Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Aargh vrouwvanM dat hoesten kan je ontzettend moe maken. Helemaal als je 's nachts ook nog eens niet goed kan slapen hierdoor. af en toe op wat dropjes zuigen? Drop kan namelijk zo in het begin van de zwangerschap helemaal geen kwaad voor je bloeddruk als je niet al te veel eet.

Hoe gaat het met de misselijkheid?

Hier gisteren en vandaag een redelijk goede dag. Als ik op tijd rust en niet te ver ga ben ik iets meer pijnvrij. Vind het wel lastig want denk dan meteen dat ik me weer (deels) beter moet melden. Maar dat is onzin want ik kan nu thuis een uur ofzo iets doen en dan heb ik geen gigantische pijn aan mijn rug zoals dagen eerder. maar langer hou ik het nog niet vol.

Net nog gebeld geworden door UWV over de klachten die ik heb en of ik bij een arts geweest ben. Wist eigenlijk helemaal niet hoe dit allemaal in zijn werk gaat. ben nu nog niet heel veel wijzer, maar moet afwachten of ik een oproep krijg voor een afspraak bij een verzekeringsarts.

Hoe is het verder met iedereen? De kindjes?
Hier vandaag zware dag gehad. Vanmorgen naar de Vk geweest. Mooie echo gezien en hartje horen kloppen! Maar daarna heb ik ontzettend veel pijn gehad. 's middags ging het iets, maar vanaf een uur of 5 echt niet leuk meer.

Ga zo eens ff googlen want hoor ook wel over een ostheopaat die verlichting kan bieden. Misschien dat dat iets is.

Snoop hoe is het met je meisje? Zal zo je topic nog eens ff bekijken of er nieuws is.
Nurse fijn een kloppend hartje. Hoe ver ben je nu en wat is je uitgerekende datum?

Vervelend dat je zoveel pijn hebt, hopelijk kan inderdaad een ostheopaat je verder helpen.
Hey!

ben vandaag precies 9 weken en 31 jan uitgeteld! Zo lijkt dat nog zoooo ver weg. zit gewoon nog de hele zomer, herfst en deel winter tussen.

hier gaat het eigelijk best goed. Heb al een paar goede dagen achter elkaar en hoop eigenlijk dat het zo door blijft gaan. Heb donderdag een afsrpaak bij de chiropractor staan, maar vraag me af of ik die nog wel door moet laten gaan aangezien het ineens zo goed gaat.

Heb in elk geval niet meer van 's ochtends tot 's avonds pijn en dat is al een hele opluchting.

Wel nog heeeeel veel kokhalzen, hopelijk wordt dat binnenkort ook minder!

Nou ga ook weer ff rusten anders doe ik meteen weer teveel en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.

Nurse, hoop dat je nog steeds goede dagen hebt! en in 2011 uitgeteld, klinkt goed!

Zo ben er even niet, ga lekker op vakantie!
Gemini wat lekker op vakantie!! waar zijn jullie naar toe? Hopelijk net zo goed weer als hier en heerlijk geneten met de mannen!!

pfff weet ff niet wat ik ervan moet zeggen hier.

Als ik me echt de hele dag door rustig hou is het te doen. Maar dan kan ik dus ook echt helemaal niks. Af en toe als er iets te doen is, zoals afgelopen vrijdag receptie dan ga ik wel maar heb ik na een uur echt veel pijn. Omdat ik het ook wel lekker vind om dan weer ff er tussen uit te zijn doe ik het toch. Maar verder kan ik echt helemaal niks... Vanmorgen even met Jesse naar de hertjes geweest op de fiets, na heeeele lange tijd niet te zijn geweest. Daar al veel pijn van gehad. Dus nu vanmiddag weer de hele tijd niks doen... En dat begint me zo op te breken... Ik verveel me echt kapot.

Durf het bijnaniet te zeggen maar kan echt niet genieten van deze zwangerschap. Vind het gewoon zooo erg van mijzelf dat ik er zo over denk. Voel me schuldig t.o.v. vrouwen (bijv jullie) die er lange tijd over gedaan hebben om een kindje te krijgen. Maar ook t.o.v het kindje wat ik nu draag.

Ik zal blij zijn als het 2011 is....

Ben trouwens begonnen bij een chirpractor. Middels een 6 wk schema gaat hij proberen de banden toch iets strakker te krijgen. Nu is het gericht op verbeteren, mocht dat niet helpen wordt het ervoor zorgen dat het niet nog erger wordt. Begin is nu 2x per week en dan later na 1x per week. Ben benieuwd.

Sorry voor het geklaag. Maar vriendlief begint het (logisch ook wel) ook wat zat te worden.

Verder iedereen van de zon aan het genieten???
Nurse je mag heus klagen hoor het is ook heel vervelend als je helemaal niets kan doen en gewoon niet kan genieten van je zwangerschap.

Wij zijn eerder teruggekomen van vakantie. De kleine meid werd heel ziek en daarna ben ik heel ziek geworden. Heb drie dagen met hoge koorts op bed gelegen. Ik heb me in tijden niet zo beroerd gevoeld. Hele erge hoofdpijn, hoge koorts, rillingen pff. Lag ik met die hitte met een dekbed in bed. Gelukkig vandaag voor het eerst koortsvrij. Met de kleine meid ging het na drie dagen ook weer beter. Toch een goed besluit geweest om eerder van vakantie terug te keren, maar ook wel jammer.

Gemini (denk dat je dit niet meer leest) maar hopelijk geniet je van je vakantie.
Hoi!

We zijn weer terug van bijna drie weken Noorwegen! De mannetjes hebben het super gedaan en hebben beiden leren lopen! Nu vandaag de eerste dag weer dat hub weg is en alles op mij neer komt qua verzorging. En dan met twee lopers...en een slaapje wat we er vanaf vandaag af gaan halen....ben benieuwd!

Nurse, niet schuldig voelen, ik kan me helemaal voorstellen dat het je zwaar valt! Hoe gaat het nu?

Heftig zeg, vrouw van M! Weer helemaal bijgekomen nu? Enig idee wat het geweest is?
Gemini, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad en super dat je mannen hebben leren lopen. Leuk om te zien toch die pamperbilletjes hahahaha.

Hoe ging het met het slaapje eraf halen?

Hebben jullie familie in Noorwegen wonen?

Geen idee wat het geweest is denk ook een combinatie van de zwangerschap. Gelukkig ben ik er nu vanaf, maar helaas nog wel steeds misselijk van de zwangerschap.

Nurse hoe gaat het met jou?

Missfine hoe gaat het met jouw kleine meid?

Snoopy ben ook erg benieuwd hoe het met jou gaat, kan me ook voorstellen dat je hier niet meer zo vaak bent hoor, maar hoop dat alles goed gaat met je meiden.
Hi!

VrouwvanM, jeetje wat heftig, allebei zo ziek. Zonde van de vakantie, maar goed, het belangrijkste is dat het met jullie goed gaat!

Nurse, balen hoor zoveel pijn. Je mag zeker wel klagen, tuurlijk ben je blij dat je straks een kindje erbij hebt, maar als het gaat zoals nu, kan ik me voorstellen dat je er even niets aan vindt. En je hebt natuurlijk al een kindje, dan is het helemaal niet leuk, je wil leuke dingen met hem doen. Ik had dat zelfs bij Lisa al een beetje, dat ik het niet altijd geweldig vond, had weinig klachten, maar ik voelde haar nauwelijks, dus ik zat niet echt zwanger te zijn op een roze wolk. Maar zo'n kleintje op je buik straks maakt het allemaal goed, echt waar .

Gemini, lekker op vakantie geweest dus! En de mannen lopen, leuk! Grappig dat ze het op vakantie hebben geleerd!

Hier gaat het echt super! Naar omstandigheden dan, want Lisa heeft nog wel de sonde en drinkt nog niet, maar dat is dan ook het enige. Van een zielig hoopje baby is ze door de sonde een heel vrolijke baby geworden en daar ben ik zó blij mee! Ze is nu 4 maanden en we zijn van de week begonnen met pap, onder begeleiding van de logopediste, want we moeten het voorzichtig aanpakken. Ze is eten niet meer gewend natuurlijk en daarbij is ze niet voor niets gestopt met drinken. Maar ze lijkt het goed op te pakken, al moeten we véél geduld hebben. Ik hoop dat ze over een paar maanden een beetje redelijk van een lepel kan eten. Verder geef ik nog steeds borstvoeding, het kolven gaat me makkelijk af, dus dat is fijn. En Lisa groeit er goed op, ze krijgt 6 voedingen van 160ml en weegt zo'n 8 kilo en is 65 cm. Dat was Eva met 6 maanden . Met Eva gaat het ook prima, is sinds een maandje echt aan het peuterpuberen (begon op de dag dat ze precies 2,5 jaar was ), maar na een heftig weekje hadden we onze draai daarin wel weer gevonden. Ze slaapt overdag niet meer, ze wil gewoon echt niet meer, maar heeft het eigenlijk nog wel nodig, maar ze slaapt vaak behoorlijk lang uit, dus pakt op die manier haar slaap wel.

Nou, tot zover de update . Ik blijf jullie wel volgen hoor
Wat fijn om te horen dat het zo'n stuk beter gaat, ook al is het dan nog met sonde! Het klinkt alsof je in ieder geval weer lekker van je meisje kunt genieten!!!!!!!

Vrouw van M, we hebben geen familie in Noorwegen wonen, maar zijn gewoon echt helemaal weg van dat land! Zo mooi! En vrienden wonen er wel, dus da's altijd wel fijn om meteen te combineren!
Snoopy wat fijn dat het beter gaat bij jullie! en die sonde dat moet nu dan gewoon maar even. Geeft haar en jullie gelukkig veel rust!

gemini wat leuk dat je mannetjes hebben leren lopen op vakantie!! Maar zal ook wel heftig zijn geweest of niet? eerste x vakantie is zowiezo al spannend, helemaal met een tweeling denk ik. want dubbel zo druk maar dubbel zoveel plezier! Maar als ze dan ook nog eens overl naar toe kunnen lopen is het helemaal opletten geblazen! Maar wel heel leuk!!!!

VrouwvanM gelukkig beide weer beter! Wel jammer van de vakantie, maar kan me voorstellen dat als jullie beide ziek zijn dat je het liefste thuis wilt zijn!

Nog steeds misselijk? Ik heb van de vk homeopatische korrels gekregen die wel wat helpen. het is nog lang niet weg, 's ochtends en 's avonds nog kokhalzen. Maar gelukkig niet meer de hele dag door misselijk en om het uur wat moeten eten. dat ging me echt tegen staan omdat het ook nog eens iets moest zijn wat goed vulde.

Klachten gaan beeje op en af. Paar goede dagn worden altijd gevolgd door mindere goede dagen. Maar heb me er nu wel wat bij neer gelegd. Helaas heeft Jesse de peuterpuberteit ontdekt en moet echt zijn energie kwijt kunnen anders is het heeeeel erg. Dat gaat dus minder.

Tja en hij doet echt alles wat niet mag nu hè. Is o zoooo stout haha. Zit overal aan wat niet mag. wilt slaan als hij zijn zin niet krijgt. Met spullen gooien. enz enz enz. Hopelijk is die fase weer over als de baby er is!

baby groeit trouwens goed! echo met 12 wk was goed! hartje klopt prima! wel een geruststelling. heb namelijk nog steeds het idee gehad dat er iets niet goed zat. Nu gelukkig 14 wk dus kansen worden steeds beter! Maar blijf wel het gevoel houden dat ik veel en veel te vroeg ga bevallen! Hoop natuurlijk dat dit niet zo is. En is ook eigenlijk geen reden om dat te denken, maar toch op de een of andere manier vertrouw ik het niet... gek hè...

Nou meiden tot snel weer!

Hoe gaat het hier met iedereen?

Weer aan het werk?

Hier gaat alles goed, buikje groeit goed en voel me ook wel goed. Gisteren verteld aan de kleine meid dat er een baby in mama's buik zit, zegt ze heel wijs dat baby is geboren moet. Hoe ze nu aan het woord geboren komt daar heb ik geen idee van. En ze wilde ook wel helpen met het flesje hahahaha. Heel grappig. Donderdag mag ik weer naar de verloskundige.
Even hier een snelle reactie. Ben erg moe. Ben vanaf vorige week weer begonnen met werken. verplicht door de arbo arts... Moest eigenlijk halve dagen maar dat trek ik helemaal niet. begon met 2u maar dat is nog teveel en heb nu 2x 1,5u gewerkt. En eigenlijk is dat me nog veel en veel te veel.... Ga morgen leidinggevende bellen en door geven dat ik het voorlopig niet trek. Ik heb weer de hele dag pijn. Kan helemaal niks meer. terwijl ik eigenlijk net een beetje de balans gevonden dacht te hebben tussen even iets doen en rust. Het lijkt heel erg weinig maar ik kan echt niet meer... Baal er wel van. Maar mijn gezin en ik gaan nu voor.

Maar wou dus eigenlijk even komen vertellen dat we weten wat het wordt!! vandaag controle bij VK gehad. had gevraagd of ze wou kijken wat het ging worden en dat wou ze wel! En we krijgen dus een broertje voor Jesse erbij!! Ondanks dat ik ook wel hoopte op een meisje vind ik dit ook weer helemaal super! Een mannenhuishouden heeft denk ik ook wel wat straks! Jesse lekker ravotten met zijn broertje!

Meiden hopelijk binnenkort weer reacties op jullie maar ga nu naar bed... ben kapot!
He Nurse wat leuk nog een jongen erbij. Gezellig hoor!

Mijn verloskundige heeft geen echo-apparatuur. Vandaag ben ik weer geweest. Het hartje ging flink tekeer en alles zag er goed uit.

Over 3 weken de 20 wekenecho, vind het wel weer spannend. Ook dit keer willen we niet weten wat het wordt.
Hi!

Nurse, wat leuk, weer een jongen erbij! Ik had een jongen ook wel leuk geworden, maar hier dus andersom, 2 meiden

Vervelend zeg dat je zo'n pijn hebt en dan ook nog een arbo arts die vindt dat je moet werken, ik zou gewoon weer een afspraak maken hoor, voet bij stuk houden als het echt niet gaat. Het is niet de bedoeling dat je thuis echt niets meer kunt, maar op je werk wel hard moet werken. Kunnen ze niets vervangends voor je regelen, dat je zittend werk kan doen? Ik heb natuurlijk 2 weken in het ziekenhuis vertoefd en zag dat ze veel administratie moeten bijhouden, kan jij dat niet iets meer doen en dat collega's het verzorgen van de patiënten dan wat meer doen? Of gaat lang zitten ook niet? Nou ja, sterkte er maar mee in ieder geval!

Ik heb ooit een foto van Jesse gezien, in bad geloof ik, die foto moet ik vaak aan denken als ik Lisa in bad doe, ze lijkt echt heel erg op hem vind ik! Heb er ook een foto van, zal die binnenkort zoeken en uploaden. Vind het wel erg frappant. Oh, al gevonden (beetje groot... )

Dit was eind juni toen ze de sonde had uitgespuugd, dus toen meteen even lekker in bad gedaan zonder pleisters die je droog wil houden en meteen wat foto's gemaakt . Ik kijk er toch wel erg naar uit, naar een gezichtje zonder pleisters. Vooral het plakken vindt Lisa erg vervelend, het gaat wel, maar het is zo jammer dat het toch echt moet.

VrouwvanM, bij jullie alles goed dus, fijn! Leuk hoe je dochter reageert op de komst van de baby!

Hier alles prima, Lisa doet het echt zo goed! Pap met de lepel gaat aardig, heeft tijd nodig, maar het valt niet tegen. We moeten gewoon wachten tot ze groter is en zelf kan eten en drinken en tot die tijd genieten we van onze twee vrolijke meisjes! Eva doet het verder ook prima. We hebben echt een heerlijk gezin.
Snoopy wat heb je toch een mooie dochter.

Nurse hoe gaat het met jou? Voel je je al wat beter of nog steeds zo ellendig? Leuk dat jullie een zoontje krijgen.

Gemini met jou en de jongens ook alles goed?

Gisteren hebben we de 20 weken echo gehad. Wat een geweldig gevoel is dat. Ook een grote opluchting. Was toch wel nerveus of alles goed zou zijn.

We weten niet wat het wordt dat zien we in januari wel.
Ja hier alles prima! Het is wel ongelofelijk druk met twee erg ondernemende, grensopzoekende en boeverige dreumessen. Maar komt goed!

Fijn dat de echo helemaal goed was!!!! Heerlijk om dan weer te kunnen kijken he?

Snoop hoe gaat het bij hou met de meiden?

Nurse ben zo benieuwd hoe het met jou gaat! Wel superleuk een jongensgezin! (en ik kan het weten
Gemini kan me voorstellen dat het behoorlijk druk is met twee van die ondernemende jongens. Ze maken nu dezelfde periode door dus ja dat kan behoorlijk heftig zijn, maar het is ook wel zo leuk.

Vond het zeker fijn om ons kleintje weer te kunnen zien. We hebben wel allebei een vermoeden wat het wordt, maar ja dat zegt helemaal niets, de vorige keer zaten we ook verkeerd.

Nurse ik ben ook erg benieuwd hoe het met je gaat, voel je je al beter of nog steeds veel klachten?

Snoopy alles goed met de meiden. Gaat het met Lisa ook beter?
Hey ladies!

Snoopy wat een lieve meid is Lisa zo op die foto. Ik weet precies welke foto je van Jesse in bad je bedoelt!

Hopelijk gaat het wat beter met haar. Heeft ze de sonde nog?

VrouwvanM hoe gaat het bij jou? Wat denken jullie dat het gaat worden? Verschilt de zwangerschap veel met de vorige keer? Hoeveel januari ben jij nog eens uitgeteld? Ik de 31e.

Gemini lekker drukke bedoeling dus bij jullie! en zo'n jongensgezin ik ben er klaar voor! Hoor toch wel regelmatig dat jongens een stuk makkelijker zijn dan meisjes haha. Nou ja als hij op Jesse lijkt dan komt het zeker helemaal goed!

Maar ze zijn druk aan de wandel??

Werk je er nu nog bij? Zal dan helemaal aanpoten zijn.

Missfine hoe is het bij jullie? alles goed met jullie meisje? Hoe staat het ervoor met je cyclus??? Komt dat al wat meer op gang? Ben even kwijt hoe het ervoor stond...

Hier gaat het met af en toe een dipje iets beter! Ik ben voor 2u per dag (3xpw) therapeutisch aan het werk. Meestal gaat dit ook goed. Klachten zijn er wel, maar over het algemeen met ingeplande rust erbij is het beter te handelen dan paar weken geleden.

Kleine uk doet het prima. 20 weken echo was goed. Wel in 2keer moeten doen omdat meneer helemaal dubbel gevouwen lag en het hartje niet helemaal goed zichtbaar was met kamers enzo. Eerste keer was wel erg pijnlijk. Die vk duwde en duwde maar op mijn buik om het toch te kunnen zien, waardoor ik steeds harde buiken kreeg en zei maar steeds: toch proberen te ontspannen hoor! Ging dus voor geen meter.

Heb de placenta wel laag liggen. In verreweg de meeste gevallen trekt deze dan ook weer naar boven toe met groeien van de baarmoeder maar in enkel geval kan die zo laag blijven liggen. Als het over of dicht bij de uitgang ligt wordt het een ks. Maar hopelijk komt dat goed!

Heb wel veel last van bandenpijn. Nu veel meer dan met Jesse. VrouwvanM heb jij dat ook? Ik kan soms niet lopen van de pijn. Moet mijn buik dan echt vast houden omdat het zo erg trekt.

Met Jesse is trouwens ook alles goed! Hij slaapt sinds een week ongeveer op een andere kamer. Die is nog neit helemaal klaar, gordijnen moeten nog en wat spullen ophangen enzo maar hij vindt zijn nieuwe grote bed fantastisch! Is een hoogslaper maar dan met de poten er van af gezaagd dus zo heb je wel nog de ombouw, kan hij er ook niet uit vallen

Ook gaat hij steeds vaker op het potje! Is dan zo trots op zich zelf!! staat dan helemaal te juichen!! En wij ernaast. Komt nu 1a2x per dag voor. Maar denk dat het nog wel even duurt eer hij helemaal zindelijk is. Wordt nog met een bomvolle luier na het slapen 's middags wakker. Maakt ook niet uit! Het begin is er!

Groetjes!!
Het ladies hoe is het met jullie?

Ben ik er eindelijk weer, zijn jullie nergens te bekennen!

Ik ben afgelopen maandag bij de vk geweest. Had eigenlijk volgende week pas hoeven te gaan maar heb steeds meer last van harde buiken gekregen. Is zo'n 2 weken geleden begonnen met erge bandenpijn maar ging meer en meer over in harde buiken. Zondag zijn we naar een dierentuin geweest. Veel te veel gedaan natuurlijk..... En lag 's avonds op de bank met harde buik om het kwartier die niet weg gingen. Zeker 2u lang gehad, zeer pijnlijk. Benam me echt de adem, kreeg er een hoge pols van. Voelde me echt niet lekker. Hele nacht wakker gelegen, strakke buik soms wat harde buiken. Dierentuin bezoekje heeft het wel verergerd maar vertrouwde het toch al langer niet...

Nou kan het dus zijn van een blaasontsteking. Heb urine ingeleverd. Is twijfelachtig. Nieuwe urine af moeten geven voor kweek maar dat duurt weer paar dagen eer uitslag bekend is. Vk gaf aan dat mijn buik flink gegroeid was. Kon ook zijn dat dit de oorzaak was. Buik is voor mijn gevoel niet echt veel dikker geworden. Al verbaas iedereen zich er wel over dat ik pas 24 weken ben. Laatst zei iemand bij de supermarkt, o nee die mevr heeft geen haast, die loopt op de laatste loodjes... haha. Niet dus. Maar al met al zijn harde buiken altijd teken dat je toch rustiger aan moet doen. Mijn voornemen om half uurtje langer te gaan werken doe ik nu dus maar niet. En ook thuis probeer ik het anders te doen. Maar ik doe al zo weinig en vind het echt heel lastig.... Ook in huishouden zo vervelend.

Nou meiden tot snel weer!

Hopelijk gaat bij jullie wel alles goed!
Ha Nurse, ik heb ook wel last van bandenpijn vooral als ik druk ben geweest.

Gisteren naar de verloskundige geweest en alles is goed, heb alleen een lage bloeddruk.

We weten niet wat we krijgen en ik vermoed dat we een jongen krijgen, maar ja dat dacht ik de vorige keer ook en Lotte is echt een meisje hahahaha. Ben 25 januari trouwens uitgerekend.

Is jou kleine ook zo enorm druk in de buik? Pff die van mij is echt flink aan het trappen.

Gisteren was ook de kleine meid ziek sjee ben helemaal ondergespuugd. Uit het niets komt ze naar me toe en begint te huilen dus ik pak haar op en zij gooit alles eruit hahaha. Ach een wasmachine en douche doen wonderen. Ze is de hele nacht aan het spoken geweest. Gelukkig ging het vandaag beter. Heel veel gedronken en ietsje gegeten.

Gemini hoe gaat het met jou jongens en natuurlijk met jezelf?
Hey ladies!

Hoe is het met jullie?

VrouwvanM jij dus ook zo'n ernorme druktemaker in je buik!

Hier hetzelfde! Volgens mij is deze een stuk drukker als Jesse. Misschien ook wel omdat ik nu minder doe en wat rustiger aan moet doen zodat ik de baby meer voel. Maar het schoppen en duwen is nu ook een stuk pijnlijker. Af en toe krijg ik ineens een stomp dat ik hardop AUW roep! HAHA. Ach is ook wel leuk hoor!

Ben benieuwd wat het bij jullie gaat worden! Helemaal aangezien je gevoel een jongetje zegt en je dat de vorige keer ook dacht. Hebben jullie nu een ander kamertje voor Lotte zodat de baby straks op de babykamer komt of gaat de nieuwste telg dadelijk ook naar een andere kamer? Druk bezig met voorbereidingen?

Lotte zal wel weer helemaal beter zijn of niet? Zelfs helemaal ondergespuugd blijf je haar dan hartstikke zielig vinden hè. Is ze dan ook wat extra aanhankelijk? Als Jesse eens een keer een spookavondje heeft en dan constant wakker is vind ik sosm stiekem ook wel lekker hoor. Ff wat langer knuffelen enzo haha. Af en toe denk ik kon ik hem maar lekker bij ons in bed leggen en dat ie dan verder slaapt. Zo lekker kroelen. Maar als ik daar aan begin en hij wordt wakker is het hek van de dam ben ik bang! Nou ja straks als de baby er is kunnen we daar weer lang mee knuffelen!

Hier beginnen we steeds meer met de dingen bezig te zijn. We (nou ja vriendlief haha) zijn ook lang bezig geweest met kamertje voor Jesse en aankomende week komt mijn moeder zodat we de babykamer in orde kunnen brengen. Alles uitzoeken, poetsen e.d. Mag ook wel...volgens mij had ik de vorige keer alles al klaar rond deze tijd?! Kaartje moeten we ook nog. Maar denk dat we daar deze keer sneller uit zijn dan vorige keer. Nu maakt dat toch wat minder uit dan bij Jesse... toen waren we weken op zoek naar het perfecte kaartje haha.

Verder rustig aan hier. Woensdag weer naar de vk. Dan ook eens vragen vanaf wanneer ik aan de gyn wordt overgedragen.
Nurse, de kinderkamer is nog niet klaar. Het is al wel geverfd. Volgende week komen ze de vloerbedekking leggen en dan nog gordijnen, maar die maakt mijn schoonmoeder.

Gisteren naar de vlos geweest en kindje ligt al goed met hoofdje naar beneden en is iets ingedaald (dacht ik al). Nu is het heerlijk met z'n billen aan het draaien. Af en toe zie je een armpje (elleboog) en soms is de ene kant van mijn buik hoger dan aan de andere kant, wel grappig, maar ook pijnlijk. Probeer dan de kleine wel wat terug te duwen.

Snoopy, hopelijk lees je nog mee. Welke kolf gebruikte jij? JIj had / hebt toch een dubbele?
Hoi!

Ja ik ben er nog hoor . Het gaat snel bij jullie zeg, wanneer zijn jullie precies uitgerekend???

Hier alles wel goed, met Lisa zijn we druk bezig met hapjes, uit een gewone beker drinken, net begonnen met broodkorst. Ze is nu 7,5 maand (precies). En het gaat op zich best aardig, het heeft gewoon tijd nodig. Maar ze hapt echt goed van een lepel, vindt het ook echt leuk (fruit dan, groente wil ze nog niet). Maar na een hap of 7 vindt ze het wel genoeg. Uit een beker drinken gaat aardig en aan brood moet ze nog erg wennen. Ik heb af en toe een dip vanwege de pleisters plakken en als de sonde er op het kdv meerdere keren uit ligt, maar over het algemeen gaat het erg goed. Thuis gaat de sonde er eigenlijk nooit uit. Ze is ook heel erg makkelijk, gaat altijd makkelijk slapen, slaapt 13 uur per nacht en overdag meestal 2x 2 uur. En als we 's nachts haar pleisters moeten doen, wordt ze wakker, huilt een klein beetje, zijn we klaar leggen we haar in bed en gaat ze weer lekker slapen. Daar zijn we erg blij mee! En Eva doet het ook prima, kletst de oren van ons hoofd en is verder heel makkelijk, nog steeds, ook al is ze wel aan het peuterpuberen .

Lisa moet de sonde ongeveer tot 1 jaar, we hopen dat ze dan genoeg eet en drinkt dat ze de sonde niet meer nodig heeft (ik denk ik schrijf het maar alvast, want ik krijg die vraag standaar ) Ik kijk er echt naar uit, maar geniet ook erg van ons kleine baby'tje. Het is echt een schatje.

VrouwvanM, ik heb een dubbelzijdige electrische kolf inderdaad, ben er erg blij mee, zeker nu ik (nog steeds!) fulltime kolf. Gaat echt supermakkelijk. Ik heb de Medela pump in style advanced, dat is inclusief rugtas waar alles in kan, erg makkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven