Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Tks Kjong, washandje. Ik me vandaag voor werk verdiept in het fenomeen 'wassen zonder water'. Bent kent het misschien wel? Washandjes zijn zo passé.

Go Pim!

<<dit wilde ik gisteravond posten, maar toen hield mijn verbinding ermee op. Nu maar een nieuwe poging. >>
Lussiknie Toet.

Ik heb net een foto van mezelf gemaakt. Met bril. (neehee, met het fototoestel van Mootje, maar met bril op mijn neus). Zal zo eens kijken of Vista en de nnAk elkaar aardig vinden.

Bloes, sterkte meisje... Jammer dat ik niet mee kan slempen, ik heb nog wel wat ex-gedoe te melden. Niet mijn ex hoor. Mav en ik gaan stukken beter dan toen we nog samen woonden. Hadden we eerder moeten doen, dit.
Gelukt. Foto in nnAk.
Zal binnenkort ook eens foto's maken en uploaden van al het kroost. Dat wordt een groot album.
Alle reacties Link kopieren
Super, ik zie dat er ook thee zonder theine bijzit. Je bent de held van de dag Toet.
Dankje voor de uitgebreide koffie en thee keuze, Toet

youtube filmpjes kijk ik weinig, maar als ik ze kijk, doen ze het gewoon. Geen tips hier dus

Heulen kwam er gisteren ook al niet van. Ik was rond kwart over 9 weer zo moe, dat ik naar bed ben gestommeld. Elvis vond het raar vroeg, terwijl hij het op zaterdagavond een normale tijd vond. Toen lag ik ook daadwerkelijk te pitten op de bank, natuurlijk. Misschien wat duidelijker moe.

heb wel gedróómd over heulen. Zou dat helpen?

Heb vanmorgen leuk kennismakingsgesprek gehad bij bedrijf, waar binnenkort een vacature komt.. ~spannend~

Bloes.. you go girl.. wat Lil zegt.. klinkt echt heel goed en slim enzo

Go Pimpel!

Strak en mooi.. helemaal goed!
Later is nu
Werd net door mijn moeder gebeld dat oma op sterven ligt..

Zit nu op mijn werk (te janken..) weet even niet zo goed wat ik moet..

(Heb wel geheuld hoor Kjong)

Snak nu vreselijk naar een peuk ineens!! (doe het niet hoor, vind de cheers-leaders van 3m veel te leuk)
Leuke foto Meave. Staat je goed, een bril!
Later is nu
OH Pimpel, sterkte
Later is nu
Och Pim toch.
och pim, wat verdrietig...kan je er nog naar toe (wìl je er nog naar toe?).

Ga vanavond kijken naar meave met bril, bevalt hij? Ik ken zeker het wassen zonder water, werkt erg prettig, is veul sneller en schijnt daardoor almetal voordeliger te zijn. Heb het destijds als patient ondergaan en je voelt je er echt wel schoon door, maar kan me voorstellen dat je, als je lang gewassen wordt zonder water, je snakt naar een flinke plens van het echte werk.

Vandaag echt mega-aktief, 9 verhuisdozen bentoszooi(vol tijdschriften en cd`s) naar zolder verhuist en 2 keer op en neer geweest naar vuilstort. Bovendien allerhande dingen op MP gezet.Is fijn, alleen weinig van mooie weer meegekregen , das wel jammer.
mooi meave!! Hie is het nu pim?
hie =hoe
Ik begreep van Pim dat haar vader er naar toe was en dat zij na het werk er ook zsm naar toe zou gaan. :(
Even heel wat anders. Zelf mag ik dan weer niet meedoen, maar jullie allemaal wel. Vandaar dat ik dit bericht van vrouwonline.nl even hier voor jullie kopieer. Komt ie:

Win een verwendag

..samen met een vriendin!

Tuur je urenlang naar je beeldscherm of wissel je lange pc-sessies af met pittige RSI-oefeningen? Zit je in een aparte ruimte of is je laptop overal waar jij ook bent? Zit je op een stoel of is een kruk meer dan genoeg? Hoe zit jij eigenlijk achter je pc? Hiernaast zie je enkele vrouwen druk aan het werk achter de pc. (ehm, die heb ik dan even niet, maar visualiseer zelf maar iets in die richting, Toet) Maak ook zo’n foto van jezelf en je maakt kans op een heerlijke verwendag samen met je vriendin.

Wat kun je winnen?

Je maakt kans op de duo-behandeling ‘Girlfriends Body & Face Wellness Special’ bij de Veluwse Bron. Dat houdt in:

• Ontvangst tussen 9.00 en 10.00 uur. De behandelingen worden tussen 10.30 en 21.00 uur gepland

• Koffie of thee

• Uitleg en rondleiding

• Gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten tot 23.30 uur

• Onbeperkt gebruik van douchegel, shampoo en scrubzout

• Hamamritueel: Een Oosters badritueel van 45 minuten in de hamamtempel.

• Luxe lunchbuffet in één van de restaurants

• [ essence ] behandeling van 45 minuten. Een ontspannende well-beïng gelaatsbehandeling waarin je huid gereinigd, gescrubt en gemasseerd wordt.

• Een maaltijdsalade in één van de restaurants, ter afsluiting van je dagje wellness

• Meer uitgebreide informatie vind je op www.veluwsebron.nl

Hoe kun je winnen?

Simpel! Maak een foto van jezelf achter je computer/laptop. Mail de foto, je naam, adres en geboortedatum naar redactie@vrouwonline.nl en maak kans op het beautyarrangement. Lees van te voren wel even de spelvoorwaarden, daarin staat dat de foto’s als illustratie worden gebruikt voor een onderzoek naar de online vrouw.
http://www.vrouwonline.nl/_diensten/voorwaarden

spelvoorwaarden
Ach jemig Pim, wat een verdrietig nieuws Sterkte, meis
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Heee Alex!
Hee Toet, hoe is het met je bevroren schouder?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Och jee Pim. Wat triest. Sterkte
Die schouder bevriest steeds meer Alex. ALs ie volgende week niet ontdooit is maar eens langs huisarts. Maar ik vind mijn huisarts helemaal niet leuk.

Pim, denk aan je!
Wat lief!

Nou we zijn er geweest (Pompel, zusje en ik, met de auto van Pompels moeder, want met OV is er niet meer te komen 's avonds) en was heftig... er ligt een heeeeel klein vrouwtje in een heeeel groot bed: zonder gebit en ingevallen. Ik was vorige maand al zo van haar geschrokken, maar nu was het nog minder mijn oma. Haar adem stokt af en toe en ze kreunt soms wat en ze knijpt heeeel stevig in haar bedrand (ik vind het lijken of ze bang is, maar ik hoop heel erg dat dat niet zo is!) en als je haar hand vasthoudt knijpt ze ook. En als ze opa's stem hoort lijkt het of ze haar ogen wil openen, maar dat lukt niet echt. Mijn opa is wel heel sterk en wijs en lijkt hier goed op voorbereid. Maar toen we weg wilden gaan zei hij: 'lieverd, je kleindochters nemen afscheid van je" dus zus en ik brúllen natuurlijk en toen zag ik bij hem ook tranen en moest ik nóg harder huilen... pfff..

Voor oma zelf hoop ik dat dit niet lang meer duurt, voor mijn tante echter hoop ik dat oma het nog redt tot morgenavond: mijn tante zit namelijk in Egypte op het moment. De terugreis is inmiddels allemaal geregeld door de verzekering, op dit moment vliegt ze van Luxor naar Cairo, maar vandaar kan ze pas morgenochtend verder en is ze pas in de middag in Nederland en dan nog een paar uur rijden... Hoop heel erg dat zij nog afscheid van haar moeder kan nemen!

(Heb de hele dag gesnakt naar sigaretten, maar heb het niet gedaan!)
Och Pimpel, toch.. Wat heftig om jouw omaatje zo te zien liggen, meid. En wat zielig voor jouw dappere opa. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal...

~ houdt vingers crossed voor Pimpeltante~

Oh, en ik vind het reteknap van je, zo zonder sigaretten!

Chapeau!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven