commode
woensdag 27 juni 2007 om 09:55

woensdag 27 juni 2007 om 10:53
Hier de Hemnes ladekast (3 lades) van Ikea. bevalt al bijna anderhalf jaar uitstekend (al is 'ie voor mij met m'n 1.60 iets aan de hoge kant maar je kuint desnoods de pootjes iets korter maken). Alle kleertjes en beddegoed zitten erin. Stukken goedkoper dan een officiele commode (ik dacht iets van €115) en een ladekast komt later ook altijd wel van pas.
Open kast lijkt mij niet handig. Wordt gauw rommelig (bij mij dan
).
Open kast lijkt mij niet handig. Wordt gauw rommelig (bij mij dan

woensdag 27 juni 2007 om 10:57
quote:
quote: jules reageerde
Bij Ikea hebben ze ook de Hemnes kast. Is een meter hoog, dat wel, maar ziet er ook erg leuk uit.
Lijkt me niet heel prettig voor je rug.....
Ik heb even gekeken hoe hoog die van mij is. Maar ik zie dat die ook ongeveer die hoogte heeft. Heb dus niks gezegd. Waarom kan ik geen lengtes/hoogtes schatten? Dacht dat een meter veel minder was, hahahaha.
quote: jules reageerde
Bij Ikea hebben ze ook de Hemnes kast. Is een meter hoog, dat wel, maar ziet er ook erg leuk uit.
Lijkt me niet heel prettig voor je rug.....
Ik heb even gekeken hoe hoog die van mij is. Maar ik zie dat die ook ongeveer die hoogte heeft. Heb dus niks gezegd. Waarom kan ik geen lengtes/hoogtes schatten? Dacht dat een meter veel minder was, hahahaha.
woensdag 27 juni 2007 om 11:10
quote:
Wowwwwww, álle kleertjes in die ladenkast van Ikea?
Ik heb een aparte kledingkast voor dochter:$
Ojee, misschien is mijn dochter wel zwaar onderbedeeld qua kleertjes dan
.
Het is een beetje proppen, maar het voordeel daarvan is weer dat ik alles dat niet meer past of dat ik niet meer gebruik (winterjasjes enzo) gelijk opruim naar zolder.

Het is een beetje proppen, maar het voordeel daarvan is weer dat ik alles dat niet meer past of dat ik niet meer gebruik (winterjasjes enzo) gelijk opruim naar zolder.

woensdag 27 juni 2007 om 11:16
Ik zeg 'Hemnes!'
Wij gaan ook voor de 3 laden variant. Heb er zaterdagmiddag (jaja in IKEA dapper hè) even voor gestaan, en is prima (ben 1.79 m).
Hij kost rond de 120 euro en je hebt hem ook in rood en geel, maar dat vind ik voor babykamer wat heftig. Bijna alle babymeubeltjes zijn wit is me opgevallen.
Wij gaan ook voor de 3 laden variant. Heb er zaterdagmiddag (jaja in IKEA dapper hè) even voor gestaan, en is prima (ben 1.79 m).
Hij kost rond de 120 euro en je hebt hem ook in rood en geel, maar dat vind ik voor babykamer wat heftig. Bijna alle babymeubeltjes zijn wit is me opgevallen.

woensdag 27 juni 2007 om 11:21
quote:
quote: fleurtje reageerde
.
Haha, nee hoor. Mijn dochter heeft ook belachelijk veel. Komt ervan als je een oma hebt die veel kleertjes koopt en een moeder bij wie ook van alles aan dr handen blijft plakken in combinatie met een verslaving aan ebay.

Haha, nee hoor. Mijn dochter heeft ook belachelijk veel. Komt ervan als je een oma hebt die veel kleertjes koopt en een moeder bij wie ook van alles aan dr handen blijft plakken in combinatie met een verslaving aan ebay.
woensdag 27 juni 2007 om 12:22
woensdag 27 juni 2007 om 12:38
quote:
quote: Helenita2 reageerde
.
:D Behalve geld dan zeker (eh, aan de handen plakken dus)? Leuk hoor. Kleine meisjes kunnen niet genoeg kleertjes hebben
quote: Helenita2 reageerde

woensdag 27 juni 2007 om 13:24

woensdag 27 juni 2007 om 13:31

woensdag 27 juni 2007 om 13:33
quote:Behalve geld dan zeker (eh, aan de handen plakken dus)? Leuk hoor. Kleine meisjes kunnen niet genoeg kleertjes hebben :PHaha, valt nog mee. Ik keek net even bij mijn koopgeschiedenis op Ebay en ik heb de afgelopen weken voor €52 (merk)kleertjes gekocht (nieuw en tweedehands), ik had daarvoor 27 artikelen.....