Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
maar het was ook erg mooi. Jammer dat er teveel ellende geweest was om de eerste op te laten. Gelukkig is die met de goede wensen wel hoog de lucht in gegaan!
Psies, kwam dus eigenlijk helemaal goed. Maar de foto van Dream van die eerste is wel heel super!

Heb me gisteren met Lief ook nog even bescheurd om de kurketrekkerfoto. Heeeeerlijk!
BJ slaapt, Meis leest, ik typ, Iedereen tevreden
Daar ben ik blij om Toetiefroetie.
Haai meisjes.

Wat zijn jullie allemaal mooi. Vanbinnuh en vanbuituh.

Ik ben ook nog helemaal ondersteboven van het weekend. Met een lach en een traan. Cliché, maar oh zo waar.

Dream, mooie avatar.
Oh, en ik heb dan wel geen kruisjes verdiend sinds het weekend, maar thuiskomst zondag was wel heerlijk en vandaag voor het eerst op stap met zes kindjes én bij mij thuis avondeten. Eigenlijk op stap met 8 kindjes trouwens, had er nog twee te leen vandaag. Hoe dan ook, was een erg geslaagde dag. Kindjes liggen uitgeteld op bed nu.
Kan iemand voor de volgende keer webcamseks op de vragenlijst zetten trouwens? Mijn Lief (iemand nog een leuke nick in de aanbieding?) vond het bijzonder apart dat we het daar niet over gehad hebben. Internetsloeries zijnde endezo.
Webcamseks.

Mm.

Dat doet me denken aan de Loesje van vandaag, waar ik een dikke strot van moest wegslikken.
doeneme mieflief (? heeft gelijk.

8 kindjes?? Wauw, diep ontzag!

Pim, heb je nu leentje zien lopen vandaag?
ik zag ook een prachtige Loesje spreuk vandaag, heb hem niet meer exact in mijn hoofd (al wilde ik hem onthouden) maar het kwam neer op Tijd kan je niet verspillen, als je er maar van geniet. Zoeits, vonnik mooi.

Wat was die van jou kjong
De Dappere vind ik wel een goeie voor 'm. Ik bedoel: óók nog terug durven komen!

Of Bob (omdattie van Klussen houdt).
Hm. Mieflief is het niet geloof ik. (De rest van de zin snap ik niet Bentetje).

Bob ook niet, sorry Kjong.

De Dappere... Hm. De betekenis is leuk. Maar DD als nick is het ook niet helemaal denk ik?
Ailill, de man en koning van Queen Maeve.

Ik wil een kind dat gaat slapen als ik dat zeg; wil iemand Mops ruilen tegen een babyborn?
Wat wilde ik nou toch typen?
Ailill, de man en koning van Queen Maeve.

Ik wil een kind dat gaat slapen als ik dat zeg; wil iemand Mops ruilen tegen een babyborn?
Of Fergus, haar minnaar....

Mmm, Koningin Maeve was blijkbaar net zo strijdlustig in oorlog als in liefde; zo riep ze een tijdelijke staakt het "vuren" uit op het slagveld als ze menstrueerde, en waren haar dijen één van haar sterkste wapens...

Mmm, lekker rolmodel, Meave; het is maar goed dat je het anders spelt, hihi...

Oh, dochter roept dat ze klaar is met poepen, zucht...
Ze zat toch wel op het toilet mag ik hopen?!
Kan dat echt? Dan wil ik ook een babyborn.

" Lange afstand-relatie:

En midden in een zoen was de verbinding verbroken"

Loesje, 14 oktober 2008
Op de pot, die ik uit nijd in haar donkere slaapkamer neer had gezet toen ik erachter kwam dat ze zojuist op toilet uitgebreid en op haar gemak zat te genieten van de plaatjes op de Efteling-verjaardagskalender.

Bel je zo!
Heb even gegoogled Mims. Ik wist niet dat ik juist gespeld een Koningin was. Misschien toch eens vragen of ik mijn nick in een goedgespelde kan veranderen. Geloof het niet, zal een nieuwe moeten aanmaken dan. Kan natuurlijk wel. Zelfde avatar, oude nick blokkeren en dan ben ik goedgespeld.
Oh, en dan lees ik nu dat je schrijft dat het maar goed is dat ik het anders spel.
Oei ende auw, Kjong... die is wel heel raak.

Loesje heeft zeker ook Ziggo?
Grappig, ik snapte mieflief niet.

Want ik lees altijd 'meefuh'.
Een koningin annex godin, Meave... Een stoer wijf met talloze minnaars, die gelijkheid eiste van haar echtgenoot en een temperament had als een wilde hond. En waarvan de naam tevens "drunken woman" betekent.

Schrap mijn opmerking over het verkeerd spellen;
mimsey wijzigde dit bericht op 14-10-2008 21:37
Reden: auw, dat zagen jullie niet!
% gewijzigd
Hm. Die minnaars doe ik maar niet. Maar stoer wijf en temperament enzo. Dat vind ik wel wat.
Ik lees ook meev, alsin leef.

Poeh hee, wat stom dat we nu online tegen elkaar moeten kletsen. Samen in een huisje gaat veel makkelijker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven