De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Hoi, weer even snel, want het is alweer bijna bedtijd.

Kik, hoe is het nu met T? (heb je trouwens in de gaten dat je T en R hun namen voluit hebt geschreven?) Ik snap je ongerustheid ook. Vanmorgen kwam Daan hoestend uit bed en toen dacht ik ook, oh nee het zal toch niet......... Maar ik heb hem daarna niet meer horen hoesten, dus het zal wel loslopen.

Goed zeg van die zwemles van R! Wel zielig dat hij zijn zwembroek niet meer omhoog kreeg.

Nikki, hoe is het nu thuis? Zijn jullie er samen uit gekomen?

Jaimie, vervelend van je hoofdpijnklachten. Heb je al vaker gehoord dat de mirena zulke klachten kan geven? Ik heb er gelukkig helemaal geen klachten over, mij bevalt hij prima.

Cola??

Snico, slaapt je kleine ventje al een beetje door? Gaat het goed, heb je je ritme al een beetje gevonden met 2 kinderen?

Hoe vonden jullie kinderen dit sinterklaasweekend?

Daan zat natuurlijk zaterdag al een half uur voor de intocht al klaar voor de tv en 's avonds mochten ze natuurlijk hun schoen zetten. Daan had een kleine transformer en Tim een autootje van Megabloks. Ze waren erg blij met de kadootjes en begonnen meteen aan de pepernoten die ik rond de schoentjes had gestrooid. De sintgekte zit er meteen helemaal goed in.

Daan gaat morgen met school schaatsen. Midaman heeft een snipperdag genomen en hij gaat mee om te helpen. Woensdag ga ik met Daan naar cowboy billie boem, kennen jullie dat? Het lijkt me erg leuk, we hebben er een cd van met leuke liedjes en deze voorstelling gaat over sinterklaas.

We zijn vanmiddag op kraamvisite geweest bij vrienden, Daan vond de baby helemaal geweldig hij kon er bijna niet afblijven. En Tim vond het ook leuk ....totdat ik de baby op schoot kreeg! Hij was me toch jaloers, op een gegeven moment begon hij keihard te huilen, toen heb ik de kleine toch maar terug gegeven aan haar eigen moeder
We hebben er eigenlijk niet meer overgepraat, we blijven allebei bij ons standpunt en zullen allebei niet toegeven dus tja dan word het lastig en zal je er dus ook niet uitkomen. Vanavond komt hij niet thuis en ga ik een berekening maken enz. gewoon om te laten zien dat hij gewoon echt ongelijk heeft. Maar bij hem is het ook gewoon principe kwestie, ik heb gezegd dat als ik zou gaan studeren ik mijn vakantie daar wel 3 jaar voor zou laten, en hij vindt ik heb dat gezegd dus daar blijven we dan bij. Echt zo vermoeiend.....wat moet ik daar nou mee, gewoon niet gaan studeren en voor altijd alles zo maar laten om dat meneer dat het beste past, vind ik niet en dat wil ik ook niet. Ik had echt niet verwacht dat het zo zou gaan. Heb het er ook met mijn ouders over gehad en die vinden het ook erg zwart wit van hem en weten natuurlijk ook wel dat hij zo kan zijn. Maar dat het zo zou gaan. Mijn vader zei al het moet natuurlijk ook niet zo zijn dat jullie hier zulkse woorden om krijgen dat jullie dan uitelkaar zouden gaan, nee tuurlijk niet en dat hoop ik niet, maar moet ik dan maar hem zijn zin geven terwijl ik iets heel graag wil en wat niet onmogelijk is, maar gewoon niet past omdat Nikkiman iemand is van principes.

Als ik het nu zo schrijf word ik gewoon weer pissig.
pffff Nikki lastige situatie. Wist je ook dat je van de belasting nog een gedeelte terug krijgt, wellicht helpt het? Je mag je studiekosten aftrekken bij de belasting. Is nog best gunstig.

Ga je dan ook minder werken? Dat kan ook effect hebben op eventuele heffingskortingen die dan meer worden.

Meisje heeft nog wisselt, koorts, verhoging en gewoon goed af. Ze is gezellig, eet goed, drinkt goed maar is enorm wit, ogen staan niet goed, wallen en dus een schommeling in temperatuur. Gaat van 39,5 naar 37,7 en weer naar 38,7. Geen idee wat er is, kan er niet een vinger opleggen.

Zit ook enorm te twijfelen wat ik morgen moet doen met werken. Haar wel of niet brengen naar de opvang?

Zwemmen gaat inderdaad goed, vandaag tweede les gehad en ging erg goed. En vanavond ouderavond gehad, haha, grappig hoor. Ging allemaal goed.

Mida, haha een jaloerse tim dus. Wel lief. wat leuk dat ze gaan schaatsen zeg. Leuk idee. Ik wist het van die namen, het maakt me niet zoveel meer uit. :-)

Jaimie, wat rot dat je steeds zo naar bent in je hoofd. Ik heb ook veel problemen gehad met de Mirena. Maar dan buikpijnen. Ik heb hem eruit laten halen en het was over. Ik heb er geen spijt van. Ben nu aan de pil, even kijken hoe ik dat vind want daar kreeg ik vroeger altijd migraine van, en het is niet ideaal met mijn bloeddruk, maar ja je moet iets he!

We hebben Ruben inderdaad zo snel op zwemles gedaan omdat hier zoveel water is. Wij wonen aan het water, en mijn schoonouders ook. Zijn hele klas zit bij hem op zwemmen dus ik denk dat meerdere zo denken. :-)

Snico hoe is het met je kleine mannetje?

Cola? Alles goed bij jou?
oja 2 dec. wordt mijn vader geopereerd. Spannend dus. Wordt wel een weekje dan zeg.....ook voor de kinderen. Maar goed het is niet anders en we laten het gewoon op ons afkomen. Ik ben blij dat er nu wat gaat gebeuren.
Even ego, vanmorgen is een van mijn fijnste collega's overleden. Ik werd gisteren na het werk gebeld dat hij een hersenbloeding had gehad en dat hij er slecht aan toe was en vanmorgen belde een collega om te vertellen dat hij vanmorgen om half 5 was overleden................... Hij was pas 55 geworden en net voor het eerst opa .

Ik ben even helemaal van slag, hij is een paar jaar mijn directe chef geweest en ik had een hele goede band met hem. Ik vind het zo erg voor zijn vrouw en kinderen.
He bah Mida gecondoleerd, het is vreselijk als een dierbare (collega) ineens overlijd. 2 jaar geleden hadden wij dat ook met mijn baas. Kan me voorstellen dat je van slag bent, hij was ook nog zo jong!

Kik, 2 dec dus geopeerd spannend hoor, en goed van je dat je het gewoon op je af laat komen, zal vast niet altijd makkelijk zijn maar je probeert het in ieder geval.

Jamie hoe is het met de migraine?
Mida, gecondoleerd... Wat erg! Zo jong nog, zo oneerlijk. Sterkte.

Nikki, ik hoop dat jullie er samen uit gaan komen.

Wat de migraine betreft, ik kan van de week de mirena laten verwijderen bij de huisarts. Even kijken wanneer, want manlief is ziek en ik moet ook nog werken en naar de tandarts.

Morgenochtend naar het ziekenhuis met Sje. Had ik al verteld dat hij loenst met 1 oog? Morgen krijgt hij een vervolgonderzoek om te kijken of hij ook sterkte heeft, oftewel of hij een bril krijgt of pleisters, of beide. Ik vind dat dus helemaal niet erg als hij een bril zou moeten dragen. Maar iedereen reageert zo gek, zo van arm kind, of tis zonde. Maar, dat vind ik helemaal niet zonde, hoogstens vervelend voor hem om te wennen. Het zijn de reacties van de omgeving die ik zonde vind! Dus als ze een kind met een bril zien denken ze...?? Ja wat eigenlijk.

Manlief is ziek thuisgekomen van t werk. De kindjes liggen beiden flink t ehoesten en zelf heb ik keelpijn. Ik hoop dat het niet de Mex. griep is, volgende week dinsdag worden ze geënt en tot die tijd mag de griep ons huisje stilletjes voorbij gaan...Ik heb wel geluk. hier prikken ze op geboortemaand. en die van mij vallen samen binnen hetzelfde half uur! Helaas wel op een werkdag maar ja dat is nu eenmaal zo.

Kik, spannend, de operatie is nu een feit. Hoe is het afgelopen met je meiske, heeft ze het volgehouden bij de opvang? Of en je helemaal niet wezen werken? Lastig is dat hè, je wilt niemand teleurstellen maar ja, ziek is ziek. Dat komt nooit uit.

Over 2 weken werk ik alweer een jaar bij mijn werkgever, wat gaat de tijd snel!!??!!
Net terug uit het ziekenhuis, hij krijgt een bril. Vanmiddag een leuke uitzoeken. En hopen dat hij hem ophoudt! Hoe ging dat toen met M, Nikki? Hoe oud was zij toen ze een bril kreeg?
jeetje mida wat erg. Gecondoleerd, ik kan me voorstellen dat je daar even goed van slag van bent. Een hele dikke knuffel voor jou ((((((((knuffel)))))))

Jaimie, hebben jullie de oproep al? Hier nog niets. ben benieuwd. Het is wat met alles wat er heerst he. Mijn moeder is nu al drie weken ziek met de griep. Ze testen niet of het de griep is, maar ze heeft nu ook longonsteking. Het werkt niet echt mee met alles wat er nog aan gaat komen.

Ik zelf twijfel ook heel erg, ik voel me weer niet lekker, migraine, koud, snotterig, maar wil me niets steeds ziekmelden. (omdat de kinderen volgende week ook nog geent worden en je weet maar nooit en nog de week waarin mijn vader wordt geopereerd, en ik ben al een week ziek geweest) maar aan de andere kant wil ik ook een beetje mijn weerstand op peil houden voor alles wat nog komt. Moeilijk!

Jaimie, ik zie het zoals jou wat betreft een bril. Het helpt hem alleen maar. Vervelend die opmerkingen eromheen, niet leuk het is ook totaal niet nodig. Mensen zijn soms zo oordelend.

Nikki, ik laat het inderdaad over me heen komen, we zien wel. We weten nu in ieder geval wat er gebeurt en hoelang het ongeveer duurt. Dat scheelt wel.

Ik ga er een op bed leggen.
Ja wij hebben de oproep al binnen. Zo te horen heeft je moeder hem ook. Dat is toch wel hèt kenmerk, last van je luchtwegen/longontsteking. Houd je nu bewust je kids weg bij je moeder? Lastig hoor.

Ik heb een superleuke bril uitgezocht! Zwart, rechthoekig met wat rode accenten erop. Hij wilde hem al ophouden haha maar dat kon natuurlijk niet. Dtje huilen, die wilt nu ook een bril .
Hoi,

Bedankt voor het meeleven, ik heb vandaag gewerkt, dus even goed mijn hart kunnen luchten bij wat collega's en dat lucht wel op. Ik vind het nog wel eg onwerkelijk, denk steeds dat hij gewoon komt binnenlopen. Zaterdag is de crematie, dan zal het wel doordringen ben ik bang. Wat ook zo bizar is om te zien is dat er steeds iemand online zit op zijn Hyvesaccount, het zal wel een van zijn kinderen zijn.

Jaimie, dus toch een brilletje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik kleine kinderen met een bril er zo wijs uit vind zien en als hij het zelf niet erg vindt zou ik er zeker geen probleem van maken. Er zijn tegenwoordig zoveel leuke modelletjes te koop. Hopelijk vindt hij het ook echt zo leuk als hij de bril écht op moet.

Kikkie, wat je moeder heeft klinkt mij ook als de mg. En dat je zelf niet lekker bent is natuurlijk ook wel te verklaren, met al die kinderen om je heen barst het van de virussen, ik denk dat je ze in het begin allemaal te pakken krijgt. Ik hoor dat hier ook van juffen op het kdv, die zijn de eerste jaren ook erg vaak ziek.

Spannend dat de operatie van je vader nu zo dichtbij komt.

Wij hebben trouwens de oproep ook al binnen (gisteren al), hier gaat het op postcode. Dus kunnen ze gelukkig ook tegelijk komen, hier idd ook op een werkdag. Op woensdag om half 10, dat is zo midden op de morgen (ik werk tot half 12) dat ik thuisblijf en ik hou ook Daan lekker thuis van school. Om hem nu daarna nog voor een uurtje naar school te sturen gaat me net te ver.

Ik moet afkloppen, maar we hebben hier eigenlijk nog helemaal geen gezondheidsklachten geen van vieren, gelukkig.
Mida hoe gaat het met je? Hoe is de sfeer op je werk?

Brilleke is al kapot.... hij had gisteren ineens 2 stukken in zijn hand. Vandaag moest ik werken, morgen ook dus dan wordt het al woensdag voor ik hem kan laten maken. Misschien handig om er 2 nemen, voor de afwisseling haha. We zullen nog wel vaker langskomen bij de opticien.
De sfeer op het werk is echt verschrikkelijk, iedereen is stil en in zichzelf gekeerd. Ik heb er zelf ook nog erg veel moeite mee, er gaat geen uur voorbij dat ik niet aan hem denk. Zaterdag was de crematie, een erg heftige dag. Het was erg druk en heel veel collega's en oudcollega's. Hij had 7 kinderen, 4 van hem uit een vorig huwelijk en 3 van zijn vrouw uit haar vorige huwelijk. Haar jongste zoon (een jaar of 12/13) las wat voor op het crematorium. Het begon heel grappig en herkenbaar, maar toen hij zei dat hij er spijt van had dat hij hem nooit papa heeft genoemd begon iedereen te huilen.

Goh wat jammer dat zijn brilletje al kapot is, hield hij hem wel goed op? Ik denk dat 2 brillen geen overbodige luxe is, wordt het wel voor een groot gedeelte vergoed, of moet je het helemaal zelf betalen?

Ik heb Daan net ziek van de bso opgehaald, hij had koorts en zat met van die waterige oogjes voor zich uit te staren. Hij ging thuis meteen op de bank liggen en toen ik om half 6 de tafel aan het dekken was viel hij in slaap. Hij is niet meer wakker geweest, dus ik heb hem om 8 uur maar gewoon in bed gelegd. Hopelijk is hij morgen weer wat opgeknapt, anders gaat de griepprik niet door woensdag. Ik ben nu in ieder geval de komende 2 dagen thuis, dus kan hij lekker thuis blijven als het nodig is.
Het gaat weer een stuk beter met Daan, vandaag was er eigenlijk niets meer aan de hand. Gisterenavond om half elf werd hij wakker, toen heb ik hem even bij ons in bed genomen. We hebben even wat tv gekeken, hij heeft een toetje en een halve kiwi gegeten (want geen avondeten gehad), wat gedronken en om half twaalf heb ik hem weer naar bed gebracht. Rond vier uur is hij nog een kleine drie kwartier wakker geweest en daarna heeft hij doorgeslapen tot half 8! Ik had al besloten dat hij van mij niet per sé naar school hoefde dus heb ik hem vandaag nog even lekker een dagje thuis gehouden. Hij heeft helemaal geen koorts meer gehad en heeft lekker gespeeld. Hopelijk blijft het hier dan bij en wordt hij niet alsnog ziek. Ik kan er zo slecht tegen als ze ziek zijn, ik vind dat zo zielig.

Jaimie heb je al een foto van Sje met zijn bril? Ik zal zo eens even op je Hyves spieken
Mida gelukkig dat Daan weer opgeknapt is! Het is altijd zo zielig hè als ze ziek zijn! Gaat het vandaag ook nog goed? Kun je hem laten vaccineren nu?

Ik heb nog geen foto van Sje met bril. De bril wordt nu gemaakt, er moet een nieuwe poot op, en ik heb meteen een bril erbij gekocht! Want het zal nog wel vaker gebeuren denk ik.
Vandaag hebben ze allebei hun griepprik gehad en allebei geen kik gegeven! Stoere kerels heb ik hè?

Daan begon wel in de loop van de middag te zeuren over een zere arm, maar wel pas toen ik vroeg of hij er geen last van had. Dus hoe serieus ik dat moet nemen weet ik niet. Tim begon steeds hangeriger te worden met rode wangetjes en die had dus om 5 uur koorts, 38,5 graden. Maar binnen 5 minuten nadat hij een zetpilletje had gekregen was het ook helemaal weer over. Ik ga er maar vanuit dat het een bijwerking van de vaccinatie is.
Hier maandag twee prikjes. Ook stoere kindjes. Ruben riep even heel verontwaardigd AUW maar ze hebben niet gehuild. Al hadden ze wel gehuild, vond ik ze nog de stoerste kindjes van de wereld. Hier nog geen verschijnselen.

Verder alles ok. We maken ons op voor volgende week. Vandaag paps en mams nog even op visite. Paps is de rust himself zoals altijd. Mams is nog steeds herstellende van griep en longontsteking. Vier weken onderweg al.

Cola? alles goed?

Snico?

Mida, kan me voorstellen dat het even heel raar is op je werk. Lijkt me ook echt niet makkelijk om mee te maken.

Gelukkig dat je de kindjes hebt kunnen laten enten. Hopelijk loopt de koorts niet op van Tim.

Jaimie, bril al stuk...Zit er natuurlijk wel in met zo'n klein mannetje. Goed dat je er nog een hebt gekocht.

Hoe is het thuis?

En alweer een jaar in dienst wat gaat dat hard zeg! Ik ben ook bijna een jaar bij deze school. Ik moet straks echt zo huilen als ik klaar ben. Al die kinderen missen. snif, snif.

Nikki, hoe is het bij jou?
Hoi!

Onze nieuwe huisgenoten zijn gearriveerd! Ze liepen net bij ons binnen, ik sta een heel verhaal op te hangen over onze oudere kat, dattie zo'n goedsul is en dat ik weinig problemen verwacht. 1 Seconde later ligt hij bovenop 1 van de 2 katjes!!! Het wa secht een moordaanslag! I trok hem ervan af en hjet eerste trauma had hij al te pakken dus.

Hij is weer bijgekomen gelukkig! Hij was wel een poosje onder de indruk, veel op schoot gelegen en geknuffeld.

De andere ging ondertussen al spelen en eten en zelfs op de bak.

De kinderen (vooral Dtje eigenlijk) is er niet bij weg te slaan, pfff die moet echt afgeremd worden anders hebben ze geen rust! Uiteindelijk gingen ze vanmiddag slapen tot een uur of 7.

Nu zijn ze samen op de krabpaal aan het spelen, elkaar wassen en bijten etc.

De oudere kat ligt nu op schoot bij I, vlakbij de andere 2 en net snuffelde de kleine even aan de grote. Het zal even wennen zijn maar het komt wel goed denk ik!
Jeetje dat die grote zo heftig reageert! Leuk twee van die kleintjes in huis. Jij had toch twee grote katten? Hoe heb je ze genoemd?

Leuk dat de kinderen het zo leuk vinden. Kan me voorstellen dat je ze even moet afremmen haha, anders hebben ze inderdaad geen rust.

We hebben trouwens een jubileum Jaimie, we schrijven denk ik nu zo ongeveer 5 jaar!
De katjesnamen hebben we samen bedacht , D en ik. Ze heten...James en Lucifer!

We hadden eerst 3 katten, 6 jaar geleden ging er 1 dood, en begin dit jaar is de andere dood gegaan.

Vandaag zijn ze al helemaal los, de grote tolereert ze nu wel. Maar hij zoekt het niet op ofzo. Wel zielig, maar hij went er vast aan!

Goh, das waar ook, 5 jaar alweer!! Wat lang al! Leuk dat je er aan dacht. Gefeliciteerd dan maar :-) .

BZV begint zo, de laatste aflevering. Ik ben benieuwd wie er nog bij elkaar zijn.

Sje heeft zijn bril keurig gedragen! Hij zet hem af en toe wel af, maar maakt er geen punt van als je hem even later weer opzet. Vanmiddag gingen we met de auto weg, en hij heeft ademloos naar buiten zitten kijken, ik was zo benieuwd wat er in dat koppie omging!! Er gaat een wereld voor hem open!
Jaimie, wat goed dat Sje zijn bril zo goed ophoudt!

Leuk twee van die kleine katjes, ik snap helemaal dat de kinderen er niet vanaf kunnen blijven. Ik hoop voor je dat de grote kat ze gaat accepteren, mijn schoonzus heeft ooit een kitten weg moeten doen omdat het niet goed ging met de andere kat.

Kikkie, wordt een spannende week voor jullie volgende week! Hopelijk gaat alles goed.

Hier hebben we een beetje gekwakkeld deze week. Daan was maandag al niet lekker, maar was woensdag weer redelijk opgeknapt. Tim heeft woensdag en donderdag behoorlijk last van de griepprik gehad. Daan had donderdag trouwens nog een vervelend voorval op school, omdat Tim niet zo lekker was heeft Midaman de kinderen al om kwart over vier opgehaald bij het kdv/bso, we kwamen tegelijk thuis. Ik stap uit de auto en Midaman zegt tegen me Daan heeft in zijn broek gepoept. Dus terwijl ik hem boven aan het wassen ben vraag ik hoe en wat er dan was gebeurd. Bleek dat het al op school was gebeurd en dat hij het niet tegen de juf durfde te zeggen want "ik heb heb hele strenge juf hoor!". Ik vond dat zo zielig, hij heeft dus zeker 2 uur met zo'n poepbroek rondgelopen! Ik snap er niets van want hij stonk echt gigantisch, dat niemand dat gemerkt heeft. Ik heb hem op het hart gedrukt dat hij het de volgende keer écht tegen de juf moet zeggen en dat ze dan niet boos wordt. Natuurlijk heb ik de volgende morgen de (helaas andere) juf erop aangesproken en die vertelde dat hij ondeugend was geweest en op zijn donder had gekregen en dat het waarschijnlijk daarom is gebeurd. Maar toch, ik heb er echt een rotgevoel over. Hij is nu ook erg verkouden en zit helemaal niet lekker in zijn vel, dus het zal wel een combinatie zijn van allerlei dingen
Hey ladies,

Ben te lang alweer niet geweest, heb het ook echt wel druk, geen excuus natuurlijk, maar ja goed het is wel een beetje zo.

Aankomend weekend Sinterklaas en ik moet nog wat dingen kopen voor de kids en voor onszelf.

Mida wat vervelend dat Daan vindt dat hij zo'n strenge juf heeft, ga je het ook nog naar de desbetreffende juf toe om het te zeggen?

Jamie ben ook wel benieuwd naar foto's van Sje maar goed dat kan ik natuurlijk niet zien.

Hier ook de mexicaanseg griepprik gehad, zowel ik als de kids, en ze hebben allebei ook geen kik gegeven heel stoer.

Afgelopen vrijdag met vriendin uiteten geweest en daarna nog even wat wezen drinken, we zaten lekker aan de wijn, kletsen aan de bar, op den duur overgegaan op Liquor 43, samen met nog een paar mannen, erg gezellig gehad en toen ging ik staan om naar de wc te gaan, en toen vernam ik het pas.... sjezus het steeg naar mijn hoofd, maar gewoon op een leuke manier aangeschoten, we hebben zoveel lol gehad, uiteraard volgende dag brak maar ja dat hoort er dan bij....

Kik, wanneer deze week wordt je vader geopereerd?
Hoi Nikki,

Ik zie deze juf eigenlijk alleen op woensdag met ophalen en dat is vaak zo'n hectisch moment dat ik het er even bij laat zitten.

Op 8 december hebben we een 10-minutengesprek met beide juffen en dan ga ik er zeker nog een keer over beginnen, want het zit me nog steeds niet echt lekker.

Klinkt gezellig zo'n vriendinnenavond! Ik heb geen vriendinnen waar ik alleen iets mee afspreek, wel jammer eigenlijk. Omdat wij al zo lang bij elkaar zijn hebben we alleen gezamelijke vrienden. Ik ga wel heel af en toe met collega's weg, ook gezellig.

Hoe gaat het nu met Nikkiman, nog steeds niet bijgedraaid? Heb je al definitief besloten of en welke opleiding je wil gaan doen?

Hier gaat het zijn gangetje, Daan is nog steeds erg verkouden, maar het gaat gelukkig alweer de goede kant op. Van zondag op maandag was hij wakker van half 1 tot half 4! Om half 6 werd Tim wakker, jullie snappen dus wel dat ik 's morgens wallen had tot op mijn kin. Gelukkig hebben we nu weer een goede nacht achter de rug.
We hebben vrijdag een enorme ruzie gehad, zo erg dat hij zou zelfs niet meer verder wou. Het was over de telefoon ik heb boos opgehangen en ben uiteten en op stap gegaan. En volgende dag hebben we gepraat dat het zo niet langer kan en dat we allebei onze aanpassingen moeten doen. Hopelijk gaat dat lukken.

Wat een nacht.....gelukkig nu een goeie achter de rug...
Goh Nikki, wat heftig! Maar aan de andere kant is zo'n ruzie misschien wel het moment om echt uit te spreken hoe je erover denkt. Hopelijk hebben jullie het nu ook goed uitgepraat en komt het weer goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven