Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Och ja.. het slempweekend, het slempweekend, het slempweekend... wat een heerlijk vooruitzicht! (wanneer was het nou ook alweer? )

Paardemelk tip was juist een goeie, geloof dat het wel wat doet namelijk. Voelt allemaal wat rustiger aan in mond na paar dagen paardemelk drinken, iets minder scherp. Mijn vader had ook paardemelk-likeur voor me meegenomen, zal ik fles van meenemen tijdens slempen, grinn.

Spannend, Pimp. Fijn dat je meer uren kunt maken daar, is dat wel beetje te combineren dan met thuis en werk voor de Baas? Dat je je zelf niet kapot werkt, heur! Vind het wel knap hoe je alles voor elkaar krijgt steeds..
Alle reacties Link kopieren
Hoera, ik ben aangenomen voor de functie van vertrouwenspersoon op huidige werk. Ik vind het zo leuk!
Cool Ely, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Ely!
Later is nu
Gefeliciteerd Ely, en dat zo vlak na al dat klokkenluidersgedoe. Fijn!

Agossie, arme Leentje. En arme Pim, want je allerkleinste meisje zo zien is niet fijn...

Ban, je blijft een lekker bekkie houden hoor, zelfs met blaren! Gelukkig haalt de paardenmelk de scherpe kantjes eraf, maar nog beter dat je dat bocht binnenkort net meer nodig hebt... :HUG:

Ik ben naar de kapper geweest, en blijkbaar zag ik er nogal tammetjes uit want ik heb nu een saai tuttenkapsel. Eens kijken of ik het de komende dagen een beetje op kan wilden (waarom begrijpen kappers mij nooit, zelfs niet als ik ze een plaatje laat zien en zeg dat ik het chaotsch met pieken en plukken wil kom ik gladgefohnd en met lok thuis...).
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat probleem heb ik nou ook altijd Mims. Blijkbaar straal ik

degelijkheid uit ofzo.

Hé Ely, gefeliciteerd! Ik zat me toen ik het las ook gelijk af te vragen hoe het met het klokkenluidersgebeuren is afgelopen, maar meen hieruit te kunnen concluderen dat het goed is gekomen.

Net met zijn allen naar de Ikea geweest. We hadden nog wat spulletjes nodig om het huis verder te "pimpen" voor de verkoop en ik had nog een bon liggen. Zo krijg ik zelfs Madokus mee.
Met de jongens gaat het weer goed hoor. Het verdriet duurde niet erg lang. Ik denk ook dat het nu concreter voor ze wordt en dat het daardoor moeilijk(er) voor ze is. Maar goed, ik ben tot nu toe niet ontevreden hoe het gaat. Afwachten maar en er voor ze zijn.

Zelf ben ik inmiddels aan het eind van mijn Latijn, maar da's helemaal mijn eigen schuld. Ik lig elke avond na twaalven pas in bed en dat moet ik gewoon helemaal niet doen.

Ik vraag bij de kapper altijd om hip haar en dat lukt ook nooit. Het wordt altijd Miss Etam-haar.

Pim, lekker dat je meer zou kunnen gaan werken. Ben benieuwd wat je gaat doen.

En Ely gefeliciteerd!!!!
ach arme leentje; pim, wat hartverscheurend!! Lieve bam, zelfs met een geblaarde bek ben je een lekker wijf! Maar wel zwaar kut natuurlijk. Zullen we dan solidair met je meedrinken aan de paardemelkdrank op het slempweekend?

Tsssk, die bloes maakt jullie dan wel lekker met een boodschappenlijstje, maar het is wel een lijst zonder snaaiwerk erin! Ik zorg er hoogstpersoonlijk voor dat dat veranderen zal!

Had vandaag mijn eerste dag....sjonge, heftig en indrukwekekend kan ik het wel noemen. We zijn met twee man de hele dag bezig geweest 1 man in leven te houden....Ongelovelijk.

Wauw ely, wat goehoed dat je die nieuwe baan hebt. Stoer wijf, het klinkt als een geweldige en belangrijke funktie!! Gefeliciteerd! Mado, hoe bevalt jouw nieuwe werk nou eigenlijk? Begint het al te wennen?

Meave, ga nou eindelijk eens naar bed!!!! Straks knak je om!!
Ik zeg tegen de kapper altijd 'doe maar wat'

Maakt niet uit wat ze doet, als alle lak en aanverwant stijfsel eruit is (wat er ook gelijk uitgaat wegens allergie, ik dacht dat m'n kapper dat nu wel wist, maar nee... dan zit het niet goed 80P) dan doet mijn haar toch weer wat het zelf wil. Zeer eigenwijs, dat haar, en ik laat het lekker z'n gang gaan.

LD heeft het weer zeer naar haar zin gehad bij waterpolo en ik heb ontdekt dat ik 2x per week een uur ongestoord kan lezen (op beroerde harde bankjes, maar soit)

Toedels

Later is nu
aaaarghhhh! ik kan nu zelfs niet meer door de kruipdoorsluipdoorroute de AK in!!!! Zie in mijn mailtjes wel reacties op het berichtje van mims, maar niet de eerste mail...ben nu zo benieuwd nu.

kan iemand me het mailen please?
jee, Bent, wat een dag zeg. Gelijk vuurdoop gehad begrijp ik?

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Madootje gaat op nieuwe werk.

Hier al eeuwen niet naar de kapper geweest. Ik ging lang haar sparen voor het trouwen en eigenlijk bevalt het zo goed, dat ik het na het trouwen ook niet meer afknip denk ik.

Pim, is het geen idee om op 'invalbasis' meer uren te draaien. Zodat je nu wel meer geld kan verdienen, maar ook nee kunt zeggen als het echt even niet uitkomt en er ook zo weer mee kunt stoppen, als het toch niet zo goed bevalt?

En bedankt voor felicitaties!

Ik ben er ook superblij mee. Had wel heftige concurrentie blijkt achteraf, dus ik ben dubbel zo trots.

Het is trouwens een functie naast mijn huidige baan, maar inderdaad wel een belangrijke.

Wat betreft het klokkenluidersgedoe, dit is inderdaad positief afgelopen, hoewel nog geen concrete resultaten, maar ik heb wel mensen geinspireerd zeg maar

Er zijn nu meer mensen die hun mond hebben opengetrokken, met als resultaat, dat de directeur himself aanstaande vrijdag in gesprek gaat met het team, die uiteindelijk het slachtoffer is van een draak van een leidinggevende.

Maar hoe erg het ook klinkt, ik zal toch niet rusten voordat die takketrol weg is bij de organisatie. Goedschiks of kwaadschiks

(oeh, dat klinkt wel erg evil )

Als er trouwens details zijn over het slempgebeuren, vergeten jullie mij dan niet te mailen, please!!
~zet koffie op de bar~

Goedemorgen!

Ja hoor Ely, ik mail je zekers. En ik heb met Bentetje een lijstje doorgesproken mét Snaai (sorrysorry!) dus dat komt goed.

Morgenochtend zit ik bij de kapper en die is wel hip maar mijn hoofd niet. Dus laat ik het leuk verven en knippen en denk dan voor één dag dat ik ook hip ben. Zo inspirerend is zij.

Bentetje, ik mail je!
Hee lekkere meiden Het is toch wat: als het me een dag niet ukt om hier langs te rennen, dan mis ik jullie. En nu ook geen tijd want veel werk buiten de deur en daarom weinig rustig achter laptop-tijd (en daardoor andere werkdingen die opstapelen).

Hoera ook voor zwemmer Lientje! Leuk dat ze zo samen op gaan en ik help het je hard hopen dat het van nu af aan een tikkie vlotter gaat. Sowieso ben ik wel hoop aan het denken tussen bedrijven door, over positiever benaderen/stimuleren van Zoon, maar dat is misschien meer een AK onderwerp, ben wel benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken. Nu even niet tijd&rust om dat uit te tikken, maar komt nog wel.

Bam, hang in there! Zag in auto onderweg naar werk het bord waar Mims het laatst over had, het is niet een beetje een bord, het is echt een MEGA billboard. En terecht.

Ik ga aan de slag, ergens komende dagen wel weer meer Fijne dag allemaal!!
lil, ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt en ben erg benieuwd naar je posting daarover. Moet eerlijk bekennen dat in je stukje van het niet luisteren van zoon, me een gevoel bekroop van""gelukkig, het gaat overal hetzelfde en het ligt dus niet automatisch aan mij of mijn kinderen".

Heeft iemand een tip hoe ik het kan oplossen dat ik stelselmatig geweerd wordt uit de AK? Misschien afmelden en opnieuw lid worden of werkt dat niet zo?

Ely, je hàd toch al lang haar of ben ik nu zo vreselijk in de war? Je trouwerij schiet al aardig op hè, oktober toch?
Bent, kun je een nieuwe account voor msn aanmaken met een ander mailadres en je daarmee aanmelden? Misschien dat dat werkt.
Ha, als de trouwerij in oktober is, is het slempweekend dan het vrijgezellenfeestje?

Is er trouwens bij de inkopen rekening gehouden met vegetariërs, of zal ik zelf nog wat meenemen? Volgens mij was er vorig jaar wel rekening mee gehouden he?

Geen idee hoe je anders de AK inkomt, Bentetje, ik heb er eigenlijk nog nooit problemen mee gehad.

LE loopt gelukkig weer, zij/zei/zeij het wat ongelukkig, dus het rolstoeltje gaat wel mee naar de dierentuin. Al was het alleen al omdat het zo makkelijk is om tassen aan te hangen

En dus nu gaan we weg

toedels

Later is nu
veel plezier!! Dream, eet je wel vis of ook niet?

Dat kan ik proberen meave, maar nu eerst rennen naar school!
Tuurlijk houden we rekening met vegetariërs; al was het maar omdat ik geen zin heb om hompen vlees aan te slepen naar mijn hol. We eten heel saai zo'n beetje hetzelfde als vorig jaar. Want dat was lekker!

Wie blijft er trouwens tot maandagochtend? Er moeten nl maandagochtend 3 huisjes opgeleverd worden, schoon en wel; wel handig als ik dat niet alleen hoef te doen.
Rennnn Bentetje rennnnn....
Bloes, je zou toch chili maken? Receppie nodig? 12 vrouw sterk, toch?

600gram uien, gesnipperd

6-8 tenen knof

4-6 paprika's in allerlei klerutjes

3 blikken gepelde tomaten

2 doosjes champs

3 grote blikjes tompuree

3 a 4 grote blikken bruine bonen (of kidney-en bruine bonen, of ook nog kikkererwten, etc)

chilipoeder of tabascosaus

paprikapoeder, kerriepoeder, komijnpoeder, zout, peper

snipperen wat er te snipperen valt, dat bakken in olijfolie, uitgelekte bonen erbij, tomaten, pree en evenveel water als puree erbij, kruiden erbij, laten pruttelen.

Serveren met rijst, sla, stukjes ananas, banaan, salade met avocado, brood, etc.
En als je er nog wat gembersaus doorheen gooit, is die helemaal goddelijk Tila
hebben jullie het in de gaten: tila solliciteert indirect naar een funktie als kokkin op ons slempweekend, kan ze tenminste mee!

Ik ben ook niet zo vlezig (van eet-voorkeur).

~sprint naar de auto met laptop en beamer en zwaait nog even gauw naar de Kroegers~
zwaai! (van de rest ook niet toch lil)
ik zwaai ook, moet werken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven