Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
hoihoi

nurselovely de echo is verplaatst naar eind september. de dokter was die dag ineens niet aanwezig dus werd ik gebeld dat het ik dacht uit mn hoofd de 23ste september gaat worden.

Met mijn rug is het wel weer redelijk ok. Moet alleen uitkijken dat ik niet teveel doe. En ik moet nog zoveel doen! Alles voor de bruiloft is wel geregeld maar ik wil mn huis ook op orde hebben want na het trouwen gaan we 2 weken op vakantie.

Verder wil ik de koffers klaar hebben staan, moet ik een weekendtas inpakken want na de bruiloft blijven we in een hotel slapen en moet ik nog 1 x langs alle locaties om spullen af te geven. Kortom druk druk druk! hahaha maar wel heel erg leuk druk! Begin nu toch wel een beetje kriebels in mn buik te krijgen. We hebben voor Sophie ook zo'n schattig jurkje. Als ik alle foto's van het trouwen heb na zaterdag zal ik wel ff een foto van haar laten zien :D
Missfine geniet van je mooie dag. Probeer er echt van te genieten want zo'n dag gaat altijd snel voorbij.

Snoopy een mooie echo gehad, heerlijk dat alles goed gaat.

Ik moet trouwens 24 september weer naar het ziekenhuis voor de uitslagen van het onderzoek. Mijn cyclussen zijn langzaam aan het oplopen. Afgelopen week mijn eisprong gehad en dan zit ik weer aan een cyclus van 45 dagen. En in het begin (toen ik gestopt was met volledige borstvoeding) heb ik vier maanden een cyclus van 32 a 34 dagen gehad.

Gemini hoe gaat het met je jongens?

Nurse jouw kleine man lekkere driftbuien (er zullen er nog veel volgen). Het is ook grappig om te zien dat ze een eigen wil hebben.

Vandaag een vrije dag (i.p.v. morgen). Lotte is weer lekker actief. Ze wilde vanmiddag absoluut niet slapen, dus haar er maar weer uitgehaald. Wel heel vervelend, maar dan gaat ze vanavond maar eerder naar bed. Nu is ze lekker met haar stoel de kamer aan het rondlopen
Wat spannend missFine, morgen jullie bruiloft! Alvast heel veel plezier en probeer lekker van jullie dag te genieten!
Ff snel hoor: MissFine, een hele fijne dag morgen!!!!! Geniet ervan!

Liefs,

Snoopy

(vandaag precies 12 weken!)
MissFine, vandaag is de dag!

Een hele fijne bruiloft!!!!!
Meiden ben weer terug!

Missfine als eerste hoe was je dag???? Lekker genoten? Mooie dag gehad? Ben benieuwd naar de verhalen!

Onze vakantie was heeerlijk!!! Vliegen op de heenweg wel pittig. jesse was doodmoe (was net zijn slaaptijd) maar veel te nieuwsgierig om te gaan slapen. Op het eind echt lastig want hij wou overal naar toe....flesjes al leeg gedronken. Gelukkig geen last van de oortjes. terug weg vliegen ging stuk bter. Vlogen om 6u 's ochtends en werden al om 2.30u opgehaald. Heeft in de bus en in vliegtuig ook nog eens anderhald uur geslapen.

Was verder ook erg blij dat mijn ouders erbij waren! Je komt handen en ogen tekort met zo'n wildebras als hij. Zwemmen vond hij heerlijk. In bad of in de douche vind hij het water maar niks. Maar in het zwembad vind hij kopje onder gaan heeeelemaaaal niet erg! Heeft in zwembadje nog paar keer paar pasjes los gelopen! Miniclub is hij veel te jong voor maar dansen en de muziek met al die kinderen vond hij prachtig!!

Is wel paar keer goed verkouden geweest. Slapen ging dan niet goed. Hir loopt hij nog met dikke snotterbellen. Ik ook buikgriepje gehad laatste dag toen we onderweg naar huis waren en hier gisteren hele dag in de pyama rond gelopen... Maar vandaag gelukkig weer beter!

Nu nog fijn paar dagen samen vrij. Ff nagenieten van de vakantie!

Meiden hoe is het met jullie en jullie kleine spruiten???
Welkom terug Nurse! Wat fijn dat je het zo fijn gehad hebt! En Jesse al een paar pasjes los gelopen, wow!

Hier twee erg tevreden mannetjes sinds we van 5 naar 4 flessen zijn gegaan! Ze drinken goed, slapen meestal van 20:30-7:45 en zijn lekker vrolijk. Thijs is nu 7 kilo, Lars bijna 7,4!
Gemini wat een grote kereltjes worden dat al zeg! Geef je nu flesvoeding of kolf je de voeding af? En slapen lekker door zo te lezen. Heerlijk! Beginnen ze al wat meer geluidjes enzo te maken? Leuk is dat dan hè.
Borstvoeding gereduceerd tot 1 keer per dag, en 's avonds kolf ik voor de ochtendfles van Lars. Ze zijn nu 4 maanden en ik denk dat het zo ongeveer klaar is. Ipv 1 borst (heb je met tweelingen he!) heeft Thijs er nu 's ochtends al twee nodig, dus het loopt flink terug. Op korte termijn dus klaar. Rationeel gezien vind ik het helemaal goed, maar toch heb ik er wat moeite mee.....herkenbaar? Verder mega veel geluiden, echt super!
Gemini wat een flinke kerels al, leuk hoor. En fijn dat ze zo goed slapen.

Kan me voorstellen dat je er 'moeite' mee hebt om met de bv te stoppen, maar als er niet meer genoeg in zit houd het op. Vind het echt superknap van je dat je je twee ventjes gevoed hebt hoor!

Nurse jij een fijne vakantie gehad, leuk hoor!

Snoopy hoe gaat het met jou en met Eva?

Hier alles ok? Lotte is de laatste paar dagen weer erg op mama gericht. Wel leuk, maar soms ook erg vermoeiend.
VrouwvanM, Heeft Lotte misschien last van een sprongetje? Jesse was/is nu ook heeeel erg aanhankelijk. Niet alleen als er andere bij zijn maar ook als we gewoon thuis zijn. Liefst hele tijd tegen me aan geplakt zijn. Op een enkele keer na dat het vervelend is als het niet uitkomt, is het merendeel ook wel ff lekker. Ff genieten als hij lekker komt kroelen!

Gemini geen herkenning van stoppen na langere poos te voeden. Vond het wel erg jammer dat het niet gelukt was met de BV. Soms dnek ik had ik niet langer door moeten zetten. Maar als ik er verstandelijk over nadenk was het goed zo.

Maar kan me wel indenken dat je het jammer vind. Is toch een fijne periode wat je afsluit. Maar zo te lezen gaat het ook goed nu met de voedingen, fijn toch!

Hoe is het met de andere mama's?

Hier gaat alles goed. Jesse "kletst" de oren van je kop. Blijft de hele dag door brabbelen, tegen iedereen die het horen wil! Erg leuk! Grappig om te zien hoe hij nu al allemaal eigenschappen ontwikkelt en van wie hij die heeft.

Fijne avond!
He meiden!

Hoe gaat het met iedereen? En met de kids? Hier alles prima, alhoewel we wel in de 6-poepbroeken-per-kind-per-dag fase zitten. Verder zijn ze snotverkouden en zit Lars in de 's nachts wakker worden fase. Ben benieuwd of het tandjes zijn!
Hi!

Ben ik ook weer eens!

Nurse, die driftbuitjes herken ik wel, kan je inderdaad maar het beste negeren. Hier is het maar heel kort geweest dat ze het deed. Nu heeft ze wat anders: gaat ze heel erg met haar ogen knijpen en zich in haar gezicht slaan. Zó grappig om te zien, maar zo pedagogisch onverantwoord om dan te gaan lachen. Ik kan me niet altijd inhouden en Eva wordt dan altijd heel boos

En lekker op vakantie geweest, lijkt me wel pittig, vliegen met een kleine. Nu is Eva nu wel heel makkelijk dus het zou nu makkelijk kunnen, maar wij zijn sowieso niet echt van de vliegvakanties. Als de kinderen groter zijn willen we wel graag een keer naar Amerika, maar goed, dat duurt dus nog zeker 8 jaar .

En Jesse dus dol op zwemmen. Eva ook, sinds kort gaan we elke dinsdag dreumeszwemmen, is een half uurtje met een klein groepje. Eva vindt het echt geweldig, al gaat ze liever haar eigen gang. Springen vanaf de kant is echt favoriet, afgelopen week is ze voor het eerst helemaal zelf gesprongen! Ik schrok me rot want ik keek net even niet... Maar ik vond het wel heel stoer!

Gem, wil je niet afwachten of je misschien wel zelf een cyclus krijgt? Je weet maar nooit na een zwangerschap. Je kan ook evt. primolut slikken om de paar maanden, maar ik weet niet of de pil misschien beter is. En ik zit dit wel leuk te typen, maar ik weet natuurlijk niet of jullie nog een kindje willen, jullie hadden er in 1 keer 2! Dus als jullie geen kinderen meer willen is de pil wel het beste voor jou waarschijnlijk.

Fijn dat Thijs en Lars het zo goed doen. Ze groeien ook echt super zeg!!! Ik zat even te kijken hoe zwaar Eva toen was, maar die was nog net geen 7 kilo en toch wel aardig groot. Dus zeker voor een tweeling doen jouw jongens het echt super! En lekker slapen dus ook, ook lekker natuurlijk!

En ik kan me wel voorstellen dat je de borstvoeding hebt afgebouwd, lijkt me ook best zwaar met een tweeling. Je hebt ze toch een hele tijd borstvoeding gegeven, dat is super toch?! En als je bij 4 maanden afbouwt is de kans inderdaad redelijk groot dat het dan ook snel afgelopen is, maar goed, je hebt in ieder geval tot 4 maanden borstvoeding kunnen geven.

Toen ik las over de poepluiers, dacht ik ook meteen aan tanden! Het zou goed kunnen natuurlijk en soms duurt het even voordat de tanden ook echt doorkomen. Maar ze kunnen er al wel last van hebben (en jullie dus ook )

VrouwvanM, hoe waren de uitslagen van het onderzoek? En jouw cyclus werd dus steeds langer, ik begon met ongeveer 45 dagen en daarna werd het dus langzaamaan korter, gelukkig. Maar ik heb nooit korter dan 38 gehad. Hoe gaat het nu verder verlopen in het ziekenhuis?

Eva hangt ook best aan mij, tenminste, bij het kdv als ik haar breng en bij het zwemmen, ze kan zich dan echt aan me vastklampen. Wel vervelend, ik hoop gewoon dat ze wat minder bang wordt. Maar zal ook wel de leeftijd zijn. Verder is ze wel heel hartelijk naar iedereen toe, zolang ze maar haar eigen gang kan gaan (een 'vreemde' moet haar niet zomaar optillen) en mij in zicht heeft.

Hier gaat het prima, ik heb weer wat meer energie gelukkig en niet meer zo misselijk, al smaakt heel veel me niet meer. Vooral groente niet, dus ik eet wat meer fruit. Buik groeit ook lekker en mijn baarmoeder zit nu bij mijn navel. Bij Eva was dat met 20 weken. Maar het is dus de 2e, dus dan groeit het vaak allemaal wat sneller.

Vandaag een pretecho gehad, ben nu 16+5 weken. Was echt heel erg leuk en bijzonder! Ze heeft gekeken of het een jongen of meisje is en kon het goed zien, ze heeft het op een briefje geschreven. Mijn vriend twijfelt nog of hij het wil weten, ik wil het op zich wel weten, al vind ik het ook best om het niet te weten. Eva is er zo van overtuigd dat het een jongen is, dat ik wel héél benieuwd ben!!!

Met Eva gaat het ook prima, ze is zó makkelijk! Sinds een maand loopt ze alles, dus ook de stad in zonder buggy en zo zijn we zo 3 uur gezellig aan het winkelen, Eva vindt het ook echt leuk, ook ergens wat eten en drinken enzo. En terwijl ik kleren kijk, zit ze ook te kijken of kleding die gevallen is weer netjes terug te hangen. Echt een dametje. Wel een klein dametje, ze is nu wel bijna 11 kilo denk ik en zo'n 82 cm. Heb voor de winter wat kleding in maat 92 gekocht, maar dat is nog wel een beetje ruim. Voor de broeken enzo moet ik nog wel bij de babykleding kijken, ze gaat nu net naar maat 86 .

Verder is ze zo lekker aan het kletsen en lekker bijdehand ook daarmee. Zijn we in de supermarkt, zegt ze opeens: mevrouw stoel zitten. Of als we ergens wat eten: meneer jas aandoen. En zo nog héél veel andere grappige en bijdehante dingen die ze zegt . Ze praat nu ook zinnen met 4 woorden, bv. Eva huilende beertje zoeken (in een boekje van Nijntje). Of Eva/Mama bal water gooien. Zo leuk om te zien hoe dat zich ontwikkelt. Ze leert zo snel, ze praat ook alles na, dus we letten goed op wat we zeggen en praten verder héél veel tegen haar en lezen veel boekjes.

Liefs,

Snoopy
Gemini gezellig al de volle luiers

Snoopy, je hebt me wel moed gegeven om te vertellen dat jij ook lange cyclussen had. Hoorde nl dat als je een lange cyclus hebt dat het heel moeilijk wordt om zwanger te worden omdat je eitje dan 'oud' is.

Ben gisteren weer naar het ziekenhuis geweest (zat op dag 24 van mijn cyclus) en rechts was een eitje van 11 mm (is al anderhalve week 11 mm die wil dus absoluut niet groeien) en links vanuit het niets eentje van 12 mm. De arts gaat er vanuit dat deze wel gaat groeien, ook omdat mijn baarmoederslijm wat dikker werd. Dinsdag mag ik weer terug voor een meting. Moet ook mijn temperatuur bijhouden. Mocht het deze ronde niet raak zijn dan gaan we aan de hormonen (voor een half jaar). Hoop zo dat dat niet nodig is.

Hier ook eentje die volop aan het praten is (mevrouw doet om 7 uur haar oogjes open en begint gelijk te kwebbelen). Ben echt ontzettend dol op haar, maar soms kan ik haar wel achter het behang plakken.

Ze is nu in een fase dat ze gaat slaan en ons uittesten (dingen die niet mogen even lekker doen als we net doen dat we niet kijken).

Snoopy heb je een voorgevoel wat het wordt, volgens mij dacht je bij Eva dat je een jongetje zou krijgen toch?

Nurse hoe gaat het met jou?
Hoi!

VrouwvanM, fijn dat ik je wat moed heb gegeven met mijn verhaal. Er wordt wel vaak gezegd dat je met een lange cyclus moeilijk zwanger kan worden en dat zal ook bij sommigen wel zo zijn, maar je hoort ook zo vaak dat het eigenlijk niet uitmaakt. Je hebt alleen wat minder kansen per jaar. Maar ik was met deze en vorige zwangerschap (die een miskraam werd) allebei in de 3e ronde zwanger. Maar dan dus niet in 3, maar in 5 maanden.

Wel spannend weer hoor, die metingen, ik hoop dat deze ronde het gaat worden en dat verdere medische molen jullie bespaard blijft!

Heerlijk hè dat kletsen, ik vind het zo leuk! De kinderen van mijn nichtje gingen rond de 2 jaar een beetje kletsen, dus daar ging ik bij Eva ook automatisch vanuit (ik had geen andere voorbeelden), maar die kletst dus al een stuk eerder.

Eva is de afgelopen maanden echt zó makkelijk, het is echt heel lang geleden dat ik haar achter het behang wilde plakken. Zie er wel een beetje tegenop hoe het straks met een 2e erbij zal zijn, het is nu zo relaxed, zo makkelijk. Maar ik verheug me er ook heel erg op, weer zo'n kleintje erbij. Maar ik ga er maar vanuit dat het weer heel pittig gaat worden, dan valt het hopelijk nog een beetje mee .

Bij Eva had ik heel erg het voorgevoel dat het een jongen zou zijn inderdaad, ik was er eigenlijk van overtuigd. Maar dat klopte dus niet . Nu had ik nog geen idee, maar doordat Eva ervan overtuigd is dat het een jongen is, neig ik ook die kant op. We hebben dus die pretecho gehad en de echoscopiste heeft op het eind nog even goed gekeken wat het is, maar ze zei ook al dat ze het in het begin het al had gezien. Dus ik weer de dvd bekijken en wat ik zo snel zie zijn een paar streepjes en ik zie niets uitsteken, dus ik denk een meisje, weet het eigenlijk wel zeker. Maar ik durf toch niet op mijn kundigheid te vertrouwen , dus we weten het gewoon niet. Ik ben benieuwd of mijn vriend nog van gedachten verandert en het wel wil weten. Nog even afwachten dus en anders wachten we nog een paar maandjes langer .
Hoi!

Wat leuk weer lange verhalen hier, jiehoe!

Snoop, het is soms echt heel erg moeilijk te zien wat het is. Een goede vriendin dacht bij 21 weken nog dat Lars een meisje was (en zij maakte de echo!), dus het zegt nog niets als je niets uit hebt zien steken....heb je zelf een lichte voorkeur?

Fijn dat Eva het zo goed doet zeg!

Vrouw vanM, ik hoop ook dat je de mm verder wordt bespaard, maar als dat niet zo is, is het slikken van hormonen een nieuwe kans! Hoop dat jullie 'm niet nodig hebben!

Hier ga ik ha bellen komende week, aangezien cyclus nu nog niet op gang gekomen is na 5 maanden en ik de pil echt weer moet gaan gebruiken. Dan maar primolut om het een keer op te wekken en daarna dan de pil. Enne, 2 is idd genoeg hier! (maar ook als het er 1 was geweest waren wij niet meer de mm ingegaan).

groetjes!
Gezellig weer die verhalen!

Snoopy ik denk dat je ook een meisje gaat krijgen! Maar bij mijn zusje dacht ik laatst een meisje en dat gaat volgens de 20weken echo een jongen worden. Dus aan mij heb je helaas niet veel :-)

Wat een verschil met die gewichten en lengtes tegenover het begin hè. Eva was toch niet klein of licht terwijl ze nu dan maar een klein meisje is. Ach maakt ook helemaal niet uit. Veranderd zo weer.

Ben toevallig vandaag weer met Jesse op het Cb geweest. Hij is nu 10,550gr en 82 cm. Qua gewicht zit hij eigenlijk gemiddeld of misschien er net iets onder (tja actief manneke!) enqua lengte is hij nog altijd erg lang. Dat zie je wel in verhouding met Eva. Ach ja maakt me ook allemaal niet uit.

De een wat groter de ander wat kleiner. Is nu volgens mij nog niks van te zeggen voor later. Vriendlief en ik zijn namelijk alle twee niet zo groot.

Snoop hoe is het eigenlijk met je baan? Hoeveel uur werk je nog? Tijdje geleden liep dat allemaal niet zo lekker...

Gemini had je al gebeld naar de huisarts?

Hoe gaat het met de tandjes? Hoe oud zijn ze nu? Zullen er binnenkort misschien wel in aantocht zijn toch?

VrouwvanM ben je al in het ziekenhuis geweest? wat wordt het verdere plan voor jullie? Jouw kindje je ook lekker aan het uitdagen? haha. Heerlijk hè. Ene moment lekker stout bezig en andere moment ff lekker lief en aanhankelijk zijn.

Missfine hoe is het met jou? en je kleine meisje? Gaat alles goed?

Hier bij ons gaat alles goed. Kriebels voor een volgende zij volop aanwezig. Helaas denk ik dat het toch nog wel even duurt voor we aan een volgende beginnen.... Vriendlief werkt in een bedrijf dat momenteel met de crisis niet direct veel last heeft maar als het nog lang gaat duren dus wel. Daarnaast hebben we het al niet al te breed dus een 2e kindje is meer als welkom maar waarschijnlijk wordt het dan heeel erg krap.

Lastig hoor!
Hoi!

Gemini, jullie houden het dus bij jullie 2 mannetjes, dacht ik ook al wel. Zeker na jullie weg in de medische molen. En helemaal geweldig natuurlijk dat jullie nu in 1 keer 2 mooie jongens hebben! Ik vind het nog steeds geweldig dat je het eigenlijk altijd wel wist, dat je een tweeling zou krijgen met ivf. Ik vond je keuze om iui over te slaan heel eng (toch kansen die je misloopt), maar je hebt je gevoel gevolgd en die was dus goed!

Nurse, Eva was bij de geboorte juist heel groot (53 cm, 4350 gram). En nu dus heel klein. Het is echt een klein poppetje en dat krijg ik dus ook regelmatig te horen . Ik vind het allemaal best, ze is gezond en vrolijk en daar gaat het om.

Wel heel grappig om te zien dat Jesse dus even groot is als Eva. Eva is nu zo'n 11 kilo gok ik en zo'n 82/83 cm. Maar ze is wel 7 maanden ouder. Eva heeft ook een nichtje van bijna 1 jaar jonger en die schelen ook niet veel.

Op mijn werk gaat het super! Ik heb toen inderdaad echt een dip gehad, lag niet echt aan mijn baan, maar meer aan mij. Nu gaat het weer heel goed, ik heb het heel erg naar mijn zin en Eva heeft het ook heel erg naar haar zin op de opvang. Dus ik ben blij dat ik niet gestopt ben destijds. Ik werk nog steeds 3 dagen, Papa is 1 dag thuis en de andere 2 dagen gaat Eva naar de opvang. Loopt allemaal prima zo. Met de baby straks hetzelfde, maar die gaat als we alles geregeld krijgen met ouderschapsverlof enzo ook weer pas vanaf 5/6 maanden naar de opvang. Heb nu al een aanbod, alleen nog maar voor 1 dag en op een andere groep, maar die andere dag zal hopelijk ook snel vrij komen en anders maar weer ouderschapsverlof, of mijn ouders.

En jullie willen dus ook wel graag een 2e kindje... lastig hoor als het financieel niet handig is. Aan de andere kant, hoe lang gaat het nog duren voordat het wel kan? Zijn altijd lastige dingen. Ik weet niet of jullie een hoge hypotheek hebben, maar eventueel iets goedkoper gaan wonen waardoor je meer geld overhoudt? Ik heb geen idee of dat kan hoor en of jullie dat willen , maar kwam zo even in me op.

Hier gaat het allemaal prima, met mijn vriend er nog over gehad dat ik nu wel weer graag wil weten of we een jongen of een meisje krijgen, en hij wilde het dus niet weten. Maar bij Eva was dat hetzelfde en wisten we het dus niet. Dus mijn vriend zei gisteravond dat we nu dan maar wel gingen kijken! Ik was door het dolle heen gisteravond, leek wel een klein kind . Maar goed, we krijgen dus weer een meisje!!!! Had ik het dus goed gezien op de echo. We laten het met de 20 weken echo en de pretecho met 26 weken nog wel even controleren, maar de echoscopiste wist het 99,9% zeker (ze mogen nooit 100% zeggen).

Ik was er wel emotioneel door, ik denk natuurlijk meteen aan Eva als ik aan weer een meisje denk. En ook een beetje emotioneel omdat er hier dus hoogstwaarschijnlijk nooit een jongetje gaat komen. Dat is helemaal niet erg, maar wel iets waar ik gister pas bij stil stond.

Liefs,

Snoopy
O Snoopy nog een meisje leuk hoor.

Nurse fijn dat het goed gaat met jullie.

Gemini kan me voorstellen dat jullie niet meer de mmm in willen en jullie hebben 2 prachtkinderen.

Hier vandaag een heerlijke dip gehad (ja er zullen er nog vele volgen). Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en het eitje wat er donderdag zat (van 12 mm) was verdwenen. Er zat er nu eentje van 8 mm. Baarmoederslijm was wel perfect (maar ja daar heb je niks aan als je ei niet groeit).

Dus ga nu de menstruatie opwekken en dan aan de Clomid.

Baal zo van mijn lichaam.... Maar ja heb er wel weer veel voor over om een tweede kindje te krijgen (voelt wel anders dan voor een eerste maar een wens voor een tweede is zo groot).

Gister hoorde ik van een collega dat ze de tweede verwacht (ook weer in de eerste ronde raak). Vindt het leuk voor haar, maar ik wil ook
oi dames zijn we eindelijk weer! Sorry dat ik niets gestuurd heb maar het is een beetje druk geweest hier maar eindelijk is de rust weer terug! We hebben een superbruiloft gehad!

Zo jammer dat zo'n dag zo snel voorbij is! Sophie heeft het de hele dag ook supergoed gedaan! Toen de DJ savonds draaide lag zij lekker te slapen in haar kinderwagen! Even een fotootje van ons bruidsmeisje :D

Ook de vakantie was heerlijk. Zag nogal tegen het vliegen met haar op maar ze heeft niet 1x hoeven huilen! :D Tijdens de landing ging ze zelfs lachen, echt zo lief hahaha

Ook met de warmte kon ze goed overweg waren dagen bij dat het toch wel naar de 40 graden liep. We zijn op vakantie ook begonnen met haar fruithapje! De eerste paar dagen vond ze het niets, nu vind ze het heerlijk!

Morgen moet ik weer met haar naar het consultatiebureau voor controle. Vrijdag is ze alweer 5 maanden oud, gaat echt zooo snel!

Ik las dat jullie het over pilgebruik en alles hadden. Ik heb er eigenlijk niet zo bij stilgestaan, we gebruiken nu een condoom, maar kan het voor mijn lichaam kwaad dat ik tot nu toe helemaal niet niet uit mezelf ongesteld ben geworden?

We willen in de toekomt waarschijnlijk nog wel een 2de kindje vandaar dat ik het even aan jullie vraag, wil er nu niet gelijk weer terug voor naar de gyn, misschien weet 1 van jullie meer ?
Wat een mooi meisje missfine!! Echt zo schattig met die haarband! Bruiloft dus geweldig en ook nog een mooie vakantie er achter aan! Heerlijk!!! Gelukkig geen gekke dingen tijdens het vliegen en de vakantie. Leuk is dat hè dat fruithapje. Lekker alles uitproberen! Hoe gaat het verder met haar?

Geef je trouwens nog BV? Weet ff niet meer of je FV of BV gaf, dacht BV.... Zo lang je BV geeft is het volgens mij normaal om nog niet te menstrueren. Maar dat kan wel altijd veranderen waardoor je dus wel anticonceptie moet gebruiken als jullie nog geen kindje willen. Meiden spring me bij als het niet klopt wat ik zeg! Maar jullie grbuiken condoom dus dat is genoeg. Volgens mij kan het geen kwaad. Als ik het me goed herrinner is Snoopy zelfs heeel lang niet ongesteld geweest na de bevalling omdat zij lang BV gaf. Toch?

VrouwvanM, wat balen zeg!! Kan me goed voorstellen dat het frustrerend is als je in je omgeving vrouwen ziet die makkelijk zwanger raken. Ook al is er al een kindje, dat betekent niet dat de wens minder groot is. Hoop echt voor je dat jullie snel een tweede streepje mogen zien!!

Op vandaag na slaapt Jesse nog maar 1x per dag. Gaat eigenlijk best goed. Alleen vannacht veel wakker geweest. Had een nieuwe slaapzak gekocht die hij blijkbaar makkelijk uitkrijgt....was dus veel te koud zonder aangzien hij nooit onder de dekens blijft liggen. Morgen slaapzak terug brengen. Hopelijk nemen ze hem gewoon terug. Is hartstikke kindonveilig als hij die zelf uittrappelt!

Verder gaat alles goed!
Hey nurse,

ik heb alleen de eerste 6 weken borstvoeding gegeven, sophie is nu alweer 5 maanden dus dat is alweer eventjes geleden...

Maak me er nog niet zo druk om, eigenlijk omdat het voor ik zwanger was ook zo liep, maar toen gebruikte ik de pil.

Wij willen nu nog geen tweede, maar ik wil ook niet aan de pil beginnen omdat ik dan niet weet of ik uit mezelf ongesteld ga worden... maar aangezien die kleine er alweer 5 maanden is en ik nog niet ongesteld geweest ben ga ik dat somber inzien.... :D
O ja idd! Als het je niet uit maakt om condoom te gebruiken dan zou ik dat gewoon aanhouden. Merk je vanzelf of je nog uit jezelf ongesteld wordt. Ik zie ook niet snel gebeuren da tik nog aan de pil ga. Spiraaltje bevalt mij uitstekend! Merk wel dat ik nu uit mijzelf toch een cyclus heb. Ookal is het vaak maar enkele dagen een klein beetje. er zit nu wel echt regelmaat in!
jeetje wat is het stil hier :(

alles goed met iedereen ?
Missfine wat een ontzettend leuke foto van je dochter. Was alles goed op het consultatiebureau.

Hier gaat alles z'n gangetje. Ben vandaag weer begonnen met Clomid dus ik hoop dat het snel raak is (maar daar ga ik eigenlijk niet van uit)

De kleine meid was vanochtend erg vroeg wakker en nu ligt ze lekker te slapen / bij te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven