De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Jeetje Nikki wat heftig. Hopelijk helpt het om tot elkaar te komen.

Mida, wat een verhaal van Daan op school. Ik zou het ook echt niet leuk vinden. Arme kind. En ze hadden het dus op de BSO ook niet gemerkt?

Ik heb vandaag paps naar het ziekenhuis gebracht. Raar hoor. Hij wordt morgen geopereerd en de operatie duurt ongeveer 5 uur. Afhankelijk van wat ze gaan doen. Als het nierbesparend wordt dan komt hij terug op zaal, als het nierverwijderend wordt dan komt hij op de intensive care. Ik vond het toch best confronterend om hem weer in het ziekenhuis te zien.

We gaan staks op 31 december zo ontzettend het nieuwe jaar inluiden, op naar een goed en gezond nieuw jaar!
Kik, alles goed gegaan vandaag?

Ik ben benieuwd wat ze nu gedaan hebben, hopelijk is het een nierbesparende operatie geworden.

Nee, op de bso hadden ze waarschijnlijk ook niets gemerkt. Ik heb de juf van donderdag nog niet gezien, maandag waren er juffen die er op donderdag niet waren, dus heb ik er niets meer van gezegd. Als ik de kans krijg morgen ga ik er nog wel iets van zeggen. Ik wil er een week later niet te veel aandacht meer aan besteden, ook om Daan niet meer in verlegenheid te brengen.
hai

Nou het is een nierbesparende operatie geworden! Ze hebben de tumor goed weg kunnen snijden en van het gezonde weefsel hebben ze een goede nier kunnen behouden. Wel ligt hij op de intensive care, dat was voor ons ook even schrikken. Maar hij is er in goede handen. Ze houden hem heel goed in de gaten.

Hij was goed bij en we mochten al even bij hem. Ik vond het wel confronterend, om hem weer op de IC te zien liggen.

Mida, je hebt wel gelijk dat je er niet teveel meer over wilt zeggen. Ik snap je. Dat had ik toen Ruben in zijn vinger had gezaagd op de BSO.
Gelukkig dat ze zijn nier hebben gespaard Kik! Gaan ze nu nog chemokuren doen of bestralen? Hopelijk knapt hij snel op en mag hij naar huis.

Mida wat zielig van Daan! Dan breekt je hart hè. Is hij weer helemaal beter? Tim niet ziek geworden?

Dtje begon vannacht ineens ontzettend te spugen! Later poepte ze haar bed nog onder. Ik heb een kwaai nachtje achter de rug. Ik ga zo lekker naar bedje toe, hopelijk een beetje bijslapen. En niet ziek worden want vrijdag ga ik naar ANOUK!
Sorry Nik, vergat ik jou ..

Dus het heeft lekker geknalt bij jullie? Ik hoop dat het goed komt. Ben je er al uit of je die studie gaat doen? Enne, hoe gaat het met de gevoelens voor die ander? Weet Nikkiman er nog steeds niets van? Leuk dat je zo weg bent geweest met wat vriendinnen! Heb je echt nodig af en toe eruit!

Snico, foto's!!!!

Cola?
Fijn Kikkie, dat alles goed is gegaan! Hopelijk knapt hij snel op en kan hij met goede moed een nieuw en gezond jaar in.

Jaimie, zielig hoor van Dtje. Ze was echt goed ziek dan. Gaat het nu een beetje beter met je meisje?

Daan is alleen maar flink verkouden, maar daar kun je je ook goed ellendig van voelen. Tim is sinds gisteren ineens een klein zeehondje, hij begon gisterenavond in bed te hoesten. Vanmorgen kwam hij helemaal hees uit bed en als hij hoest klinkt het echt erg beroerd. Hopelijk wordt hij niet ziek met zo'n druk sinterklaas weekend voor de deur.
Ach allemaal zieke kindjes...

Das ook een nachtje Jaimie, zielig hoor.

Mida, klinkt bekend, zeehondje. Tessa ook. Heeft ook een apart hoestje, strontverkouden maar geen koorts. Kikkieman zei al, vorig jaar lag ze ziek op bed met de sint, het zal toch niet!
Kik wat fijn dat het nierbesparende operatie is geworden. En IC is altijd schrikken maar net wat je zegt hij is in goede handen.

Jamie ook een spooknachtje balen zeg.... maar ben wel jaloers op je dat je naar Anouk gaat, dat wil ik ook..........echt wel super. Ben benieuwd of je al een zwanger buikje bij haar ziet.

En wat betreft die ander, Nikkiman weet dat niet en dat wil ik ook gewoon zo houden, ik schiet er niks mee op en vind het ook niet nodig om dat te vertellen. Gevoelens zijn er ook niet echt, ik ben gewoon tja erg van hem gecharmeerd. Maar niet op die manier dat ik uberhaupt ooit een relatie met hem zou willen. Het is gewoon leuk om af en toe wat te ouwehoeren..

Jullie ook alles in huis voor 5 dec. die kinderen van ons worden weer stok verwend, ongeloofelijk, Nikkiman is ook nog jarig deze maand. Ik vind december ook altijd zo'n verschrikkelijk dure maand.
Och Jaimie, ik lees net op je Hyves dat je nu zelf ziek bent! Jammer dat je nu Anouk mist, beterschap!

Kik, hoe is het met Tessa, niet ziek geworden?

Hier gaat het gelukkig de goede kant op met de kindjes, de verkoudheid wordt minder dus ik heb goede hoop dat het goed gaat dit weekend.

Nikki, Midaman is ook in december jarig, de 18e. Ik vind sowieso december een rotmaand om jarig te zijn en idd toch al zo duur!

Hier was ook alles al lang binnen qua kado's, ik ga het zometeen allemaal naar beneden sjouwen want morgenvroeg is hier de enige mogelijkheid nog om het thuis te vieren. Dus morgenvroeg is niet alleen het schoentje gevuld maar staan meteen alle kado's erbij.
even snel want meisje huilt. Ja Tessa is wel ziek. Vocht in haar longetjes. Ze zit nu aan de antibiotica. Ze had gister 40 graden koorts.
Oh nee toch.......

Beterschap! (((((dikke knuffel)))))
Kik hoe gaat het met je meiske? Vocht achter haar longetjes? Klinkt best heftig. Hoe kom je daaraan? (En vanaf...) En je vader? Hebben jullie nog een beetje sinterklaas kunnen vieren?

Hoe hebben jullie het allemaal gehad? Hier was het leuk. Ik was dus helaas zelf ook ziek geworden, dus kon niet naar Anouk. Ik liep aan 2 kanten leeg, had barstende koppijn dus het was echt geen doen. Superbalen, temeer omdat mijn zus helemaal vooraan heeft gestaan . Gisteren nog niet helemaal fit maar ja de show must go on voor de kids. 's MIddags allemaal lekkere hapjes gemaakt, daarna Sinterklaas gevierd en toen als een blok gaan slapen. Vanmorgen om half 10 eruit gekomen en ik ben de hele dag futloos en wazig geweest. Morgen weer werken..

Ik bedacht me dat ons oudste kuiken alweer bijna 5 is??!! Waar blijft de tijd?
Ja inderdaad zeg oudste kuiken bijna vijf. Pfffff.

Jaimie, wat sneu dat je Anouk gemist hebt. Balen zeg. Hopelijk ben je morgen fit genoeg om de dag vol te houden op je werk.

Tessa heeft vocht in haar longen. Ze piept over haar longen. Moet zeggen dat ze het goed te pakken heeft. Ze eet eigenlijk niet en drinken moeten we echt dwingen, maar dat gaat nog wel. Koorts begint te verdwijnen. Ze hoest erg veel, maar het klinkt wel los. Ik hoop dat het hier bij blijft. Wel moeten we na de antibiotica kuur gelijk terug met haar naar de dokter, om te horen of het weg is.

Ruben begint nu ook te hoesten en heeft er echt last van, ik hoop niet dat hij nu ziek wordt.

En dan ook nog even goed nieuws! Mijn vader is thuis! Ongelooflijk he. Hij ging heel hard vooruit en had geen pijn, heeft gelopen en kon alles al zelf, dus ze zagen geen reden om hem nog te houden. Uiteraard moet hij het nog heel rustig aan doen. Over een paar dagen verwachten ze de uitslag over de tumor. De verwachtingen zijn erg goed.

Dus hopelijk kunnen wij het jaar uitknallen met een flinke fles champagne en een goed feestje!

Maar we gaan Snico en Cola toch niet verliezen he? Snico hoe is het? Hoe is het met je mannetje? Heb je het erg druk?
nee hoor! Ikben er nog!

Ben alleen heeel moe. Nico heeft een dubbele hernia en kan weinig, ook niet met Sjakie... Hij kan m niet uit bed of box tillen en lopen,dus alle zorg komt nu even (lees: al een paar weken) op mij terecht. Dus alle voedingen, ook die van s avonds laat en s nachts en dan weer hup s ochtends vroeg mijn bed uit.Heb niet zoveelfut/puf/zin om dan nog te schrijven, maar heb wel meegelezen zo nu en dan......

Kik, ik hoop dat je vader goed nieuws krijgt!

Nik, t heeft dus even gedonderd in huizeNikki? Nu alles weer opgeklaard?

Mida, kindjes allemaal weer beter?

Jaimy, las op hyves dat je ziek was. Al weer wat opgeknapt?

Flirty heeft van de sint de school van playmobil gekregen.......pfieuw wat een takkewerk om inelkaar te zetten! Maar....een daverend succes!

X tot gauw, zal me wat vaker melden......althans proberen
Foto's van S met bril op mijn Hyves! Nikki ik wil hem wel mailen naar jou? Ik heb alleen je adres niet. (Kik misschien jij wel, kun je het dan doorsturen naar mij?)

Snico leuk van je te horen. Die man van jou zit ook vaak in de lappenmand. Vorig jaar rond deze tijd met zijn keel, nu weer een hernia. T zijn ook niet de minste dingen?! Je hebt het er maar druk mee....(ik ben wel erg benieuwd naar je kids hoor!foto's????)

Kik wat fijn dat je vader weer thuis is! Hoe was het bij de dokter met T?

Mida hoe is het nou op je werk? Is iedereen van de ergste schrik bekomen?

Jullie kids goed verwend? Hier wordt lekker gespeeld hoor met het nieuwe speelgoed!
Ik heb een nieuw fototoestel dus sommige foto's zijn nog wat flets, ik moet hem nog goed instellen. Beetje lastig als je er geen verstand van hebt.
Jamie je mag ze waar naar me mailen, ik kijk even ook ik je mail adres heb anders mail ik jou oke?

Snico balen van Nico zijn dubbele hernia, kan me voorstellen dat je kapot bent en geen puf hebt om te schrijven.

Kik hoe is het met je 2 zieke kindjes...??
Nou ik heb weer wat... iemand wel eens van de klieren van Bartholin gehoord?? Nee?? Dat gaat nu dan veranderen :-) ... Ik voelde vorige week ineens een bult in mijn eeeeh, ja ik zal het beestje maar bij de naam noemen (genant moment)..vagina.. Echt een flinke bult. Hij zat niet echt erin maar ernaast, aan de binnenkant (volgen jullie me nog?). Ik wilde niet meteen het ergste denken maar was toch even geschrokken.

Maar na 2 dagen was de bult al groter dan een kippenei dus ik dacht aan een ontsteking. De huisarts vertelde me dat het een zogenaamde Bartholinse cyste was. Oftewel, mijn klier van Bartholin zit verstopt. Je hebt dus 2 van die klieren, die zorgen ervoor dat je vochtig wordt.Het zou waarschijnlijk vanzelf overgaan.

Maar de dag erna groeide en groeide het ding maar, 's nachts niet kunnen slapen van de pijn, dus weer terug naar de husiarts. Die schrok ervan dat hij zo gegroeid was, en heeft hem gepunctueerd ofewel met een spuit vocht eruit gehaald en antibiotica voorgeschreven.

Helaas werd het steeds pijnlijker en groter en ontstoken, dus vandaag werd ik naar het ziekenhuis doorverwezen. De gyneacoloog heeft hem opengesneden, en een drain aan gebracht (die er al weer uit is gevallen by the way). Dat was echt geen pretje, de verdovingsspuit was enorm gemeen en vervolgnes werkte de verdoving niet dus ik heb het snijden ook gewoon gevoeld. Maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens. Ik was ook enorm opgelucht dat ze er wat aan deden. Ze heeft hem uitgeknepen dus nu is hij weg. Hopelijk blijft hij weg, dan is het goed zo. Anders moet ik volgende week onder het mes.

Heb ik weer!!??
O ja Nik, mijn emailadres is: eerste 3 letters van Dtjes naam met de eerste 3 van S erachter ......@live.nl.
jemig jaimie! wat een verhaal!! lijkt me goed zeer doen. En dat het zo groot kan groeien. Dus als het niet wegblijft dan moet je onder het mes? gaan ze dan de klier weghalen? Hebben ze er vaak mee te maken? Sterkte.

Snico, och meis, je hebt je bordje ook vol. Ik snap je hoor, geeft niets. kom maar langs als je zin hebt?

Mida hoe is het bij jou? Hoe is het nu op je werk? Nog iets gehoord over het poep incident?

Hier is het een ziekenboeg. Tes heeft waarschijnlijk astma en heeft een ventolin pompje gekregen met zo'n enorme toeter. Een hele strijd om het haar te geven, kikkieman en ik zijn dan ook beoefend in de houtgreep ondertussen. Maar we hebben wel het idee dat het helpt. Daarnaast heeft ze een middenooronsteking en de pus loopt zo haar oor uit. (sorry)

Daar heeft ze nu antibiotica druppels voor gekregen en volgende week terug komen en als het niet weg is weer door naar de kno arts.

Ruben knapte aardig op, is het niet dat hij de buikgriep nu van mij heeft overgenomen. Ja ik heb dus buikgriep en kikkieman komt net ook beroerd uit zijn werk. Pfffff ik word zo gek van die virusjes!

Dus ben deze maand niet veel op school geweest en dat voelt niet goed, maar ja, kindjes gaan voor.

Vader gaat heel goed. Is lekker thuis en rommelt lekker aan, al naar buiten geweest om even lekker wat te drinken ergens en boodschapjes doen. Daar geniet hij zo van.
Nou, het gaat weer lekker bij jullie allemaal.

Jaimie, jeetje wat een gruwelijk verhaal, zo groot als een kippenei! Hopelijk komt het niet terug en hoef je volgende week niet onder het mes.

Kikkie, bij jullie is het ook goed raak zeg. Ik hoop dat bij jullie ook iedereen weer snel opknapt.

Ik heb het er idd met het 10-minutengesprek nog over gehad en dat hij had gezegd dat hij zo'n strenge juf heeft en het daarom niet gezegd had. Volgens mij schrok ze daar toch wel van.

Och Snico, ik snap helemaal dat je oververmoeid bent. Het is toch al zo zwaar met weer een baby erbij en als je dan alles helemaal alleen moe doen. Wat gaan ze doen aan die hernia, wordt hij geopereerd of moet het met rusten overgaan?

Nikki, is het weer een beetje rustig thuis?

Hier alles zijn gangetje, de kinderen zijn nog wat verkouden, maar niets ernstigs. Daan is druk met kerstdingen op school, een kerstdiner, een opvoering en dat soort dingen. Tim gaat donderdag op het kdv over naar de dreumesgroep, dan is hij weer de kleinste.
Alles goed hier, bult is weggebleven gelukkig!

Lekker vakantie nu, 2 weekjes! Vanavond ga ik stappen en eten met 2 vriendinnetjes en mijn zus, ter ere van mijn 30ste verjaardag volgende week.

Mooi hè die sneeuw, perfecte timing nu met deze dagen!

Jullie ook vakantie??
Gelukkig dat je er geen last meer van hebt gehad.

Ik moet volgende week nog werken en dan heb ik een week vakantie heerlijk, Midaman en de jongens zijn ook thuis.

Hier ligt een klein laagje sneeuw, donderdag was het de moeite waard maar nu is het bijna weg. Ik heb vrijdag nog lekker met de jongens buiten met de slee gespeeld. Tim vond het geweldig! Iedere keer als hij van de slee af moest omdat Daan aan de beurt was gilde hij de halve binnentuin bij elkaar. Het was vandaag wel berekoud, vanmorgen toen ik naar de bakker reed was het nog min 12!!! Morgen vieren we Midaman zijn verjaardag, een drukke dag dus.

Tim begint nu echt een peutertje te worden, hij praat steeds beter ik begrijp hem al echt. En ik merk ook dat hij steeds iets beter gaat luisteren, hoewel hij de kerstboom errug interessant vindt.
Uhhmmm, wat zei ik gisteren over de sneeuw? Er ligt hier nu een enorm pak sneeuw, ik denk dat het morgen niet druk zal zijn bij ons op het werk

Ik ga het morgen iig wel proberen om op het werk te komen, dinsdag zijn we alle vier thuis en kunnen we lekker met de kids gaan sleeen.

Vandaag hadden we Midaman zijn verjaardag en de kinderen hebben allemaal heerlijk in de sneeuw gespeeld, ze hebben een megagrote sneeuwpop gemaakt en meteen ook weer gesloopt.
Hoi!

Hier ligt al vanaf woensdagavond een pak sneeuw niet normaal meer. De deur uitgaan doe ik dus ook liever niet, gelukkig woon ik 5 min. afstand van mijn werk en is het KDV ook dichtbij, dus kan ook lopend. Gisterochtend even bij mijn ouders geweest maar gewoon echt ingesneeuwd met de auto we konden niet echt wegkomen, mijn vader en Nikkiman sneeuw om de auto weg scheppen en dan duwen en ik rijden, glee alle kanten op, vreselijk. Morgenavond ook nog een kerstborrel van het werk op een andere locatie, denk dat ik maar met een collega mee ga rijden en dan met de taxi terug.

Kik nog gefeliciteerd met T, hebben jullie een leuke dag gehad, wat hebben jullie voor haar gekocht?

Jamie hoe was je stapavond? Heelhuids thuis gekomen.

Mida succes op het werk vandaag, kon je er makkelijk komen?

Cola waar ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven