De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Meiden ik krijg net een sms van Nikki, ze is bevallen van een zoon!!

Hij weegt 3680 gram en is 51 cm. De bevalling heeft 5 uur geduurd en alles gaat goed met moeder en kind. Ik zet de naam even op de groep.

Hoera!!! Goed gedaan NIK!!

Gefeliciteerd met jullie zoon, ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal. 5 uur is kort maar krachtig!

(f)
Hoera, Nikki en nikkiman en m!

Gefeliciteerd met julluie zoon en broertje!

Liefs snico.
Hoi meiden,

Druk weekend gehad, dus niet eerder tijd gehad om hier nog te reageren.

Ik was verrast door Nikki's sms-je vrijdagavond, had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze daar aan zou denken. Ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal. Ik heb zelf ook nog nieuws, mijn schoonzus is namelijk vrijdag ook bevallen van haar zoon, 2 weken te vroeg dus een kleintje (2900 gr) maar een mooi kindje.

We hebben gisteren personeelsfeest gehad van Midaman zijn nieuwe werk (waar hij dus pas over 3 weken begint). Het was erg leuk, we hebben eerst op Piet Plezier fietsen gefietst en daarna hebben we een solextour gedaan. Erg leuk, maar KOUDDDD!! Ik was blij dat ik mijn winterjas had aangetrokken. Daarna gingen we eten bij een barbecuerestaurant, waar het dus snikheet was, dus we waren zo weer vergeten dat we het zo koud hadden gehad. De a.s. collega's waren erg aardig, we hebben lekker gekletst en hadden echt het gevoel dat we in de groep werden opgenomen.

Vandaag zijn we naar een binnenspeeltuin geweest samen met vrienden, dat was ook erg leuk. Daan heeft zich erg vermaakt.
hey meiden,

ik ben er weer Niets met de baby hoor, maar ik ben zo &%$#@# verkouden en benauwd dat we besloten hebben om terug naar huis te gaan. Ik sliep al een paar nachten niet en was echt niet fit. Ik ben erg blij dat we weer thuis zijn.

Moeten wel weer r. even in het regime krijgen, want die heeft veel te veel vrijheid gehad met (niet) en (bij) ons slapen.

Nikki ik heb de fotos gezien op hyves, wow! En wat zie je er fit uit! ben benieuwd naar je verhaal!
Hallo kippetjes!

Hier een berichtje van mij! Wou al eerder schrijven, maar steeds visite dus het was er niet echt van gekomen. Ben helemaal gelukkig en helemaal trots.

Zal even het bevallingsverhaal vertellen...

Vrijdagmiddagmiddag hebben ze om 3 uur mijn vliezen gebroken, en ik had me toch een vruchtwater het stroomde er gewoon uit ongeloofelijk. Om 4 uur had ik regelmatige weeen, om de 5 a 10 minuten, vanaf half 6 ongeveer kwamen ze echt wel om de 5 minuten en vanaf 6 uur zelfs om de 3 minuten, toen de vk gebeld en heeft ons gelijk naar het ziekenhuis gestuurd en zou daar zelf ook heen komen, om 7 uur had ze me getoucheerd en toen had ik 3 a 4 cm ontsluiting, besloten om in bad te gaan, lag ik om kwart over 7 in. Ik kreeg toen echt enorme ween en duurden ook echt lang soms wel 3 minuten achter elkaar. om 20 voor 8 ofzo had ik persdrang dus Nikkiman snel vk roepen en die zei hup snel uit bad ik was uit bad en kreeg me toch een persdrang dat ik het niet kon houden, en ik moest maar blijven zuchten snel weer naar de vk en daar had ik dus volledige ontsluiting en mocht ik meepersen om kwart voor 8 begonnen met persen en 5 voor 8 was hij geboren! Echt het ging zo snel, heb geen knip geen scheur helemaal niks. Ik voel me ook heel goed, tuurlijk wat moe en ga ook echt tussen de middag slapen, maar verder leef ik helemaal op een blauwe wolk!!!!!!!!!! Redmer doet het ook harstikke goed, fv gaat goed. M vindt het super haar broertje. Wat wil je nog meer!
Nik wat goed om van je te horen! Wat klink je gelukkig! Ik heb je foto's op Hyves bewonderd en wat zit je er relaxt bij, alsof je het kind van een ander vast hebt. Ik bedoel, je ziet er niet uit alsof je pas bent bevallen! Fijn dat alles zo goed gaat, geniet lekker van het vertroetelen in de kraamweek. Zie erg op tegen de zorg voor 2 kids straks?

Ik ga zo naar de dokter, ik heb denk ik een opntsteking in mijn schouder. Typen gaat ook niet zo geweldig nu. Ik had een kou op mijn spieren gepakt door met het raam open te rijden. Maar nu blijft mijn schouder pijn doen en het wordt steeds erger. |IK slaap's nachts amper en word de pijn nu even zo zat!!!!

Ik kom later nog terug!!

He!

Nou zeg, mijn reacties izjn helemaal niet geplaatst! Een grote lap had ik en een kort berichtje. Ik had ook problemen met inloggen de laatste tijd, jullie ook?

Nik, onwijs gefeliciteerd met jullie zoon! Ik had je op Hyves vast gefeliciteerd! Meid, klinkt als een heerlijke bevalling! Ik ga zo je foto's eens bewonderen! Hoe is het nu? En met M, snapt ze het een beetje?

Kik, voel jij je al beter? Jammer dat je je vakantie af moest breken, maar fijn dat je thuis bent, daar voel je je toch het liefst niet lekker!

Jaimie, hoe is het met je schouder?

Snico, beterschap, ik heb hier ook twee zieke kinderen, ellendig hoor!

Mida, was jij niet op vakantie? Lekker dat je bedrijfsfeestje leuk was, leuk ook dat jullie al meemochten, ondanks dat hij daar nog niet is begonnen. Lijkt me een leuke manier om je collega's te leren kennen!

Hier alles goed, kinders zijn niet lekker en snotverkouden, das jammer, maar kijken hoe lang dat duren gaat. Verhuizing vordert gestaag, de keuken staat en wordt nu betegeld. Ook de vloer is overgebracht en die wordt volgende week gelegd. Gister ben ik begonnen met behangen, man ik heb echt verborgen klustalenten, wordt vreselijk leuk! Maar goed, ik kan behangen, verven, lambrisering spijkeren, tegelen, whaha, ik lach me dood en het ziet er nog leuk ook uit! Maar goed, de kamer van Mini zit bijna helemaal in het behang! Vanavond gaan lief en mn vader de plafonds in onze kamer en de kamer van Kaatje erin zetten en dan kunnen we daar verder gaan met behangen. We hebben nog minder dan drie weken en als ik zie wat er nog allemaal gebeuren moet, word ik een beetje misselijk.... Maar uiteindelijk komt het vast wel af.

Ik ga, ik moet plassen en ik hoor geluid uit de kamer van mini.

Kus!
Hé meiden,

Kikkie, wat is dat nu, alweer terug!? Als je niet lekker bent is het ook wel fijner om thuis te zijn, maar wel jammer van je vakantie. Jullie hadden nog een week of niet?

Nikki, je bevalling klinkt echt super! Fijn dat je je nu ook al zo goed voelt. En dat m haar broertje zo lief vindt. Jij geeft geen borstvoeding of wel? Ik twijfel nog een beetje, ik denk dat ik het wel wil proberen. Hopelijk ben je vrijdag fit genoeg voor de bruiloft.

Jaimie, hoe was het gisteren bij de dokter, heb je een ontsteking?

Cola, balen dat je berichtjes niet zijn geplaatst. Ik had geen problemen met inloggen, maar het forum is zo traag dat ik soms wel 2 minuten moet wachten voordat hij een pagina geladen heeft. Goh wat ben jij handig! Ik zou daar niet eens aan durven beginnen, betegelen en de lambrisering. Hoe is het met de diarree, is die nu wel weg?

Ik ben vandaag voor het eerst naar de verloskundige geweest. De officiële datum wordt dus 14 april, precies dezelfde datum als dat ik van Daan was uitgeteld, alleen 3 jaar later. Hoe krijg je het voor elkaar . Ik moet dus ook bij een gyn onder controle ivm de vorige bevalling en Daan's lage geboortegewicht. Daarom moet ik ook in het ziekenhuis bevallen, maar dat wilde ik zelf toch al. Waarschijnlijk krijg ik ook meerdere echo's om te controleren of deze baby ook zo klein wordt. Ik heb mag ook een uitgebreide medische echo met 20 weken omdat mijn moeder een lichte handicap aan haar hand heeft (ze mist een paar vingers). Daar had ik met Daan niet aan gedacht, maar mijn moeder heeft dus 9 maanden is spanning gezeten of het kindje wel 2 gezonde handjes zou hebben. Dus heb ik het nu aangegeven en ze gaan er nu extra naar kijken.
Nikki dat klinkt als een voorspoedige bevalling zeg! En wat leuk dat M zo trots is. Heb je een fijne kraamverzorgster en veel visite?

Mida, hoe krijg je het voor elkaar! Dezelfde uitgerekend datum dat is echt knap! Goed dat het allemaal zo goed gaat. Je bent nu toch negen weken?

Dus ook bij de gynocoloog. Mag je dan ook nog bij de vk of helemaal niet?

Cola, wow wat ben jij handig! Ik waag me daar niet aan hoor, als het dan niet lukt vliegt het door de kamer zo het raam uit bij mij. En de kindjes nu weer verkouden, wat vervelend zeg. Hoe is het met de diarree?

Jaimie hoe was het bij de dokter?

Ja het is zonde dat we terug zijn maar ik ben wel erg blij dat we terug zijn. Ik ben nog wel erg verkouden en benauwd maar in je eigen huis kan je daar toch wat beter tegen. Ik slaap weer goed en dat scheelt ook een hoop. Daarnaast had ik dit keer grote moeite met het huisje waar we in zaten. Normaal kan ik me wel over dingen heenzetten (als het wat minder schoon is) maar had er nu moeite mee. Zo zat er bloed in mijn dekbed (overtrek zat los en toen zag ik het) vond ik een onderbroek van iemand anders in de kasten, en kon ik mijn naam schrijven in het stof onder de bank. Normaal denk ik jammer, maar ja nu zwanger en niet lekkker, plus hormoontjes, ga maar na. We hebben de week die we er wel waren het heerlijk gehad, kleine heeft lekker gespeeld en heeft kabouters gezocht onder de paddestoelen en eikeltjes klaargelegd op tafel voor de eekhoorns. (smile).

We zouden tot vrijdag hebben.

Vrijdag mag ie dus nu al naar de peuterspeelzaal!
ik zet nog even iets op de groep
Kikkie, de verloskundige dacht dat de afspraken om en om zouden worden, dus de ene keer de vk, de andere keer de gyn, maar ze laat dat over aan de gyn om dat te beslissen. Knap hè van die datum en dan wilden we eigenlijk niet eens zwanger worden die maand.

De vakantie klinkt toch wel leuk, ondanks het "viezige" huisje. Jullie waren toch naar center parcs? Leuk hè dat je ze nu nog alles kunt wijsmaken, wij hadden op vakantie ook een paddestoel in de tuin en Daan was ervan overtuigt dat kabouter Plop erin woonde . Vrijdag naar de psz (voor het eerst toch?) spannend!

Ik ga even op de groep spieken.
Kik, jammer van het vieze huisje, ik kan me voorstellen dat je daar niet over heen kunt zetten. Het bederft dan toch een beetje vakantie pret. En balen dat je verkouden bent. Vrijdag dus voor het eerst peuterspeelzaal voor R, spannend hoor, hoop dat hij het heel leuk vind!

Mida heel bijzonder dat je op dezelfde uitgerekende datum bent uitgerekend. En goed van die 20 weken echo, kan me voorstellen dat je moeder daar over in spanning zit, hoewel je er zelf dan niet aan denkt.

Jamie hoe was het bij de dokter?

Cola, balen van de zieke kindjes, hoop dat het snel weer over is. En jij wordt denk ik wel klusvrouw van het jaar ik durf dat niet aan hoor!
Heb trouwens foto's op de groep gezet!
Ik wilde net op je foto's reageren!

Mooi hoor en je ziet er inderdaad erg fris en fit uit zo een half uur na de bevalling.

Gaat alles goed met Redmer? Hoe gaan de nachten en is M een beetje jaloers of helemaal niet?
De nachten kunnen beter, maar mag niet klagen. M vindt het super en is niet echt jaloers, ze vindt het gewoon leuk!
Kik, ben je nog steeds ziek of gaat het alweer wat beter?

Hoe is het met de rest?

Vandaag trouwerij van mijn zusje, heb er zin in! Voel me goed, Redmer is maar 1 keer wakker geweest vannacht voor de fles, dus ook nog goed geslapen! Wat wil je nog meer!

Ga nu weer ga zo naar de kapper, en even een kadootje kopen voor de kraamhulp, laatste dag alweer van haar, maar vind het niet erg hoor, vind het nu wel lekker even weer helemaal mijn eigen.
nikki heel veel plezier vandaag! Je hebt er mooi weer bij! En al weer laatste dag van de kraam wat gaat dat hard he!

Ik voel me beter, ben nog verkouden maar dat geeft niet. Ik heb er geen spijt van dat we terug zijn gekomen. Ik slaap goed en dat doet ook een hoop.

Ik heb net mijn kleine mannetje naar school gebracht. Ik vind het heel wat hoor! Hij vond het helemaal geweldig. Hij zag ons gelijk niet meer staan en ging gelijk spelen. De juf heeft later nog gebeld en het ging nog steeds heel goed.

Kikkieman is nog thuis, en ik zit een beetje onwennig, van hmmm wat zal ik eens gaan doen, en ondertussen heb ik nog niets gedaan haha.
Hai!

Nik, wat ben je alweer fit zeg, hartstikke goed! Gaat Redmer mee naar de bruiloft? Veel plezier trouwens vast!

Kik, wat knap, R naar school! Ik durf het nog steeds niet aan, Kaatje blijft nog lekker thuis bij mamma!

Mida, wat goed dat je om en om mag! en heel knap dat je toch dezelfde uitgerekende datum hebt! Wat een planning zeg!

Ze zijn nog steeds ziek, Kaatje ziet er niet uit, twee ontstoken ogen, zere neus, maar ze vertikt het om te gaan slapen, ik dacht ik laat haar even bijkomen, want normaal slaapt ze niet, maar daar trapt ze mooi niet in. Maar zolang ze in haar kamer blijft, vind ik het prima.

Ik moest vanmorgen met Mini naar het cb, gelukkig is hij nu wel goed gegroeid! Hij haalt de schade gelukkig wel in. De enting krijgt hij volgende week, omdat hij niet lekker was, hij was huilerig enz. Dus dat zag ik niet zitten. Arm ding.

Verder ben ik nu ook ziek aan het worden, heb me voor dit weekend ook maar ziek gemeld op mn werk, verkouden, hoofdpijn, blech. Maar goed, gister de kamer van Kaatje behangen, dat wordt leuk! Ben helemaal in mn nopjes met de kamers van de kinderen! Ik heb Kaatjes kamertje net op marktplaats gezet, er wordt druk geboden, maar ik vind het toch wel rot, dat hij misschien straks weg gaat, beetje nostalgie, kleine meisjes worden groot....

Hmmm, ik ga ervandoor, Kaatje zit op de trap te zingen, strakz zingt ze Mini wakker!

Doei!
Hé kikkie, volgens mij las ik laatst ergens dat je een meisje krijgt, klopt dat?

En wat fijn dat alles goed gaat , heb je al een lekker buikje?
Nikki, veel plezier vandaag! Hier is het prachtig weer, ik zit met de laptop lekker buiten nog even van de zon te genieten (nu het nog kan). Hopelijk is het bij jullie net zo mooi. Fijn dat het vannacht ook een rustige nacht was, Denk je dat je het vol kunt houden zonder middagslaapje vandaag?

Kikkie, is alles goed gegaan op de psz? Het wegbrengen ging in ieder geval goed! Heb je nog iets nuttigs gedaan, of heb je lekker van je rust genoten?Gelukkig voel je je alweer een beetje beter. Alles goed met je bloeddruk?

Cola, goh die ziekenboeg houdt ook niet op bij jullie! Ik ben wel benieuwd naar de foto's van het nieuwe huis als dadelijk alles klaar is. Daan slaapt nog steeds goed 's middags, hij protesteert wel als hij naar bed moet maar hij is zo vertrokken en slaapt dan ook echt nog zo'n 3 uur. Dus hij heeft het nog wel echt nodig (en ik vind het ook wel prettig).

Vanavond ga ik met een paar collega's uit eten. Een van mijn fijnste collega's gaat met de vut en we bieden hem en zijn vrouw met een klein groepje een etentje aan. Gezellig, ik heb er veel zin in. Morgen gaan we met 3 stellen hier uit de buurt uit eten, dus dat gaat goed .
Oh ja ik heb wat foto's van de vakantie op de groep gezet.
Hai!

Is iedereen zo druk geweest van het weekend?

Kik, een meisje? Was je dan al zover dat ze dat kunnen zien? Ben ik een beetje vergeten...

Mida, de diarree is nog niet over. Ik had afgelopen donderdag een belafspraak en de diagnose is peuterdiarree, over twee maanden moeten we weer terugkomen en wordt haar groei en gewicht in de gaten gehouden, als ze zich goed blijft ontwikkelen is er niets aan de hand.

Ziekenboegje wordt al wat minder hier, maar ik klop af, het is tenslotte nog ochtend! Leuke fotot's op de gorep van Daan, groot wordt hij! mooie foto ook van jullie op het strand!

Nik, hoe was de bruiloft, geslaagd geweest? Was aardig weer toch een vrijdag? En Redmer, doet hij het nog zo goed? Die nachten klinken in ieder geval heerlijk! Leuk dat M haar broertje zo leuk vindt! Op de foto dat ze hem vasthoudt is ze al een echte grote zus!

Jaimie, lief berichtje op mn hyves, bedankt! Ik vind die foto ook helemaal gaaf, die komt op canvas doek op mn slaapkamer! Ik las dat je van het weekend moest werken, hoeveel werk je nu?

Snico, alweer beter?

Zo, van het weekend heb ik me ziek gemeld op mn werk, migraine had ik. Man, dat was lang geleden, brrr, ik dacht dat ik er na de zwangerschappen vanaf was, maar nee. Maar goed, ik voel me nu weer beter hoor, alleen begint de verkoudheid toe te slaan. In het huis gaat het goed, Kaatjes kamer is nu behangen en gister ben ik met onze slaapkamer begonnen, wow zeg, die wordt mooi! Maar ik had me verrekend en heb te weinig behang, dus vanavond maak ik hem af. We moeten toch nog naar de bouwmarkt voor aanrechtbladen, kunnen we meteen een behangetje meenemen!

En lief is vandaag vrij en gaat de rest van de vloer erin leggen! Ik zal eens aan mn moeder vragen of ze vanavond misschien foto's wil maken, nmijn fototoestel zwerft ergens door de verhuistroep.

En, ik heb Kaatjes kamer verkocht op marktplaats.... Hmm, ben echt een trutje, maar vind het toch wel een grote stap, kamertje weg, meiske in een groot bed... Maar die wordt volgende week zondag opgehaald en dan zijn we al over. Eerst wilden ze het kamertje komend weekend ophalen, maar dat heb ik toch afgebeld. Dan zou ze een week in een leeg kamertje, in een campingbedje moeten slapen en daarna in een vreemd bed, in een vreemd huis! Dat wordt niets natuurlijk. Lief stelde nog voor om haar dan een week tussen in te nemen, maar zie haar dan maar weer uit bed te krijgen in het nieuwe huis. Dus het is gelukkig al opgelost.

Tja, wat heb ik verder nog gedaan, oh ja, Mini moest afgelopen vrijdag naar het CB, gelukkig was hij dit keer wel goed gegroeid! Maar als ik Kaatje en hem vergelijk, was Kaatje twee kilo zwaarder en 5 cm. langer! Wat een verschil he?! Lijkt op zn pappa! Maar verder deed hij het prima, was een snel ventje. Ik had gezegd dat ik graag bij dit cb wilde blijven, tot Mini niet meer frequent op de afspraken hoefde te komen, gaat het cb tijdelijk verhuizen naar mijn huidige woonplaats! Dat was toevallig, en vreselijk handig! Dus ook weer opgelost!

Ik ga me nu maar aan de strijk wagen. Ligt er al een week.... Maar dat is het enoge wat ik nog moet doen, gister heb ik het hele huis van onder tot boven gesopt, ik had er steeds geen zin in, omdat ik dacht, we gaan hier toch weg, maar ik werd zo nors van de troepjes enzo. Dus alles wat er nog ingepakt kon worden, heb ik ingepakt, enorm veel nog weggegooid en heerlijk alles schoon!

Alleen die strijk nog he....

Tot sbel!
Bruiloft was harstikke leuk, heb het de hele avond vol kunnen houden dus dat was super! Het weer was hier niet zo mooi als bij jullie, bij ons regende het dus dat was wel heel erg jammer. Mijn zusje en zwager zijn nu op vakantie naar Aruba heerlijk, ben jaloers!

Over 2 week krijgen we de sleuter oei oei wat gaat dat snel he. Gelukkig hebben we al wel wat dingen in huis, maar ja er komt denk ik nog heel wat op ons af.

M is nu bij opa en oma, ben vanmorgen met Redmer op mijn werk geweest hem even showen en even getrakteerd op beschuit met muisjes. En ga nu aan de poets, de kraamhulp heeft er vorige week niet 1 keer in een dweil doorgehaald dus het moet nu echt wel even gebeuren, en ga alle zomerkleren uitzoeken en opruimen dan hebben we dat ook weer gehad.

Tot later!
hey meiden,

nikki, wat ben je al weer flink in de weer zeg. Heeerlijk dat je het zo goed kon volhouden op de bruiloft, en aruba, dat klinkt erg goed.

Over twee weken al de sleutel dat is echt snel!

Mida hoe is het? ben je nog zo moe? De foto's zien er erg goed uit. Misschien vraag ik je nog eens het adres, was het een beetje betaalbaar?

Cola, nog steeds diarree zeg. Heb je het idee dat ze gegroeid is? Ik krijg inderdaad een meisje! Ik ben al weer 25,5 week, het gaat erg hard. Ga vanmiddag even voor rompers kijken. Van r. heb ik alleen rompers met een korte mouw en vind het toch wel lekker om wat lange dingen te hebben, en roze!

Darsjhan, inderdaad een meisje! Vind het echt super leuk. Wel weer alles nieuw aanschaffen, haha maar dat is voor mij geen straf. Vind het maar al te leuk om kleertjes te neuzen.

Jaimie, alles goed bij jou? Hoe was het bij de dokter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven