De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
K*t, heb ik net een hele lap getypt duw ik op het verkeerde knopje, alles weg .

Nou ja, dan maar even alleen op Nikki reageren.

Ik vind het erg knap dat je nog gewoon je dagelijkse routine probeert te volgen. En gelijk heb je, waarschijnlijk komt er ook wel een tijd dat dat allemaal niet meer zo gemakkelijk gaat. Want als je straks met de chemo's bent begonnen zul je toch wel erg zwaar krijgen en moet je misschien wel stoppen met werken. Dus ik snap wel dat je dat zo lang mogelijk wilt uitstellen.

Is het nieuws al een beetje doorgedrongen of is het nog steeds zo onwerkelijk?

Zometeen weer naar de gyn, ik ben benieuwd of de baby nog steeds goed ligt. En naar mijn bloeddruk, want ik merk dat ik nu vocht ga vasthouden. Ik heb dikke vingers en ik krijg mijn laarzen nog maar met moeite dicht. De kilo's gaan ook erg hard nu ik zit ineens al op 15 kg. Och nog 4 weken, nog even doorbijten.
mida, knuf voor de laatste loodjes.

Nikki, heb je het verteld op je werk? Kan me goed voorstellen dat je de dagelijkse routine erin wilt houden. Lijkt me ook heel moeilijk om te beseffen dat je het echt hebt. Hoe zit dat nu met het plekje op je longen, is dat ook door de lymfklierkanker of was dat wat anders? of stel ik nu een hele onnozele vraag

Hebben jullie allemaal leuke plannen voor het weekend?

hmm ongeduldig peutertje aan mijn been, heb beloofd dat ie mag verfen en dat moet natuurlijk, NU.

KOm vanavond nog even buurten, doei!

haha hij roept nu zelf, mama wil je water voor me pakken, NU! moet niet gekker worden hier.
Update: De baby lag nog goed en is al een stukje ingedaald dus blijft waarschijnlijk lekker zo liggen. Mijn bloeddruk was ook gewoon goed. Ik hoef ook pas over 2 weken terug te komen, dus hij verwacht geen problemen denk ik.

Leuke plannen? Zaterdag hebben we vrijgezellenfeest van onze vrienden, voor de dames alleen een high tea, dus lekker rustig.

Zondagmiddag bij schoonvader eieren zoeken en eten en maandagmorgen bij mijn ouders eieren zoeken en taart eten. Verder geen gekke dingen, lekker rustig aan doen denk ik. Omdat Daan al genoeg bij de opa's en oma krijgt doen we thuis niets meer aan pasen (geen snoep tenminste). En jullie?
Kik, je lymfklieren zitten ook bij je luchtwagen vandaar die plek.

Mida succes met de laatste loodjes, op het laatst is het zwanger zijn echt niet meer leuk he, tenminste vond ik niet, zodra alles in de weg gaat zitten. Kan je nog wel een beetje slapen?

Vanmiddag wezen shoppen, wou puur voor mezelf, maar waarom kom ik dan altijd met dingen terug voor de kids?
Ik vind zwanger zijn ook niet zo leuk hoor, geen roze wolken hier. Maar ja het hoort erbij als je nog een kindje wilt, dus wil ik niet te veel zeuren. De ene nacht slaap ik heel erg slecht, maar er zijn ook goede nachten bij, ligt er maar net aan hoe moe ik ben.

Ik herken het hoor Nikki, als ik ga winkelen betrap ik mezelf er ook altijd op dat ik alleen maar voor de kinderen kijk en mezelf vergeet.
Hai!

He lieve kippen. Wederom geen internet, dus vandaar mijn afwezigheid. ik word er langzaam tureluurs van, ga weer eens bellen om te vragen of het opgelost kan worden. Maar goed, ben er weer even, zit nu op mn werk en ben nog alleen, dus even tijd voor jullie!

Alles gaat prima hier! We gaan half mei heerlijk een weekje naar Cran Canaria, heb ik zo'n zin in! Heerlijk bijkomen, in de zon, aan het zwembad, lekker hoor!

Thuis gaat het ook prima, Lief begint maandag weer aan het bureau, dus het gaan weer een drukke 4 maanden worden, maar goed, is ook wel lekker hoor, ga ik ook weer wat onregelmatiger werken.

Ik heb trouwens een sollicitatie gestuurd, wel hier op het terrein, dus heb intern gesolliciteerd, op een groep met laag licht verstandelijk beperkt, leeftijd van 6 tot 18 jaar. lijkt me superleuk, ik ben heel benieuwd wanneer ik mn gesprek heb! En of ik uberhaupt in aanmerking kom, met mijn eisenlijst... Maar goed, niet geschoten is altijd mis!

Met de kinders gaat het prima! Ik heb wel echt het idee dat het gewoon weer lekker weer moet worden, kinder gaat zich met dit weer echt vervelen. En ik heb wat ergs gedaan van de week, ik heb me zelden zo lullig gevoeld. Ik was Mini zijn schoenen kwijt (Iemand in huis verstopt dingen, zo zijn we de sleutels van de werkauto al een weer kwijt.) maar goed, ik had hem dubbele dikke sokken aangedaan en hield hem vast terwijl ik in de schuuw mn wagen wil pakken. Sta ik in de schuur op een hark, en uiteraard, op het moment dat ik dacht, zo, wat een geluk dat die hark mij niet raakt, hij zoefde langs mijn hoofd. Bedacht ik me tegelijkertijd ook dat Mini op mn heup hing, juist vol tegen zijn hoofdje. direct naar binnen, gillen, gekoeld en toen hij was bijgekomen maar langs de dokter gelopen. Kereltje had een hersenschudding, weliswaar een lichte, maar dankzij mamma. Zelden heb ik me zo rot gevoeld, heb ook vreselijk staan brullen bij de dokter, brrr, rotdagje. Hij heeft nu geen last meer hoor, op een plek op zijn hoofd na!

Kaatje zit nog steeds niet op de psz, ik ga dinsdag eens bellen want er was geen wachtlijst, maar ik ben ook nog niet gebeld en ik heb nu echt wel het idee dat ze eraan toe is! Ze is de laatste tijd ook enorm bezig met letters, ze kan bijna het alfabet aanwijzen, en herkent een paar woorden, grappig he?! Cijfers vind ze niet meer leuk, das oud voer, ze leest de nummerborden ook, kijk mam, das de Ka en de drie. Gek meiske!

Zo, weer bijgekletst.

Mida, wat goed dat hij goed ligt in je buik! Super hoor! En nog 4! weken, wat gaat dat hard! Laatste loodjes zijn altijd zo loeizwaar he, nog even! Ik heb in januari idd weer een echo voor mn bost gehad. Dat was de vierde keer en ik was er echt van overtuigd dat het fout was. Ik kon me gewoon niet voorstellen dat het weer goed zou gaan. En daarbij baarde het me zorgen, dat toen ik het ziekenhuis belde, ik eigenlijk na drie maanden moest, tot ik zei dat ik al eerder was geweest, toen kon ik binnen een week. Brrr, dus ik heb me enorm druk gemaakt, vreselijk op zitten winden. En na afloop ook weer vreselijk zitten huilen, de spanning die je dan onbewust opbouwd. Maar ik moet woensdag terug naar de huisart om te bekijken of het knobbeltje wel weggehaald kan worden. Het blijkt om een afwijking van de borstvoeding te gaan, hoe het precies in elkaar steekt weet ik niet, maar zal ik woensdag eens navragen.

Nik, nogmaals, echt petje af hoe je alles aanpakt! En uiteraard ga jij gewoon hartstikke beter worden! Ik las dat je dinsdag een gesprek hebt op het ziekenhuis, ik zal een kaarsje voor je branden!

Hoe is het verder thuis? En met de kinders?

Kik, wat grappig, R aan je been, water pakken nu! Hier is verven ook favoriet! Ik had laatst 4 gipsen konijnen gekocht die gevervd konden worden, zo leuk! Hoe doet T het verder, is het een tevreden meiske of is ze echt al ondernemend, niets willen missen?

Jaimie, Ik weet niet meer wat jij nou geschreven had, alles goed?

Snico, weer helemaal beter?

Lieve kippen, ik ga aan het werk, zodra het lukt, kom ik weer even kijken, Kus!
vrolijk pasen!!!!

herkenbaar, ik kom ook altijd terug met spullen voor de kinderen, en niets voor mezelf. Ik heb vrijdag twee hele leuke shirts gekocht bij de hema voor T, moet gewoon opletten dat ik niet teveel koop!

Mida, het gaat echt snel nu he. Spannend hoor. En in een keer verlof, lekker! Hoe was het trakteren? Wat heb je allemaal op de planning om te doen in je verlof?

Nikki, wat heb je allemaal gekocht? Ze hebben ook leuke jongensdingen he allemaal. Ik vond bfc altijd erg leuk voor R helaas gaan die maar tot 86.

Cola, oei das schrikken! Zo zit een ongelukje maar in een heel klein hoekje he. Spannend dat je aan het solliciteren bent, klinkt erg leuk. En ben je er al achter wie er dingen verstopt?

ga even lego huis bouwen met R.
Hé meiden,

Fijne paasdagen allemaal!

Cola, erg vervelend dat je steeds geen internet hebt zeg. Ik zo daar helemaal gefrustreerd van worden (ik ben een beetje verslaafd, denk ik ). Misschien moet je maar een keer dreigen om niet te betalen, ik denk dat dat wel gaat helpen.

Heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht, wij zijn vorig jaar op Gran Canaria geweest en het was er echt heel fijn.

Spannend een sollicitatie, hopelijk wordt het wat.

Och wat zielig voor mini, een moeder die hem zomaar een hersenschudding bezorgd. Ik kan me helemaal voorstellen dat je zelf net zo hard meehuilde, zou ik ook doen.

Raar dat Kaatje nog geen oproep heeft gehad voor de psz, misschien zijn ze haar vergeten? Wat goed zeg dat ze al letters herkent, dat kan Daan echt nog niet hoor.

Rot steeds die knobbels in je borst, ik kan me voorstellen dat je er erg onzeker van wordt en dat je bang bent dat het een keer écht mis is. Gelukkig was het ook nu weer goed.

Kikkie, trakteren was gezellig, ik had cake met glazuur bestreken en er roze en blauwe muisjes opgestrooid (behalve jullie weet niemand wat het gaat worden ).

Plannen voor mijn verlof, haha ik moet nodig heel mijn huis eens goed poetsen want dat is er helaas de laatste weken niet meer van gekomen . Ik moet er niet aan denken om nu een kraamverzorgster over de vloer te krijgen, ik zou me doodschamen. Ik denk dat ik ook van de week maar eens zo'n matje in mijn bed ga leggen, voordat mijn nieuwe bed helemaal verpest wordt.

Zo eerst even posten voordat ik weer alles kwijt ben.
Gisteren vrijgezellenfeest gehad van onze beste vrienden. Wat een teleurstelling! Wij hadden niets georganiseerd, dat had de familie gedaan. Omdat ze voor de kinderen (ze hebben 2 kindjes van 4 en 2) geen oppas wilden regelen hadden ze maar besloten om met de vrouwen alleen 's middags iets te doen en met de mannen alleen 's avonds.

Wij hebben 's middags een High tea gehad, best leuk maar daar bleef het bij. De bruid werd om half 3 opgehaald en we waren om 6 uur weer thuis, en dat was het dan.....

De mannen hadden dan chinees gehaald rond 6 uur en die gingen van 21.00 tot 23.00 bowlen, toen is de helft naar huis gegaan. Midaman zei dat de bruidegom zo teleurgesteld keek dat ze toch (niet gepland) de stad zijn ingegaan met zijn 4en. Midaman was pas om half 5 thuis . Ik kreeg vanmorgen een smsje van de bruid dat ze er toch wel een beetje verdrietig van was geweest dat er niet iets meer was georganiseerd (ik had al laten doorschemeren dat ik het er helemaal niet mee eens was). Echt heel sneu . Het is dat ik over een paar weken ga bevallen en dat het voor die tijd niet meer lukt, anders hadden wij ze nog een keer mee uit eten genomen of zo. Ik voel me echt een beetje schuldig dat het er niet iets meer was georganiseerd.

Vanmorgen hebben we al een gezellige paasochtend gehad. Ik heb met Daan koekjes versierd met glazuur, muisjes, hagelslag, suiker ed. Hij vond het versieren erg leuk, alleen lustte hij de koekjes darna niet meer, dus is moeders weer de klos . We hebben even buiten gespeeld, het is hier nog steeds heerlijk weer. In het zonnetje is het zelfs al een beetje warm.

Daarna hadden we van die mini-afbakbroodjes, dat was ook een klein feestje (een kind is al snel tevreden). Nu slaapt hij en dadelijk gaan we naar schoonvader om eieren te zoeken.
Hi meiden

Vrolijk pasen

Cola, cola, cola, foei! Je kind een hersenschudding bezorgen...staat je netjes. . Nee hoor, wat lijkt me dat erg zeg als je dat zou gebeuren. Ik denk dat ik ook een potje zou gaan staan janken. Irritant dat je internet t niet goed doet. Hier hebben we er ookm wel eens last van, maar dat komt door onze server. Dan sta ik een partij te k*tten om verbinding te krijgen. 9 van de 10 keer, flikker ik de computer dan maar in de hoek. Dan heb ik al geen zin meer

Nikki, kan je ondanks alles toch een beetje genieten met de paasdagen? Heb je leuke dingen gescoord? O nee, bij jou gaat t er ook al t zelfde aan toe. Ik moet ook nodig eens voor mezelf weer shoppen. We gaan immers over een kleine 4 weken op vakantie.

Mida, idd sneu voor je vriendin dat ze zo'n karige vrijgezellendag heeft gehad. Kan me goed voorstellen dat ze een beetje verdrietig is. Bij mij was t ook wel wat scheef. Nico ging met maten 5 dagen wintersporten in Frankrijk en ik ging een dag naar amsterdam. Wel heel gezellig gehad, maar .....what a difference!

Flirty ligt nog even te slapen en nico is even naar de boot. T vaar seizoen zit er weer aan te komen. Hij is even rommelen. Ik ga over een klein half uurtje die smurf uit bed vissen. Daarna gaan we naar mijn schoonouders. Het hele spul komt eten. Mijn vader komt morgen.

Ik ben trouwens weer helemaal opgeknapt. Ik was zó beroerd, kotsmisselijk en aan de rees. Brrr. Maar gelukkig nu nergens meer last van.

Tot later, fijne avond nog
Snico, nou ja zeg 5 dagen wintersport als vrijgezellending is ook wel errug overdreven, ik snap dat je dagje Amsterdam dan een beetje tegenvalt.

Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt, klikt idd niet lekker.

Nikki, hoe is het? Bijna dinsdag, wordt wel spannend wat de internist te vertellen heeft. Gaat je het nog een beetje of wordt de spanning je te veel? Ik zal zó voor je duimen dat het uiteindelijk allemaal een beetje gaat meevallen.
sneeuw!!!!!!!!!!

dik pak hier, bij jullie ook?
Mida, Nikkiman en ik hadden het er gister net over. Ik zei weer een dag voorbij. En aan de ene kant wil je da omdat je wil weten waar ja aan toe bent, maar aan de andere kant. Wil ik helemaal niet weten wat me allemaal te wachten staat en wil ik gewoon gezond zijn en hoop ik dat ze een grote vergissing hebben gemaakt. Gelukkig slaap ik redelijk, als ik eenmaal in slaap ben.

Reageer vanavond op de rest, we gaan zo in de auto richting schoonmoeder, we hebben paasbrunch.
Hier ook sneeuw, maar smelt alweer langzaam weg.
SNEEUW ??

Hier geen vlokje te bekennen. Het is wel een beetje raar weer, op het ene moment schijnt de zon en 2 seconden later hagelt het. Maar als de zon schijnt is het best wel lekker weer hier.

Nikki, ik snap wat je bedoelt. Aan de ene kant wil je graag weten waar je aan toe bent, maar het is ook wel fijn om nu nog even te doen alsof er niets aan de hand is. Het is ook zo'n rare situatie
Arggg, de nesteldrang begint toe te slaan hier!

Ik heb net het matje voor in bed uit mijn kraampakket gevist en dat gaat zometeen als de was uit de droger komt al in bed én ik heb net al de ziekenhuistas voor de baby ingepakt.

Mijn eigen tas wordt een beetje moeilijk, zoveel kleren heb ik nu ook weer niet waar ik nu nog in pas. Maar ik ga wel deze week al mijn toiletspullen en andere spullen die ik al kan missen klaarzetten. Ik merk dat ik erg onrustig word omdat nog niet alles in orde is, en het is nog ruim 3 weken voor de uitgerekende datum ! Maar ja, het zou nu toch zomaar ineens kunnen gebeuren, terwijl ik dat niet echt verwacht.
Ennuh, het begint nu hier ook te sneeuwen!
nikki, heel veel succes morgen, ik zal aan je denken. Veel plezier op de paasbrunch.

Mida, misschien een tip, ik had bij de etos allemaal kleine flesjes gekocht. Kleine shampoo, kleine bodylotion, kleine tandpasta etc. De rest (lenzenvloeistof , tandenborstel) extra gekocht en alvast in mijn toilettas gedaan. Het was dan wel niet mijn normale merk, maar voor die drie nachten dat ik er was heb ik me er prima mee gered. Ik werd er rustig van dat mijn toilettas in ieder geval klaar stond op die manier.

Het is hier aan het dooien, jammer zeg. R vond sleeen echt geweldig vanmorgen.
Nikki, ik wilde je even heel veel succes wensen voor morgen!
Dank jullie wel voor het succes, de zenuwen beginnen hier behoorlijk toe te slaan en de afsrpaak is pas om half 3!!!!!!!!!
Nikki, ik had het al gezegd, maar nogmaals erg veel succes morgen en we duimen allemaal voor een positief gesprek.

Kikkie, ik heb zowiezo al standaard van die miniflesjes in mijn toilettas zitten. Ik neem op vakantie nl nooit grote flessen shampoo en doucheschuim mee maar 2 of 3 kleine flesjes, die ik dus als zunige nederlander na iedere vakantie weer bijvul uit de grote flessen . Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken.

Hier is geen sneeuw blijven liggen, helaas. Iedere keer als het begon zei Daan gaan we dadelijk sleeen?
Hier was het sneeuw ook heel snel weg, Nikkiman en M zijn vanmorgen wel om half 9 al op pad gegaan om door de sneeuw te wandelen.
Mida van de kleding herken ik ook heel erg, helaas nu na de zwangerschap blijft het ook even aan rotzooien. Heb alleen maar of te kleine kleding (blijft op borsten hangen) of zwangerschapskleding, en slagen voor mezelf lukt ook niet. Dus qua kleding voel ik me nog een beetje slonzig. Ben al voor de tweede keer met sonja begonnen en helaas dit weekend weer gestrand.

Nikki, he half drie pas, zenuwslopend lijkt me. Kan Nikkiman vrijkrijgen om met je mee te gaan? Ik duim voor de aller aller beste uitslag die je kan krijgen.

Hoe gaat het met R en de fysio en het afbouwen van het inbakeren?

T rolt op haar zij! Ze gooit haar benen in de lucht, geeft een grote glimlach (zo van kijken jullie even goed wat ik kan) en hup dan ligt ze op haar zij.

Waaaaaaaah Jaslene americans Next topmodel, ze was niet mijn favoriet maar ik gun het haar wel.
Kik, R slaapt al een tijd niet meer ingebakerd, gaat wel goed, hij is alleen laatste tijd om 6 uur wakker, beetje te vroeg. Hij ligt er ook wel vroeg hoor, kwart voor 7. Maar langer houdt hij het niet vol, door al zijn haze slaapjes overdag.

Jaslene is toch die soms wel op Janice Dickenson lijkt, die vrouw die eerder ook in de jury zat?

Jammer trouwens dat Sonja niet echt wil lukken, misschien moet je de echte wil nog vinden. Tenminste dat was bij mij wel zo. Ik ben sinds januari 5 kilo kwijt. Maar dat komt ook mede doordat Nikkiman en ik het samen deden dat ging veel beter. Wil nog wel meer maar voor mij is het nu even niet belangrijk uiteraard.
Oh Nikki. ik dacht al die is er vroeg bij, die kan van de zenuwen niet slapen, maar R is de oorzaak!

Daan slaapt nog, heerlijk.

Idd afvallen lijkt me nu niet het belangrijkste voor jou, maar ik kan me voorstellen dat het je nog wel bezighoudt omdat je volgens mij vrij fanatiek was.

Kikkie, erg hè als je geen passende kleren hebt. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel nieuwe positiekleding gekocht en nog wat dingen van Daan zijn zwangerschap gedragen, maar die zijn nu écht op. Ook had ik een nieuwe spijkerbroek gekocht die zo fijn was dat ik hem erg veel droeg, maar daar vallen nu de gaten al in dus die kan ik helaas niet meer aan. En ik vertik het om nu nog andere positiekleding te kopen, dan na de bevalling maar een maatje groter (tijdelijk hoop ik).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven