, en daarna een heeeele lange nacht en ochtend om eens flink bij te neuken. Hm. En toen was ik dus vlak van te voren ongesteld.....
Nah ja, manlief is flink aan zijn trekken gekomen, dus die heeft zijn moppernissen van zaterdagavond zondag ingetrokken
Zoooo.... scherm staat al vanaf half negen open. Eerst eens zien wie langsgewaaid is....
maandag 2 juni 2008 om 11:20
maandag 2 juni 2008 om 11:24
Moeten we maar samen borrelen Toet, als Rammen zijnde (en nee, ik wil niet bij jullie werken) Hier verder weinig netwerk mogelijkheden.
Ja, Xop, poolen, is goed!!
Maar ik kan dus niet al te vroeg, kan zelfs niet aangeven hoe laat precies wél! (hoewel ik van de organisatie [= Elvis] misschien wel eerder weg mag, zonder op te ruimen ofzo) Leek me anders wel leuk om eerder te gaan en eens Zwolle aan 't shoppen te slaan. (jurkjes ) maar dat gaat dus niet lukken
Ja, Xop, poolen, is goed!!
Maar ik kan dus niet al te vroeg, kan zelfs niet aangeven hoe laat precies wél! (hoewel ik van de organisatie [= Elvis] misschien wel eerder weg mag, zonder op te ruimen ofzo) Leek me anders wel leuk om eerder te gaan en eens Zwolle aan 't shoppen te slaan. (jurkjes ) maar dat gaat dus niet lukken
Later is nu
maandag 2 juni 2008 om 11:32
Ik kan ook niet vroeg, Dream, want gezin Xop gaat diezelfde zaterdag een bijna gratis dagje naar Emmer dierentuin. Is kadootje van Sanquin (bloeddonororganisatie).
We zijn dus echt niet vroeg thuis, maar kijk..... het lijkt mij bijzonder aantrekkelijk om de kids (die vanaf 18:00 u uiteraard erg moe en dus zeeeeer dreinerig worden) vanaf begin van de avond geheel over te dragen aan de zorg van Xoplief. Ghe.
We zijn dus echt niet vroeg thuis, maar kijk..... het lijkt mij bijzonder aantrekkelijk om de kids (die vanaf 18:00 u uiteraard erg moe en dus zeeeeer dreinerig worden) vanaf begin van de avond geheel over te dragen aan de zorg van Xoplief. Ghe.
maandag 2 juni 2008 om 12:01
Ha, dan kom je dus al 2x langs ons zoefen.. Ook een hectisch dagje voor jou! We gooien het nog wel op mail oid hoe en/of wat, oké? Gezellig!
Elvis schuift 's avonds waarschijnlijk gewoon voor tv wegens EK-voetbal en de kinderen redden zich dan maar. Ze worden nog net niet thuis gebracht door politie
Wow, spannend trouwens, 2 weken overtijd.. hielden wij paar jaar terug bijna relatiecrisis aan over..
Later is nu
maandag 2 juni 2008 om 12:12
Echt? Hahaha, kan ik me best voorstellen, hoor! Hier eigenlijk het tegenovergestelde. Xoplief schrok helemaal niet. "Als het zo is, dan is het zo en dan komt alles heus wel goed. Waar twee groot worden kunnen ook drie groot worden. En ik wil best nog zo'n leukje erbij". Dat zei ie!!
Unbelievable. Nah, als hij ze kan dragen en baren, dan wil ik ook wel........
Unbelievable. Nah, als hij ze kan dragen en baren, dan wil ik ook wel........
maandag 2 juni 2008 om 12:50
maandag 2 juni 2008 om 14:08
"Mamma, ik wil niet slapuh, mamáááááá...Ik ben niet moe, echt niet, mamma. Ik hoef niet te slapuh, mag ik uit bed? Ik ben niet moe, ik hoef geen dutje! Ik heb al een dutje gedaan, een heel kleintje, mag ik er nu uit, mammáá! MAMMAAAAA! Ik ben NIET moe, mammmmmmmmmm........."
ZZZzzz ZZZzzzz
Ha, tijd voor mijzelf!
ZZZzzz ZZZzzzz
Ha, tijd voor mijzelf!
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 2 juni 2008 om 14:21
Mops slaapt al heel lang niet meer 's middags, behalve als ze een weekendje weg is geweest naar een vakantiepark (hele dag druk dollen met kinderen en niet voor 21.00 uur slapen) en ook gisteren pas om 21.30 stil werd...
Arme kind heeft een superweekend gehad maar liep nu wel met wallen tot op haar knieën. Oké, dat is geen grote afstand, maar verhoudingsgewijs best flink. Dus dan prak ik haar tegenstribbelend in bed, en hoop ik dat ze vanmiddag wat...euh...aangenamer van karakter is, zeg maar....
Yep, die printer op het werk... die is hopeloos verloren. Ik heb er vrijdag allemaal onderdelen uit kunnen trekken die er op plekken uitkwamen wara onderdelen er niet uit horen te komen, dus vreesde al het ergste...
Arme kind heeft een superweekend gehad maar liep nu wel met wallen tot op haar knieën. Oké, dat is geen grote afstand, maar verhoudingsgewijs best flink. Dus dan prak ik haar tegenstribbelend in bed, en hoop ik dat ze vanmiddag wat...euh...aangenamer van karakter is, zeg maar....
Yep, die printer op het werk... die is hopeloos verloren. Ik heb er vrijdag allemaal onderdelen uit kunnen trekken die er op plekken uitkwamen wara onderdelen er niet uit horen te komen, dus vreesde al het ergste...
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 2 juni 2008 om 15:07
maandag 2 juni 2008 om 15:24
Niets binnenkort
VANAVOND
Ik kan me niet voorstellen dat het ongezond is om onderdelen uit printers te trekken. Ja, voor de printer misschien, maar verder?
Ik heb hier trouwens ook wel eens een (kleuren-)printer volledig gedemonteerd. leuk man! Nog leuker dat ie het daarna weer deed
Wij krijgen trouwens op het werk een nieuwe, die kan scannen, kleurenprinten, kleurenkopiëren, faxen... kan nog net m'n werk niet doen, maar heet wel een 'alleskunner'. Gewone kopieermachines doen we niet meer aan. Hopelijk kan deze ook dubbelzijdig kopieren, want dat kan de huidige 'multifunctional' dan weer niet.
VANAVOND
Ik kan me niet voorstellen dat het ongezond is om onderdelen uit printers te trekken. Ja, voor de printer misschien, maar verder?
Ik heb hier trouwens ook wel eens een (kleuren-)printer volledig gedemonteerd. leuk man! Nog leuker dat ie het daarna weer deed
Wij krijgen trouwens op het werk een nieuwe, die kan scannen, kleurenprinten, kleurenkopiëren, faxen... kan nog net m'n werk niet doen, maar heet wel een 'alleskunner'. Gewone kopieermachines doen we niet meer aan. Hopelijk kan deze ook dubbelzijdig kopieren, want dat kan de huidige 'multifunctional' dan weer niet.
Later is nu
maandag 2 juni 2008 om 18:29
zekers mims! Ben erg beniuwd!
Hééééée'majo! welkom terug lady! Leuk dat je er weer bent, alles behalve de klaplong klinkt ook positief, dus dat is prettig!
Ik vind de jurkjes zo mooi dat ik er helemaal mee in mijn hoofd zit (is nog nooit gebeurd met een jurk!). 42 is een prachtige mijlpaal om te vieren met een nieuwe jurk toch? Dan maar dapper op naar de 42!
Fijn bloes, een gerustellend woord van iemand die er ook werkelijk wat van weet!
Die xop, bijna een andere leukje erbij....kan me voorstellen dat je opgelucht bent, al was de timing wat rot.
Hééééée'majo! welkom terug lady! Leuk dat je er weer bent, alles behalve de klaplong klinkt ook positief, dus dat is prettig!
Ik vind de jurkjes zo mooi dat ik er helemaal mee in mijn hoofd zit (is nog nooit gebeurd met een jurk!). 42 is een prachtige mijlpaal om te vieren met een nieuwe jurk toch? Dan maar dapper op naar de 42!
Fijn bloes, een gerustellend woord van iemand die er ook werkelijk wat van weet!
Die xop, bijna een andere leukje erbij....kan me voorstellen dat je opgelucht bent, al was de timing wat rot.
maandag 2 juni 2008 om 22:17