Cheers!
zondag 8 maart 2009 om 11:16
Drinkt een kopje thee mee en stuurt vent met kinderen richting zwembad. Zoooooo, rust in de tent. De kinderen en het buurmeisjelogeetje waren vanochtend al om kwart over zes wakker. Nou ja zeg. Terwijl ze hadden liggen kletsen/.keten tot 21 uur!
Straks naar vrouwendagbijeenkomst. Soort van ontsnappen van thuis; thee leuten, workshopje doen en naar optreden van leuke vrouw kijken. Daarna weer opgeladen om thuis gezellig te doen met man, kindjes, en Ayla en d'r gezin.
Nu eerst dan maar even het eten van vanavond voorbereiden. Goed he, van mij
Klus ze Madootje.
En Dream, het regende hier ook heel lang, maar nu is het droog en is de lucht heerlijk blauw met hier en daar een witte wolk.
Mims, wat een knappe verhuizer ligt er in je bed.
En wat ga je met al dat laminaat doen???
Straks naar vrouwendagbijeenkomst. Soort van ontsnappen van thuis; thee leuten, workshopje doen en naar optreden van leuke vrouw kijken. Daarna weer opgeladen om thuis gezellig te doen met man, kindjes, en Ayla en d'r gezin.
Nu eerst dan maar even het eten van vanavond voorbereiden. Goed he, van mij
Klus ze Madootje.
En Dream, het regende hier ook heel lang, maar nu is het droog en is de lucht heerlijk blauw met hier en daar een witte wolk.
Mims, wat een knappe verhuizer ligt er in je bed.
En wat ga je met al dat laminaat doen???
zondag 8 maart 2009 om 11:40

zondag 8 maart 2009 om 11:55
quote:mimsey schreef op 08 maart 2009 @ 00:15:
Ik heb telkens het idee dat ik op een of ander Wiskundeforum ben beland als ik hier kom. Met al die cijferreeksen lijkt eht net of jullie een of andere voor mij totaal onbegrijpelijke formule proberen op te lossen...
Dat IS stiekem ook zo...
Oooh my god, Orlando Bloom, zit hier spontaan te soppen....
Ik heb telkens het idee dat ik op een of ander Wiskundeforum ben beland als ik hier kom. Met al die cijferreeksen lijkt eht net of jullie een of andere voor mij totaal onbegrijpelijke formule proberen op te lossen...
Dat IS stiekem ook zo...
Oooh my god, Orlando Bloom, zit hier spontaan te soppen....
zondag 8 maart 2009 om 12:04
Zo. Congres geslaagd, missie geslaagd, maar vannacht in haast om huilend kind te troosten van de trap gelazerd en nu volledig bont en blauw ter rechterzijde. Ook mijn hand maar eens gekneusd. Rechts, dus. Isniefijn. Kan niet schrijven, niet makeuppen, niet aan of uitkleden zelf (of uiterst moeizaam) en niet autorijden of kind in fietsstoeltje tillen, om maar eens wat essentiele zaken te noemen. Nahja, zal morgen wel beter gaan (hoop ik dan maar).
Maar congres was ontzettend leuk, vreselijk spannend vanwege vriendin maar alles heel goed gegaan en erg veel lol gehad.
Even kindjes uit bad dirigeren voordat ze gaan verschrompelen.
Maar congres was ontzettend leuk, vreselijk spannend vanwege vriendin maar alles heel goed gegaan en erg veel lol gehad.
Even kindjes uit bad dirigeren voordat ze gaan verschrompelen.

zondag 8 maart 2009 om 12:20
quote:kjong schreef op 08 maart 2009 @ 11:41:
Ik krijg altijd een sms vanm mijn meneer op vrouwendag.
In Den Haag is een hoop te doen.
Maar ja, activiteiten voor zonder kinderen.
Ook gek. Op vrouwendag.
Oja, ik ging naar buiten...
AjuHier is er (gratis) kinderopvang, Kjong. Stom dat dat bij jou daar dan niet is.
Ik krijg altijd een sms vanm mijn meneer op vrouwendag.
In Den Haag is een hoop te doen.
Maar ja, activiteiten voor zonder kinderen.
Ook gek. Op vrouwendag.
Oja, ik ging naar buiten...
AjuHier is er (gratis) kinderopvang, Kjong. Stom dat dat bij jou daar dan niet is.
zondag 8 maart 2009 om 12:22
Oeh Lil, hou je je hand even goed in de gaten? Arme jij.
Zo, pan gevuld met van alles. Vergt even voorbereiding altijd, maar is zoooooooooooo lekker. Hoef ik straks niets meer te doen (het moet gewoon nog even een klein uurtje pruttelen) en kan ik lekker borrelen met de visite.
Nu als een speer iets anders aantrekken en doen alsof ik er best redelijk uitzie. Later!!!!!!!!
Zo, pan gevuld met van alles. Vergt even voorbereiding altijd, maar is zoooooooooooo lekker. Hoef ik straks niets meer te doen (het moet gewoon nog even een klein uurtje pruttelen) en kan ik lekker borrelen met de visite.
Nu als een speer iets anders aantrekken en doen alsof ik er best redelijk uitzie. Later!!!!!!!!

zondag 8 maart 2009 om 13:11
Sjee, nog een hand met gedoe!
Misschien is er wel kinderopvang bij al die leukigheden voor en door vrouwen, maar dat staat niet in de aankondiging. Dan maar niet.
Ik ging als de Chip lag te slapen met Kjongen Shrek 3 kijken. Hebben we beiden nog niet gezien, en hebben we wel in huis(? hoe komen we er aan?). Maar na een rondje eendjes en klimgeitChip zónder beenhangen en mét alles zelf lopen (ik kan nl nu echt mijn rugklachten aan haar wijten), blijkt dat hij met Vrienden voetballen en besjes schieten druk is. Helegaar geen tijd voor se moeder.
Wat zal ik nou eens gaan doen..?
Neuken is geen optie, ondanks een fantastische gelegenheid.
Eten dan maar. Met Echt Boek (die niet over griezelburen gaat of boerderijdieren...).
~stopt broodjes in de oven.
Wat zou toet op het vuur hebben?~
Misschien is er wel kinderopvang bij al die leukigheden voor en door vrouwen, maar dat staat niet in de aankondiging. Dan maar niet.
Ik ging als de Chip lag te slapen met Kjongen Shrek 3 kijken. Hebben we beiden nog niet gezien, en hebben we wel in huis(? hoe komen we er aan?). Maar na een rondje eendjes en klimgeitChip zónder beenhangen en mét alles zelf lopen (ik kan nl nu echt mijn rugklachten aan haar wijten), blijkt dat hij met Vrienden voetballen en besjes schieten druk is. Helegaar geen tijd voor se moeder.
Wat zal ik nou eens gaan doen..?
Neuken is geen optie, ondanks een fantastische gelegenheid.
Eten dan maar. Met Echt Boek (die niet over griezelburen gaat of boerderijdieren...).
~stopt broodjes in de oven.
Wat zou toet op het vuur hebben?~

zondag 8 maart 2009 om 13:44
En ik werd net - uitgeslapen en al- wakker in leeg huis (rest was naar de kerk) na stapavondje en was helemaal fris en fruitig ondanks heel laat en had zin om wat leuks te gaan doen vandaag met gezin (strand of bos) maar ze blijken te zijn neergestreken bij vrienden en ze schijnen ergens begin van de avond weer thuis te komen.. Naaaajaaaaa, dat doet allemaal maar. Dan zo m'n bed maar weer in, jammer zeg.
He, Lil, wat stom, zo'n beurs rechterlijf! Kusje erop!
Wij werden er vannacht door een groep kerels op gewezen dat het Vrouwendag was, wat resulteerde in een avond gratis drank. (of nou ja, red bull en water.. ik ben zooo verstandig. *burp*)
* Koffie en jus of doen jullie al aan lunch? *
He, Lil, wat stom, zo'n beurs rechterlijf! Kusje erop!
Wij werden er vannacht door een groep kerels op gewezen dat het Vrouwendag was, wat resulteerde in een avond gratis drank. (of nou ja, red bull en water.. ik ben zooo verstandig. *burp*)
* Koffie en jus of doen jullie al aan lunch? *
zondag 8 maart 2009 om 14:06
I looooooove vrouwendag.
Na een middernachtelijk gesprekje met " op hol geslagen cirkelzaag" O'Malley snapte ze de noodzaak van uitgeslapen vrouwen, en hebben we tot zojuist liggen pitten. Orlando was toen ik wakker werd helaas al naar opnames, maar hij beloofde snel weer terug te komen omdat hij in geen jaren zo'n goede nacht heeft gehad.
Ooooh, arme Lil. Inderdaad; hou je jouw mooie rechterkant even goed in de gaten? En hoe kun je nou van de trap kukelen?
Gefeliciteerd met lootjes trekken Madootje,
En Toet, laminaat is niet voor mij maar voor Schone Ouders. Mijn laminaat is nog niet aan evrvanging toe, alleen aan een stofzuigbeurt. Was gepland voor vanmorgen, maar ja...toen sliep ik...
Bam, wat heerlijk dat je een avondje hebt kunnen stappen. En nog allemaal rondjes kreeg ook, doe je goed!
Heb nooit gesnapt dat de kerk altijd op zondagochtend is, ging Jezus nooit heftig stappen op zaterdagavond ofzo????
Zo, ik ga maar eens ontbijten...
Na een middernachtelijk gesprekje met " op hol geslagen cirkelzaag" O'Malley snapte ze de noodzaak van uitgeslapen vrouwen, en hebben we tot zojuist liggen pitten. Orlando was toen ik wakker werd helaas al naar opnames, maar hij beloofde snel weer terug te komen omdat hij in geen jaren zo'n goede nacht heeft gehad.
Ooooh, arme Lil. Inderdaad; hou je jouw mooie rechterkant even goed in de gaten? En hoe kun je nou van de trap kukelen?
Gefeliciteerd met lootjes trekken Madootje,
En Toet, laminaat is niet voor mij maar voor Schone Ouders. Mijn laminaat is nog niet aan evrvanging toe, alleen aan een stofzuigbeurt. Was gepland voor vanmorgen, maar ja...toen sliep ik...
Bam, wat heerlijk dat je een avondje hebt kunnen stappen. En nog allemaal rondjes kreeg ook, doe je goed!
Heb nooit gesnapt dat de kerk altijd op zondagochtend is, ging Jezus nooit heftig stappen op zaterdagavond ofzo????
Zo, ik ga maar eens ontbijten...
Wat wilde ik nou toch typen?
zondag 8 maart 2009 om 14:16
Maar ik vind het toch dapper, dat bambiman met 3 (drie!!!) kinderen in het kielzog naar de kerk gaat. Wow. Hoort hij dan nog wel wat van de dienst, of is hij continue bezig z'n kroost rustig te krijgen?
Hier boosheid om iets met voetbal. Of ik m'n commentaar maar buiten aan de plantjes wilde gaan geven. Raar hoor.
Ik heb een boek gelezen, leuk boek, overigens, maar heel anders dan ik vewacht had. Een collega had 'm aangeraden en verteld waar het zo'n beetje over ging.... kan dat? Twee boeken met zelfde titel en schrijfster maar verschillende inhoud?
En onze letters van computer worden zo ineens weer groot.. steeds Echt raar.
Wat een rust dan Bambi, zo'n leeg huis.
En wat goed dat jullie allemaal, toevallig, konden uitslapen op vrouwendag!
Hier boosheid om iets met voetbal. Of ik m'n commentaar maar buiten aan de plantjes wilde gaan geven. Raar hoor.
Ik heb een boek gelezen, leuk boek, overigens, maar heel anders dan ik vewacht had. Een collega had 'm aangeraden en verteld waar het zo'n beetje over ging.... kan dat? Twee boeken met zelfde titel en schrijfster maar verschillende inhoud?
En onze letters van computer worden zo ineens weer groot.. steeds Echt raar.
Wat een rust dan Bambi, zo'n leeg huis.
En wat goed dat jullie allemaal, toevallig, konden uitslapen op vrouwendag!
Later is nu
zondag 8 maart 2009 om 14:24
Welk boek, 3M?
Met drie kinderen naar de kerk zwaar?
Zo heb ik het nou nooit bekeken....
Die paar keer dat ik met mijn Gristelijke schoonfamilie meeging kerken (niet vaak, I don't do mornings, zeker niet op zondag en ik nog geen kind had) zaten de kleine kinderen bij een kindernevendienst, of wisten van jongst af aan hoe ze zich moesten gedragen op de bankjes en waren alleen de allerjongsten wat onrustig.
Met drie kinderen naar de kerk zwaar?
Zo heb ik het nou nooit bekeken....
Die paar keer dat ik met mijn Gristelijke schoonfamilie meeging kerken (niet vaak, I don't do mornings, zeker niet op zondag en ik nog geen kind had) zaten de kleine kinderen bij een kindernevendienst, of wisten van jongst af aan hoe ze zich moesten gedragen op de bankjes en waren alleen de allerjongsten wat onrustig.

zondag 8 maart 2009 om 14:32
De kerk (of nou ja, de dienst) waar Bambi-man al jaren heengaat wordt gehouden in een middelbare-schoolgebouw, kinders gaan tijdens de dienst met leeftijdsgenootjes naar eigen lokalen. Zitten dan daar toneelstukjes op te voeren/knutselen/enzo. Vinden ze helemaal leuk, kennen al die kinders natuurlijk ook al jaren. Maar kinders en Bambi-man dat is sowieso een gouwe combi, hoor. Hij gaat ook gerust met die 3 in z'n uppie naar het zwembad ofzo. Mij niet gezien..
Commentaar aan de plantjes geven.. briljant! Zat je zo te zeiken? Vreemd verhaal van dat boek..
Orlando Bloom. Ieuw! Echt, die vind ik ieuw! Hij heeft van die dunne lipjes.. niet dat je daar iets van voelt natuurlijk..
Commentaar aan de plantjes geven.. briljant! Zat je zo te zeiken? Vreemd verhaal van dat boek..
Orlando Bloom. Ieuw! Echt, die vind ik ieuw! Hij heeft van die dunne lipjes.. niet dat je daar iets van voelt natuurlijk..

zondag 8 maart 2009 om 14:34
zondag 8 maart 2009 om 14:40
zondag 8 maart 2009 om 15:12
Nou, kijk, IK heb totaal geen ervaring van het in de kerk zitten, laat staan met kinderen en ook niet zelf als kind, maar ik héb horen vertellen dat die kinderen zoetgehouden werden met pepermuntjes.. (gouden comib ook.. onrustige kinderen súiker geven ) En dan had je (in mijn beeldvorming) dus een rijtje ouder-kind-kind-evt nog een kind-(en eventueel nóg een kind enzoverder)-ouder, zodat ze van beide kanten in bedwang werden gehouden. Als één ouder ben je dan in de minderheid he, met zo'n rijtje.. Maar aan clubjes e.d. had ik nog niet gedacht.. domme ik.
Het was "Nachttrein naar Lissabon" Wel een leuk boek, maar het ging over een jong Amerikaans meisje, die haar liefde in Europa vindt, terwijl ik een oudere Tjechisch (geloof ik) man had verwacht, die tijdens een treinrit naar Portugal z'n leven herdenkt. Zoiets.
Ik wilde dus maar een mooie foto van Sjonnie plaatsen, maar ik heb het niet zo op baardjes en snorren.. daar wordt het behoorlijk lastig van, kwam ik achter
Zijn dit betere lippen, Bambi?
Of.. qua lippen zit je hiermee natuurlijk altijd beter
Het was "Nachttrein naar Lissabon" Wel een leuk boek, maar het ging over een jong Amerikaans meisje, die haar liefde in Europa vindt, terwijl ik een oudere Tjechisch (geloof ik) man had verwacht, die tijdens een treinrit naar Portugal z'n leven herdenkt. Zoiets.
Ik wilde dus maar een mooie foto van Sjonnie plaatsen, maar ik heb het niet zo op baardjes en snorren.. daar wordt het behoorlijk lastig van, kwam ik achter
Zijn dit betere lippen, Bambi?
Of.. qua lippen zit je hiermee natuurlijk altijd beter
Later is nu
zondag 8 maart 2009 om 15:21
Al zoekende voor een steamy pic van een onbebaarde Johnny voor Dream (van minder dan 5 jaar oud) , kwam ik deze gemorphde foto van Brad en Johnny tegen...
Ik zeg; laat beide heren in een buisje spuiten, bij elkaar doen, goed schudden, en máák deze meneer! Maak hem, en kloon hem tegelijkertijd als cadeautje voor iedere vrouw op deze vrouwendag!
Ik zeg; laat beide heren in een buisje spuiten, bij elkaar doen, goed schudden, en máák deze meneer! Maak hem, en kloon hem tegelijkertijd als cadeautje voor iedere vrouw op deze vrouwendag!
zondag 8 maart 2009 om 16:16
Ik lust ze allemaal wel!!! (lust ik oak, lust ik oak, lust ik lust ik lust ik oah )
Quote Mims: "Ik zag laat beide heren in een buisje spuiten.." Ooooh Aaaaah, mag ik als-je-blieft dat buisje zijn? Toe???
Ehm... ik kan in de NAK het adressenbestand niet vinden. Heb hier een envelopje voor Zoon, maar waar moet het heen?
Lil, wat een ellende zo'n gekneusde rechterkant... sterkte!
Quote Mims: "Ik zag laat beide heren in een buisje spuiten.." Ooooh Aaaaah, mag ik als-je-blieft dat buisje zijn? Toe???
Ehm... ik kan in de NAK het adressenbestand niet vinden. Heb hier een envelopje voor Zoon, maar waar moet het heen?
Lil, wat een ellende zo'n gekneusde rechterkant... sterkte!
zondag 8 maart 2009 om 16:21
Ik wilde kijken of ik nog in onze oude groep kon (nee dus) en kreeg de melding dat dit niet meer bestaat en dat je een nieuwe groep kan maken in ofwel Multiply (bij veel leden) of wel een windows Live group, nu heb ik die laatste eens aangeklikt en dat lijkt precies op onze oude groep... is het niet wat om dat alsnog te doen? Of ben ik de enige die niet kan wennen aan de nieuwe groep?
(Bloes zei onlangs dat ze iets in de NAK had gepost, maar ik heb het niet eens kunnen vinden!)
(Bloes zei onlangs dat ze iets in de NAK had gepost, maar ik heb het niet eens kunnen vinden!)

zondag 8 maart 2009 om 16:55
Ik ben vóór, ik heb uiteindelijk dat stukje van Bloes gevonden omdat ik een vermoeden had waar het over zou gaan maar dus niet te danken aan systeem van Multiply, irritant is dat.
Oeh jongens, al die mannen. *hou me tegen*
Deze meneer vind ik toch wel de lekkerste, eigenlijk.
Mevrouw Bambi Mcconaughey, dat klinkt best aardig toch?
Oeh jongens, al die mannen. *hou me tegen*
Deze meneer vind ik toch wel de lekkerste, eigenlijk.
Mevrouw Bambi Mcconaughey, dat klinkt best aardig toch?