darmkrampjes wat te doen?
woensdag 20 juli 2011 om 11:14
Hoi allemaal,
nu de wallen echt niet meer te verbergen zijn hier een vraagje van een wanhopige moeder
mijn kleine van nu precies een maand heeft heel erg veel last van krampjes, laat harde windjes maar het poepen lukt niet echt. Ik probeer ook echt van alles. We gebruiken kindicol van vsm, nutrilon Omneo. verdunnen zijn flesjes, doen m in een warm badje en maken fietsbewegingen met zn beentjes.
allemaal dus zonder resultaat. vind het zo zielig om dit aan te zien.
heeft iemand hier nog een tip? zou een osteopaat het probleem kunnen verhelpen?
nu de wallen echt niet meer te verbergen zijn hier een vraagje van een wanhopige moeder
mijn kleine van nu precies een maand heeft heel erg veel last van krampjes, laat harde windjes maar het poepen lukt niet echt. Ik probeer ook echt van alles. We gebruiken kindicol van vsm, nutrilon Omneo. verdunnen zijn flesjes, doen m in een warm badje en maken fietsbewegingen met zn beentjes.
allemaal dus zonder resultaat. vind het zo zielig om dit aan te zien.
heeft iemand hier nog een tip? zou een osteopaat het probleem kunnen verhelpen?
woensdag 20 juli 2011 om 14:22
Mijn Excuses Lady's,
Ik wil niet verkeerd overkomen.
Ik adviseer het uit eigen ervaring, en daarnaast via mn werk.
Er is trouwens al een topic over dit onderwerp:
Help.....Darmkrampjes, ik zag het net, heb er verder geen connectie's mee of wat dan ook.
Maar de moeders die hier over schrijven op het andere topic, zijn ook erg enthousiast.
Ik wil niet verkeerd overkomen.
Ik adviseer het uit eigen ervaring, en daarnaast via mn werk.
Er is trouwens al een topic over dit onderwerp:
Help.....Darmkrampjes, ik zag het net, heb er verder geen connectie's mee of wat dan ook.
Maar de moeders die hier over schrijven op het andere topic, zijn ook erg enthousiast.
woensdag 20 juli 2011 om 15:39
woensdag 20 juli 2011 om 17:43
Infacol hielp hier voor geen meter, het leek zelfs erger te worden. Wat hier wonderen deed was Cinababy van VSM.
Verder inderdaad dragen met de buik op je onderarm en over het rugje wrijven. In de draagzak en gaan wandelen, menig poepluier is zo eindelijk toch losgekomen zeg maar.
Verder geduld...het gaat echt over...
Verder inderdaad dragen met de buik op je onderarm en over het rugje wrijven. In de draagzak en gaan wandelen, menig poepluier is zo eindelijk toch losgekomen zeg maar.
Verder geduld...het gaat echt over...
woensdag 27 juli 2011 om 15:04
Een van mijn kinderen was 4 weken oud en had ook enorm last van darmkrampjes, zoooo zielig hoe ze krijste en ineen kromp. Ontlasting kwam bijna niet maar wel uiteindelijk 'overloop'. (Dat is dus dunne ontlasting wat zich langs de verstopping perst.) Mijn huisarts (en CB) kwamen op de proppen met lactulose maar omdat ik het zelf liever in de natuurlijke manier zoek heb ik een Homeopaat bezocht. Deze gaf korreltjes en adviseerde om 1x per dag een theelepel Aloe Vera Gel te geven. Omdat er een tevredenheidsgarantie op de gel zat heb ik t geprobeerd. Dat werkte!! Ik weet nog zo goed dat de eerste (flinke...!) poepluier weer een feit was! s'Middags om 17u hadden we een theelepel gel gegeven en s'nachts was HET moment daar!! Na 2 dagen had ik een beduidend rustiger kind met nagenoeg geen pijn meer en een normale ontlasting!
Als je er meer info over wilt dan mail je me maar even.
Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt! [Ook met de wallen! ;0)]
Groetjes, Paula
Als je er meer info over wilt dan mail je me maar even.
Heel veel sterkte, ik weet hoe je je voelt! [Ook met de wallen! ;0)]
Groetjes, Paula
woensdag 27 juli 2011 om 15:30
Vind ik altijd zo eigenaardig, mensen die roepen; alle andere adviezen zijn slecht, je moet product x gebruiken (doelend op de post van marissevisje) Dat het voor jouw baby werkt, betekent niet dat het voor iedere baby werkt.
Heb hier trouwens niks gebruikt voor krampjes, was uiteraard heel vervelend, hier viel zoon uiteindelijk wel in slaap na lang wiegen en stevig tegen me aan houden. En na drie maanden ging het gelukkig ook weer over
Heb hier trouwens niks gebruikt voor krampjes, was uiteraard heel vervelend, hier viel zoon uiteindelijk wel in slaap na lang wiegen en stevig tegen me aan houden. En na drie maanden ging het gelukkig ook weer over