Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Nurse, hoe oud is Jesse ondertussen al? Super dat hij lekker aan het kruipen is!

Die tijd afsnoepen bedoel ik als volgt. Er zit ca 4 uur tussen de voedingen, Thijs huilt er 3 van, dan heb ik nog maar 1 uurtje om te slapen, ipv de 4 die ik anders zou kunnen slapen als hij niet jengelde!

Gisternacht geen enkel gejengel, heerlijk! Vannacht iets meer, maar zeker geen 3 uur gelukkig!
Ooooo zoooo! Poeh.... Dat is toch wel echt heftig hoor. Een dagje is dat wel goed vol te houden, maar zo lang achter elkaar huilen.... Vind het erg knap van je! Als het langer duurt zou ik toch eens gaan navragen bij evt de kinderarts ofzo. Als hij zoveel huilt dan zou ik bijna denken dat er iets anders speelt. BV kunnen ze normaal toch altijd verdragen of niet? Ik weet dat je ook speciale voedingen hebt. Misschien is kan hij wel iets niet verdragen wat jij eet. Geeft hij ook vaak melk terug? Ik lees ook wel vaker over kindjes met een verborgen reflux. Ach als ik er zo over nadenk vind ik het echt zielig voor hem! Huilt hij trouwens vlak na de fles zo of is het op wisselende tijdstippen? Hoop vragen maar probeer ff mee te denken...

Met zo'n kleintje wil je toch alles uitsluiten.

Nou hoop dat het toch minder wordt!! Ga voor je duimen!!!!
Jesse is trouwens nu 10 maanden. Hij kruipt toch al een paar maandjes nou (vlugge baby! haha). Maar is echt hartstikke ondeugend de laatste tijd. de hele dag door overal aan zitten. Maar dan ook echt overal! Liefst daar waar hij niet aan mag zitten natuurlijk. Dan kan hij zooooo ondeugend kijken. ZO van, hihi ziet ze me nu zitten???? Of zo van" ik zal eens ff heeeeel nonchalant langs de tafel lopen en dan heeel per ongeluk iets aanraken, of nog liever iets weg pakken"

Grappig om te zien zo maar kan ook wel heeeel vermoeiend zijn! Maar hoort er allemaal bij hè!
Er is niet zoveel meer te beleven hier....

Gaat alles goed met de kindjes?
Hoi!

Hier alles goed hoor, ik lees af en toe wel mee. Fijn om te lezen dat het met jullie wel redelijk goed allemaal! (op de huiluurtjes van Thijs en Lars na, sterkte Gem, ik weet hoe zwaar het soms kan zijn.... ook al is het over het algemeen zo mooi allemaal)

Wij gaan morgen voor 2 weken op vakantie, ik dacht, ik laat het in ieder geval even weten, ook al schrijf ik hier haast niet.

Verder gaat alles hier wel lekker. Nog niet zwanger, wel een acceptabele cyclus (38 dagen) gehad. Heb het de afgelopen dagen weer moeilijk met de miskraam en wil zo graag wil zwanger zijn! Maar we proberen rustig af te wachten... Verder nu in totaal 15 kilo kwijt, ik wil er nog 11 af nu. Maar het gaat lekker!

Doei!
Ben er zeker nog wel, mar kom iets minder aan forum toe....verder gaat het hier redelijk goed, we mogen niet klagen!

Nurse, 10 maanden al weer zeg!!!

Snoop, fijne vakantie!
Nee het word hier steeds stiller :( waar zit iedereen toch :D

Moet zeggen dat ikzelf ook niet veel online meer ben. Als sophie overdag slaapt probeer ik toch ff iets in huis te doen ofzo.

Maar goed nu zijn we er weer even dus hier een kleine update... Ze slaapt lekker elke morgen tot half 7 dan geven we haar een fles. Nu ligt ze ook nog lekker te slapen, meestal maak ik haar na 10en wakker om haar te wassen, aan te kleden en dan om half 11 weer een fles te kunnen geven. Ze krijgt dus altijd op dezelfde tijd de fles. Verder nemen we haar nog steeds overal mee naartoe. Vorig weekend hadden we een feestje en is ze lekker me gegaan. Iedereen was verliefd op haar :D Verder ben ik bij het consultatiebureau geweest maar dat ging een beetje raar. De dokter was er niet en daarom is ze door een verpleegkundige onderzocht, wat wel heel aardig was want anders was er helemaal niet naar haar gekeken. Nu moet ik 1 juli weer terug komen omdat er dan wel een dokter is. Vind het maar raar. Was al naar mijn huisarts gegaan om te vragen of ik voortaan niet naar hun toe kon komen maar helaas doen zij dat niet meer.

Ow ja ik heb haar nog helemaal niet laten zien dus hieronder een foto toen ze 1 dag oud was! :D

En hieronder hoe ze nu is terwijl ze net wil gaan lachen!

aaaaaah missfine wat een poepie!!!!!! En heerlijk die haartjes zo rechtop! Leuk is dat hè, zo showen met je kindje. Ik vind het ook nog steeds heeeeeerlijk!!! haha. zo te lezen gaat het dus erg goed met jullie! gelukkig!

Bij osn op het CB is het trouwens standaard dat de verpleegkundige en de arts zich steeds af. ene keer arts dan weer verpleegkundige. Alleen de aller eerste keer wordt normaal gesproken door de arts gedaan maar als die er niet is dan zal dat later worden. Maar denk maar zo, als de verpleegkundige had gedacht dat er iets niet goed zou zijn zou ze dat al lang verteld hebben en zou er eerder een afspraak voor je gemaakt worden bij de arts lijkt mij. weet niet hoe dat bij de rest is maar bij ons kan ik met alle vragen goed bij beide terecht. De arts weet dan van het lichamelijke net wat meer. Maar voedingen, slapen enz enz kan ik net zo goed aan de verpleegkundige vragen, is net zo kundig. Misschien stelt dat je wat gerust.

gem hoe gaat het met jou twee mannetjes? Jij al op het CB bij de arts geweest? Nog nuttige tips gekregen voor slapen en huilen? Hopelijk merk je snel goed verschil, lijkt me toch ook erg uitputtend voor jullie!

Snoop fijne vakantie!
Miss Fine wat lief!

Even een foto van mijn mannetjes!

gemini wat een heeeerlijke ventjes!! Ook al zo'n bos haren!!

Hebben trouwens echt alle twee een heel ander gezichtje. eentje veel op papa en ander op mama lijkend?
Mooi he die haren! Thijs (links) is een kopie van manlief toen die baby was. Lars is deels lijkend op mij, en deels op zichzelf:-)

Ik vind ze ook echt niet op elkaar lijken, maar hoor op straat (niet normaal hoe vaak je wordt aangesproken op straat!) vaak dat ze zoooooo op elkaar lijken. Mijn reactie is dan meestal dat het inderdaad alletwee jongetjes zijn, hihihihi
Hoihoi

wat een schatjes gemini! Echt lief!

Ik ben vandaag naar het consultatiebureau geweest voor sophie haar eerste prikjes! Ze heeft er nu behoorlijk last van denk dat ze ook een beetje koorts heeft gelukkig viel ze net in slaap en ik hoop voor haar dat ze lekker ff een uurtje goed slaapt zodat ze er even geen last van heeft. Merk echt aan haar dat ze zich niet goed voelt, zo zielig!

Ze was verder goed gegroeid 58 cm en alweer bijna 5,5 kilo!

Zelf moest ik ook bij de gyn langs voor de nacontrole. Stond na 5 min alweer buiten :D Hij vroeg of ik nog vragen had over de bevalling, en toen moestie lachen zegtie nee ik zou ook geen vragen hebben het ging allemaal zo snel. Ik hoef dus ook niet meer terug te komen dus dat is wel een lekker idee...

Hoest met jullie verder
Missfine wat vervelend dat Sophie zo'n last heeft van haar prikjes! Zo zielig. Gewoon extra lekker knuffelen!! Jesse heeft er gelukkig maar 1x last van gehad, bij de tweede keer. Maar toen heeft een zetpilletje goed geholpen. Omdat hij er weinig last van heeft geef ik hem pas een zetpilletje als hij het nodig heeft. Ik hoor ook wel eens mensen die het bij de prikjes zowiezo preventief geven omdat hun kindje er toch bijna altijd last van heeft. Misschien een overweging waard? Bij Jesse was het nooit nodig maar als ze er veel last van heeft???

groeit erg goed zo te lezen! En bij jou dus ook ales in orde. Toch altijd fijn om te horen!

Gemini bij jou en de mannen ook goed? gaat het goed met de nutriton? Inmiddels al meerder nachten wat kunnen slapen?

Jesse is echt met zijn 11 maanden sprongetje bezig. Of tenminste dat hoop ik! Hij is namelijk zooooooo stout! Overal waar hij niet aan mag gewoon aan zitten. En als ik hem een standje geef nog een keer extra doen. Heerlijk aan het uitdagen dus.
Hoi!

Gemini en MissFine, wat een scheetjes! Echt supermooie kindjes! *smelt*

En Gemini, ze lijken inderdaad helemaal niet op elkaar.... maar mensen hebben bij een tweeling toch de neiging om dat te zeggen.

Nurse, heerlijk hè die fase! En geloof me, het wordt steeds erger, maar ze gaan uiteindelijk ook een stuk beter luisteren en veel mee begrijpen. En dan wordt het toch ook weer makkelijker, want je kan ze makkelijker 'straffen'. (Eva gaat hier op de deurmat , maar niet zo vaak hoor)

Hier gaat verder alles prima, heerlijke vakantie gehad, met ook een klein sprongetje waarschijnlijk, was wel even pittig, zo met de warmte. Maar verder was het echt fantastisch!

En nog een super nieuwtje: ik ben zwanger! Ik had meteen na m'n eisprong al zo'n voorgevoel (al weet ik niet precies wanneer die was ), maar vanochtend weer getest en dus echt duidelijk zwanger! Ik denk nu 3 weken en 6 dagen. Ik ben heel blij dat het zo snel weer raak is, maar ik vind het ook héél spannend. Van de week de verloskundige maar bellen, ik mag een vroege echo rond de 6 weken.

Liefs,

Snoopy
o snoop wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Super gefeliciteerd!

Nurse, wat een boefje is Jesse met dat uitdagen!

MissFine, wat vervelend dat Sofie zoveel last had van de prikjes zeg! Ik ben benieuwd, want wij mogen as dinsdag! Zie er wel tegen op, aangezien we ze dan niet mogen inbakeren.....

Hier gaat het verder prima. De mannen komen nog 1 keer per nacht voor voeding, rond 4 uur en daarna slapen ze tot ongeveer 9. Is wel goed te doen, maar doorslapen zou nog fijner zijn! Verder werkt de Nutriton echt goed, wat fijn is het toch dat Lars niet meer spuugt!

Fijn weekend!
Snoopy wat een geweldig nieuws!! Fantastisch! Fijn ook dat je met de 6 weken al kunt langs gaan. Is dat ivm de miskraam eerder? Maarre je zal het zelf ook wel al weten, ookal krijg je dan een inwendige echo ook dan kan het zijn dat het hartje nog niet te horen is dus niet meteen schrikken. Hopelijk blijft alles goed gaan. Trouwens het is toch wel super mooi dat je nu (helaas van de vorige natuurlijk!) al 2x spontaan zwanger bent geworden. Echt knap van je lijf hoor!!

En heerlijke vakantie gehad dus. Fijn!

Gemini wat fijn dat Lars niet meer spuugt! Gelukkig bestaan er allemaal zo'n middeltjes!! Jesse had van de eerste prikje helemaal geen last dus hopelijk bij jullie hetzelfde! Waarom mag je ze dan eigenlijk niet inbakeren?

Ene keer lijkt Jesse over zijn sprongetje heen te zijn. Andere keer zoals nu is het huilen huilen huilen als hij 's avonds wakker wordt. Is nou net pas weer stil. Toch wel pittig zo hoor! Liefste wil ik hem dan lekker oppakken en ff knuffelen. Maar dat hebben we nou 2x gedaan en nou hebben we besloten dat niet meer te doen. Hij wilt het dan continu, dat heeft hij wel goed in de gaten. Nu dus ff tanden op elkaar. Troosten hem wel maar halen hem niet uit bedje. soms ff naast zijn bedje zitten. Geen oogcontact maken en net toch weer naar beneden gegaan. Huilde ff maar al snel weer stil. Hopelijk begrijpt hij de boodschap na vanavond en hoeven we niet veel meer avonden dit zo aan te pakken. Duim voor ons!!
Prikjes zijn hartstikke goed gegaan! Tuurlijk wel even huilen, maar verder niet zo heel veel last! En ze waren weer prima geroeid, zijn nu 5470 en 5380 gram! Het niet inbakeren heeft met de temperatuur te maken, omdat ze vaak we reageren op e prikjes, en het dan moeilijk te controleren is en het snel omhoog kan lopen..Maar het niet inbakeren ging hartstikke goed, ze slapen nu gewoonin een slaapzakje! en slapen ook door, vanmorgen tot kwart voor 8!!!!!
wauw gemini!!! Dat klinkt al heeeeel erg goed! Hoe laat krijgen ze dan de laatste voeding? Hopelijk wordt dit nu eerder standaard dan uitzondering!!

Fijn dat het in een slaapzakje nu ook goed gaat. En als het warm weer is heb je ze natuurlijk ook liever niet ingebakerd. Net als met die prikjes.

Wat fijn dat het nu goed gaat!!

Hier wat ziekjes geweest. Ik dan en niet Jesse. Klachten zijn wel ver over maar moet voor verder onderzoek ed nog naar het ziekenhuis volgende week. Hopelijk komt daat niets geks uit...
wat vervelend Nurse dat jullie niet helemaal lekker zijn...HEb je de onderzoeken al gehad?

Het doorslapen, tja, lijkt meer uitzondering helaas. Toch willen we eigenlijk niet voor de 6:30 beginnen met voeding, betekent soms toch zeker een uurtje rekken. Maar we weten dat ze het kunnen en willen ze in de regelmaat krijgen, eigenlijk van 7-11-15-19-23. Strak, maar kan bijna niet anders met 2 tegelijk....
Hallo dames, jeetje wat is het weer stil hier...

Sophie heeft gister voor het eerst 5 voedingen ipv 6 voedingen gekregen. De laatste fles kreeg ze om 8 uur omdat dat zo uitkwam en ze heeft weer netjes heel de nacht doorgeslapen, echt niet te geloven! Ben er zo blij mee.

Vandaag ook heeft ze de eerste voeding om half 7 gekregen daarna 10 uur, half 2, half 6 en om 9 uur net de laatste. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat.

Gemini ik hoop voor jou dat ze ook lekker snel de nacht door gaan slapen!

We hebben haar gisteren even gewogen en ze is alweer ruim 6 kilo! Echt niet normaal!

Snoopy hoe is het nu met jou ? Echt super dat je zwanger bent!

Nurse weer helemaal beter ??
Hallo dames, jeetje wat is het weer stil hier...

Sophie heeft gister voor het eerst 5 voedingen ipv 6 voedingen gekregen. De laatste fles kreeg ze om 8 uur omdat dat zo uitkwam en ze heeft weer netjes heel de nacht doorgeslapen, echt niet te geloven! Ben er zo blij mee.

Vandaag ook heeft ze de eerste voeding om half 7 gekregen daarna 10 uur, half 2, half 6 en om 9 uur net de laatste. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat.

Gemini ik hoop voor jou dat ze ook lekker snel de nacht door gaan slapen!

We hebben haar gisteren even gewogen en ze is alweer ruim 6 kilo! Echt niet normaal!

Snoopy hoe is het nu met jou ? Echt super dat je zwanger bent!

Nurse weer helemaal beter ??
Het is alweer een tijd geleden dat ik geschreven heb. Lees nog wel regelmatig mee. Hier gaat alles z'n gangetje. Lotte loopt sinds een week (ze is nu 15 maanden). We hebben ook besloten om voor een 2e kindje te gaan. Dus de spannende tijden komen er weer aan

Miss Fine wat fijn dat je kleine meid het zo goed doet. En ook al zo goed slapen.

Gemini hoe gaat het met jouw kleine ventjes?

Snoopy wat gaaf dat je weer zwanger bent. Wanneer ben je uitgerekend?

Nurse hoe gaat het met jou? Je moest toch voor onderzoeken naar het ziekenhuis.
Hoi!

Vrouw van M, wat goed dat Lotte loopt! En spannend zeg, voor een tweede!

MissFine, wat een mooie voedingstijden! Ik zit ook op 5 voedingen en we hebben de laatste 4 nachten heel goed kunnen slapen, ze zijn alle keren wakker gemaakt door ons om 8 uur, op vandaag na, toen was Lars zelf wakker om 7:45. Om 23 uur hebben ze de laatste voeding gehad. Nu langzaam iets vroeger proberen! Ook onze mannen zijn nu 6 kilo, met precies 11 weken, het gaat echt snel!
gemini klinkt goed dat slapen!! en om 8u, is toch een hele mooie tijd. Bij Jesse heb ik nog best lang gehad dat hij een avondfles kreeg tussen 22 en 23. Maar dan sliep hij tenminste de hele nacht door. En toen ben ik die steeds iets vroeger gaan geven. Op een bepaald moment gaf hij zelf aan dat hij ze steeds vroeger wou dus helemaal prima!

Missfine bij jou ook nog alles goed? Lekker trots aan het showen die mooie meid? Heerlijk nu met de zomer lekker aan de wander.

wanneer moeten jullie trouwens weer beginnen met werken? Duurt dat nog even of kunnen jullie in de zomer alweer gaan beginnen?

Snoop hoe is het met je? echo inmiddels al gehad? weet ff niet meer wanneer? Met Eva ook alles goed? Lekker vakantie aan het vieren?

vrouwvanM wat leuk dat je kleine meid loopt! Kan je helemaal achter haar aan blijven gaan of niet? Heeft het lang geduurd eer jij zwanger was de vorige keer? Jij was geloof ik net bevallen of nog zwanger toen ik mij hier bij voegde. Maar we gaan voor je duimen hier!!

Hier gaat alles eindelijk weer wat beter. Sinds een aantal dagen dat ik eigenlijk helemaal van de klachten af ben. wel al eerder aan het werk geweest. Onderzoeken hebben niks opgeleverd. Klachten leken op nierstenen maar echo was goed. daar was wel een vlekje op de lever te zien. Normaal gesproken gaan bij mij dan tig alarmbellen af. Maar waarschijnlijk is dit een haemangioom. Kluwen bloedvaten en dan toevallig op de lever. Kennen jullie vast als een wijnvlek in het gezicht bijv. Maar goed om zekere voor het onzekere te nemen wel vandaag nog een CT scan gehad. Krijg officieel pas over 2 weken de uitslag maar ik hoop straks via het werk al meer te horen. Maar maak me daar niet echt druk om. heb ook geen klachten die daar mee te maken zouden hebben.

Jesse wordt volgend weekend alweer 1jaar!! Vriendlief is maar met hem aan het oefenen om alleen te lopen hahahahahah. Die hoopt dat nog ff te kunnen doen voor zijn eerste verjaardag. Slapen is nog steeds wisselend. Paar dagen gaat het goed om dan weer ff een avond flink spektakel te maken. Maar hij doet het verder prima!!
Gemini wat super dat je jongens goed slapen en dat op 11 weken al. Leuk he twee van die kleine ventjes en het gaat allemaal zo snel.

Nurse, we zijn voor Lotte 2 jaar in de medische molen bezig geweest (en totaal 3,5 jaar).

Jouw ventje volgend weekend al weer een jaar. Dat gaat ook snel. Wat gaan jullie hem geven? Lotte was ook wel een beetje onrustig met slapen rond haar verjaardag (misschien last van een sprongetje, maar hoeft niet natuurlijk).

Wie weet dat hij met z'n verjaardag alleen loopt (dan kun je er inderdaad achter aan hobbelen hahaha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven