cyclus/baby banners

29-06-2008 18:43 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan de dames die hier op de kinderpijlen meeschrijven met een maand-topic of een zwangerworden-topic;

Op andere fora is het mij opgevallen dat vele schrijfsters gebruik maken van zogenaamde cyclus of baby banners. Maar hier bij Viva ben ik nog nooit één tegen gekomen. Mijn vraag dus, waarom is dat zo? Of bestaat die mogelijkheid hier niet?

Ben benieuwd naar jullie antwoorden
Eowynn_ schreef op 29 juni 2008 @ 20:52:

Ok, ik geef toe, ik heb er 1 gehad. ;-) Alleen niet hier ;-)
Babybrabbel? :-O
Nee DAT geloof ik niet. Eow op Babybrabbel. Dat kan niet X-D
meave schreef op 29 juni 2008 @ 20:49:

[afbeelding]

Brrrr...... En dan is dit de allerleukste die ik ooit gezien heb.

Ik ging trouwens even op babybrabbel kijken, op zoek naar een gruwelijk lelijke ticker. Stuit ik op de startpagina op een kindje met de volgende naam: Djelevanie. Ach gosss....
Ik zou die naam maar gauw weg halen voordat z'n (of is het haar)moeder je hier verrot komt schelden.
Nog 1tje dan om het af te leren: http://newtickers.bump-and-beyond.com/17/1776/177605.png
Babybrabbel niet nee, yes. :-$
Djelevanie? Hoe kom je nou weer aan de echte naam van mijn zoon?
Volgens mij is het een meiske.
Eowynn_ schreef op 29 juni 2008 @ 21:33:

Babybrabbel niet nee, yes. :-$
Natuurlijk! Het tienermoedertopic, toch? X-D
Loretta is De Mol. Punt.
meave schreef op 29 juni 2008 @ 21:34:

Volgens mij is het een meiske.

Oh ;-)

Kess, tienermoeders? ;-) De meesten zijn ergens in de 20 hoor, daar ;-)
Die van Layla is wel een aparte: "My legs are becoming more proportional to my body. I'm 20 weeks pregnant."

Eigenlijk vond ik rond een week of 20 mijn body, en dan vooral het middelste deel, in rap tempo minder proportional met mijn benen worden. De benen van mijn kind werden misschien wel meer proportional, maar die was dan weer geen 20 weken zwanger.

Interessant, zo'n banner! :)
meave schreef op 29 juni 2008 @ 20:49:

[afbeelding]

Brrrr...... En dan is dit de allerleukste die ik ooit gezien heb.
Gheh ;-)
Miffy schreef op 29 juni 2008 @ 22:47:

Die van Layla is wel een aparte: "My legs are becoming more proportional to my body. I'm 20 weeks pregnant."

Eigenlijk vond ik rond een week of 20 mijn body, en dan vooral het middelste deel, in rap tempo minder proportional met mijn benen worden. De benen van mijn kind werden misschien wel meer proportional, maar die was dan weer geen 20 weken zwanger.

Whahaahaha mijn benen zijn al 2 jaar uit verhouding, eigenlijk vanaf mijn zwangerschap van de vorige, ik denk dat de benen van de baby bedoeld worden. :-p
Heb je ook cyclus-banners dan? @-( Gatver, net of ik er op zit te wachten om te weten datf tuthola1984 vanavond weer ligt te krikken omdat ze zo lekker vruchtbaar is... nou nee, bedankt.
a1mee schreef op 30 juni 2008 @ 21:02:

Heb je ook cyclus-banners dan? @-( Gatver, net of ik er op zit te wachten om te weten datf tuthola1984 vanavond weer ligt te krikken omdat ze zo lekker vruchtbaar is... nou nee, bedankt.
Niet? :-p X-D
Miffy schreef op 29 juni 2008 @ 22:47:

Haha, geweldig!!!!! Ik moest zo lachen om deze post gisteravond. Elke keer dat ik er vandaag aan dacht lag ik weer dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven