Childpad kopen
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:30
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:31
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:34
Mijn kinderen hebben er allebei een. Cadeau gekregen van mijn moeder. Omdat die had gezien dat ze de iPad zo leuk vinden en ze daar maar heel soms op mogen leek het haar wel wat voor ze. Maar ze spelen nog steeds liever een spelletje op de iPad. Moet zeggen dat ik hem ook niet echt geweldig vind. Als ik hem vergelijk met de iPad veel vervelender te bedienen en de sprelletjes zijn ook niet echt leuk. Aantal van de spelletjes/verhaaltjes die erop zitten zijn ook in het Engels. Kortom, hier liggen ze ongebruikt in de kast
zaterdag 25 augustus 2012 om 19:38
Haha, zo had ik het nog niet gezien met de S erbij. Kan helaas het topic niet meer veranderen maar ik hoop dat de mensen die er een hebben wel weet wat ik bedoel.
Chocs, jammer dat dat ding storing had. Het is natuurlijk niet zo een duur ding maar zou het gewoon moeten doen. een tablet zou mijn zoontje wel heeeel leuk vinden.
Chocs, jammer dat dat ding storing had. Het is natuurlijk niet zo een duur ding maar zou het gewoon moeten doen. een tablet zou mijn zoontje wel heeeel leuk vinden.