Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Hey Nurse,

Hoop dat het beter gaat met Jesse en dat je lekker kunt slapen.

Dank je nog voor je reactie mbt de testen. Heb nog 2 clearblue's liggen en die ga ik pas doen als ik op dag 38 ben! (als ik dat zo lang kan uitstellen..) Hebben jullie ervaringen met ovulatietesten?? Denk erover om er mss te bestellen. Wellicht wel handig?

Kus Gansje
hoi meiden, ff snel, ik kom in het weekend weer uitgebreider hier, maar 20 weken echo zag er prima uit!!!!!
Gansje hoe is het, wel goed dat je uit jezelf ongesteld bent geworden!

Nurse, wat een beer is Jesse zeg! Hoop dat hij wat beter slaapt, want dat is wel erg vermoeiend zeg!

Hier alles prima! Ondertussen gisteren een babykamer besteld, wel erg leuk om daar mee van start te gaan!
gemini wat fijn dat de echo goed was! ben ff vergeten of jullie wilden weten wat het geslacht gaat worden. Volgens mij niet toch? Zijn ze lekker actief in je buik? Voel je al wat?

Jesse slaapt alweer goed hoor. Was maar tijdelijk. Gisteravond moeten werken en vriendlief had hem een flesje gegeven. maar hij doet dat dan pas erg laat... te laat eigenlijk. want dan slaapt ie te lang 's ochtends door. Vanmorgen dus 9.45 geweest toen ik wakker werd en hem ook maar meteen wakker heb gemaakt! Is natuurlijk wel lekker zo lang slapen maar dan heeft ie de avondvoeding pas laat en dat schiet niet echt op. Nou dit vriendlief eens goed aan het verstand brengen....Hopelijk snapt ie het na vanmorgen.
ja ik begin steeds meer te voelen gelukkig!

Verder willen we heel graag weten wat het wordt. Aanstaande woensdagavond hebben we een echo bij een hele goede vriendin en die gaat het ons dan vertellen!!!!!!
Gem, wat goed dat je 20 weken echo goed was! Heerlijk dat je al lekker aan het kopen bent :-)

Volgens mij gaat het hier verder ook erg goed op dit topic. Als ik het zo zie, is iedereen hier nu zwanger of inmiddels al bevallen. Of heb ik het mis?
Hey CD!!

Hoe is het met jou? Heb me even terug nog afgevraagd hoe het met je is. Weet nog wel dat je een paar maanden moest wachten, maar weet even niet meer waarom dat was. Was dat nou op eigen initiatief of op doktersvoorschrift?

Hoe is het met je cyclus?
Hey hallo allemaal,

Gemini, wat spannend zeg!! Volgende week weten jullie dus wat jullie krijgen? Heb je zelf een voorgevoel? Leuk dat je ook met de kamertjes bezig bent e.d.

Carpe Diem, volgens mij gaat het heel goed op dit topic inderdaad! Hoe is het met jou?

Nurse, fijn dat Jesse weer de oude is. En wat lekker dat hij zo uitslaapt!

Hier alles prima. Ben in mijn nopjes met mijn eigen cylcus van 38 dagen . Ik voel me er fijn bij dat het nu vanzelf gaat. Deze maand gaan we er ook voor om zwanger proberen te raken. Hopelijk lukt dat. We klussen erop los de komende weken

Kus Gansje
ondertussen de echo bij die vriendin gehad. Een van de baby's lag er niet goed voor, maar wat ze kon zien leek dat een meisje en de ander was echt een jongen. Toen we de uitslag vanuit het ziekenhuis zagen van de 20 weken echo (dat had ze opgeschreven en in een afgesloten enveloppe gedaan) bleek dat ze daar uitgaan van twee jongens. Helemaal duidelijk is het dus nog niet! Wel moesten we vooralsnog van de uitslag van het ziekenhuis uitgaan. Bij de pretecho op 12 feb weten we meer!
Dus een jongetje zit er waarschijnlijk wel bij! Jongetjes zijn ook heeeeeeeeeeel leuk!!!!
Ja een jongetje zit er zeker bij!

Wat is het hier stil verder, alles goed met iedereen?
Hoi dames, het is zeker stil hier....

Ik heb vanavond weer een 4D echo laten maken. Echt een verschil met 5 weken geleden zeg! Konden nu echt goed het gezichtje zien. Wat alleen minder was was dat ik erg beroerd op die tafel werd! Onwijs duizellig en ging bijna tegen de vlakte, nu was het ook wel erg warm daar dus denk dat dat de hoofdoorzaak was.... Deze week had ik ook wel wat last van duizeligheid maar lang niet zo erg als vanavond.... Gelukkig moet ik donderdag weer voor controle naar het ziekenhuis, vraag dan gelijk even wat dit zal kunnen zijn.

Ik laat donderdag weer even weten hoe het in het ZH was!
hey meiden!

Zeker erg rustig hier!!

Missfine wat vervelend dat je niet lekker was geworden op de bank bij de echo. Gelukkig lag je zowiezo al en ben je niet onderuit gegaan. Hoever ben jij nu precies?

Hoe was de afspraak in het ziekenhuis?

Hier druk bezig geweest. Heb eigenlijk niet echt het idee dat ik weer wat rustiger bezig ben zo na de feestdagen. Met die vastelaovesdaag blijven we hier toch wel bezig!

Hier in het dorp is het alweer voorbij, maar in de stad moet het nog gaan beginnen, dus ook nog veel plezier in het vooruitzicht!

Jesse ook voor het eerst geschminkt! ziet er heeeel lief uit!

Hij is ook wat verkouden. Nu toch iets meer verstopte neus dan voorheen. Had al eerder van die zoutoplossing gehaald zonder extra medicijn erin speciaal voor baby's. Heb dat nou pas 2 keer gebruik en volgens mij helpt het toch goed.

Eten gaat heel goed. Hij heeft gisteren een 6 maanden potje voor zeker 3/4 opgegeten. had hem vantevoren geen fles gegeven (krijgt ie normaal een uur vantevoren nog). Daarna wel wat diksap zodat ie genoeg vocht binnen krijgt. En dan 's avonds nog gewoon een laatste papfles. En gaat prima. Vandaag probeer ik het nog eens... Hij slaapt ook erg veel. Misschien door verkoudheid of sprongetje. Ik weet het niet. maar maak me er nu allemaal veeel minder druk om dan in het begin. Dan wil je alles zo perfect doen. Nu denk ik echt...ach komt wel weer En als zijn eet en slaapschema straks weer veranderd passen we het gewoon weer aan.

Meiden moet het weekend werken dus zal er dan ook wel niet zijn. Fijn weekend alvast!
Net terug uit het ziekenhuis. Mijn bloeddruk was iets hoger dan normaal 135 om 80 terwijl ik normaal altijd netjes 120 om 80 heb.... Verder vond mijn arts dat duizelige in combinatie wel vreemd, kan een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn daarom moest ik gelijk weer even urine inleveren en bloed laten prikken, na het weekend kan ik bellen voor de uitslag.

Best vervelend dus, maar ze zei ook erbij dat het zou kunnen dat het zwangerschapsvergiftiging was, niet dat ze ervan uitgaat dat het zo is. Verder ben ik in totaal nu 11 kilo ( schrok me dood ) aangekomen ben vandaag 26 weken zwanger gaat opschieten dus :D
hey hallo,

Nurse, lekker he, dat het allemaal wat relaxter gaat als je kleintje wat ouder is. Voor mij in ieder geval heel herkenbaar.

Ook bij ons druk met de vastelaovend. Mijn schoonbroer is Prins dus dat zorgt voor extra activiteiten en voorbereiding de komende weken maar ook met de vastelaovend zelf:) .Wel erg leuk allemaal.

Miss Fine, hoop dat de uitslag goed is. Duim voor je.

Gemini, hoe is het met jou?? Al meer zekerheid over wat het gaat worden?

Hier verder alles rustig. Volgende week is mijn NOD. Verwacht niet dat het raak is want heb helaas een schimmelinfectie gehad, volgens mij net in mijn meest vruchtbare periode :(

Maar ja, wie weet is het toch raak. Weet niet wanneer ik precies eisprong heb gehad. Heb vooralsnog niet getemperatuurd of ovulatietesten gedaan. We zien het wel. En anders maar weer met frisse moed door :DD.

Tot gauw,

Kus Gansje
Hoi!

missFine, ben benieuwd naar je uitslag morgen!

Hier met 23 weken 9 kilo aangekomen, en ook ik schrok me dood......

Gansje, spannend dus weer voor jou! Ik duim voor je!

Hier nog niet meer duidelijkheid over het geslacht, aanstaande donderdag heb ik een "gewone" controle met een snelle echo, de week erop de pretecho, dus dan zou het wel te zien moeten zijn!

Verder gaat het hier wel goed, ben wel snipverkouden, da's minder, maar ja, het heerst wel he....
Hoi dames, uitslag van het bloed en urine onderzoek was prima. Op zich wel blij mee natuurlijk maar weet nu nog steeds niet waar dat duizelige vandaan komt. De verpleegkundige die me net de uitslag doorgaf zei dat ik misschien moet proberen om voeding met meer ijzer naar binnen te krijgen.

Zaterdag kreeg ik weer zo'n gevoel van flauwvallen toen ik in de supermarkt stond. Ben gewoon bang dat dit ook onder het autorijden of wat dan ook kan gebeuren. Maar goed we kijken het nog even aan.

Zijn het weekend met de babykamer bezig geweest echt zooo leuk :D Heb alleen de commode nog niet binnen dus afmaken kunnen we het nog niet...

Verder ben ik in totaal nu 11 kilo!!!! aangekomen.
Missfine je zou kunnen proberen met wat extra zwangerschapsvitaminen. Krijg je ook extra ijzer binnen. Of gebruik je die al?
Ja ik gebruik de vitaminen van dagravit heb ook gekeken of daar ijzer in zit en per pilletje schijnt er 16mg ijzer in te zitten. Lijkt mij wel voldoende toch ? Tis gewoon vervelend dat duizelige, op zich zou ik dat nog niet zo erg vinden maar dat bijna flauwvallen vind ik zo eng.... maar goed we kijken het gewoon ff aan en mocht ik deze week weer een paar keer zo'n gevoel krijgen neem ik volgende week weer contact met mijn arts op :D
Is je bloeddruk soms te laag? Kan je ook duizelig van zijn hè.

Hier wat ziekjes...ontzettende rugpijn. Normaal nooit last van.. OOk hartstikke moe, misselijk. Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat ik zwanger ben. Maar met spiraaltje en gewoon ongesteld zijn lijkt mij toch niet.

Jesse wordt wakker, ga ik ff laatste flesje geven en dan lekker weer terug naar bed. Lig ik al de hele dag in. Kan nauwelijks lopen van de pijn. Alleen op mijn zij liggen is goed uit te houden.

tot snel en hopelijk dan met een leuker berichtje!
He dames!

Weer even een teken van leven van mij!

Gansje, jij kan bijna gaan testen weer toch? Hoe voel je je? Ik ben zo benieuwd!

Nurse, jij hebt het aankleedkussen anders liggen dan bij ons geloof ik, Eva hoofd zit bij ons links en haar voeten rechts. Ze past er natuurlijk ook niet helemaal meer op, maar van het getrap hebben wij geen last .

En wat gaat het hard hè, Jesse alweer bijna 6 maanden!

Hoe gaat het nu met je rug? Wat een vreemde verschijnselen, al je huisarts gebeld? Zou ik wel doen als je nu nog last hebt!

Gemini, fijn dat de 20 weken echo er goed uitzag! En wat leuk dat je die 2 al lekker voelt bewegen! Lijkt me heel apart als je er 2 voelt. Bij 1 is het al lastig om te voelen wat je nou voelt, bij 2 helemaal denk ik! En in ieder geval 1 jongen dus en 12 februari weer een pretecho, ik ben benieuwd of het dan wel duidelijk is! En hoe ver ben jij nu precies eigenlijk?

MissFine, ik zat te denken dat je misschien een laag hb hebt en daardoor duizelig bent? Maar dat zullen ze ook wel getest hebben.... goed in de gaten houden dus! En 27 weken alweer, gaat hard hè?!

Hier gaat alles prima, Eva loopt nu los als ze zin heeft, maar kruipt dus ook nog veel. Verder is ze zo makkelijk en een heerlijk vrolijk meisje! En ze slaapt tegenwoordig van ongeveer 19 uur tot 8 uur en overdag ook zo'n 2 uur, dus dat is ook wel lekker. Echt hangerig is ze dus nooit met zoveel slaap, alles gaat heel relaxed hier.

Ik heb nog een nieuwtje trouwens: Ik ben zwanger!!!!! Ik heb 2 dagen geleden voor het eerst getest en toen stond er al een lichte lijn, was toen 3 weken en 4 dagen. Morgen dus 4 weken. Als mijn eisprong inderdaad is geweest wanneer ik dacht, kan ook wat langer zijn (korter lijkt me niet ivm de vroege positieve test). Het is echt snel gegaan, eerst een cyclus van 56 dagen, toen 46 (maar veel te vroeg ongesteld, dus eigenlijk 53) en nu had ik een cyclus van 45 dagen. Dus de 3e ronde raak, in 4,5 maand. Zo onwerkelijk! Ben er heel blij mee, maar ik vind het ook heel eng, ben zo bang dat het mis gaat.... en pas een echo rond de 10 weken waarschijnlijk, dus voor die tijd weet ik niet eens zeker of het wel goed zit... maar goed, we wachten geduldig (not! ) af!

Liefs,

Snoopy
Aaaaaaaaaah Snoopy!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik dacht het toevallig net nog. Het zou me niks verbazen als ze hier na een poosje komt vertellen dat ze zwanger is!!! En ja hoor!!!!!!!! Wat geweldig nieuws. En het is nog meer fantastisch omdat het gewoon allemaal vanzelf is gebeurd. Dat is toch helemaal super!!

Ben hartstikke blij voor je!!!!

Hier gaat het gelukkig een stuk beter. Gisteren al veeeel minder last en vandaag nog wat zeurderig, maar echt stukken beter. Probeer niet al te veel naar buiten te gaan zodat ik het lekker warm kan houden.

Vanmorgen wel ff met jesse naar cb geweest. Nu al 8360gr en 72cm lang!! Hij is gewoon zoooo lang aan het worden. Echt grappig!! o o daar wordt er eentje wakker. ga maar eens ff kijken...
HE Snoopy, wat een supernieuws zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd, helemaal geweldig!

Nurse, gelukkig gaat het al iets beter met je rug, klonk erg heftig hoor!

Hier vandaag weer controle gehad, met een hele snelle echo. het zag er allemaal weer goed uit! Ben nu 24 weken zwanger, begint op te schieten. Inderdaad volgende week de pretecho en dan de week daarna een volgende controle en een groeiecho. Hoop dat ze het zo goed blijven doen!!!!!!
He meiden!

Bedankt voor jullie felicitaties! Ik vind het nog heel onwerkelijk hoor... vanochtend ook opeens weer wat licht bloedverlies bij het afvegen (had ik maandag ook, maar dan nog minder), ik zat echt even in de stress, had in eerste instantie zoiets van, zie je nou wel, het gaat niet goed.... Maar me er snel overheen gezet en afgewacht, maar nu is het weer weg. We hopen maar gewoon dat het goed blijft gaan. Mijn buik is trouwens erg opgezet terwijl ik de laatste weken juist was afgevallen. Nooit gedacht dat je er zo snel 'last' van kon hebben (ook al is het dan de 2e).

Nurse, wat is Jesse lang zeg! Eva was de laatste keer 74 cm, een maand geleden, maar ze is dan ook wel een kleintje. Ik denk dat ze nu zo'n 76 cm is, want ze heeft volgens mij wel een groeispurtje gemaakt.

Fijn dat het beter met je gaat!

Gemini, 24 weken alweer, schiet inderdaad al op! Fijn dat ze het zo goed doen en ik hoop uiteraard dat ze het zo goed blijven doen. Volgende week de pretecho, is zo leuk! Ben echt benieuwd of je 2 jongens krijgt of dat er ook een meisje bij zit!

Liefs,

Snoopy
Gemini 24 weken al!!!! Dat gaat echt snel! Maar ja Jesse is precies vandaag ook al een half jaar!!! En dat is ook super snel gegaan!! Jij krijgt wel veel echo's hè! Met een tweeling willen ze alles natuurlijk nog meer in de gaten houden qua groei enzo. Wel heel leuk om je kleintjes zoveel te zien. de echo bleef toch het leukste aan alle controles. En omdat je vriendin ook nog eens echo's kan maken heb je helemaal geluk natuurlijk. Hopelijk kan je ze straks met de pretecho goed zien. En wat het geslacht is!

Snoopy vervelend dat je dat bloedverlies hebt gehad. Heb je dat bij Eva ook wel eens gehad? Zo lang je geen buikpijn hebt of dat het echt veel of stolsels wordt is het niet erg. maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.

Jesse is echt lang hè! HAHA. een vriendin van ons heeft een meisje en die is ook net begin jan 1 jaar geworden en die is ook precies 72cm! Ik vind het heel grappig. Als je mij en vriendlief al eens in het echt had gezien zou je weten waarom. Ik ben namelijk 1.55 en vriendlief is zo'n 1.75. Dus alle twee niet groot.

Hier gaat alles weer goed! rugpijn is zo goed als over. Merk wel dat ik na de zwangerschap toch meer en sneller last van mijn rug heb dan voorheen. Niet echt handig als je in de zorg werkt...maar nu gaat het weer. Gelukkig want was echt geen pretje. Ook zo raar dat het na zo'n korte duur snel weer over was.

Weekend weg geweest. Vriendlief was weekendje weg met vrienden en ik ben van zaterdag op zondag naar mijn fam geweest. Gezellig maar merk het toch wel aan Jesse. Tandjes beginnen ook door te komen. Je ziet ze zitten maar zijn nog niet helemaal door. En dat ic, minder slaap was hij vandaag niet echt lekker in zijn velletje. Snel moe en huilerig. Ach ja maakt ook niet uit. dagje en nachtje extra slaap doen bij hem echt wonderen. Hij is vandaag trouwens een half jaar! echt super! ben toch zooooo trots op hem! hihi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven