Concert Billie Eilish in examentijd

29-04-2024 18:56 99 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn zoon (14) doet volgend jaar MAVO examen. Nu kwam hij met enthousiast naar beneden met de mededeling dat zijn favoriete artiest Billie Eilish volgend jaar naar Nederland komt. De concerten zijn op 4-5-7 mei en de examens beginnen op 9 mei.

Zoon wilt enorm graag naar het concert (het liefst op 4 mei) maar het staat mij wel tegen dat het in examentijd is.

Wat zullen jullie doen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
29-04-2024 19:14
Twee dagen reizen van Nijmegen naar Amsterdam :rofl:
In België gaan ze nog met de trekschuit.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2024 19:17
Ze hebben nog ruim een jaar he :facepalm:
Nou ja, met al die reisdagen is het nogal wat hè.
Alle reacties Link kopieren Quote
Selene schreef:
29-04-2024 19:17
Nou ja, met al die reisdagen is het nogal wat hè.
En vergeet al die Belgen niet die op Billie af komen. Die zijn minstens een week onderweg maar dat zijn ze wel gewend met die trekschuit.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-04-2024 19:02
Op 4 mei? Ongepast
Mwah. Ik heb ook ooit een concert op 4 mei gehad, en om 8 uur was het echt muisstil in Ahoy.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2024 19:19
En vergeet al die Belgen niet die op Billie af komen. Die zijn minstens een week onderweg maar dat zijn ze wel gewend met die trekschuit.
Ik hoop dat de klompjes beslagen zijn, anders lopen ze op blote voetjes tegen de tijd dat ze bij Billie zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2024 19:19
En vergeet al die Belgen niet die op Billie af komen. Die zijn minstens een week onderweg maar dat zijn ze wel gewend met die trekschuit.
Ik had het in mijn glazen bol gezien en ben zo verstandig geweest om 26 jaar geleden naar Amsterdam te verhuizen. En ik heb het heel goed voor elkaar want intussen heb ik ook gratis parkeerplek kunnen regelen in Zuidoost en ben ik dankzij het opgebouwde netwerk verzekerd van VIP kaartjes. Zo je maar weer: Er zijn ook verstandige Belgen die zich niet afhankelijk laten maken van trekschuiten enzo! :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt toch niet de hele dag leren? Het komt echt niet op die ene avond aan hoor. Lekker laten gaan! Leuk juist! Toen ik examen deed hadden we een stedentrip London met de hele familie met Hemelvaart, dat viel toen precies tussen examenweek 1 en 2 in. Gewoon goed plannen, geen probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
29-04-2024 19:12
Meh. Ik neem aan dat Billie wel even wacht met zingen tot vijf over acht.

Ik zou hem gewoon laten gaan hoor TO. Als het af moet hangen van die ene avond wordt het toch waarschijnlijk niks met dat examen.
Grote kans dat Billie Eilish dan nog niet eens op het podium staat, maar het voorprogramma. ;-D
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
vivapimpelmees schreef:
29-04-2024 19:19
Mwah. Ik heb ook ooit een concert op 4 mei gehad, en om 8 uur was het echt muisstil in Ahoy.
Ik zou 1 van de andere dagen pakken, niet de 4e
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-04-2024 19:37
Ik zou 1 van de andere dagen pakken, niet de 4e
Dat mag. Heeft de zoon van TO meer kans op een kaartje ook nog.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
OlleGrieze schreef:
29-04-2024 19:24
Ik had het in mijn glazen bol gezien en ben zo verstandig geweest om 26 jaar geleden naar Amsterdam te verhuizen. En ik heb het heel goed voor elkaar want intussen heb ik ook gratis parkeerplek kunnen regelen in Zuidoost en ben ik dankzij het opgebouwde netwerk verzekerd van VIP kaartjes. Zo je maar weer: Er zijn ook verstandige Belgen die zich niet afhankelijk laten maken van trekschuiten enzo! :whistle:
:lol:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben toen ooit, lang geleden, in het weekend wat tussen de 2 examenweken viel, het weekend naar Pinkpop geweest :proud:

Ik stond er toen wel goed voor (ook Mavo), kan me ook niet herinneren dat ik heel veel moest leren. Had de dag na het festivalweekend een luistertoets Engels dus daar kon je sowieso niet voor leren.
I’m coming up on infra-red
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-04-2024 19:02
Op 4 mei? Ongepast
Ze schijnt om 20.00 een ingekorte cover te gaan doen van John Cage's 4'33
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
29-04-2024 19:48
Ze schijnt om 20.00 een ingekorte cover te gaan doen van John Cage's 4'33
Haha
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
29-04-2024 19:48
Ze schijnt om 20.00 een ingekorte cover te gaan doen van John Cage's 4'33
chienandalou wijzigde dit bericht op 29-04-2024 19:54
Reden: 1 keer is genoeg
1.97% gewijzigd
Wanna grow up to be
Be a debaser
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
29-04-2024 19:48
Ze schijnt om 20.00 een ingekorte cover te gaan doen van John Cage's 4'33
:proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Zie probleem niet. Lekker gaan en ontspannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoon doet dit jaar examen en het is nu meivakantie. Hij leert, maar ook genoeg ontspanning. Zou hem ook laten gaan. Als ik het goed heb gezien is voor jou zoon het 1e examen op 9 mei Engels en daarna alweer weekend. Hele dagen leren lukt niet en is ook totaal niet goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker laten gaan! Even wat ontspanning voor de examens. Het komt niet aan op een paar dagen qua leren, dat heeft ook geen enkele zin meer. Het kan hem ook goed doen om even lekker te genieten van zijn favoriete artiest, kan hij met positieve energie zijn examens in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kan ook echt overdrijven als ouder.
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
29-04-2024 19:31
Grote kans dat Billie Eilish dan nog niet eens op het podium staat, maar het voorprogramma. ;-D
Of zelfs die nog niet eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow wacht. Nee, kan echt niet natuurlijk. Maakt mijn puber meer kans op kaartje. :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou hem ook gewoon laten gaan. Dat zijn onvergetelijke ervaringen en hij kan het leren eromheen plannen, dat hangt echt niet van die ene avond af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry, dubbel. Forum doet raar
Alle reacties Link kopieren Quote
Lila-Linda schreef:
29-04-2024 19:37
Ik zou 1 van de andere dagen pakken, niet de 4e
https://www.rtl.nl/nieuws/video/video/f ... =rtlnieuws

Dit maakt meer indruk dan thuis op de bank naar de herdenking op tv kijken

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven