Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
en natuurlijk heeftiedereen een leven naast het forum! Wat een ongezelligheid, het zo verboden moeten worden......

Wanneer komt ons eigen kroeghert terug van vakantie, ik zou toch denken wel nu ongeveer?

Kjong, vertel eens iets over jouw vakantie? en wanneer kunnen we beginnen met het welkom in Holland spandoek?
Ja, ik zit ook nog met smart te wachten op Kjongs vakantieverslag!!

Oh bah Pimpel, wat eng! Ik zou er finaal van in de stress schieten, ongeacht of het nu wel of niet vaker voorkomt. Met zo'n ukkepukkie en zeker je eigenste ukkepukkie is/klinkt het gewoon eng. Fijn dat er in ieder geval naar gekeken gaat worden - hopelijk alleen maar om uit te sluiten dat het ook daadwerkelijk wat is.

Mooi, die regenboogfoto, Dreamer! 't Heeft nu gewoon wat magisch, hè?

Pfff, beetje moe van kroegentocht gisteren alhier in het durrep. Weer veel foute mensen gezien (denk aan leren jassen met geborduurde print achterop, geblondeerde Anita's met teveel uitgroei in hun haar, te strakke shirts en teveel vetrollen, dorpszangers met louter Nederlandstalige bagger in hun repertoire die foute blouses dragen, een biljarttafel als podium gebruiken en oma's die voor dat 'podium' staan mee te deinen, mee te klappen en mee te zingen). Hilarisch

Veel bierrrrrr gehad, maar omdat ik dit keer zo verstandig was om het alleen bij bier te houden had ik geen last van dronken toestanden of een kater van jewelste. Alleen beetje moe dus, want ik lag pas om half 5 in m'n bed.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ah, was jij dat die zo hard mee zat te bléren met die smartlappen? Ik kon je vanaf mijn "sofa" horen, hihi..
Wat wilde ik nou toch typen?
psies, in haar leren jekkie met eronder haar te strakke t-shirt. Trouwens ik vond van de week ook al je uitgroei aan de forse kant!
quote:Alex schreef op 02 september 2007 @ 16:24:

Ja, ik zit ook nog met smart te wachten op Kjongs vakantieverslag!!

Oh bah Pimpel, wat eng! Ik zou er finaal van in de stress schieten, ongeacht of het nu wel of niet vaker voorkomt. Met zo'n ukkepukkie en zeker je eigenste ukkepukkie is/klinkt het gewoon eng. Fijn dat er in ieder geval naar gekeken gaat worden - hopelijk alleen maar om uit te sluiten dat het ook daadwerkelijk wat is.

Mooi, die regenboogfoto, Dreamer! 't Heeft nu gewoon wat magisch, hè?

Pfff, beetje moe van kroegentocht gisteren alhier in het durrep. Weer veel foute mensen gezien (denk aan leren jassen met geborduurde print achterop, geblondeerde Anita's met teveel uitgroei in hun haar, te strakke shirts en teveel vetrollen, dorpszangers met louter Nederlandstalige bagger in hun repertoire die foute blouses dragen, een biljarttafel als podium gebruiken en oma's die voor dat 'podium' staan mee te deinen, mee te klappen en mee te zingen). Hilarisch

Veel bierrrrrr gehad, maar omdat ik dit keer zo verstandig was om het alleen bij bier te houden had ik geen last van dronken toestanden of een kater van jewelste. Alleen beetje moe dus, want ik lag pas om half 5 in m'n bed.

Had ik dus beter rond moeten kijken toen ik bij Mims naar buiten liep! Daar zaten onder/bovengenoemde types op de stoep en de smartlappen hadden we al verwonderd aangehoord.

Goed dat je ook een Kroeg-leven hebt buiten het forum, Alex.

~gaat weer achter de bar staan~
Ja Kjong, kom op, een vakantieverslag zoals alleen jij kan schrijven!

Ik was vandaag op jaarlijkse BBQ van broers in GVT. Ook fout. Veel Frans Bauer enzo. Er was iets mis gegaan met de uitnodigingen, dus ik wist van niks. Madootje denk ik ook niet? 't Is dat mijn ouders zeiden dat het vandaag was en dat ik toch niets gepland had. Anyway, was best gezellig. Stelletje zingende mongolen enzo. Altijd vermakelijk

Morgen gaat Jootje voor het eerst echt naar school. Spannend, want hij gaat meteen de hele dag. Tenminste, volgens mij was dat Jufs plan.
Weet je wat het is? Ik ben nog niet bijgelezen, vanwege heftigheid, hier (kroeg) en hier (prive).

En ik heb mijn schrijfhersen op de bar van de keuken in TR laten liggen, naast de helft van mijn hart, en de kolf.

Daarnaast ben ik nog niet van de schrik bekomen. Niet zo zeer van de temperamentvolle momenten, of van de 20'C tussen 39 graden daar en 19 in NL, of van volledig gezin naar eenzame nachten, want daar ben ik nog niet eens aan begonnen met verwerken.

Het is meer dat ik voor het eerst in járen vloog met een Nederlandse maatschappij: Transavia.

Het hoge blondehoofdengehalte (99%) voor de incheckbalie was even wennen, maar is me natuurlijk niet vreemd.

De flauwe moppen van de piloot met een Amsterdams accent waren eigenlijk ook wel grappig. Voor 1 keer. Op de terugweg nog zo'n grapjas, maar dan de purser, ging iets te ver. Maar dat kan aan mij liggen.

En het klapperdeklap-applausje als net de wielen de grond hebben gekust, terwijl er dan nog vanalles fout kan gaan, zeker met die snelheid en zo'n grote machine, was voor de kindertjes wel een fijn teken dat het erop zat.

Het vliegtuig zelf was de schrik.

Neenee, geen vergelijk met OnurAir of andere maatschappijen die volgens NL zich baldadig gedragen tegenover regels van Schiphol.

Het was echt het vliegtuig zélf.

Op Schiphol ga je via Gate 45 een slurf in, en stap je direct in de luchtkoets. Dan heb je het niet zo door.

Op Bodrum, Milas airport is dat een ander verhaal. Daar wordt een trapje aangeschoven en staat er een harmonicabus op je te wachten om je veilig 10 meter verder te rijden naar de ingang voor de run naar een visum (gewoon effe langs een chagrijnige baliebeambte, 10 eurootjes over een balie gooien, stempeltje ontvangen en klaar. Zo zie je maar, op die manier kun je ook een visum afgeven...).

Omdat ik met kind, 3 overvolle tassen, en zware baby en een zwaardere maxicosy in de hand, met de ogen gericht nar de donkere grond, op zoek was naar het onderstel van de buggy, had ik het niet zo door.

Ook tijdens het naar de airportbus racen, met een Nederlands volk dat niet opstaat of opzij voor volgehangen moeders, zeker niet als ze weer eens als laatste aankomt (hoe zou dat gddmme toch komen) had ik het niet door.

Pas toen de busdeuren met een waarschuwingspiepiepiepiep dichtklapten, ik me vastklemde tussen de zwaarbeladen buggy en een paal om niet om te vallen, kreeg ik volledig zicht op het vliegtuig wat zojuist nog de mijne was:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!!!!!!
...
Kjong!
Kjong!

(en nu op zoek naar die schrijfhersenen van je!!)

quote:bentetje schreef op 02 september 2007 @ 19:40:

psies, in haar leren jekkie met eronder haar te strakke t-shirt. Trouwens ik vond van de week ook al je uitgroei aan de forse kant!

Hehehehehe, kan jou blijkbaar ook niets meer wijsmaken! Tja, vond wel dat ik een uitje verdiend had nadat ik al mijn koperwerk gepoetst had gisteren. Vooral de koperen gedeeltes aan mijn donkereiken kapstok waren lastig. Die koperen paraplubak was ook irritant, met die pauw in reliëf erop. Heb dus mijn mooiste haarstukje uitgezocht (die het minst op plastic haar lijkt - beetje jammer alleen van die plasticgeur), mijn mooiste shirt (tijgerprint) en mijn beste leren rok aangetrokken (béétje jammer dat de rits nu nét gisteravond moest springen, maar goddank zijn er veiligheidsspelden. Heb voor de zekerheid nog maar een extra veiligheidsspeld in mijn rugzakje-dat-je-ook-als-schoudertas-kunt-gebruiken gedaan; je weet maar nooit!). Beetje oranje-rode lippenstift op mijn lippen en potdorie: I was ready to kick some serious ass!

Welverdiend dus, na zoveel moeite. Morgen ga ik mijn geborduurde huilend zigeunerjongetje wassen. Weet iemand of je dit ook gewoon in de wasmachine kunt flikkeren?

Ugh Mims, jij zit er inderdaad dicht bovenop met die kroeg naast je. Want man oh man; wat kwam daar een boel takkeherrie uitzetten, zeg
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Tja, en daar gaan ze dus twee Korsakov-huizen bij plaatsen. Gnagna, je kan de kroegmuziek horen, het bier ruiken, 's morgens vind je overal de nog halfvolle plastic bekertjes....maar hey...Je mag het gouden goedje niet drinken! Live life on the edge!

Kjong, arme, arme Kjong... Bij welke boodschappentas zat jij? Die met een stokbrood of die met een prei eruit stekend?

Foto's in AK zijn trouwens alweer prachtig!
quote:mimsey schreef op 02 september 2007 @ 23:56:

Tja, en daar gaan ze dus twee Korsakov-huizen bij plaatsen. Gnagna, je kan de kroegmuziek horen, het bier ruiken, 's morgens vind je overal de nog halfvolle plastic bekertjes....maar hey...Je mag het gouden goedje niet drinken! Live life on the edge!

Kjong, arme, arme Kjong... Bij welke boodschappentas zat jij? Die met een stokbrood of die met een prei eruit stekend?

Foto's in AK zijn trouwens alweer prachtig!

Wat een mooi Chipitootje in de AK, inderdaad!!!

~schopt Mims richting bed~

Trusten, mop!
Oh en lieverds op mijn voicemail...ik heb jullie berichtjes gehoord, maar na vanavond éérst urenlang Hero's beste vriendin en daarna anderhalf uur Hero's moeder te hebben gesproken ben ik even ondergedoken en pas net weer heel even onder mijn steen vandaan gekropen. Ik heb jullie gehoord, geef jullie een dikke zoen, en kom morgen wel even in de lucht. En Lil...prima, staat in de agenda.

Goede nacht allemaal....
* auw...*

Je had toch ook een zachte duw kunnen geven inplaats van een rotschop met die hippe pumps van je...
~smeert blauwe-plekken-zalf op de bips en heeft spijt~
Tssssk, die vrouwen van tegenwoordig.... je drinkt wat champagne samen en gelijk zitten ze aan je kont!
Wát champagne??? Dat waren twéé glazen hoor! Om 12 uur 's middags! Tsk.
En ik was daarna príma in staat mijn auto terug te vinden maar veinsde een beetje KTG-probleem en jij trapte daarin. Viel dus best mee met mij....
Een béétje een KTG-probleem...ik heb een halve benzinetank leeg moeten rijden voordat jij aan kon geven in welke windrichting jouw auto stond.

"Buiten, in de buurt van de ingang". Welke ingang was echter ook leuke info geweest, hihi....

Maar ja, jij had dan ook geen bodempje gelegd met de oliebollen.....
Sjampanje. Oooh!

Ik ga nog voor een glaasje rosé...

Ben een beetje op Vivaforumverkenningstocht.

We hebben niet alleen ons allereigenste smiley, maar staan al een paar dagen constant in de Top10.

Hoe werkt dat die Top10?

Is dat vanwege meelezerts? Of posten wij gewoon het meest (lijkt me stug)?
Ik heb mijn andere vragen maar bij Viva gesteld.

Ik wil niet dat de scholen beginnen.

Ik wil gewoon terug naar mijn vent.

Ik wil lekker met mijn kindjes in bed uitslapen. Dat wil zeggen. Ik slaap. De rest ligt te kraaien en te ds-en (ja dat is hier een werkwoord).

Maar ja.

Ik geloof dat ik een gymtas moet klaarmaken. En dat ik geen brood in huis heb.

Pimmekind, wanneer weet je meer over je hartediefje?

Oja:

1, dat van visum enzo, dat verhaal en die info komen, maar nu nog niet, zien is geloven is het motto ondertussen zoals jullie wel begrijpen. Maar ik geloof dat de arme jongen verplicht met kerst naar zijn schoonouders moet.

2, ik kom schlempen. Hoelang, wanneer en waarheen de weg leidt weet ik (nog) niet, maar ik kom.
Hoera: Kjong komt Schlempen !!!!!! (vliegtuig hilarisch trouwnes!).

En nu moet ik kindjes schoolklaar zien te krijgen in vijftien minuten.

Dag dus!
Hoeraaaa! Fijn dat je ook komt, Kjong! (ook een mooie smiley he! )

En als Kman komt (naar nederland, niet in general) willen we wel Keuren hoor. Dat ie niet denkt dat zijn schoonouders te vrezen zijn: wij zijn veul erger. Ik trek een stel klompen aan en een overal, boerenzakdoek om mijn nek en neem een koe mee. Bentetje kan misschien bloembollen meenemen, iemand anders Delfts blauwe bordjes en natuurlijk moet iemand een zakje wiet meenemen. Gaan we onze eigen Kennis-van-Nederland-test doen. Hij moet wel weten wat voor Vleesch hij in de kuip heeft natuurlijk.
Goedenmorgen!

Ik geloof er helegaar niets van, dat Kjongs schrijverstalent nog in Tr ligt, want van de stukjes die er nu staan, heb ik weer zeer genoten. Behalve dan natuurlijk van het verlangen naar haar vent, dat er in doorklinkt.

Verlangen naar nog/weer vakantie blijft hier ook, trouwens.

En elk jaar rond deze tijd komt verlangen naar emigreren naar een land, waar je je nooit druk hoeft te maken over (winter-)jassen waar kinderen uitgroeien, weer boven. Elk jaar vraag ik me weer af, waarom ik tig jaar geleden zo makkelijk toegaf aan de drang m'n witte zandstrand met palmbomen te verlaten. Dat ik dankzij die drang nu lieve man en kinderen heb, vergoed natuurlijk wel veel, maar dat ik daardoor ook gelijk weer vastzit in koud klimaat jeukt ook onderhuids. Nog een 'paar jaar' en lief en ik gaan in de winter 6 weken naar de zon.

(de winterblues beginnen vroeg dit jaar)

Ik ben gisteren trouwens de hele middag bij Zoyla geweest. Wilde na een uurtje weer weggaan, wegens drukte voor Zoy en Iris enzo, zeiden Iris en LD in koor "NEE", op mijn voorstel op te stappen... Sjaa... toen ben ik maar gebleven. Was wel gezellig met nog kleine Groningse minimeeting.

Van de nieuwe sponsor van 't voetbal kregen de meiden een tas met daarin materiaal voor straatvoetbal, een bal, hesjes en kegels om doeltjes te maken. Daar zijn ze gelijk de straat mee opgegaan. Iris heeft gewonnen

Net iemand aan de telefoon gehad voor het maken van een afspraak van m'n baas.. en ik zat me toch te gapen, gewoon schunnig. Zij kon er gelukkig wel om lachen..en toch ben ik op tijd naar bed gegaan, gisteren en heb ik gisterenmorgen goed uitgeslapen enzo.

Kinderen nog op tijd klaargekregen Toet?

Fijne dag iedereen!!
Later is nu
Fijn om te lezen dat Iris aan het voetballen was!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven