De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Grrrr wil ik net boodschappen gaan doen heeft Midaman per ongeluk de allebei de autosleutels in zijn zakken gestopt. Het fietsstoeltje ligt in de auto en daar kan ik dus niet in .

Dus op de fiets is ook geen optie. Nou ja dan maar vanavond boodschappen doen.
Leuk dat je het leuk hebt gehad ik wel lekker he zo'n dagje relaxed zonder kind, vind ik wel hoor. 18e november hebben mijn vriendin en ik een beautydag geboekt, heerlijk kan me er nu al op verheugen.

Ik begin maandag met Sonja Bakker en met sporten, moet de laatste kilo's er nu echt af hebben (helemaal als ik naar de sauna ga hihi).

Snico ondanks het kwakkelen klinkt het als een leuke vakantie. Heb ook zin in vakantie met mooi weer!

Ow ja Mida, R is nu alweer 8 weken, slik wat gaat het snel he!
whhhaaat? R al weer acht weken? jeetje wat gaat dat hard.

Snico, wat heerlijk dat jullie het zo leuk hebben gehad. Wel jammer van het kwakkelen zeg. Zal je altijd zien. En ook nog migraine gehad, het zit je even niet mee.

Hoe vindt je het nieuwe kinderwinkeltje in A? Ik vind hem wel leuk maar ik had er nog iets meer van verwacht, misschien komt dat nog wel. Volgende keer moeten we eens een bakkie doen in A.

Mida, klinkt als een hele leuke avond vol sentiment! Ik heb ze nooit echt ondekt zeg maar, dus ik ken ze niet zo heel goed.

Krijg je al een beetje een buikje?

Ik ben gister met R voor het eerst met de bus naar mijn ouders gegaan. Is een uur. Net als met r. wordt ik namelijk wat ongeconcentreerd in de auto, dus rij liever niet meer teveel. Vorige week moest ik in het donker terug en kikkieman reed achter me aan met r, hij zei thuis eerlijk dat ik wel wat foutjes had gemaakt die ik normaal niet maak, dus ik rijd liever niet meer teveel. Vandaar dus met de bus gister, en hij vond het geweldig!

Nu is hij naar de peuterspeelzaal en ga ik hem zo weer halen. Heb vandaag beetje mindere dag, mijn bekken beginnen tegen te werken, auw. Vind de laatste loodjes best pittig als ik eerlijk ben.

Ik ben nog steeds tussen de 5 en 7 kilo aangekomen, ligt eraan welke weegschaal. thuis zegt 5, vk zegt 7. Ik ben morgen 32 weken. En ik snoep dus echt wel!

Nikki moet je er nog veel af?
Goeiemorgen!

Snico wat balen zeg dat jullie zo in de lappenmand zaten tijdens de vakantie! Maar ondanks dat hebben jullie het wel goed gehadd toch, dat is dan wel weer fijn. Alles goed met je schoonvader? Die was toch ook ziek voor jullie zouden gaan?

Mida wat fijn dat het zo leuk was gisteren! Jammer dat Howard niet meedeed. Maar volgens mij is hij niet zo'n geweldige zanger dus qua zang heb je vast weinig gemist . Dus Mark was jouw favoriet, die is ook wel erg lief ja. Ik kan me voorstellen dat je blij was in bed te liggen!

Sje is op een week na 7 maanden alweer.. Hij begint nu wat meer te bewegen enzo, hij gaat rollen, kan al redelijk rechtop zitten (op schoot dan) en hij is zoooo'n poepie . Dtje heeft een periode gehad dat ze hem vaak oijn deed, nu is ze nog wel wat hardhandig soms maar het gaat al iets beter. Ze is best jaloers, jammer maar dat is nu eenmaal zo. Ze zit zoiezo in een rot periode, sorry dat ik het zeg maar ik word zo moeeee van die strijd! Maar van het weekend dedewn we boodschappen, en toen vertrouwde een stel wat al oudere kinderen had me toe dat het weer over ging en het weer leuk zou worden .

Kik dat had ik ook ja dat ik een gevaar op de weg was! Wat apart, dat jij dat ook hebt! Dat hoor je verder nooit eigenlijk. Ja de laatste loodjes, die buik die in de weg zit, slecht slapen, pijn in je lijf. Even volhouden! Straks heb jij je meissie in je armen!

Ik moet straks om 2 uur werken. Kindjes zijn op het kdv dus ik heb vanmorgen al boodschappen gedaan én sintinkopen. Hele leuke dingetjes gekocht!! Werd er zelf blijer van dan de kids straks denk ik

oo en R al weer 8 weken! Dus jij gaat ook de kilootjes eraf sporten en lijnen? IK ging goed, maar dan versloft het weer..... Ik ben nu ook weer redelijk streng maar het blijft een strijd hoor.... Wel stoer dat je dan wel gewoon naar de sauna gaat, ik ben zo'n miep die dan nu niet durft..
ik heb net iets heel aparts ondekt. De naam die wij dus zo mooi vinden voor een meisje en die het bijna zeker wel wordt, heeft heel veel betekenissen. Een van de betekenissen is : het vierde kind, hoe toepasselijk!
kik, het winkeltje in A. is wel heul "hip". Misschien wel te hip voor al die boeren hier....haha. Ik had er ook wel meer van verwacht. Ik had gehoopt op iets á la K. In iedergeval meer kleding in flirty dr maat. Enne, een bakkie doen in A: gezellig! Dat idee had ik ook al.

Es ff googlen op meisjesnaam, betekenis, vierde kind...
Snico, niet googelen maar effe op de groep kijken
tja mida, daar had ik nog ff niet aan gedacht....geitje dat ik ben....

Maarre, kik, leuk! Had ik bij flirty ook op mijn verlanglijstje staan. Lijkt me nog steeds leuk, trouwens!
Nikki, 8 weken alweer! wat gaat dat toch hard zeg.

Knap hoor dat je weer met Sonja gaat beginnen.

Jaimie, jammer dat Dtje haar broertje soms pijn doet, maar ik denk dat dat bijna niet te voorkomen is. Ze weten vaak zelf niet wat voor kracht ze al hebben. En die strijd, daar hebben we helaas allemaal wel mee te maken, ik wel in ieder geval. Ik had het net nog met Daan, omdat hij soms erg hyper is is hij te enthousiast en slaat of schopt me, ik weet zeker zonder verkeerde bedoelingen. Hij schopte me net nog toen hij uit bad kwam met aankleden recht in mijn gezicht, niet hard gelukkig. Ik heb hem meteen in de hoek gezet, want ik wil dat niet accepteren.

Jeetje Sje alweer 7 maanden!

Kikkie, leuk met de bus dat is hier groot feest tenminste. Wij gaan wel eens met de bus naar de stad, maar dat is maar 10 minuten. Goh ik hoop echt dat ik qua gewicht jou achterna ga, knap hoor dat je nog maar zo weinig bent aangekomen. Jij was in het begin toch wel afgevallen of niet?

Ik begin al een echte zwangere buik te krijgen, zeker als in een iets strakker truitje aan heb valt het al echt op.

Nu zou ik zeker voor die naam gaan! Dat moet zo zijn
Joehoe, niemand iets te melden????

We gaan morgenvroeg zwemmen, samen met vrienden met 2 kindjes. Ik heb er wel zin in, alleen moet ik dadelijk nog even kijken of ik nog in mijn bikini pas . Als dat niet lukt kan ik wel even een positiebadpak regelen, maar dat gaat me wel een beetje ver.

Oh ja en jullie hadden het gisteren over minder geconcentreerd autorijden, toen ik gisterenavond boodschappen ging doen ben ik tegen de Smart van de buren aangereden .

Nou stond die ook wel errug stom geparkeerd, maar ik heb hem gewoon niet gezien. Wij hebben geen schade, en bij de buren is alleen een onderdeel van de bumper beschadigd. We hebben het natuurlijk even gemeld en we wachten wel af wat het gaat kosten.
Nee niets bijzonders te melden.....

Oh Mida, gelukkig dat het meevalt maar wat balen zeg! Hopelijk zijn de kosten niet al te hoog. Toevallig dat we het erover hadden van de week.

Kik wat mooi zeg dat die naam ook die betekenis heeft, dat moet zo zijn!!

Vandaag iets unieks gebeurd, ik ben wezen shoppen met Jaimieman! En we hadden geen ruzie gekregen het was zelfs gezellig!

Pff ik ben moe, Dtje was weer erg gezellig vandaag en ik mag morgenochtend weer werken dus ik ga zo lekker slapen.
jaimie dat klinkt erg gezellig!

dat ongeconcentreerd rijden wordt best erg bij mij. Ik zie dingen gewoon niet. Vorige week stond ik dus te dromen voor een stoplicht, zie dat ie op groen gesprongen is en trek met oranje/rood een keer op. Zie paaltjes niet (volgens kikkieman) en rij daar net langs. Neem de bocht te kort etc. En als je ziet hoe ik hem parkeer, om me te schamen. Dus ik probeer de auto te vermijden. Ik had het bij r ook heel erg. Maar zo duren de weken wel lang, als ik ook al niet meer met de auto even wegkan.

Mida, dat klinkt ook even minder, gelukkig niet al te veel schade.

Vanochtend een huilbui gehad over mijn bekken, auw auw.

ik ga naar bed
Ga ons even uppen en morgen reageren op jullie verhalen!

kus
Hoi hoi!

De kids liggen allebei lekker onder zeil! Dtje gaat nooit meer in bed, maar op de bank slapen. Als ik zie dat ze moe is, komt ze op schoot, lezen we een boekje en dan valt ze lekker op mijn schoot in slaap.

Ik zou ook best even willen slapen haha want het is nog steeds elke dag 6 uur gaap!! Maar vanmiddag krijg ik visite en ik ben aan het poetsen.

Hoe is dat bij jullie kuikens, hebben die nog een nasleep van de wintertijd?
Hier is het ook met M elke morgen 6 uur helaas. En ze houdt het dan ook niet echt vol, nou ja ze houdt het wel vol, maar is rond 5 uur gewoon niet gezellig meer. Dus nu ligt ze ook altijd nog wel 2 uurtjes te slapen. En eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook nog wel lekker. Hoop dat het snel weer 7 uur half 8 is.

Kik, balen dat je niet meer zo goed kan autorijden, zelf had ik er geen last van, vond alleen autorijden op den duur niet meer prettig met een dikke buik. En die naam het had gewoon zo moeten zijn!

Mida hoe was het zwemmen? Pastte je nog in je bikini?

Moet er nog steeds 5 kilo af, ze blijven er aan plakken, maar dat is ook niet raar met het (vr)eet patroon wat ik nu heb. Nou ja vanaf vandaag is het Sonja, mijn eerste dagje kon beter maar heb me redelijk gehouden al zeg ik het zelf.
is het om je te schamen als je bijna een hele banketstaaf naar binnen hebt zitten werken?

*schaam* *schaam*
Nee joh tuurlijk niet! Moet kunnen doen we toch allemaal wel eens.

Mijn eerste Sonja dag valt wel tegen, snak naar eten, terwijl je eigenlijk helemaal niet weinig mag maar toch. Mis het snoepen en de lekkere koekjes hihi
Ik heb gister de chocolade sinterklaas van M opgegeten dat is veel erger, ze heeft nog een zwarte piet. Gelukkig mist ze het nooit zulkse dingen.
quote:nikki81 schreef op 05 november 2007 @ 17:04:

Ik heb gister de chocolade sinterklaas van M opgegeten dat is veel erger, ze heeft nog een zwarte piet. Gelukkig mist ze het nooit zulkse dingen.

Ik vrees vanavond het moment dat kikkieman zin heeft in een stukje banket
Dan zeg je ja had een stukje gehad en die was zo vies, heb hem weggegooid.
Vind je dat geen goed idee jamie!

Laat je het weten Kik of de smoes gewerkt heeft?

Ben vandaag home alone, nikkiman komt vannacht niet thuis van zijn rit. Had om kwart voor zeven beide kinderen al in de pyama gebadderd en al! Was wel even trots op mezelf.

We hadden afgelopen vrijdag een brief van Essent gekregen, dat er achterstand was in hun administratie en dat daardoor 1 of meerdere voorschotten niet waren geind. Schrik me dood, het is al zo'n dure maand voor ons met die dubbele hypotheeklast en de verhuizing op zich natuurlijk. Ik heb het zonet maar even gecontroleerd, heb namelijk niks gemerkt of het er wel of niet af was, maar alles is er gewoon afgegaan. Behalve het voorschot, zat al helemaal te denken, straks ken je daar weer een paar honderden euro's voor dokken.

Volgen jullie ook de gouden kooi, ik zo heel af en toe maar vind het toch wel echt een vage serie hoor, al dat geruzie!

Had ik al verteld dat Redmer gisteravond om 7 uur de fles had gehad en toen pas weer om half 3 's nachts voor de volgende kwam. Zou het doorslapen er bijna aankomen?
daar gaat ie echt niet intrappen, want hij kent mijn banket verslaving op dit moment. Maar hij heeft nog niets ontdekt dus ik hul mij in stilzwijgen en anders weet hij dat ik vanmiddag visite heb gehad dus vind dat ook nog wel een goede smoes. Moet ik alleen nog een verklaring verzinnen voor de halve zak chips die op is. Ben echt heel erg vandaag....

Zo nikki je bent goed op dreef met de kinders op bed etc. En wat irritant van die onverwachte brieven, heb je al gebeld?

ohoh kikkieman loopt naar de keuken
om de mergpijpjes te pakken, is wel heel erg als ik daar ook nog aan mee doe he.

ooh dat ik er gewoon al over nadenk. kan wel trots zijn op die zes kilo maar als ik zo doorga....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven