Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk Toet, een schoonmaakster.

Goed Bloes, we maken ons even gaan zorgen meer om je, want je kan het selluf wal

Meid, ik maak me standaarrd zorgen om iedereen. Ik ben bang dat je Dreamer toch even Dreamer moet laten, hierin, maar gelukkig ben ik niet zo van de lieve kaartjes meer (what ever happened to Dreamer) dus van mij heb je geen last

En dan verder positief nieuws:

Vanaf 1 november a.s. ben ik medewerker communicatie!!!

Stagiair, volgens mij, zoiets. Morgen hoor ik ins en outs. Maar in elk geval gaat het door en gaat het echt dooor. Enzo.

Gesprek vanochtend was soort kennismakingsgesprek. Was ook leuk. Hoorde ik tevens dat ik voor andere sollicitatie vandaag in de commissie zit, samen met alle andere sollicitanten...

Het gaat ineens maar door
Later is nu
Wat goed, Driem! Geveeliciteerd! Ik zal je ook géén kaartje sturen ok?
Super Dream!

Ik ben ook altijd bezorgd en heb inmiddels heel veel kaartjes in huis. Ik was echt ooit van plan ze op te sturen. Echt.
Driem, gefeliciteerd!
Ik koop ook nog wel kaartjes, stuur ze alleen niet meer

Elvis is af en toe echt geschokt, want ik stuurde altijd bij alle verjaardagen keurig op tijd kaartjes. Massa's mensen kregen nog kaartjes tussendoor. Echt, ik was miss attentheid qua kaartjes.. En ergens, 15 jaar relatie en 2 kinderen later is het weg. Foetsie, pleitte. Alleen het kópen doe ik nog wel, dan bergt Elvis ze op en ben ik ze weer kwijt, en dan koop ik weer nieuw

Is echt leuk man, kaartjes kopen. Er zijn zoveel leuke!
dreamer wijzigde dit bericht op 15-10-2008 14:01
Reden: ook tiepen wordt steeds minder
% gewijzigd
Later is nu
Hé, mijn motto is weg.
Ja, komt doordat je je avatar vervangen hebt, ben je gelijk je motto kwijt. Als je avatar vervangt, moet je bij motto ook nog weer op wijzigen klikken. Heel handig als je motto kwijt wilt, kwestie van avatar vervangen.

sjeum, ik moet wat gaan doen, maar kom hier niet weg.. echt.. m'n huis is een puinhoop. Werd ook nog even lekker door Zoyla bevestigd vanmorgen. Maar dat is het altijd, volgens, haar, het valt op als het opgeruimd is
Later is nu
Oh men, als jullie dan ook nog eens vlak achter elkaar aan gaan posten met diezelfde foto dan raak ik helemaal van de wap!
van de wap, gek!! Maar ik ben het wel met je eens...hij is prachtig,maar echt duidelijker wordt het er niet van. Wauw bambi, ben erg beniuwd hoe die foto op linnen is, zeg je het als hij er is , kom ik eens bij je bewonderen!

Oke bloes, je hebt me (enigzins) overtuigd, ik ga me effe geen zorgen meer maken.

Wauw dreamer, wat geweldig! eindelijk iets anders, dat wil je toch zo graag? Wanneer mag je beginnen?
november

En ja, was echt nu aan 't opruimen, maar vroeg me ineens af of ik voor Zoy wel Zoy had gezegd en niet haar echte naam

Dochter ging net chagrijnig de deur uit. Was iets waar ze het niet mee eens is.
Later is nu
Ik ben blij dat Bloesem blij is.

En blij dat Dream blij is dat ze stagiair wordt.

En dat het best wel snel lente is. Toch?
Er is een liedje van Robert Long. Er zijn meer liedjes van Robert Long, maar deze heeft als eerste 2 zinnen:

de lente kwam toen jij kwam

in december was dat

Kijk, dat is best een vroege lente. Daar ben ik wel voor
Later is nu
Ook een geweldig motto, mocht Meef er nog eentje zoeken

Gefeliciteerd Dreamer!! Ben heel erg blij dat je eindelijk wat anders hebt nu!
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Oh en in het kader van kleinschalig positief nieuws: Zoon was gisteren stukken minder zenuwachtig voor zwemles én het ging nog wonderbaarlijk goed ook! Hij is zelfs in z'n up van de kant in het zwembad gesprongen, ging kopje onder en vond het naderhand niet eens zo heel erg eng. Ik zeg: stijgende lijn. Ik ben gek op stijgende lijnen - vooral in combinatie met Zoon.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
quote:dreamer schreef op 15 oktober 2008 @ 14:29:

Er is een liedje van Robert Long. Er zijn meer liedjes van Robert Long, maar deze heeft als eerste 2 zinnen:

de lente kwam toen jij kwam

in december was dat

Kijk, dat is best een vroege lente. Daar ben ik wel voor Oooh, dat is één van mijn lievelingsliedjes!!!!
En hoera voor Alexzoon!!
Jeej voor Alexzoon!

Iemand enig idee waar die hele puberteit voor nodig is?

En waarom dat nu al begint?
Later is nu
Iemand enig idee waarom kinderen niet gewoon zo afgesteld worden dat ze standaard wél luisteren ipv standaard níet luisteren?
Zo. Mijn motto is terug en zo kan ik jullie nóg beter in de gaten houden.
Brr.. ook eng, al die ogen.
Hahahaha

Big Small Sis is watching you!
Meave wat heb je toch mooie ogen
Later is nu
Eigenlijk best raar....

Járen en járen hebben we geforummerd zonder avatar. Járenlang hadden we alleen die ene naam die ons vertelde van wie iemand teksten waren. En toen kregen we er een jaar geleden ~moppermoppermopper~ avatars bij...

En als die avatars nu geen hints meer geven, raken we massaal (ik ook, hoor Toet, ik ook..) van de wap!

Wat zijn mensen toch gigantische gewenningsdieren!

Maar wel mooie ogen, Mèev!

(Hoera, het is na half zes, ik mag naar huis, holladiejeeee! Oh, en mijn werkplek is nogsteeds maagdelijk!)
Wat wilde ik nou toch typen?
Haha, ik was ook van de leg hoor.

Mijn kleine Mootje hè. Die ene, dat leuke jochie. Nou die heeft vandaag een indoor skydive gemaakt! Als het goed is, komen er nog foto's. Ik was er zelf niet bij, een vriendje had iets gewonnen bij Unox ofzo. En Mootje mocht dus mee en als klap op de vuurpijl mocht hij ook skydiven. Cool kind heb ik hè. En daarna mocht hij ook nog met vriendje mee naar pannenkoekenrestaurant. Bofkontbips.
quote:mimsey schreef op 15 oktober 2008 @ 17:37:

Oh, en mijn werkplek is nogsteeds maagdelijk!)

Ik

WIL

het

niet

weten

als

dat

verandert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven