Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
Snoopy wat fijn dat je zo snel reageert.

Wat goed om te horen dat het met Lisa zo goed gaat. Heerlijk dat ze van een lepeltje wil eten. Fijn dat ze zo heerlijk slaapt. Het zou fantastisch zijn dat ze straks de sonde niet meer nodig heeft.

En Eva een lekkere kwebbelkous, gezellig hoor. Heb er hier ook eentje zitten hahahaha

Ben binnenkort jarig en wil graag een kolf hebben hahaha vandaar mijn vraag, wil heel graag een dubbele hebben en weet nog niet zo goed welke.

Ben uitgerekend op 25 januari. Ben nu precies 29 weken. Het gaat erg goed. Heb wel veel meer kwalen dan bij Lotte.
Graag gedaan hoor

Een dubbele kolf is erg fijn, zeker een leuk verjaardagscadeau! Die van mij kostte 275 euro.... maar zeker nu ik fulltime kolf het meer dan waard! Het is dat is tot volgend jaar mei wil blijven kolven waarschijnlijk, anders had je 'm voor een klein prijsje kunnen overnemen (als je een tweedehandse zou willen, maar bij mij weet je in ieder geval dat ik er altijd goed voor heb gezorgd ). Mijn tas ziet er niet zo mooi meer uit, vandaar. De kolf zelf doet het super! Maar goed, voorlopig kolf ik nog wel even

En 29 weken alweer, het schiet echt op! Zo'n tweede zwangerschap vliegt echt voorbij, vond ik. Zo jammer eigenlijk. Ik zou nog wel 10 keer zwanger willen zijn, maar 2 kinderen vinden we wel genoeg
Hoi!

Hoe gaat het met jullie? Met de zwangere dames alles ok? Een paar weken terug heeft mijn neef een kindje gekregen, geboren met 26 weken door een blaasontsteking. Gelukkig doet ze het naar omstandigheden goed. Moest wel meteen aan jou denken Nurse, hopelijk zit je kindje nog lekker in je buik! En die van VrouwvanM ook!

Hier gaat het echt super: Lisa eet en drinkt (uit een gewone beker) alles zelf!!! We hadden van de kinderarts een nieuwe schema gekregen, vorige week vrijdag. Want ze kon eten en drinken, maar deed het waarschijnlijk niet omdat ze genoeg via de sonde kreeg. Na 2 daagjes een beetje honger lijden ging ze eten, en hoe! Gisteren en vandaag niets via de sonde gehad, de andere dagen nog zo'n 100ml, voor de zekerheid. Donderdag naar de kinderarts en dan mag de sonde er hoogstwaarschijnlijk uit! Het is zo heerlijk om Lisa lekker te zien eten en drinken!
Nou, de sonde is eruit hoor! De pleisters zaten los en ze heeft al 2 dagen niets via de sonde gehad en net ook goed ontbeten, dus we hadden zoiets van, we trekken 'm nu gewoon eruit!
Snoopy wat goed nieuws zeg echt geweldig. Ben zo blij voor jullie en voor Lisa.

Wat een heftig verhaal zeg van je neef, gelukkig gaat het naar omstandigheden goed.

Hier zit de kleine nog steeds in mijn buik. Hij/zij is ontzettend beweeglijk. Gelukkig slaap ik 's nachts redelijk goed. Nog anderhalve week werken en dan ga ik lekker met verlof.

Hoe gaat het met de andere dames?
Heb nu heerlijk verlof. Nurse heb je ook bijna verlof en hoe gaat het met je?

Gemini jij lekker aan het genieten van je mannen? Gaat het goed met ze en natuurlijk met jou ook alles goed?

Snoopy met je meiden ook alles goed. Eva wordt alweer bijna 3 he, jee wat gaat het toch snel.
Hey ladies!

Ja hoor hier ook lekker verlof! Ook al waren het nog maar 2u pd dat ik werkte, ik merk wel goed dat de harde buiken beter te doen zijn. Heb wel heel veel last van mijn banden. Kan echt maar weinig want anders trekt mijn buik zo enorm... pff word je niet echt vrolijk van. Alles in huis is klaar voor de komst, nu wachten wanneer hij zich gaat aandienen! Hoop dat het niet al te lang meer gaat duren. Ben a.s. maandag 36 weken.

VrouwvanM jij loopt een weekje op mij voor geloof ik hè? Hoe voel jij je? Lekker van het verlof aan het genieten. Hoe waren de feestdagen met jullie meisje?

Gemini hoe is het bij jullie? Leuke feestdagen gehad? was de eerste keer dat ze het echt goed mee kregen toch? Vorig jaar waren ze er nog echt te klein voor.

Missfine hoe is het met jullie meisje? Hoe staat het met de plannen voor een 2e kindje? Wilden jullie toch niet al te lang mee wachten. Nog bij de gyn geweest?

Snoopy wat een goed nieuws dat ze helemaal van de sondevoeding af is!! Gewoon uit een beker drinken en goed eten. Heerlijk voor haar en voor jullie!!

Hoe is het met het kindje van je neef? Gaat het daar goed mee? Ik hoop het!

Toevallig laatst gehoord over een kindje. Hebben ze met 28 weken moeten halen, was te riskant om te laten zitten. Weet alleen de reden waarom niet. Heeft 3 maanden liggen vechten voor haar leventje. Hoop operaties gehad. Maar heeft het uiteindelijk niet gehaald. Zo zielig! Lijkt me zooooooo intens triest om dat mee te moeten maken. Brr... en dat net nu zo voor de feestdagen ook nog gebeurd.

Nou gelukkig gaat het met de kleine ukkies van vrouwvanM en mij goed! En hopelijk bij jouw neef ook!

Meiden, heel veel plezier morgenavond! Een goed uiteinde!

Dat 2011 maar een gezond, gelukkig, liefdevol en vruchtbaar jaar mag worden!!
Hoi dames,

Ben hier echt heel lang niet geweest, maar was mijn inloggegevens en alles kwijt! Beetje dom maar goed.

Allereerst iedereen de beste wensen! Fijn te lezen dat alles zo goed gaat met jullie! Spannend allemaal hoor!

Hier hebben we besloten nu ook voor een tweede kindje te gaan. Eind januari kan ik bij de gyn terecht ( krijg weer dezelfde als van de eerste ) Niet dat me dat veel uitmaakt maar tis een hele aardige vrouw dus dat is wel fijn.

Mijn man heeft het als een soort van sinterklaascadeautje gegeven. Kreeg een briefje waarom stond dat hij ook er klaar voor was! Hij zag gewoon weer erg tegen het ziekenhuis gebeuren op en dat kan ik me ook wel voorstellen!

Zal hier nu wel weer wat vaker posten nu ik weer ingelogd ben!

Fijn weekend allemaal nog!
Missfine wat spannend zeg. Leuk hoor.

Nurse alles goed nog bij jou?

Hier heeft de kleine het reuzegezellig in mijn buik. Heb nu wel vaker last van harde buiken, maar dat zegt niets.

Ben benieuwd wanneer het gaat beginnen
VrouwvanM jij bent nu toch bijna uitgerekend of niet?

Liep je de vorige keer overtijd? Of netjes rond de uitgerekende datum?

Missfine wat leuk dat jullie er weer voor gaan! Hopelijk duurt het niet te lang deze keer.

gemini alles goed met jou en je jongens???

Snoopy hoe is het bij je neef?

Hier nog geen ukkie te bekennen... Vandaag precies 38 weken. Heb wel heeeeel veel last van voorweeen. Bij Jesse eigenlijk nooit gehad. Had toen veel harde buiken, maar niet dat ik dacht het is begonnen en dan steeds vals alarm. Heb nou al een paar nachten gehad dat ik van 0.00-4.00u om de paar minuten weeen heb. Steeds vaker en sterker (bijv uur lang om de 3 min) om dan uiteindelijk toch om 4.00u te stoppen... Ben echt helemaal gebroken. Slaap zowiezo al heel slecht.

Hoop echt niet dat dit nog lang aanhoudt zo. Ben dan al kapot voor de bevalling nog moet beginnen....

qua bekkenklachten gaat het de ene dag beter dan de andere. Zal ook niet veel veranderen verwacht ik.

Morgen weer naar de gyn toe. Misschien checkt ie wel even of al dat voorwerk ook nog nut heeft gehad?!
Even snel

Op 18 januari is onze zoon geboren. Het is een vrij vlotte bevalling geweest. En alles gaat goed. Ik kom later nog wel verder verslag doen
Vrouw van M : Gefeliciteerd! Wat leuk zeg!
Oooo vrouwvanM Van harte gefeliciteerd!!!

Een vlotte bevalling, heb je daar een gebruiksaanwijzing voor, kan ik die ook gaan doorlezen

Hier nog niks in aantocht...
Nurse we zijn nu een paar dagen verder , nog steeds niks of is inmiddels je zoon geboren?

Een vlotte bevalling, daar heb ik helaas geen gebruiksaanwijzing voor, maar ik was gewoon superbewust wat er gebeurde en ik wist hoe ik moest persen (dankzij een cursus). De kraamhulp zei ook al dat het allemaal heel snel is gegaan. Het herstel gaat ook goed. De hechtingen zijn er nu uit (had er maar 2).

De kleine man slaapt nog erg veel, maar hij groeit goed. We hadden een pakje gekocht die hij nu niet meer past (maar hij was ook 53 cm bij de geboorte). Vandaag voor het eerst naar buiten geweest. De kleine meid met haar kinderwagen, ging niet snel, maar wel erg gezellig.
Ben vanmiddag bij mijn gyn geweest. Was echt een heel fijn gesprek! Mocht zelf aangeven of ik gelijk met 150mg Clomid wilde beginnen of de 100 mg. Ik vroeg wat haar het beste leuk en ze had zoiets van we gaan er gelijk goed voor dus de 150! Worden natuurlijk nog zat echo's gemaakt zodat ik dalijk niet ineens een 4ling krijg :P

Heb alleen even bloed moeten laten prikken om voor de zekerheid te kijken of ik geen eisprong gehad heb. Ze belt me morgen terug, is dit niet het geval dan ga ik morgen beginnen met Primolut! Heb er echt een heel goed gevoel bij!
Nope nog steeds geen kindje te bekennen!!! Vandaag 40+1 en moet morgen terug naar de gyn. Vorige keer besproken hoe te handelen als ik nog steeds niet bevallen ben bij de volgende afspraak. Morgen dus... I.p. wilt hij me namelijk liever niet langer dan 41 wk laten door lopen. Nadeel is alleen dat ivm ks de vorige keer er weinig tot geen opties zijn om in te leiden. enige wat gedaan kan worden is vliezen breken als ik beetje ontsluiting heb, meer niet. Anders wordt de druk op de wond vd ks te groot. Mocht ik met de 41wk niet bevallen zijn gaat het toch weer een ks worden.

Hoop er natuurlijk niet op, maar kan het nu wel beter plaatsen. De gyn weet hoe graag ik gewoon wil bevallen dus als het even kan gaan we daarvoor.

Ik hoop dat ik morgen wat ontsluiting heb en hij ook meteen de vliezen wil breken!

Verder nog regelmatig last van voorweeen. Vanaf afgelopen weekend eigenlijk hele dag door wat kramp, voorweeeen, harde buiken de hele mikmak. Dus ben er heeeeelemaal aan toe om te bevallen!!

missfine begonnen met de primolut? Spannende periode ga je weer tegenmoet nu. Hopelijk verloopt het allemaal vlot!

VrouwvanM fijn dat alles zo goed gaat met jouw en je gezin! Dus lekker aan het genieten zo te lezen! Heerlijk. Ik wil ook!!! HAHA.

Nou meiden, hou jullie op de hoogte!
Missfine, spannend hoor. Hoop dat het voor jullie snel raak is. Hoe gaat het met je dochter?

Nurse ja vervelend dat je nog niet bevallen bent (misschien nu inmiddels wel). Hopelijk wordt het geen ks voor je.

Hier gaat alles z'n gangetje. De kleine man spuugde veel (mama ongerust), maar meneer boerde zo slecht. Nu gaat het stukken beter en hij drinkt ook minder gulzig en geniet nu van de bv. Vannacht voor het eerst 1x eruit om te voeden. Hopelijk blijft dit voorlopig zo
meiden ff snel,

gisteren zijn toch nog geheel spontaan mijn vliezen gebroken om 6,15u Zat daarna meteen in n super weeenstorm. Heel heftig! Het ging allemaal zo ontzettend snel dat 4.5 uur later onze zoon van 4350gr!!! via de gewone weg is geboren!!! Omdat zijn bloedsuiker niet goed was zijn we nachtje in ziekenhuis gebleven. Nu thuis, moe, maar voldaan

Vertel snel meer! Probeer nu te gaan slapen,
Nurse wat fantastisch, gefeliciteerd met je zoon. En wat een flinkerd (dacht dat ik een flinke had hahaha). Gelukkig via de gewone weg echt goed hoor. Geniet van je kraamtijd en hoor graag je verhaal.

liefs
Nurselovely, Gefeliciteerd! Hele fijne tijd gewenst!

Hier spannend, gisteren alweer klaar met de primolut, nu wachten op de ongesteldheid en dan voor de eerste keer weer beginnen met de clomid, heb wel een goed gevoel erover zeker omdat ik gelijk met de 150mg mag beginnen!

Fijne avond allemaal nog!
Ha dames hoe gaat het allemaal.

Missfine ben je al begonnen met Clomid.

Nurse hoe gaat het met jou en je gezinnetje. Doet de jongste het goed?

Hier gisteren naar het CB geweest en het mannetje is 1200 gram aangekomen en 3 cm gegroeid. Afgelopen nacht is hij erg onrustig geweest.
hoi dames,

ja heb de clomid er allang weer opzetten. Moest vrijdag langskomen voor een echo! Was een mooi eitje te zien van toen nog 14mm. Mijn gyn raadde aan ovulatietesten te kopen en deze gaven zaterdag en zondag aan dat er een eisprong aan zat te komen! Gisteren niet meer, dus denk dat ik zondag mijn eisprong ook gehad heb ( dit voorspelde mijn gyn ook al ) Nu moet ik volgende week bloed laten prikken om te kijken of het inderdaad gesprongen is.... Kortom ik zou evt zwanger kunnen zijn maar daar ga ik niet van uit de eerste keer! Het begin is er in ieder geval weer!
Missfine je weet het nooit. Ik was trouwens de 3e ronde met Clomid zwanger (is uitgelopen op een mk), maar daarna was ik snel zwanger en het resultaat ligt nu in zijn bedje.
Ja van mijn dochtertje was ik ook de 3de ronde zwanger...!

Vind alleen nu 1 ding raar, zaterdag en zondag had ik een positieve ovulatietest, gisteren een negatieve, maar vandaag was hij weer posiief!

Snap er niets van....weet iemand hoe dit kan ?
Missfine vervelend dat je nu weer positieve test hebt, Ik heb geen idee hoe dat kan.

Ik was aan het temperaturen toen ik met Clomid bezig was, maar dat was niet zo heel erg betrouwbaar , misschien omdat Clomid ook hormonen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven